Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino EI ole vain numero

Vierailija
15.05.2014 |

En seurustelisi lihavan naisen kanssa, koska en tunne vetoa lihaviin naisiin, ja minusta toimivassa suhteessa täytyy voida pitää toista haluttavana. Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous. Itse en ole hoikka (jos en varsinaisesti lihavakaan), mutta onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:02"]

Ap: sun viestissä loukkaa ehkä se, että odotat naisen tekevän työtä ulkonäkönsä eteen, koska hoikkuus on aina jonkinlaisen työn takana, ja olet sen suhteen armoton, koska haluat seksuaalisesti vain hoikkia. Samalla itse olet laiskanpulskea löllykkä, mutta odotat naisten armahtavan sinua. Omalla logiikallasi sun naisella pitäisi oikeastaan olla läskifetissi, vain silloin olisitte tasavertaisia.

[/quote]

Ruumiinrakenne on pitkälti geenien (set point -painon, aineenvaihdunnan ja nälänsäätelyn) sanelemaa. En vaadi naiselta mitään salilla rehkimistä. Olen seurustellut hoikkien naisten kanssa, jotka vihaavat kaikenlaista liikuntaa ja rakastavat syömistä. En myöskään pidä painoa minään moraalisena kysymyksenä. Kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo painosta riippumatta. En siltikään halua seurustella kaikkien naisten kanssa. -ap

[/quote]

Niin, ei kukaan nainenkaan halua seurustella kaikkien miesten kanssa. Kasva aikuiseksi, sun viesteissä ei ole mitään järkeä ja aivan idioottimaisia muutenkin!

Vierailija
22/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:06"]

Se tekee hoikkuudesta ykköskriteerisi parisuhdetta miettiessä

[/quote]

Luitko edes viestini? :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:02"]

Ap: sun viestissä loukkaa ehkä se, että odotat naisen tekevän työtä ulkonäkönsä eteen, koska hoikkuus on aina jonkinlaisen työn takana, ja olet sen suhteen armoton, koska haluat seksuaalisesti vain hoikkia. Samalla itse olet laiskanpulskea löllykkä, mutta odotat naisten armahtavan sinua. Omalla logiikallasi sun naisella pitäisi oikeastaan olla läskifetissi, vain silloin olisitte tasavertaisia.

[/quote]

Ruumiinrakenne on pitkälti geenien (set point -painon, aineenvaihdunnan ja nälänsäätelyn) sanelemaa. En vaadi naiselta mitään salilla rehkimistä. Olen seurustellut hoikkien naisten kanssa, jotka vihaavat kaikenlaista liikuntaa ja rakastavat syömistä. En myöskään pidä painoa minään moraalisena kysymyksenä. Kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo painosta riippumatta. En siltikään halua seurustella kaikkien naisten kanssa. -ap

[/quote]

Kuule, kyllä sekä hoikkuus yli parikymppiseltä vaatii joko todella kurinalaista syömistä (joka harvalle tulee ihan vaan luonnostaan) ja/tai aika rankkaa liikuntaa 99% ihmisistä. ;-) Toivotaan että sulle löytyy sekä oma läskifetisistisi...

Vierailija
24/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähentelee viittäkymppiä ja minusta on hellyyttävää katsella hänen pientä pullistuvaa vatsaansa. Teinitkin käyvät silittelemässä sitä ja sanovat isin olevan lihava. Hän painaa 90-kg, pituutta 190. Pieni pullistuminen ei haittaa minua, sama vanha rakas se äijä on, miinus tietysti sikspäkki. Työpaikkalääkäri tosin totesi, että nyt painoa on tullut 5-v 5kg lisää, joten pitäisiköhän ruokavalioon tehdä muutoksia tai alkaa liikkumaan enemmän... Mitä väliä, yhä kantaa mut kepeästi makuuhuoneeseen ja on aika sujuva liikkeissään.

Vierailija
25/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:21"]

En seurustelisi lihavan naisen kanssa, koska en tunne vetoa lihaviin naisiin, ja minusta toimivassa suhteessa täytyy voida pitää toista haluttavana. Ihannenaiseni ominaisuuksiin kuuluu monen tärkeämmän ominaisuuden lisäksi hoikkuus ja sirous. Itse en ole hoikka (jos en varsinaisesti lihavakaan), mutta onneksi suurimmalle osalle naisia miehen paino tai vatsakkuus ei ole kovin tärkeä asia.[/quote]

Miksi jaat nämä lapselliset ajatuksesi täällä? Provosoidaksesi? Ei tuossa mielipiteessä ole mitään erikoista tai ainutlaatuista, mutta et voi myöskään yleistää tuota koskemaan kaikkia. Ehkä niitä naisia on enemmän, joiden mielestä mies voi muilla ominaisuuksillaan kompensoida puutteita ulkonäössä, mutta toisaalta lihaville ja muuten "rumille" naisillekin on ottajansa, jotka arvostavat muita ominaisuuksia, eikä kenenkään naisen tarvitse jäädä yksin siksi, ettei kelpaa kenellekään.

Sinuna miettisin kahdesti haluanko lapsia tai yhteistä omaisuutta kenenkään naisen kanssa, koska ihmisillä on tapana vanhemmiten rupsahtaa, ja noiden jakaminen voi tehdä elämästä helvetin pitkäksi aikaa. Mutta jos olet kovin nuori, luultavasti aika parantaa kakaramaisen asenteen.

Vierailija
26/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:09"]

Toiset tykkää hoikista ja toiset tukevista eivätkä silti mainosta sitä täällä ja hauku toisia.

[/quote]

Ole hyvä ja osoita viesteistäni kohta, jossa haukun toisia. Voit myös vetää sanasi takaisin ja pahoitella syytöksiäsi. -ap

Vierailija
27/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:15"]

Miksi jaat nämä lapselliset ajatuksesi täällä?

[/quote]

Mikä tekee ajatuksistani sinusta lapsellisia? Itsekin myönnät niiden olevan tavallisia, ja tuskin kukaan on eri mieltä siitä, että ihmisiä miellyttävät potentiaalisessa kumppanissa erilaiset asiat, ja että suhteeseen ei kannata ryhtyä, jos ei tunne toiseen vetoa. Jos olet eri mieltä, ole hyvä ja vastaa perustellen viestin 14 kysymyksiin. -ap

Vierailija
28/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:14"]

Kuule, kyllä sekä hoikkuus yli parikymppiseltä vaatii joko todella kurinalaista syömistä (joka harvalle tulee ihan vaan luonnostaan) ja/tai aika rankkaa liikuntaa 99% ihmisistä

[/quote]

Tämä väite on valitettavasti tiedoiltaan virheellinen. -ap

Vierailija
29/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään erittäin hoikista miehistä! Oma mieheni on sellainen vinttikoiramallinen, ja kun olen tottunut sitä katselemaan, kaikki muut miehet näyttävät turhan pulleilta. Tuttavapiirissäni on kolme muuta miestä, jotka kuuluvat painoltaan samaan kategoriaan mieheni kanssa, ja he näyttävät mun silmään normaaleilta :)

Vierailija
30/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen verran mitä se ansaitsi. Et taida itse olla pohjimmiltasi tietoinen omista arvoistasi. 

Ihmisen paino on täysin sivuseikka kun siihen ihmiseen tutustuu. Aivan kun vaikka hiusten malli, musiikkimaku, pukeutuminen ja laulutaito. Jos oppisit näkemään asioista ja ihmisistä pintaa syvemmälle, ts. oikeasti tutustuisit sellaiseen ihmiseen jonka ylläolevat kriteetit eivät tällä hetkellä täyty voisit kasvaa aikuiseksi, avartaa maailmaasi ja saada itsekin paljon enemmän kun nyt saat. 

Pinnalliset ihmiset löytävät pinnallisia kumppaneita. Mitä tapahtuu jos unelmakroppavaimosi jää auton alle ja vammautuu? Niinpä.

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:06"]

Se tekee hoikkuudesta ykköskriteerisi parisuhdetta miettiessä

[/quote]

Luitko edes viestini? :) -ap

[/quote]

Vierailija
31/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno provo, ap, onnitteluni!

Vierailija
32/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:24"]

Mä taas tykkään erittäin hoikista miehistä! Oma mieheni on sellainen vinttikoiramallinen, ja kun olen tottunut sitä katselemaan, kaikki muut miehet näyttävät turhan pulleilta. Tuttavapiirissäni on kolme muuta miestä, jotka kuuluvat painoltaan samaan kategoriaan mieheni kanssa, ja he näyttävät mun silmään normaaleilta :)

[/quote]

Juuri näin. Jostakin syystä naisissa tätä samaa mieltymystä hoikkuuteen ei pidetä kuitenkaan minään ongelmana. Miehet eivät esimerkiksi sankoin joukoin pyri häpäisemään ja pilkkaamaan hoikkia miehiä heidän painonsa takia. -ap

Vierailija
33/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:28"]

Luin sen verran mitä se ansaitsi. Et taida itse olla pohjimmiltasi tietoinen omista arvoistasi. 

[/quote]

Olen hyvin tietoinen sekä omista arvoistani että siitä, mihin voin omissa mieltymyksissäni vaikuttaa ja mihin en. Sinä tunnut ajattelevan, että omat arvosi ovat laajalti yleistettävissä myös muiden arvoiksi. Esimerkiksi seksuaalinen vetovoima ei välttämättä ole itsellesi kovin tärkeä, ja sen vuoksi oletat, ettei se ole sitä muillekaan.

Olisi kannattanut lukea se viesti, sillä siinä totean, että monet muut asiat ovat potentiaalisessa kumppanissa tärkeämpiä kuin hoikkuus. Tämä ketju on eräänlainen vastaus toiseen ketjuun, jossa pohdittiin myös painoasioita, ja joku totesi, ettei lihavuudella ole mitään merkitystä. Muut mieltymykseni ovat yhdentekeviä tämän ketjun aiheen kannalta.

Jos haluat oikeasti kritisoida kantaani, vastaa perustellen viestin 14 kysymyksiin. -ap

Vierailija
34/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyödyttää jatkaa tätä keskustelua? Sinä perustelet mielipiteesi varsinaista asiaa väistellen koska tiedät itsekin että mielipiteesi tekee sinusta köykäisen ihmisen. Olet historiallisestikin katsoen aikasi tuote. Jos olisit elänyt 100 vuotta sitten laulaisit nyt täällä riskin naisen ylistyslaulua. 

Pidä siis pääsi ja jatka elämääsi noilla arvoilla. Keskustelu taitaa kanssasi olla muutenkin hankalaa? 

Over and out.

Vierailija
35/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 07:58"]

Kaksinaismoralisti. 

Mitäs jos tutustuisit siihen ihmiseen siellä läskien alla? 

[/quote]

1. Mitä tarkoitat kaksinaismoralismilla? Oletko todella sitä mieltä, että hoikkien tulisi seurustella vain muiden hoikkien kanssa? Ja varmaan myös valkoisten, tupakoitsijoiden ja uskovaisten tulisi pysyä lähinnä omiensa joukossa?

2. Ihmisen ulkonäkö on kiinteä osa sitä, kuka hän on. Ei ole erikseen mitään "ihmistä" ja hänen ulkonäköään. Seksuaalinen vetovoima liittyy ainakin miehillä ja ainakin suhdetta haettassa paljolti ulkonäköön. Minun on monen muun tavoin mahdoton alkaa tavoitella suhdetta ihmiseen, johon en tunne ainakin jonkinlaista vetovoimaa. -ap

[/quote]

Sorry to rain on your parade mutta kyllä se seksuaalinen vetovoima liittyy naisellakin miehen ulkonäköön. ;)

Vierailija
36/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:35"]

mielipiteesi tekee sinusta köykäisen ihmisen

[/quote]

Entä ne tähän ketjuun kommentoivat naiset, jotka vakuuttavat, että miehen lihavuus on naisille ihan yhtä yleinen dealbreaker on naisten miehille? Onko näilläkin naisilla mielestäsi väärät ja pinnalliset arvot? -ap

Vierailija
37/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:40"]

Sorry to rain on your parade mutta kyllä se seksuaalinen vetovoima liittyy naisellakin miehen ulkonäköön. ;)

[/quote]

En ole tästä eri mieltä. Veikkaisin kuitenkin, että miesten paino ei ole naisille aivan yhtä keskeinen ulkonäköasia kuin naisten paino miehille. Naiset kiinnittävät ehkä huomiota hieman toisenlaisiin asioihin potentiaalisen kumppanin ulkonäössä. Olen kuullut monen naisen sanovan, että pieni vatsakkuus ei haittaa, jos miehellä on leveät hartiat, parta, kauniit kädet tai jotakin muuta vastaavaa. -ap

Vierailija
38/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:09"]En siltikään halua seurustella kaikkien naisten kanssa. -ap

[/quote]

Tämäkö se ongelma on? Sinua siis rasittaa, kun kaikki naiset haluavat seurustella sinun kanssasi ja joudut jatkuvasti torjumaan lähestymisyrityksiä?

Epäilen vahvasti, että ongelmasi on se, että kukaan ei halua seurustella sinun kanssasi. Voit toki täällä nimettömänä väittää muuta.

Vierailija
39/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Veikkaisin kuitenkin, että miesten paino ei ole naisille aivan yhtä keskeinen ulkonäköasia kuin naisten paino miehille"

Yleistät näppärästi molemmat sukupuolet samaan nippuun. On myös miehiä joille paino ei merkitse ja on naisia joille se merkitsee.

Yleensäottaen suurinosa varmaan puolisonsa löydettyään ei jätä häntä heti jos hän sattuu ulkoisilta olemuksilta muuttumaan. Pitkässä parisuhteessa voi lihota, laihtua, ryppyyntyä.. Sellaista se elämä on.Pitkässä parisuhteessa ei ole ulkoiset tekijät niin tärkeitä kuin se sisäinen kauneus ja tunteet.

Vierailija
40/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:50"]

Epäilen vahvasti, että ongelmasi on se, että kukaan ei halua seurustella sinun kanssasi. Voit toki täällä nimettömänä väittää muuta.

[/quote]

Toivottavasti sinua ei liikaa ahdista tieto siitä, että tuhannet ihmiset ovat aivan samanlaisessa tilanteessa kuin minä (eivät tunne seksuaalista vetoa lihavia ihmisiä kohtaan) ja onnistuvat silti solmimaan tyydyttäviä parisuhteita. Tässä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä. Onhan tässäkin ketjussa todettu, että hyvin tavallista olla viehättymättä lihavuudesta. 

Olen tällä hetkellä parisuhteessa. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi