Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino EI ole vain numero

Vierailija
15.05.2014 |

En seurustelisi lihavan naisen kanssa, koska en tunne vetoa lihaviin naisiin, ja minusta toimivassa suhteessa täytyy voida pitää toista haluttavana. Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous. Itse en ole hoikka (jos en varsinaisesti lihavakaan), mutta onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:56"]

Yleistät näppärästi molemmat sukupuolet samaan nippuun. On myös miehiä joille paino ei merkitse ja on naisia joille se merkitsee.

[/quote]

Oliko jotenkin epäselvää, että kyse on nimenomaan yleistyksestä?

Olen samaa mieltä koko viestistäsi. -ap

Vierailija
42/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:34"]totean, että monet muut asiat ovat potentiaalisessa kumppanissa tärkeämpiä kuin hoikkuus.

Muut mieltymykseni ovat yhdentekeviä tämän ketjun aiheen kannalta.kysymyksiin. -ap

[/quote]

Oletko tehnyt noista muista mieltymyksistä aloituksia, vai koskevatko ne aina vain hoikkuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:58"]

Oletko tehnyt noista muista mieltymyksistä aloituksia, vai koskevatko ne aina vain hoikkuutta?

[/quote]

En ole tehnyt mieltymyksistäni muita aloituksia kuin tämän. -ap

Vierailija
44/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se laiha naisystäväsi vuosten varrella sitten lihoaakin?

Vierailija
45/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Itse olin pitkään normaalipainon ylärajoilla tai muutaman kilon yli. En silti halunnut pyöreää miestä. Löysinkin hoikan, urheilullisen miehen, jota pieni pyöreyteni ei haitannut. Nyt olen hoikka omaksuttuani miehen liikunnallisuutta ja olen kieltämättä kauniiimpi. Älykäs mies mulla, kun ei ottanut painoa kynnyskysymykseksi. Sai lopulta hoikan naisen. :)

Vierailija
46/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:01"]

Miksi on väärin (a) olla tuntematta vetoa lihaviin naisiin tai (b) olla aloittamatta suhdetta kumppaniin, johon ei tunne vetoa? Nähdäkseni jompaan kumpaan täytyy löytyä selitys, jos haluaa kantaani kritisoida. -ap

[/quote]

Kyse ei ole siitä, että näin tunteminen olisi väärin tai että sinun pitäisi seurustella väkisin jonkun kanssa. Ongelma on siinä, että sinä et tunnu tajuavan mitä huudetaan ääneen ja mitä ajatellaan oman pään sisällä.

On ok ajatella, ettei tahdo seurustella lihavan, mustaihoisen tai vaikka kaljuuntuvan miehen kanssa. On äärimmäisen huonoa käytöstä ilmoittaa julkisesti, ettei tahdo seurustella lihavan, mustaihoisen tai vaikka kaljuuntuvan miehen kanssa. Ymmärrätkö eron?

Koska koet tarvetta tulla julistamaan kantaasi, sinä et selvästikään ole kovin sydämellinen tai hyväkäytöksinen ihminen. Miksi ihmeessä ajattelisit tämän tiedon kiinnostavan toisia, paitsi jos tarkoituksesi olisi loukata tai haastaa riitaa?

Sinun tulee myös ymmärtää, että jos asetat kovia kriteereitä toisille ihmisille, altistut samalla itsekin arvostelulle. Toki kuka tahansa voi asettaa toisille ihmisille mitä mielikuvituksellisimpia vaatimuksia (maanantaisin minä puhun vain punatukkaisilla naisille, käyn treffeillä vain 186cm pitkien miesten kanssa), mutta ymmärrettävästi se ärsyttää toisia, varsinkin jos niiden omien päähänpinttymien takia änkeää vielä julkisuuteen paasaamaan ja väittelemään niistä.

Monien mielestä on tekopyhää (= äärimmäisen huono ominaisuus kenessä tahansa), jos ihminen on itse laiskanpulskea ja hyväksyy sen ja selittää sen biologialla (Ruumiinrakenne on pitkälti geenien (set point -painon, aineenvaihdunnan ja nälänsäätelyn) sanelemaa.), mutta vaatii kuitenkin toisilta samoista biologisista seikoista huolimatta tiukkaa itsekuria ja itsensä trimmaamista.

Kaikkein eniten tuo ärsyttää asetelmassa mies kritisoi naisia, koska biologinen tosiasia on se, että miehille kertyy lihaksia huomattavasti helpommin ja heille on luontaista olla hoikkia, kestäviä ja vahvoja metsästäjiä, kun taas naisille kertyy rasvaa helpommin ja sitä tarvitaan naisen "tehtävän" suorittamiseen, eli synnyttämiseen, imettämiseen ja jälkeläisistä huolehtimiseen. Vaikka nämä normit eivät enää nyky-yhteiskunnassa päde, ovat vartalomme silti edelleen biologisesti samanlaisia kuin muinoin.

Tiivistettynä siis; sinä vaadit paljon mutta sinulla itselläsi on niin kovin vähän annettavaa, ja silti tulet julkisuuteen esittelemään arvojasi aivan kuin ne olisivat merkittäviä, tärkeitä tai kiinnostavia meille muille. Onko yllätys, että et juuri saa kannatusta muilta?

Vierailija
47/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:14"]

Kuule, kyllä sekä hoikkuus yli parikymppiseltä vaatii joko todella kurinalaista syömistä (joka harvalle tulee ihan vaan luonnostaan) ja/tai aika rankkaa liikuntaa 99% ihmisistä

[/quote]

Tämä väite on valitettavasti tiedoiltaan virheellinen. -ap

[/quote]

Et ilmeisesti puhu ainakaan omasta kokemuksestasi..? ;D

Vierailija
48/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:58"]

[/quote]

En ole tehnyt mieltymyksistäni muita aloituksia kuin tämän. -ap

[/quote]

Miksi et? Eikö olisi paljon hauskempaa keskustella niistä oikeasti tärkeistä asioista? Ei ketään oikesti kiinnosta se, millaisista naisista sinä pidät, koska vain yksi kuvitteellinen nainen pitää sinusta.

Vierailija
49/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:14"]

Kuule, kyllä sekä hoikkuus yli parikymppiseltä vaatii joko todella kurinalaista syömistä (joka harvalle tulee ihan vaan luonnostaan) ja/tai aika rankkaa liikuntaa 99% ihmisistä

[/quote]

Tämä väite on valitettavasti tiedoiltaan virheellinen. -ap

[/quote]

Et ilmeisesti puhu ainakaan omasta kokemuksestasi..? ;D

[/quote]

Itselleni tuli tuosta ap:n vastauksesta mieleen, että ap lienee ehkä laiskanpulskeuden lisäksi myös melkoisen mustavalkoisesti ajatteleva ja kirjaimellinen yksilö, kaikin puolin. Varsinainen palkinto siis kaiken kaikkiaan. Luoja armahtakoon ap:n partneria, joka on selvästi paljon kärsinyt...

Vierailija
50/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien naisten raivo... :D

t. hoikka nainen

Vierailija
51/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:36"]

t. hoikka nainen

[/quote]

Noh, älyä ei ainakaan riitä kovin pitkälle, jos näin mustavalkoisesti on tarve ajatella.

Minä olen täällä apta ihmetellyt ja bmi on niinkin hurja kuin 23.

Vierailija
52/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo, olen itse ylipainoinen ja kyllä ehdottomasti pidän hoikkia ja lihaksikkaita miehiä viehättävimpinä, mutta en kyllä ikimaailmassa kehtaisi vaatia kumppaniltani treenattua olemusta ennen kuin oma pesä olisi kunnossa. Ap on aika törppö. 

Vierailija
53/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:40"]

Sorry to rain on your parade mutta kyllä se seksuaalinen vetovoima liittyy naisellakin miehen ulkonäköön. ;)

[/quote]

En ole tästä eri mieltä. Veikkaisin kuitenkin, että miesten paino ei ole naisille aivan yhtä keskeinen ulkonäköasia kuin naisten paino miehille. Naiset kiinnittävät ehkä huomiota hieman toisenlaisiin asioihin potentiaalisen kumppanin ulkonäössä. Olen kuullut monen naisen sanovan, että pieni vatsakkuus ei haittaa, jos miehellä on leveät hartiat, parta, kauniit kädet tai jotakin muuta vastaavaa. -ap

[/quote]

Tätä kutsutaan toisaalta toiveajatteluksi (ap:n taholta) ja toisaalta jo aiemmin mainituksi kohteliaisuudeksi (naisten taholta). Naiset sanoo sulle ap noin koska ne näkee, että sinulla on vatsaa. Olisi loukkaavaa sanoa muuta. Mutta se nainen lienee aika harvassa, joka sanoisi että ottaa mieluummin lihavan miehen jolla on kauniit kädet, kuin hyväkroppaisen miehen jolla on myös kauniit kädet... All things being equal...

Vierailija
54/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:21"]

En seurustelisi lihavan naisen kanssa, koska en tunne vetoa lihaviin naisiin, ja minusta toimivassa suhteessa täytyy voida pitää toista haluttavana. Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous. Itse en ole hoikka (jos en varsinaisesti lihavakaan), mutta onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.

[/quote]

Paino ei todellakaan ole vain numero, ap. Jos ylipainoa on paljon se kertoo mm. passiivisesta elämäntavasta, tulevista terveysongelmista, kyvyttömyydestä hallita mielihaluja ja ehkä muita tunteita. Alipaino on yhtä ilmaiseva asia. 

Et kerro avauksessasi kuinka pitkä olet ja paljonko painat. Se, että monille naisille kelpaa ihan millainen mies tahansa, ylipainoinen, väkivaltainen, juoppo, tyhmä, sivistymätön, mykistelevä, epäluotettava, ei kerro naisista oikeastaan mitään. Enemmän siinä on kyse tästä kulttuurista, jonka mukaan naisella on pakko olla mies, ihan millainen tahansa, jotta hän olisi yhteiskunnan silmissä "kelvollinen". Katso vaikka miten tällä palstalla puhutaan yksinhuoltajista: nainen ilman miestä on avointa riistaa, potentiaalinen jakorasia ja huora. Mies ilman naista on potentiaalinen "pelimies", vähän cool. 

Vierailija
55/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:36"]

t. hoikka nainen

[/quote]

Noh, älyä ei ainakaan riitä kovin pitkälle, jos näin mustavalkoisesti on tarve ajatella.

Minä olen täällä apta ihmetellyt ja bmi on niinkin hurja kuin 23.

[/quote]

Kuten myös! Oma BMI 20, rasvaprosentti 21. Mua ärsyttää ap:n kaltaiset luotaantyöntävät laiskiaismiehet, jotka kuvittelee olevansa samalla tasolla kuin kauniit, itsestään huolta pitävät naiset, ja siksi heistä kiinnostavia... Ja kyllä, näitä tapaa myös elävässä elämässä, valitettavasti ap ei varmaankaan ole provo siinä mielessä.

Vierailija
56/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:42"]Njoo, olen itse ylipainoinen ja kyllä ehdottomasti pidän hoikkia ja lihaksikkaita miehiä viehättävimpinä, mutta en kyllä ikimaailmassa kehtaisi vaatia kumppaniltani treenattua olemusta ennen kuin oma pesä olisi kunnossa. Ap on aika törppö. 

[/quote]

1. Mistä "vaatimisesta" puhut? Tässä keskustelussa on kyse siitä, millaisiin piirteisiin toisessa voi tuntea vetoa, ja mitkä ovat luotaantyöntäviä. Kukaan ei toivottavasti sano baarissa toiselle, että voitais mennä treffeille, mutta ensin lopetat tupakoinnin.

2. Miksi lihava ei voi seurustella hoikan kanssa? Onko se moraalisesti väärin, vai miksi et hyväksy asiaa? -ap

Vierailija
57/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:02"]

Ap: sun viestissä loukkaa ehkä se, että odotat naisen tekevän työtä ulkonäkönsä eteen, koska hoikkuus on aina jonkinlaisen työn takana, ja olet sen suhteen armoton, koska haluat seksuaalisesti vain hoikkia. Samalla itse olet laiskanpulskea löllykkä, mutta odotat naisten armahtavan sinua. Omalla logiikallasi sun naisella pitäisi oikeastaan olla läskifetissi, vain silloin olisitte tasavertaisia.

[/quote]

En ole AP mutta en tajua sun logiikkaa: a) ensinnäkin hoikkuus ei läheskään kaikilta vaadi mitään "töitä". Ei se ole "töitä" tai "vaivannäköä" syödä vain sen verran kuin oikeasti tarvitsee. Ei ole pakko rehkiä salilla 5krt viikossa pysyäkseen hoikkana, järkevästi syöminen riittää ja siinä ei ole vaivaa. b) Minkä AP sille voi jos hän ei koe läskejä seksuaalisesti haluttaviksi? Eihän sille voi mitään, ei haluja voi pakottaa. Mielestäni aloitus ei ollut mitenkään loukkaava vaan hänhän oli nimenomaan kohteliaasti muotoillut, ettei itse tunne vetoa lihaviin naisiin, mutta ei sanonut että läskit ovat automaattisesti kaikkien mielestä rumia ja epähaluttavia.

Vierailija
58/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Kun joku nainen teki aloituksen, ettei koe vetoa pyöreisiin miehiin, aloitus sai selvästi enemmän ylä- kuin alapeukkuja. Pohdinkin ketjuun, että millainen ala/yläpeukkusuhde olisi, jos mies tekee aloituksen, että haluaa hoikan naisen.

Sain vastaukseni tässä. Av-mammoilla on 2 standardia, yksi itselle, toinen muille.

Vierailija
59/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää raivo kumpuaa? Ihan normaalia mielestäni, että läskiä ei koe seksuaalisesti haluttavaksi. Toiset kokee, toiset ei. Samalla lailla jotkut ei pidä isoista rinnoista ja toiset pitää. Ei noita asioita kukaan tahallaan valitse vaan jotkut asiat vetoaa ja jotkut ei vetoa. Itse olen tosi hoikka, 169cm/54kg (ja nyt olen lihavimmillani koska yleensä paino keikkuu 50kg pintaan) ja tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän ettei hän todellakaan voisi kokea isompaa naista haluttavaksi. Minua taas ei häiritse ollenkaan, että miehelleni on tullut pikkuinen masu, ei se ole tiellä ja on kuitenkin urheilullinen ja läskiä ei kerry (onneksi) muualle.

Vierailija
60/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:42"]Njoo, olen itse ylipainoinen ja kyllä ehdottomasti pidän hoikkia ja lihaksikkaita miehiä viehättävimpinä, mutta en kyllä ikimaailmassa kehtaisi vaatia kumppaniltani treenattua olemusta ennen kuin oma pesä olisi kunnossa. Ap on aika törppö. 

[/quote]

1. Mistä "vaatimisesta" puhut? Tässä keskustelussa on kyse siitä, millaisiin piirteisiin toisessa voi tuntea vetoa, ja mitkä ovat luotaantyöntäviä. Kukaan ei toivottavasti sano baarissa toiselle, että voitais mennä treffeille, mutta ensin lopetat tupakoinnin.

2. Miksi lihava ei voi seurustella hoikan kanssa? Onko se moraalisesti väärin, vai miksi et hyväksy asiaa? -ap

[/quote]

En ole edellinen, ja tartun vain tuohon vikaan kysymykseen. Toki ap saat seurustella kenen kanssa haluat ja ennen kaikkea kuka suostuu sinut ottamaan. Kuulostat vain hemmetin omahyväiseltä pulskalta ukolta - joita on paljon - joka kuvittelee muiden avujensa (?) korvaavan sen, että olet patalaiska etkä viitsi tehdä mitään ulkonäkösi hyväksi. Silti toiveikkaana/harhaisena ajattelet että sinun pitäisi saada kaunis, hoikka nainen, jonka kaiken huipuksi haluat pitävän sinusta jonkun muun _ulkonäköpiirteesi_ takia (kauniit kädet?!), joka täysin sokaisee hänet olemaan näkemättä vatsakumpuasi... Toivottavasti et kuitenkaan tarjoa itseäsi jokaiselle lähelle sattuvalle hoikalle naiselle (kuten moni kaltaisesi tekee), vaan ainakin annat heidän tehdä aloitteen.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi