Hei, olen alkoholisti
Kommentit (25)
Itse olen päässyt eroon alkoholista..Pisaraakaan ei ole koskaan jäänyt !
Ruusukimppu ja onnittelukortti tämän hienon saavutuksen johdosta tulee postissa jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen päässyt eroon alkoholista..Pisaraakaan ei ole koskaan jäänyt !
Minullekin aina tarjotaan. En kieltäydy koskaan!
Minäkin olen, taas on viikon putki takana. Joisin lisää mutta on niin kova krapula että en selviydy kauppaan!
Juomattomuus on helpointa ikinä - ei tarvitse käytännössä tehdä yhtään mitään. Etkö halua juoda? Et vain juo.
Täälläkin ollaan putkea aloittamassa!
Hei, olen Pasi Hieno. Vietän aktiivista kiertue-elämää ja työssäni usein dyssin vyijiä ympäri Suomen. intiimihykieniasta ei aina ehdi pitää huolta ja se saattaa aiheuttaa kiusallista kivesten kutinaa. Vaivaan on onneksi olemassa lääke; Testikol. Nyt apteekista, ilman reseptiä
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin ollaan putkea aloittamassa!
Heitä pullot parvekkeelta alas.
Mä olen entinen sellainen. Viimme aikoina oon miettiny uudelleen aloittamista. Raitis elämä alkaa olla helvetin tylssää. Nyt kun muksut on mun luona vaan jokatoinen viikonloppu, niin olis aikaakin juopotella. Kaipaan kavereita ja sitä leppoisaa baaritunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen, taas on viikon putki takana. Joisin lisää mutta on niin kova krapula että en selviydy kauppaan!
Tilaan juomat kotiin nettikaupasta!
Vierailija kirjoitti:
Soita 112
Minäkin olen, tosin vielä en ole retkahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita 112
En soita, olen juopottelu urani aikana pahemmistakin krapuloista selvinnyt. Oksentelu ei ole nimittäin vielä alkanut, jospa ei alkaisikaan!
Jos jokin päihde kannattaa aloittaa aikuisena niin kannabis.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin päihde kannattaa aloittaa aikuisena niin kannabis.
Ei, se lihottaa ja tekee tyhmäksi. Viina on viisasten juoma.
Elämä ei mennyt niin kuin piti!