Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino EI ole vain numero

Vierailija
15.05.2014 |

En seurustelisi lihavan naisen kanssa, koska en tunne vetoa lihaviin naisiin, ja minusta toimivassa suhteessa täytyy voida pitää toista haluttavana. Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous. Itse en ole hoikka (jos en varsinaisesti lihavakaan), mutta onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihannenaisesi on sitten vissiin 40kg keijukainen, joka murskaantuu läskiesi alla?

Vierailija
2/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:21"]

onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.

[/quote]

Suurimmalle osalle?? Kyllä naista ällöttää läskit miehet siinä, missä miestä läskit naiset. Haloo!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketähän kiinnostaa.

Vierailija
4/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesta päätellet et seurustele nyt, miksi et? Tai miksi et ole löytänyt pysyvää suhdetta kun kerran puhut vain seurustelemisista? Eikö pysyvän suhteen löytäminen ole yleensä tavoitteena? Mitä muuta vikaa sinussa on kuin läskit ja idiootit mielipiteet ja periaatteet? :)

Vierailija
5/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:24"]Ja ihannenaisesi on sitten vissiin 40kg keijukainen, joka murskaantuu läskiesi alla?

[/quote]

Ei tarvitse olla 40-kiloinen, hoikkuus riittää. -ap

Vierailija
6/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi lihavan naisen kanssa, koska en tunne vetoa lihaviin naisiin, ja minusta toimivassa suhteessa täytyy voida pitää toista haluttavana. Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous. Itse en ole hoikka (jos en varsinaisesti lihavakaan), mutta onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.

[/quote]

Niin. Provohan tämä jollain tasolla jok tap. Mutta pakko kuitenkin kommentoida että naiset ovat ehkä ainoastaan kohteliaampia kuin miehet, eli eivät sano että inhottaa, vaikka inhottaakin. Kyllä ainakin minua on aina inhottanut löllyvä ihra, etenkin miehisessä kroppassa. En välttämättä ole sitä sanonut, mutta esim. yksi seurustelusuhde jäi kyllä kokematta ihan vaan miehen lihavuuden vuoksi. Ja nykyistä miestäni olen jo vuosia kaikenlaisin tavoin houkuttanut - menestyksellä - urheilemaan kanssani, että pysyisi kuosissa (isänsä on nimittäin niin isomahainen että sellaista en hänestä halua). ;-)

Vierailija
7/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:30"]Kirjoituksesta päätellet et seurustele nyt, miksi et? Tai miksi et ole löytänyt pysyvää suhdetta kun kerran puhut vain seurustelemisista? Eikö pysyvän suhteen löytäminen ole yleensä tavoitteena? Mitä muuta vikaa sinussa on kuin läskit ja idiootit mielipiteet ja periaatteet? :)

[/quote]

Päättelysi meni kyllä pahasti metsään. Mikä mielipiteessäni ärsyttää sinua niin paljon, että nimität sitä idioottimaiseksi ja minua läskiksi? Tuo on epäkohteliasta. -ap

Vierailija
8/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:24"]Ja ihannenaisesi on sitten vissiin 40kg keijukainen, joka murskaantuu läskiesi alla?

[/quote]

Ei tarvitse olla 40-kiloinen, hoikkuus riittää. -ap

[/quote]

Samaa miettivät monet naiset ;) Minä en läskiä miestä halua. Itse olen hoikka ja urheilen, niin en jaksaisi katsella läskiä sohvaperunamiestä. En todellakaan! Minä en siis kuulu niihin sinun mainitsemiin prosentteihin, joille sinä kelpaisit.

Vierailija
9/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:30"]Kirjoituksesta päätellet et seurustele nyt, miksi et? Tai miksi et ole löytänyt pysyvää suhdetta kun kerran puhut vain seurustelemisista? Eikö pysyvän suhteen löytäminen ole yleensä tavoitteena? Mitä muuta vikaa sinussa on kuin läskit ja idiootit mielipiteet ja periaatteet? :)

[/quote]

Päättelysi meni kyllä pahasti metsään. Mikä mielipiteessäni ärsyttää sinua niin paljon, että nimität sitä idioottimaiseksi ja minua läskiksi? Tuo on epäkohteliasta. -ap

[/quote] Hahaa! :-) Arvasin, että osti ja upposi! Lukaisepa oma tekstisi uudelleen ja mieti onko siinä ehkä joitakin epäkohteliaita vivahteita? Sanoja, ilmaisuja, peräti kokonaisia epäkohteliaita lauseita? Tekstisi oli jotenkin niin ylityperä, että ei sille voi muuta kuin hymähtää. Ja lopeta nyt jo hyvän sään aikana näiden tyhmien juttujen kirjoittaminen, uppoat muuten vielä pahemmin. Mieltänsä ei muuten kannata pahoittaa jos itse on alkanut tilannetta sohimaan.

Vierailija
10/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:30"]

Kirjoituksesta päätellet et seurustele nyt, miksi et? Tai miksi et ole löytänyt pysyvää suhdetta kun kerran puhut vain seurustelemisista? Eikö pysyvän suhteen löytäminen ole yleensä tavoitteena? Mitä muuta vikaa sinussa on kuin läskit ja idiootit mielipiteet ja periaatteet? :)

[/quote]

Nyt menivät kyllä päätelmäsi metsään. Mikä mielipiteessäni suututtaa sinua niin paljon, että alat nimittää sitä idiootiksi ja haukut vielä minua läskiksi? -ap

Vierailija
11/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:46"]

Lukaisepa oma tekstisi uudelleen ja mieti onko siinä ehkä joitakin epäkohteliaita vivahteita? Sanoja, ilmaisuja, peräti kokonaisia epäkohteliaita lauseita? 

[/quote]

Minusta viestissäni ei ole mitään epäkohteliasta. Vai tarkoitatko, että on lätökohtaisesti epäkohteliasta olla tuntematta seksuaalista vetoa lihavaa naista kohtaan? Tälle olisi kyllä kiva kuula perusteluja. Useimmat kai ajattelevat, että seksuaalinen veto olisi jotakin, mitä ei voi itse kontrolloida. Olisihan se mukavaa (ja käytännöllistä), jos voisi viehättyä myös lihavuudesta, mutta minkäs teet.

Pahoittelen, että samansisältöinen vastaus tuli kahdesti. -ap

Vierailija
12/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralisti. 

Mitäs jos tutustuisit siihen ihmiseen siellä läskien alla? 

[/quote]

Vierailija
13/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on väärin (a) olla tuntematta vetoa lihaviin naisiin tai (b) olla aloittamatta suhdetta kumppaniin, johon ei tunne vetoa? Nähdäkseni jompaan kumpaan täytyy löytyä selitys, jos haluaa kantaani kritisoida. -ap

Vierailija
14/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sun viestissä loukkaa ehkä se, että odotat naisen tekevän työtä ulkonäkönsä eteen, koska hoikkuus on aina jonkinlaisen työn takana, ja olet sen suhteen armoton, koska haluat seksuaalisesti vain hoikkia. Samalla itse olet laiskanpulskea löllykkä, mutta odotat naisten armahtavan sinua. Omalla logiikallasi sun naisella pitäisi oikeastaan olla läskifetissi, vain silloin olisitte tasavertaisia.

Vierailija
15/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:58"]

Kaksinaismoralisti. 

[/quote]

1. Mitä tarkoitat kaksinaismoralismilla? Oletko todella sitä mieltä, että hoikkien tulisi seurustella vain muiden hoikkien kanssa? Ja varmaan myös valkoisten, tupakoitsijoiden ja uskovaisten tulisi pysyä lähinnä omiensa joukossa?

2. Ihmisen ulkonäkö on kiinteä osa sitä, kuka hän on. Ei ole erikseen mitään "ihmistä" ja hänen ulkonäköään. Seksuaalinen vetovoima liittyy ainakin miehillä ja ainakin suhdetta haettassa paljolti ulkonäköön. Minun on monen muun tavoin mahdoton alkaa tavoitella suhdetta ihmiseen, johon en tunne ainakin jonkinlaista vetovoimaa. -ap

Vierailija
16/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kehen tunnet vetoa ja kehen et on sivuseikka. Sen sijaan on huolestuttavaa tehdä asiasta aloitus tänne ja nostaa tämä hieno periaatteesi siten parrasvaloihin. Se tekee hoikkuudesta ykköskriteerisi parisuhdetta miettiessä koska et nimennyt mitään muita "vaatimuksiasi". 

Et voi vaatia keneltäkään mitään etkä varsinkaan sellaista mihin et itsekään pysty. Kuten sanoin, kasva aikuiseksi ja opi näkemään pintaa syvemmälle. 

13

Vierailija
17/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tämä aloituksesi selittääkin hyvin miksi sinunlaisiasi miehiä on vaikea arvostaa. Kuka tekee mitään ihmisellä joka ei osaa katsoa pintaa syvemmälle?

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:58"]

Kaksinaismoralisti. 

[/quote]

1. Mitä tarkoitat kaksinaismoralismilla? Oletko todella sitä mieltä, että hoikkien tulisi seurustella vain muiden hoikkien kanssa? Ja varmaan myös valkoisten, tupakoitsijoiden ja uskovaisten tulisi pysyä lähinnä omiensa joukossa?

2. Ihmisen ulkonäkö on kiinteä osa sitä, kuka hän on. Ei ole erikseen mitään "ihmistä" ja hänen ulkonäköään. Seksuaalinen vetovoima liittyy ainakin miehillä ja ainakin suhdetta haettassa paljolti ulkonäköön. Minun on monen muun tavoin mahdoton alkaa tavoitella suhdetta ihmiseen, johon en tunne ainakin jonkinlaista vetovoimaa. -ap

[/quote]

Vierailija
18/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään väärää että ihminen valitsee sen kumppaninsa myös ulkonäön perusteella. Mutta jos sua eivät tukevammat naiset miellytä niin miksi sun pitää silti tulla tänne niitä haukkumaan ja kertomaan kuinka naisten pitäisi kaikkien olla hoikkia ja pitkä säärisiä? Jokaiselle löytyy se omansa joskus, tai sitten ei. Toiset tykkää hoikista ja toiset tukevista eivätkä silti mainosta sitä täällä ja hauku toisia. Etenkin jos et itse ole mikään bodari niin sulla ei kyllä ole vara haukkua muita ja odottaa että ne hoikat pitkä sääriset naiset juoksee kilpaa sun luo. Viesteistäsi paistaa läpi tyhmyys, kykenemättömyys arvostamaan toisia sekä asenne vamma.

Vierailija
19/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:02"]

Ap: sun viestissä loukkaa ehkä se, että odotat naisen tekevän työtä ulkonäkönsä eteen, koska hoikkuus on aina jonkinlaisen työn takana, ja olet sen suhteen armoton, koska haluat seksuaalisesti vain hoikkia. Samalla itse olet laiskanpulskea löllykkä, mutta odotat naisten armahtavan sinua. Omalla logiikallasi sun naisella pitäisi oikeastaan olla läskifetissi, vain silloin olisitte tasavertaisia.

[/quote]

Ruumiinrakenne on pitkälti geenien (set point -painon, aineenvaihdunnan ja nälänsäätelyn) sanelemaa. En vaadi naiselta mitään salilla rehkimistä. Olen seurustellut hoikkien naisten kanssa, jotka vihaavat kaikenlaista liikuntaa ja rakastavat syömistä. En myöskään pidä painoa minään moraalisena kysymyksenä. Kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo painosta riippumatta. En siltikään halua seurustella kaikkien naisten kanssa. -ap

Vierailija
20/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:09"]

Mutta jos sua eivät tukevammat naiset miellytä niin miksi sun pitää silti tulla tänne niitä haukkumaan ja kertomaan kuinka naisten pitäisi kaikkien olla hoikkia ja pitkä säärisiä?

[/quote]

Tämä on projisointia. Viestistäni ei löydy tällaista ajatusta. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän