Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaan järjestää itseni vähemmän yksinäiseksi, mutku

Vierailija
11.03.2014 |

perhe järjestää kovin paljon sille esteitä!

Meillä on liian pieni koti toistaiseksi. Olemme etsineet isompaa asuntoa ja heti kun sen saamme, alkaa sosiaalinen elämänikin taas vilkastumaan. Olen karsinut turhaa tavaraa, mutta koska sitä kantaa kotiimme enemmän muut kuin minä, isommassa asunnossa saa kukin hoitaa oman "tonttinsa". Lapsille tulee omat huoneet ja kun minulle tule ystävä kylään, riittää, että keittiö, olohuone, wc:t ja vanhempien makuuhuone ovat siistejä!

Mies saa täyttää kaappejaan minkä niihin lisää mahtuu, mutta en anna hänen vallata huoneiden nurkkia, pöytätasoja, ... hamstraamillaan jutuilla. Uudessa asunnossamme on autotalli ja tulkoon siitä vaikka romukasa! Nyt ei ole edes lämmintä varastokomeroa!

Nykyisessä asunnossamme on tavarakasoja, aina joutuu etsimään kaikkea, pölyä kertyy liian nopeasti, pinnat vaatisivat remonttia, tunkkaisen näköistä, ikkunapinnat aina pölyisinä,... En jaksa siivota ja kutsua vieraita! Kaiken lisäksi olen esteetikko ja koti-ihminen, joten ihanaa, kun voin pian  seurustella kotonakin! Odottavan aika vain käy pitkäksi. Muutama huonekalu menee muuton yhteydessä vaihtoon, joten voin ainakin ideoida tulevaa.

Mitä teille kuuluu?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi