Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ihastunut toiseen (Ei ole myöntänyt vielä)

Vierailija
14.05.2014 |

Ihan sama tunnistaako tyttöystäväni minut vai ei, mutta kerron kuitenkin ja kysyn neuvoja.

Elikkäs tyttöystäväni oli matkalla n. viikon verran ja tapasi sielä hauskan miehen ja kertoi lähes joka viestissä mitä he olivat puuhanneet päivän aikana. Tunsin erittäin paljon epävarmuutta, joka johti riitaankin mutta se ei ole pääseikka. Tämän jälkeen halusin sopia riidan ja sanoin, että pelkäsin vain että hän haluaa tahallaan satuttaa/tehdä mustasukkaiseksi. Minua ei haittaa se yhtään, vaikka hänellä olisi mies puolisia kavereita. Mutta matkan jälkeen hän tuli kotia ja soitin hänelle sovinto puhelun.

Sovinto puhelussa hän puhui minulle loukkaavasti ja sanoi, kuinka en arvosta häntä ja kuinka toinen mies oli pitänyt hänelle sateenvarjoa sateessa ja kertoi kuinka todella haluaa tutustua tähän mieheen lähemmin. Hän vertaili minua toiseen mieheen jollain tavoilla, kuinka hän oli parempi kuin hänen pitkäaikainen poikaystävänsä. Hän on kertonut uudelle miespuoliselle "kaverilleen" riidoistamme ja hän on sanonut vastaavia asioita "kuinka kestät häntä, eikö hän arvosta sinua" eli innostaa vain enemmän eroamaan. Tyttöystäväni on erittäin paljon sellainen ihminen, joka ajaa itsensä tilanteisiin josta minulle tulee pahaolo. En usko että hän pettäisi minua, mutta ajaa tilanteisiin itsensä että toinen voi luulla, että saa suudella häntä ja sitten leikkii uhria (esim. Toinen vaan tuli ja suuteli). Rumasti sanottu tiedän, en osaa sanoa nätimminkään. Tuosta arvostamisesta vielä sen verran, että tyttöystäväni ei muistanut minua vuosipäivänämme kun vein hänet syömään, ostin kukkia ja hieroin, halailen häntä aina takaapäin julkisilla paikoilla, vaikka kaupoissa kun hän valitsee tavaratoita, avaan hänelle lähes aina auton ovet. Tuntuu kuin hän ei muistaisi enään minua, uuden "kaverinsa" jälkeen. Se häiritsee myös erittäin paljon, kuinka kikseissä hän selitti hänestä, kuinka he olivat menneet yhdessä karkkikauppaan ja ostaneet karkit yhteiseksi ja syöneet yhdessä ym. Okei pieniä asioita, mutta häiritseviä. Hän aloitti myös (ihan itse) kertomaan puhelussa, kuinka jotain pervouksia oli puhunut (en tiedä mitä), mutta sen jälkeen sanoi "olisiko säästä pitänyt puhua?". Ei tarvi säästä puhua, mutta joku raja noissakin mitä puhuu jos on suhteessa, ainakin itse olen jättänyt tissit,pillu,penis jutut naispuolisten kaverien kanssa pois kun olen suhteessa. Tarviiko tollasia silti poikaystävälle kertoa? Olenko oikeutetusti epävarma vai mitä mieltä ihmiset täälä on?

Ensimmäinen suhde kuitenkin kyseessä.

Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Lähteä pois suhteesta vai jäädä odottamaan epävarmana mitä tapahtuu? Eihän se oli oikein kestää tälläistä epävarmuutta suhteessa ja kun toinen ei aio asialle tehdä mitään, mikä auttaisi minua. On varmaan väärin kieltää uusi kaverisuhdekaan? Muttakun ei tekisi mieli odottaa niin kauan, että jotain tapahtuu ja sitten vasta oikeutetusti ruveta kieltelemään, "Nokun menit suutelemaan sitä, niin et saa enään kaveri olla". Enkait ole oikeutettu tekemään vielä mitään, vaikka hän jo vertailee minua häneen ja viettää aikaan hänen kanssa, avautuu hänelle riidoistamme (hän on tuntenut uuden kaverinsa n. viikon). Kait pitää odottaa vaan niin kauan, että jotain pettämistä tapahtuu? Ja ei todellakaan haittaa jos hänellä on miespuolisia kavereita, mutta hän on vetänyt tän yhden kaverin jo tähän sekasotkuun mukaan vertailemalla minua häneen, joka ei omasta mielestäni ainakaan ole oikein. Sen takia tunnen vielä enemmän epävarmuutta, kun hän kaveeraa hänen kanssaan.

Neuvoja, kiitos?

Kommentit (278)

Vierailija
161/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi ei arvosta sinua, eikä osaa ajatella uutta tuttavaa kuin vain vaaleanpunaisten lasien läpi. Älä jää tuleen makaamaan.

Vierailija
162/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan kirjoittaisi noin.

t. oikea mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin pari riviä. Liian vähän kappalejakoja :)

Taidat olla vielä aika nuori.

On aivan normaalia ihastua toisiin vaikka olisi hyvässä parisuhteessa. Ihastuminen ei ole pettämistä, eikä sille oikeasti edes mahda mitään.

Sille kuitenkin mahtaa, ryhtyykö tekoihin.

Kaikki on hyvin niin kauan kuin niitä tekoja ei tule.

Jos nyt alat hiillostamaan tyttöystävääsi ja vaatimaan tunnustuksia, niin todennäköisesti hän lähtee ihastuksensa matkaan vaikka muuten ei niin tekisikään.

Jos suhteessanne on paljon asioita jotka häiritsevät sinua ja saavat sinut pahalle mielelle, niin silloin sinun kannattaa keskustella näistä asioista tyttöystäväsi kanssa.

Jos tämä suhde nyt kuitenkin päättyy eroon, niin älä jää liikaa murehtimaan.

Löydät kyllä kivempiakin tyttöjä, sellaisia kenen kanssa suhde onnistuu paremmin :)

Vierailija
164/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi vaikuttaa todella epäkypsältä ilkeältä ja suorastaan sadistiselta tapaukselta. Sellainen henkilö, jolla on kyky empatiaan ja pystyy asettumaan toisen asemaan, ei taatusti kerro seurustelukumppanille, että puhuu pervoja jonkun toisen kanssa ja syö yhteisiä karkkeja. Tuntuu niin kuin tyttöystäväsi haluaisi tahallaan satuttaa sinua.

Olen aika järkyttynyt siitä, että tuollaisia naisia on. Itsellä oli joskus poikakaveri, joka rehenteli vastaavalla tavalla ja mm. kehuskeli minulle, minkä näköiset naiset hänestä ovat seksikkäitä. Luulin tuota narsistista piirrettä vain miesten ominaisuudeksi mutta näköjään naisissa on omat sairaat tyyppinsä, jotka eivät tajua, mitä asioita kumppanille puhutaan.

Tyttöystäväsi kuulostaa vinksahtaneelta sellaisella arkipäivän rasittavalla tavalla, josta tulee sinulla harmia jos jatkatte suhdetta. Sanoisin sinulle että jätä tuota sika. Jos jatkat suhteessa, sinun täytyy konahtaa oikein kunnollla ja sanoa, ettet hyväksy tuollaista ja että seurustelusuhteessa sitoudutaan uskollisuuteen eikä tuollaiseen lutkamaiseen flirttailuun ja siitä seurustelukumppanille kertomiseen. Aivan kipeää.

Et ole ansainnut saamaasi kohtelua. Vaikutat fiksulta tyypiltä. Toivon, että löydät tulevaisuudessa arvoistasi seuraa. Tsemppiä, vilpittömästi!

Ja niille kusipäille, jotka täällä vastailevat ilkeästi: mikä helvetti teitä vaivaa?

Vierailija
165/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä ja huomaavaiselta poikaystävältä, joku arvostaisi sua varmasti enemmän. Mielestäni tyttöystäväs käyttäytyy tosi törkeästi. Hän ei edes näe mitään väärää toiminnassaan, siksi kertoo nuo asiat sinulle. Ja kun kertoo niinhän ajattelee ettei asiassa ole mitään väärää kun ei edes salaile edes asiaa. Joka tapauksessa, huonoa käytöstä.

Itse en jäisi suhteeseen odottamaan millon hän pettää. Kuulostaa ettei tyttis ole lainkaan valmis seurustelemaan, hän haluaa vielä huomiota ympäri kyliä. Hän on varmaan melko nuori kyllä, antaa hänen toteuttaa itseään ja jatka sinä elämääsi jonkun kypsemmän kanssa.

Vierailija
166/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin porvoolaiselta oletus, että tyttöystäväsi ehkä käy täällä, koska hyvin pieni naisista on kuitenkaan av-mammoja.

Joka tapauksessa ikävä tilanne, ja minusta et ole aiheetta epävarma. Tulee mieleen, että tyttöystäväsi vähintään katselee ympärilleen ja miettii muita vaihtoehtoja, ja minusta sinunkin kannattaisi tehdä sama ja miettiä olisiko parempi erota.

Vierailija
167/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän hänestä erittäin paljon ja nyt lähinnä epävarmana vain odotan niin kauan, että hän pettää minua uuden kaverinsa kanssa. Sitten saan ruveta pätemään jeje, kun on järkeä siinä vaihees ruveta sitten pätemään, kun lähden vaan suhteesta.

Eniten häiritsee se, että hän on verrannut minua uuteen kaveriinsa, jonka on tuntenut viikon ja kertonut, kuinka hän arvosti tyttöystävääni. Hän on kait niin turtunut jo minun pieniin arvostuksen eleisiin, ettei hän muista niitä :(

Ei hän ole pettänyt minua, mutta silti en mä tiedä miten tätä tilannetta kuvailisin..

Hän on liian avoimesti puhunut minulle tuosta ja olen saanut melkein sellaisen käsityksen, kun hän olisi käsi kädessä kulkenut uuden kaverinsa kanssa sielä.

Hän on itse erittäin epävarma/mustasukkainen ja hän on kertonut minulle aina kuinka toinen nainen vie minut ym. vastaavaa ja on kertonut tarkat säännöt mitä saan naisten kanssa tehdä ja jutella ym. Hän päätti itse kuitenkin rikkoa näitä kaikkia sääntöjä, kun sai tilaisuuden. (Hän on kertonut minulle, etten saa puhua pervouksia muiden naisten kanssa ym. perus settiä)

Sitten hän kylmästi vain sanoo minulle, että "haluan vain sinun parasta, voidaan erota jos haluat". Niinkun häntä ei edes kiinnostaisi enään erotaanko vai ei ja nyt oon alistunut ja anelen häntä jäämään :(

Vierailija
168/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:59"]En jaksanut lukea kuin pari riviä. Liian vähän kappalejakoja :)

Taidat olla vielä aika nuori.

On aivan normaalia ihastua toisiin vaikka olisi hyvässä parisuhteessa. Ihastuminen ei ole pettämistä, eikä sille oikeasti edes mahda mitään.

Sille kuitenkin mahtaa, ryhtyykö tekoihin.

Kaikki on hyvin niin kauan kuin niitä tekoja ei tule.

Jos nyt alat hiillostamaan tyttöystävääsi ja vaatimaan tunnustuksia, niin todennäköisesti hän lähtee ihastuksensa matkaan vaikka muuten ei niin tekisikään.

Jos suhteessanne on paljon asioita jotka häiritsevät sinua ja saavat sinut pahalle mielelle, niin silloin sinun kannattaa keskustella näistä asioista tyttöystäväsi kanssa.

Jos tämä suhde nyt kuitenkin päättyy eroon, niin älä jää liikaa murehtimaan.

Löydät kyllä kivempiakin tyttöjä, sellaisia kenen kanssa suhde onnistuu paremmin :)

[/quote]

Mitä järkeä lukea pari lausetta ja tulla neuvomaan? Aika itsekästä tulla parin lauseen luettua neuvomaan toista tämänhetkisen elämänsä tärkeimmässä asiassa ja päätöksessä.

Vierailija
169/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot varmaankin, että tulee jokin maaginen käänne parempaan jossa tyttöystäväsi tajuaa sinun olleen aina hänelle hyvä ja että hän itse on ollut väärässä.

Arvaa mitä, ei tule. Tai ainoa, jolla tulee, on se että hän huomaa sen itse. Anna hänelle vähemmän huomiota ja vokottele itse muita naisia, vaikka ihan viattomassa mielessä. Sitähän se meininki nyt tuntuu toiselta puolelta olevan, enemmän tai vähemmän viattomasti. Ja uskon, että toinen osapuoli ei tajua tilannettasi kuin korkeintaan joutuessaan samaan asemaan.

Homma menee joko rikki tai paranee, mutta niin siinä käy kuitenkin. Toisena vaihtoehtona ilmoitat suoraan, että nyt ei ole kivaa ja jos mikään ei muutu, niin poikki menee. Sellaista vaihtoehtoa ei ole, jossa mielistelet ja hän myöntyy.

Vierailija
170/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:59"]

Tyttöystäväsi vaikuttaa todella epäkypsältä ilkeältä ja suorastaan sadistiselta tapaukselta. 

[/quote]

En mä menisi niin pitkälle, että sanoisin sadisti, mutta epäkypsä se tyttö kyllä varmasti, mutta joillakin menee pitkään siihen, että ne osaa asettua toisen asemaan, en luule tuon tytön ymmärtävän miten julma se on.

Varsinkin, jos se tyttö on kovin nuori, ja vähän hemmoteltu ollut kotonaan, niin se luulee tuota "kivaksi" peliksi, jolla saa huomiota, eikä ymmärrä oikeasti satuttavansa toista.

Ehkä auttaisi vain kertoa sille, että se oikeasti satuttaa tuollaisella, jos se ei siitä sitä tajua, niin sitten voi olla kyseessä muutakin kuin lapsellisuus.

Vierailija
171/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä tyttöystäväsi tykkäisi jos sinä käyttäytyisit samalla tavalla, tai ala kertomaan kuinka sulla oli hauskaa "Katjan" kanssa.

Sano että olet pahoillasi jos hän tuntee ettet arvosta häntä,mutta miltä hän oikein arvelee sinun olotilasi olevan kun hän henkuttaa toista miestä. Eipä kovin arvostavalta tyttöystävältä kuulosta.

Voit sanoa ettet halua satuttaa itseäsi tuollaisen tytön kanssa joka ei tiedä mitä haluaa. Ehkä jos otat hieman etäisyyttä näet paremmin mitä tehdä. Kuulostatte aikas nuorilta joten tyttösi voi vielä etsiä itseään, eikä ole vielä riittävän kypsä vakampaan seurusteluun.

Vierailija
172/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista. Kerrot tyttöystävällesi että sinuun sattuu tuollainen ja tyttösi saa valita sinut tai hänet. Minä jätin kaikki poika puoliset kaverini mieheni takia enkä kadu päivääkään. En kestäisi jos mieheni olisi tyttöjen kanssa, joten teimme molemmat 'uhrauksen' ilman pyyntöjä. Ei ole mies valittanut, eikä minulla ole valittamista...

Jos naisesi ei osaa arvostaa sinua tuon vertaa on se hänen menetys ja sinun voitto, vaikka se alkuun sattuisi... Maailma on täynnä naisia jotka kuolisivat sinunlaisen miehen puolesta. Etsi siis oma arvoisesi nainen! Se kannattaa varmasti :)

Vierailija
173/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin, ALOITTAJA! Olen mies!

os tyttöystäväsi suunnittelee eroa laita hänet kantamaan vastuun. Jos nyt huudat ja muuta niin ottaa siitä jonkun keppihevosen jonka mukaan syy onkin sinun, että olet jotenkin mustasukkainen.

Näin tapahtui jo, kun suutuin hänelle omasta epävarmuudestani :(

Vierailija
174/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:03"]

Hän on itse erittäin epävarma/mustasukkainen ja hän on kertonut minulle aina kuinka toinen nainen vie minut ym. vastaavaa 

[/quote]

Tää kyllä viittaa ihan oikeaan pettäjään, kaikki mun tuntemat suhteissa pettäjät on itse erittäin mustasukkaisia, ja ne joita ei nuo pettämisjutut kiinnosta, eivät ole paljon yhtään mustasukkaisia.

Ja tuo sen mustasukkaisuus on myös henkistä pahoinpitelyä, mitä tuo vertailukin on, ehkä olisit onnellisempi jonkun tasapainoisemman kanssa?

Vierailija
175/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
176/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt aloita mitään pelejä, että sinäkin alat kiehnäämään toisten kanssa. Vaikka se herättäisi tyttöystäväs ja hän haluis jatkaa sun kanssa niin lopulta se aiheuttais vaan riitaa ja koston kierteen. Lisäksi se antaa ihan väärän kuvan miten tuollaisia asioita hoidetaan. Jos tyttöystäväs ei tee suoraa valintaa teidän kahden välillä, kun olet asian nostanut esiin, niin antaa tytön mennä.

Älä nyt kyynisty ja rupea minkäänlaiseks kusipääks. Moni nainen arvostais sua ja esim tuo ettet puhu mitään tissi/persejuttuja muiden kanssa on tosi hyvä juttu.

Vierailija
177/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

os tyttöystäväsi suunnittelee eroa laita hänet kantamaan vastuun. Jos nyt huudat ja muuta niin ottaa siitä jonkun keppihevosen jonka mukaan syy onkin sinun, että olet jotenkin mustasukkainen.

<-- Juuri näin kävi jo, mutta kyllä siinä oli minun omaakin syytä erittäin paljon.

Terveisin ALOITTAJA!

Olen itsekin tehnyt ihan helvetisti vääriä asioita, ei nyt syytellä pelkästään tyttöystävääni. Suutuin tyttöystävälleni tuosta, kun hän kertoi uudesta mieskaveristansa niin avoimesti :/ Kerroin hänelle myös, kuinka epävarmaksi tulin ja syyllistin häntä :( Tein helvetin väärin tuon tilanteen, kyllä se on minun vikani että syyllistin häntä, ettei hän ajattele tunteitani ja on tunne-älytön, kun kertoo moisia asioita minulle mitä on tapahtunut hänen matkallaan. 

Tuntuu, että olen ansainnut tän paskan olon kun syyllistin häntä :/

Vierailija
178/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:06"]

Terveisin, ALOITTAJA! Olen mies!

Näin tapahtui jo, kun suutuin hänelle omasta epävarmuudestani :(

[/quote]

Ota asia uudelleen puheeksi. Jos annat itseäsi kohdella huonosti se lisääntyy.

Ihmisen on vain laitettava itse ne rajat missä haluaa mennä.

Itselleni tuo olisi selvää, jos minulle puhuisi joku noin, tarttusin siihen ja vaatisin kyllä toista selkeyttämään, että mitä hän oikein meinaa.

Sanoisin jotain, että kiva, että olet tavannut hienon ihmisen, mutta mikä on se pointti miksi jauhat sitä minulle...

Vierailija
179/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:56"]Mies ei koskaan kirjoittaisi noin.

t. oikea mies

[/quote]

Nämä killisilmät onkin näitä nykyajan hampstereita. Jaxuhaleja !

T. Toinen mies

Vierailija
180/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin ALOITTAJA taas, kun ei täälä ole muokkaus nappia..

En todellakaan ole aloittamassa mitään pelejä tyttöystäväni kanssa, ei ole tullut mieleenkään. Minulla on korkea moraali, enkä halua pelata mitään pelejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä