Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino EI ole vain numero

Vierailija
15.05.2014 |

En seurustelisi lihavan naisen kanssa, koska en tunne vetoa lihaviin naisiin, ja minusta toimivassa suhteessa täytyy voida pitää toista haluttavana. Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous. Itse en ole hoikka (jos en varsinaisesti lihavakaan), mutta onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:42"]

Njoo, olen itse ylipainoinen ja kyllä ehdottomasti pidän hoikkia ja lihaksikkaita miehiä viehättävimpinä, mutta en kyllä ikimaailmassa kehtaisi vaatia kumppaniltani treenattua olemusta ennen kuin oma pesä olisi kunnossa. Ap on aika törppö. 

[/quote]

Ahaa. Eli toisen läskin kanssa seurustelu oikeuttaa ne omatkin läskit? Tää on taas tätä perinteisestä itselleen valehtelua. Jokainen saa tykätä just sellaisesta kun ite tykkää. Jos on läski ja onnistuu nappaamaan itselleen timmin miehen/naisen niin kivat sille, on selvästi voinut kompensoida asiaa jollain. Ei taida olla kyse mistään vaatimisesta tms. ja jos on, niin ongelma parisuhteessa kumpuaa jostain ihan muualta kuin painosta.

Vierailija
62/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:42"]Njoo, olen itse ylipainoinen ja kyllä ehdottomasti pidän hoikkia ja lihaksikkaita miehiä viehättävimpinä, mutta en kyllä ikimaailmassa kehtaisi vaatia kumppaniltani treenattua olemusta ennen kuin oma pesä olisi kunnossa. Ap on aika törppö. 

[/quote]

1. Mistä "vaatimisesta" puhut? Tässä keskustelussa on kyse siitä, millaisiin piirteisiin toisessa voi tuntea vetoa, ja mitkä ovat luotaantyöntäviä. Kukaan ei toivottavasti sano baarissa toiselle, että voitais mennä treffeille, mutta ensin lopetat tupakoinnin.

2. Miksi lihava ei voi seurustella hoikan kanssa? Onko se moraalisesti väärin, vai miksi et hyväksy asiaa? -ap

[/quote]

En ole edellinen, ja tartun vain tuohon vikaan kysymykseen. Toki ap saat seurustella kenen kanssa haluat ja ennen kaikkea kuka suostuu sinut ottamaan. Kuulostat vain hemmetin omahyväiseltä pulskalta ukolta - joita on paljon - joka kuvittelee muiden avujensa (?) korvaavan sen, että olet patalaiska etkä viitsi tehdä mitään ulkonäkösi hyväksi. Silti toiveikkaana/harhaisena ajattelet että sinun pitäisi saada kaunis, hoikka nainen, jonka kaiken huipuksi haluat pitävän sinusta jonkun muun _ulkonäköpiirteesi_ takia (kauniit kädet?!), joka täysin sokaisee hänet olemaan näkemättä vatsakumpuasi... Toivottavasti et kuitenkaan tarjoa itseäsi jokaiselle lähelle sattuvalle hoikalle naiselle (kuten moni kaltaisesi tekee), vaan ainakin annat heidän tehdä aloitteen.   

[/quote]

Voi luoja tätä raivoa :D En ole AP, mutta mikä helvetti sua vaivaa? Jos sattuu rakastumaan vaikka toisen sisäisiin ominaisuuksiin (niin kuin olisi toivottavaa), kumpaakaan tuskin haittaa jos toiselle tulee pari kiloa lisää. En kokenut AP:n aloitusta ollenkaan loukkaavaksi, ajattelen itse aivan samoin (olen nainen). Toiset tykkää muhkummasta ja toiset ei, mikä olisi sen säälittävämpää kuin tyytyä johonkin läskiin vain siksi että on itsellekin kertynyt vähän ylimääräistä? Ei ole suhde kauhean vakaalla pohjalla jos tuosta ajattelutavasta lähdetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:33"]Mistä tää raivo kumpuaa? Ihan normaalia mielestäni, että läskiä ei koe seksuaalisesti haluttavaksi. Toiset kokee, toiset ei. Samalla lailla jotkut ei pidä isoista rinnoista ja toiset pitää. Ei noita asioita kukaan tahallaan valitse vaan jotkut asiat vetoaa ja jotkut ei vetoa. Itse olen tosi hoikka, 169cm/54kg (ja nyt olen lihavimmillani koska yleensä paino keikkuu 50kg pintaan) ja tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän ettei hän todellakaan voisi kokea isompaa naista haluttavaksi. Minua taas ei häiritse ollenkaan, että miehelleni on tullut pikkuinen masu, ei se ole tiellä ja on kuitenkin urheilullinen ja läskiä ei kerry (onneksi) muualle.

[/quote]

Nyt on pakko varmistaa: ovatko nimikirjaimesi A. N.? -ap

Vierailija
64/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valitsi väärän foorumin tälle keskustelulle. AV on täynnä ylipainoisia mammoja joiden veri kiehahtaa tällaisesta, älä välitä saamistasi vastauksista. Jos pidät hoikista naisista ja onnistut sellaisen saamaan vaikkei oma sixpäkkisi näy, onnittelut sulle! Kyllä munkin mies on onnistunut mut nappaamaan vaikkei itse niin timmissä kunnossa olekaan mitä minä. Ja sillä ei ole tippaakaan väliä koska mielestäni mieheni on superseksikäs enkä vaihtaisi häntä keneenkään :)

Vierailija
65/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:33"]Mistä tää raivo kumpuaa? Ihan normaalia mielestäni, että läskiä ei koe seksuaalisesti haluttavaksi. Toiset kokee, toiset ei. Samalla lailla jotkut ei pidä isoista rinnoista ja toiset pitää. Ei noita asioita kukaan tahallaan valitse vaan jotkut asiat vetoaa ja jotkut ei vetoa. Itse olen tosi hoikka, 169cm/54kg (ja nyt olen lihavimmillani koska yleensä paino keikkuu 50kg pintaan) ja tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän ettei hän todellakaan voisi kokea isompaa naista haluttavaksi. Minua taas ei häiritse ollenkaan, että miehelleni on tullut pikkuinen masu, ei se ole tiellä ja on kuitenkin urheilullinen ja läskiä ei kerry (onneksi) muualle.

[/quote]

Nyt on pakko varmistaa: ovatko nimikirjaimesi A. N.? -ap

[/quote]

Ei ole.

Vierailija
66/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, hyvä. Kuulosti vähän turhankin tutulta tuo sinun kuvauksesi. :) -ap

Vierailija
67/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei tosiaan ole numero, vaan gravitaatiokentän massalle aiheuttama voima.

Painovoima/gravitaatiokenttä vaihtelee maapallon eri alueilla, navoilla samansuuruinen massa painaa enemmän, kuin päiväntasaajalla.

Vierailija
68/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:42"]Njoo, olen itse ylipainoinen ja kyllä ehdottomasti pidän hoikkia ja lihaksikkaita miehiä viehättävimpinä, mutta en kyllä ikimaailmassa kehtaisi vaatia kumppaniltani treenattua olemusta ennen kuin oma pesä olisi kunnossa. Ap on aika törppö. 

[/quote]

1. Mistä "vaatimisesta" puhut? Tässä keskustelussa on kyse siitä, millaisiin piirteisiin toisessa voi tuntea vetoa, ja mitkä ovat luotaantyöntäviä. Kukaan ei toivottavasti sano baarissa toiselle, että voitais mennä treffeille, mutta ensin lopetat tupakoinnin.

2. Miksi lihava ei voi seurustella hoikan kanssa? Onko se moraalisesti väärin, vai miksi et hyväksy asiaa? -ap

[/quote]

En ole edellinen, ja tartun vain tuohon vikaan kysymykseen. Toki ap saat seurustella kenen kanssa haluat ja ennen kaikkea kuka suostuu sinut ottamaan. Kuulostat vain hemmetin omahyväiseltä pulskalta ukolta - joita on paljon - joka kuvittelee muiden avujensa (?) korvaavan sen, että olet patalaiska etkä viitsi tehdä mitään ulkonäkösi hyväksi. Silti toiveikkaana/harhaisena ajattelet että sinun pitäisi saada kaunis, hoikka nainen, jonka kaiken huipuksi haluat pitävän sinusta jonkun muun _ulkonäköpiirteesi_ takia (kauniit kädet?!), joka täysin sokaisee hänet olemaan näkemättä vatsakumpuasi... Toivottavasti et kuitenkaan tarjoa itseäsi jokaiselle lähelle sattuvalle hoikalle naiselle (kuten moni kaltaisesi tekee), vaan ainakin annat heidän tehdä aloitteen.   

[/quote]

Voi luoja tätä raivoa :D En ole AP, mutta mikä helvetti sua vaivaa? Jos sattuu rakastumaan vaikka toisen sisäisiin ominaisuuksiin (niin kuin olisi toivottavaa), kumpaakaan tuskin haittaa jos toiselle tulee pari kiloa lisää. En kokenut AP:n aloitusta ollenkaan loukkaavaksi, ajattelen itse aivan samoin (olen nainen). Toiset tykkää muhkummasta ja toiset ei, mikä olisi sen säälittävämpää kuin tyytyä johonkin läskiin vain siksi että on itsellekin kertynyt vähän ylimääräistä? Ei ole suhde kauhean vakaalla pohjalla jos tuosta ajattelutavasta lähdetään.

[/quote]

AP on se, jota kuulemma haittaisi, jos nainen sattuisi lihomaan. Lue aloitus uudelleen.

Vierailija
69/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ap saat seurustella kenen kanssa haluat ja ennen kaikkea kuka suostuu sinut ottamaan. -- -- Toivottavasti et kuitenkaan tarjoa itseäsi jokaiselle lähelle sattuvalle hoikalle naiselle (kuten moni kaltaisesi tekee), vaan ainakin annat heidän tehdä aloitteen.   

[/quote]

Eli ei-hoikka ihminen ei saisi sitten kuitenkaan pyrkiä suhteeseen hoikan ihmisen kanssa. Miksi? Vaihdapa tuossa viestissäsi paino ihonvärin ja katso, miltä kommenttisi näyttävät. -ap

Vierailija
70/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:13"]

Toki ap saat seurustella kenen kanssa haluat ja ennen kaikkea kuka suostuu sinut ottamaan. -- -- Toivottavasti et kuitenkaan tarjoa itseäsi jokaiselle lähelle sattuvalle hoikalle naiselle (kuten moni kaltaisesi tekee), vaan ainakin annat heidän tehdä aloitteen.   

[/quote]

Eli ei-hoikka ihminen ei saisi sitten kuitenkaan pyrkiä suhteeseen hoikan ihmisen kanssa. Miksi? Vaihdapa tuossa viestissäsi paino ihonvärin ja katso, miltä kommenttisi näyttävät. -ap

[/quote]

Olet kyllä älykäs provoilija, ihan av:n kärkitasoa. Tiedät varmasti itsekin, että ainoa, missä mielessä tässä keskustelussa puhutaan rasismin-kaltaisista, valtasuhteisiin liittyvistä ilmiöistä, on että oma argumenttisi pönkittää olemassaolevaa miesten ja naisten valtaeroa (jonka joku mainitsikin) yhteiskunnassa, ja sitä mitä roolia juuri naisten ulkonäkö näissä valtasuhteissa edustaa. Siksi erittäin fyysisesti epäviehättävät miehetkin kokevat perusoikeudekseen saada itselleen erittäin viehättäviä naisia, ja naisen tulisi vain olla kiitollinen saadessaan - kenen tahansa - miehen kiinnostuksen.        

Vierailija
71/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:33"]

Siksi erittäin fyysisesti epäviehättävät miehetkin kokevat perusoikeudekseen saada itselleen erittäin viehättäviä naisia, ja naisen tulisi vain olla kiitollinen saadessaan - kenen tahansa - miehen kiinnostuksen.        

[/quote]

Eikä tällainen puhe oikeudesta saada parisuhde ole lähinnä Laasasen ja kumppaneiden juttuja? Tuskin kukaan tolkullinen ihminen ajattelee parisuhteita oikeuksien näkökulmasta. Ihmisillä on erilaisia toiveita, mieltymyksiä ja haluja, ja sitten parinmuodostuksessa ne joko kohtaavat tai eivät kohtaa. -ap

Vierailija
72/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:33"]

Siksi erittäin fyysisesti epäviehättävät miehetkin kokevat perusoikeudekseen saada itselleen erittäin viehättäviä naisia, ja naisen tulisi vain olla kiitollinen saadessaan - kenen tahansa - miehen kiinnostuksen.        

[/quote]

Eikä tällainen puhe oikeudesta saada parisuhde ole lähinnä Laasasen ja kumppaneiden juttuja? Tuskin kukaan tolkullinen ihminen ajattelee parisuhteita oikeuksien näkökulmasta. Ihmisillä on erilaisia toiveita, mieltymyksiä ja haluja, ja sitten parinmuodostuksessa ne joko kohtaavat tai eivät kohtaa. -ap

[/quote]

Sinä oletat, että parinmuodostus tapahtuu jonkinlaisessa yhteiskunnallisessa tyhjiössä, jossa ei valtasuhteita ole olemassa ollenkaan, ja kaikilla on vapaa tahto valita juuri sellainen pari joka herättää ne omat tunteet. Väitän, että ainakaan naisille tilanne ei ole likimainkaan näin simppeli. Laasanen on - enkä olisi koskaan uskonut olevani MISTÄÄN hänen kanssaan samaa mieltä - ehkä sikäli oikeilla jäljillä, että hän sijoittaa parinmuodostuksen yhteiskunnallisten valtasuhteiden kenttään. Siitä olen eri mieltä hänen kanssaan, että miehistä olisi nyky-yhteiskunnassa tullut yksiselitteisiä näiden valtasuhteiden viattomia uhreja.

Vierailija
73/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noinkin. Kompetenssini ei valitettavasti riitä keskustelemaan valtasuhteiden merkityksestä parinmuodostuksessa. Se, mitä olen yhteiskuntatieteitä lukenut, kertoo kuitenkin, että ylipäätään mikään vuorovaikutus ei ole valtasuhteiden ulkopuolella. Valta ja sen mekanismit tarjoavat pikemminkin näkökulman, josta voi tarkastella mitä tahansa ilmiötä.

Ilahduttavaa muuten, että muutama keskustelija oli kanssani samaa mieltä eikä reagoinut voimakkaan tunteellisesti asiaan, jossa ei minusta pitäisi olla mitään ihmeellistä. On selvää, ettei tosielämässä ole kohteliasta kailottaa omia mieltymyksiään (olivat ne millaisia tahansa), mutta anonyymi nettikeskustelu mielestäni sallii senkin. -ap

Vierailija
74/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:06"]

Mikäs siinä. Itse olin pitkään normaalipainon ylärajoilla tai muutaman kilon yli. En silti halunnut pyöreää miestä. Löysinkin hoikan, urheilullisen miehen, jota pieni pyöreyteni ei haitannut. Nyt olen hoikka omaksuttuani miehen liikunnallisuutta ja olen kieltämättä kauniiimpi. Älykäs mies mulla, kun ei ottanut painoa kynnyskysymykseksi. Sai lopulta hoikan naisen. :)

[/quote]

Kiitos ap päivän parhaasta ketjusta. Kirjoitit selkeästi, ettet tunne vetoa lihaviin  naisiiin. Edelleen kirjoitit hyvin selkeästi, että vaikka itse et ole täysin siro ja hoikka, niin " Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous."

Voi luoja tätä kivityksen määrää.

Jos viisari ei värähdä, niin sitten ei värähdä. Yksinkertaista. Seksuaalinen haluttavuus nyt vaan kuuluu olennaisena osana parinmuodostukseen.  

Tuo lainaus osoittaa ketjun absurdiuden. Seitsemän tykkäystäkin. Kun mies ei antanut painoarvoa painolle niin lopuksi sai palkinnon, hyväluonteisen sielunkumppanin eikun HOIKAN naisen.

Vierailija
75/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:07"]

Mikäs siinä. Itse olin pitkään normaalipainon ylärajoilla tai muutaman kilon yli. En silti halunnut pyöreää miestä. Löysinkin hoikan, urheilullisen miehen, jota pieni pyöreyteni ei haitannut. Nyt olen hoikka omaksuttuani miehen liikunnallisuutta ja olen kieltämättä kauniiimpi. Älykäs mies mulla, kun ei ottanut painoa kynnyskysymykseksi. Sai lopulta hoikan naisen. :)

[/quote]

Kiitos ap päivän parhaasta ketjusta. Kirjoitit selkeästi, ettet tunne vetoa lihaviin  naisiiin. Edelleen kirjoitit hyvin selkeästi, että vaikka itse et ole täysin siro ja hoikka, niin " Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous."

Jos viisari ei värähdä, niin sitten ei värähdä. Yksinkertaista. Seksuaalinen haluttavuus nyt vaan kuuluu olennaisena osana parinmuodostukseen.  

Tuo lainaus osoittaa ketjun absurdiuden. Seitsemän tykkäystäkin. Kun mies ei antanut painoarvoa painolle niin lopuksi sai palkinnon, hyväluonteisen sielunkumppanin eikun HOIKAN naisen.

[/quote]

Minä olen se, joka laihtui miehen löydettyään. Ei jutussani ole mitään absurdia. Miehelleni paino ei ollut olennainen asia vaan aivan muut tekijät kuten kaunis ulkonäkö, iloinen luonne, sielunkumppanuus. Laihduttuani olen sekä omasta että mieheni mielestä paremman näköinen. Silti se ei ollut olennaista parinmuodostuksessa. Eikä se estä sitä, että olen nyt laihtunut ja paremman näköinen laihduttuani.

Vierailija
76/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi lihavaa miestä enkä myöskään laihaa miestä. Miehen pitää edes jollain tavalla urheilla (ruumiillinen työ on myös ok), mutta ei mitään sohvaperunaa. Tietysti mikään vähän pömpöttävä vatsa ei haittaa, kunhan se ei muistuta naisen raskausvatsaa tai kaljamahaa. Saat toki vapaasti kuvitella, että hoikka nainen ottaisi lihavan miehen. Jos taas oma mies lihoisi parisuhteessa, ei rakkaus sen takia loppuisi, mutta yrittäisin saada häntä pitämään itsestään huolta.

Vierailija
77/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:07"]

[/quote]

[/quote]

Miehen varallisuus ei ollut olennaista parinmuodostuksessa, otin hänet vaikka oli keskituloinen. Sittemmin mies vaurastui ja sain näin itselleni varakkaan miehen, vaikka se ei ollut olennaista minulle paria valitessani. Kyllä minä silti väitän, että varakas mies on parempi kuin keskituloinen, jos on muilta ominaisuuksiltaan sama. En valitse varakkuuden perusteella, mutta ei haittaa, jos rahaa yhtäkkiä onkin. Mitä absurdia siinä on?

Vierailija
78/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä syyttää myös itseänikin. Tällä palstalla ei koskaan riitä, että kirjoittaa omasta mielestään selvästi ja yksikäsitteisesti. Pitäisi myös etukäteen muistaa oikoa kaikki väärinkäsitykset, joita huolimattomasta lukemisesta, tahallisesta väärinymmärtämisestä ja projisoinnista voi syntyä. Jokaisesta aloituksesta pitäisi löytyä myös tunne-elementti: toteava sävy tulkitaan täällä helposti kylmyydeksi, ja joidenkin on selvästi vaikea ylipäätään ymmärtää sellaista tekstiä, jossa ei vedota myös lukijan tunteisiin. -ap

Vierailija
79/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttuani olen sekä omasta että mieheni mielestä paremman näköinen. Silti se ei ollut olennaista parinmuodostuksessa. Eikä se estä sitä, että olen nyt laihtunut ja paremman näköinen laihduttuani.

MOT

Miksi ap:ta kivitetään, kun ap kokee, että laiha vetoaa enemmän kuin lihava?

Miksi pidät itseäsi paremman näköisenä nyt kuin ennen?

Vierailija
80/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:15"]

Saat toki vapaasti kuvitella, että hoikka nainen ottaisi lihavan miehen. 

[/quote]

Ei tätä asiaa tarvitse kuvitella. Kyllä niin tapahtuu, vaikka joidenkin mielestä kyseessä on ilmeisesti moraalinen ongelma. Ja voitko kuvitella: myös jotkut hoikat miehet ottavat lihavan naisen. Ällistyttävää, eikö totta? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän