Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ihastunut toiseen (Ei ole myöntänyt vielä)

Vierailija
14.05.2014 |

Ihan sama tunnistaako tyttöystäväni minut vai ei, mutta kerron kuitenkin ja kysyn neuvoja.

Elikkäs tyttöystäväni oli matkalla n. viikon verran ja tapasi sielä hauskan miehen ja kertoi lähes joka viestissä mitä he olivat puuhanneet päivän aikana. Tunsin erittäin paljon epävarmuutta, joka johti riitaankin mutta se ei ole pääseikka. Tämän jälkeen halusin sopia riidan ja sanoin, että pelkäsin vain että hän haluaa tahallaan satuttaa/tehdä mustasukkaiseksi. Minua ei haittaa se yhtään, vaikka hänellä olisi mies puolisia kavereita. Mutta matkan jälkeen hän tuli kotia ja soitin hänelle sovinto puhelun.

Sovinto puhelussa hän puhui minulle loukkaavasti ja sanoi, kuinka en arvosta häntä ja kuinka toinen mies oli pitänyt hänelle sateenvarjoa sateessa ja kertoi kuinka todella haluaa tutustua tähän mieheen lähemmin. Hän vertaili minua toiseen mieheen jollain tavoilla, kuinka hän oli parempi kuin hänen pitkäaikainen poikaystävänsä. Hän on kertonut uudelle miespuoliselle "kaverilleen" riidoistamme ja hän on sanonut vastaavia asioita "kuinka kestät häntä, eikö hän arvosta sinua" eli innostaa vain enemmän eroamaan. Tyttöystäväni on erittäin paljon sellainen ihminen, joka ajaa itsensä tilanteisiin josta minulle tulee pahaolo. En usko että hän pettäisi minua, mutta ajaa tilanteisiin itsensä että toinen voi luulla, että saa suudella häntä ja sitten leikkii uhria (esim. Toinen vaan tuli ja suuteli). Rumasti sanottu tiedän, en osaa sanoa nätimminkään. Tuosta arvostamisesta vielä sen verran, että tyttöystäväni ei muistanut minua vuosipäivänämme kun vein hänet syömään, ostin kukkia ja hieroin, halailen häntä aina takaapäin julkisilla paikoilla, vaikka kaupoissa kun hän valitsee tavaratoita, avaan hänelle lähes aina auton ovet. Tuntuu kuin hän ei muistaisi enään minua, uuden "kaverinsa" jälkeen. Se häiritsee myös erittäin paljon, kuinka kikseissä hän selitti hänestä, kuinka he olivat menneet yhdessä karkkikauppaan ja ostaneet karkit yhteiseksi ja syöneet yhdessä ym. Okei pieniä asioita, mutta häiritseviä. Hän aloitti myös (ihan itse) kertomaan puhelussa, kuinka jotain pervouksia oli puhunut (en tiedä mitä), mutta sen jälkeen sanoi "olisiko säästä pitänyt puhua?". Ei tarvi säästä puhua, mutta joku raja noissakin mitä puhuu jos on suhteessa, ainakin itse olen jättänyt tissit,pillu,penis jutut naispuolisten kaverien kanssa pois kun olen suhteessa. Tarviiko tollasia silti poikaystävälle kertoa? Olenko oikeutetusti epävarma vai mitä mieltä ihmiset täälä on?

Ensimmäinen suhde kuitenkin kyseessä.

Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Lähteä pois suhteesta vai jäädä odottamaan epävarmana mitä tapahtuu? Eihän se oli oikein kestää tälläistä epävarmuutta suhteessa ja kun toinen ei aio asialle tehdä mitään, mikä auttaisi minua. On varmaan väärin kieltää uusi kaverisuhdekaan? Muttakun ei tekisi mieli odottaa niin kauan, että jotain tapahtuu ja sitten vasta oikeutetusti ruveta kieltelemään, "Nokun menit suutelemaan sitä, niin et saa enään kaveri olla". Enkait ole oikeutettu tekemään vielä mitään, vaikka hän jo vertailee minua häneen ja viettää aikaan hänen kanssa, avautuu hänelle riidoistamme (hän on tuntenut uuden kaverinsa n. viikon). Kait pitää odottaa vaan niin kauan, että jotain pettämistä tapahtuu? Ja ei todellakaan haittaa jos hänellä on miespuolisia kavereita, mutta hän on vetänyt tän yhden kaverin jo tähän sekasotkuun mukaan vertailemalla minua häneen, joka ei omasta mielestäni ainakaan ole oikein. Sen takia tunnen vielä enemmän epävarmuutta, kun hän kaveeraa hänen kanssaan.

Neuvoja, kiitos?

Kommentit (278)

Vierailija
141/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:40"]Tiesitkö että välimeren turistikohteilla allasbaarien pitäjätkin nauravat suomalaisille naisille. He yleensä pelaavat keskenään peliä jossa annetaan pisteitä erimaalaisten naisten sänkyyn saamisesta, suomalaisesta saa 0 pistettä. Mistähän moinen kertoo?

[/quote]

Kappas, joka allasbaarissa kaikissa etelän maissa oli tosiaan tuommoinen lipuilla varustettu suuri pistetaulu seinällä. Minä aina luulin, että kyse oli euroviisuista.

[/quote]

No, nyt on kahvit näppiksellä XDDD enpä arvannut, että minullekin joskus näin käy. respect!

Vierailija
142/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin suklaarusinoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
144/278 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin AP!

Ihan hyväntahtoinen tyttöystävä minulla on ja en mä siitä pääse mihinkään.

Enkä pidä häntä yhtään huonompana ihmisenä kuin ennenkään, enkä todellakaan halua nimitellä häntä.

Soviteltiin asioita ja kyllä hän tuntui ihan aidosti katuvan ja ottavan vastuuta asioista, lähdin kuitenkin pois ovet paukkuen muistellen mitä hän on tehnyt. Vaikka meinasinkin sortua ja hyväksymään kaiken, mutta eihän siinä ole järkeä tulevaisuuden kannalta.

En tiedä miten käy, sovitaanko asiat vai erotaanko.

Nyt on tyttöystäväni tiedostanut ainakin sen, etten pelleile tällä kertaa.

Vierailija
145/278 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ap! pisteet sulle!!! näin se elämä ja av opettaa.

Vierailija
146/278 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jooh en jaksa enään, ensin hän katuu ja pyytää anteeksi tekojansa ja sitten ei olekkaan verrannut minua toiseen mieheen ja syyllistää minua siitä kun suutuin hänelle asiasta, vaikka olin oikeassa kaikessa mitä tapahtui. Mitä helvettiä?

Sanoin hänelle, että haluan erota .

Vierailija
147/278 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jooh en jaksa enään, ensin hän katuu ja pyytää anteeksi tekojansa ja sitten ei olekkaan verrannut minua toiseen mieheen ja syyllistää minua siitä kun suutuin hänelle asiasta, vaikka olin oikeassa kaikessa mitä tapahtui. Mitä helvettiä?

Sanoin hänelle, että haluan erota .

Vierailija
148/278 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin ap.

Taisi päättyä eroon tämä suhde, vaikka tunteita onkin vielä paljon jäljellä :/

Nyt saan varmaan masentua loppuelämän :(

Vierailija
149/278 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suret aikasi ja sitten siirryt elämässäsi eteenpäin. Älä enää pidä mitään yhteyttä tyttöön, ettet repsahda. Poista numero puhelimesta! Kun joskus aloitat uuden suhteen, älä tuo siihen taakkaa edellisestä. Kaikki naiset ei ole samanlaisia!

Vierailija
150/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajunnut

Vierailija
151/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuvittelet, että tyttöystäväsi käyttää AV-palstaa?

Vierailija
152/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä kiinnostakkaan käyttääkö vai ei.

Mikä tuossa oli pointti?

Vierailija
153/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo toinen mieshenkilö asu tarinasi mukaan jossain kauempana? Vai ymmärsinkö jotain väärin?

Vierailija
154/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vain huvikseni kyselen neuvoja täältä. 

Vierailija
155/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
156/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asu kauempana, vaan samassa kaupungissa tyttöystäväni kanssa.

Tyttöystäväni oli matkalla toisessa maassa isolla porukalla, jossa tapasi hänet ja he viettivät kaiken ajan yhdessä sielä.

Vierailija
157/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies jää kiduttamaa  itseäsi tuollaiseen suhteeseen. Tyttöystäväsi on tahallisen ilkeä sinua kohtaan. Ei sinun tarvitse tuollaisia juttuja hyväksyä. Sinuna minä sanoisin tyttikselle vain, että olisit ihan suoraankin voinut sanoa olevasi onneton tässä suhteessa, olisimme voineet erota jo aiemmin. Sitten toivottaisin hänelle hyvää jatkoa ja alkaisin elää omaa elämääni ilman häntä. Ero tottakai satuttaa sinuakin, mutta mä veikkaan, että enemmän kärsisit jäämällä kuuntelemaan tuollaista, mitä tyttiksesi sinulle puhuu.

Vierailija
158/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei toi pettämistä meinaa mun mielestä, se olisi luultavasti salaillut kaikkea, jos haluaisin pettää/olisi pettänyt.

Pettäjät on yleensä sellaisia salailijoita, ei tuollaisia.

Luulen, että se vaan hakee sulta varmistusta, että välität siitä ja haluaa enemmän "romantiikkaa" teidän suhteeseen, aika julmalla tavalla kylläkin mun mielestä.

Vierailija
159/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on vaan käytökseltään sellaisia huomiohuoria, että joutuu parisuhteessa enemmän ongelmiin kuin toiset. Toisille ei vain riitä vaikka omaltakin mieheltä saisi huomiota jne, sitä täytyy saada muilta kun aina joku on pielessä omassa suhteessa.

En tarkoita että tyttö välttämättä pettäisi, mutta luultavasti esiintyy sellaisena että muiden miesten silmiin näyttää vapaalta. Ja antaa ymmärtää. Sitten nauttii kun saa esiintyä uhrina.

Vierailija
160/278 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sanoisin, että koska nyt olet hekuttanut tätä tapaamaasi miestä niin paljon niin olisi ihan asiallista nyt tarkentaa, että oletko ihastunut. Kysyisin, että haluatko nyt tällä hekuttamisella kertoa, että haluaisit lähteä suhteesta vaiko, e ttä muuten tässä meidän suhteessa on mielestäsi jotain vikaa.

Puhu rauhallisesti. Jos tyttöystäväsi suunnittelee eroa laita hänet kantamaan vastuun. Jos nyt huudat ja muuta niin ottaa siitä jonkun keppihevosen jonka mukaan syy onkin sinun, että olet jotenkin mustasukkainen.

Jos tyttöystävä haluaa muuten vain kiduttaa sinua tällä tarinalla se kertoo siitä, että hän on jotenkin epävarma ja haluaa näyttää, että saisi muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi