Tyttöystävä ihastunut toiseen (Ei ole myöntänyt vielä)
Ihan sama tunnistaako tyttöystäväni minut vai ei, mutta kerron kuitenkin ja kysyn neuvoja.
Elikkäs tyttöystäväni oli matkalla n. viikon verran ja tapasi sielä hauskan miehen ja kertoi lähes joka viestissä mitä he olivat puuhanneet päivän aikana. Tunsin erittäin paljon epävarmuutta, joka johti riitaankin mutta se ei ole pääseikka. Tämän jälkeen halusin sopia riidan ja sanoin, että pelkäsin vain että hän haluaa tahallaan satuttaa/tehdä mustasukkaiseksi. Minua ei haittaa se yhtään, vaikka hänellä olisi mies puolisia kavereita. Mutta matkan jälkeen hän tuli kotia ja soitin hänelle sovinto puhelun.
Sovinto puhelussa hän puhui minulle loukkaavasti ja sanoi, kuinka en arvosta häntä ja kuinka toinen mies oli pitänyt hänelle sateenvarjoa sateessa ja kertoi kuinka todella haluaa tutustua tähän mieheen lähemmin. Hän vertaili minua toiseen mieheen jollain tavoilla, kuinka hän oli parempi kuin hänen pitkäaikainen poikaystävänsä. Hän on kertonut uudelle miespuoliselle "kaverilleen" riidoistamme ja hän on sanonut vastaavia asioita "kuinka kestät häntä, eikö hän arvosta sinua" eli innostaa vain enemmän eroamaan. Tyttöystäväni on erittäin paljon sellainen ihminen, joka ajaa itsensä tilanteisiin josta minulle tulee pahaolo. En usko että hän pettäisi minua, mutta ajaa tilanteisiin itsensä että toinen voi luulla, että saa suudella häntä ja sitten leikkii uhria (esim. Toinen vaan tuli ja suuteli). Rumasti sanottu tiedän, en osaa sanoa nätimminkään. Tuosta arvostamisesta vielä sen verran, että tyttöystäväni ei muistanut minua vuosipäivänämme kun vein hänet syömään, ostin kukkia ja hieroin, halailen häntä aina takaapäin julkisilla paikoilla, vaikka kaupoissa kun hän valitsee tavaratoita, avaan hänelle lähes aina auton ovet. Tuntuu kuin hän ei muistaisi enään minua, uuden "kaverinsa" jälkeen. Se häiritsee myös erittäin paljon, kuinka kikseissä hän selitti hänestä, kuinka he olivat menneet yhdessä karkkikauppaan ja ostaneet karkit yhteiseksi ja syöneet yhdessä ym. Okei pieniä asioita, mutta häiritseviä. Hän aloitti myös (ihan itse) kertomaan puhelussa, kuinka jotain pervouksia oli puhunut (en tiedä mitä), mutta sen jälkeen sanoi "olisiko säästä pitänyt puhua?". Ei tarvi säästä puhua, mutta joku raja noissakin mitä puhuu jos on suhteessa, ainakin itse olen jättänyt tissit,pillu,penis jutut naispuolisten kaverien kanssa pois kun olen suhteessa. Tarviiko tollasia silti poikaystävälle kertoa? Olenko oikeutetusti epävarma vai mitä mieltä ihmiset täälä on?
Ensimmäinen suhde kuitenkin kyseessä.
Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Lähteä pois suhteesta vai jäädä odottamaan epävarmana mitä tapahtuu? Eihän se oli oikein kestää tälläistä epävarmuutta suhteessa ja kun toinen ei aio asialle tehdä mitään, mikä auttaisi minua. On varmaan väärin kieltää uusi kaverisuhdekaan? Muttakun ei tekisi mieli odottaa niin kauan, että jotain tapahtuu ja sitten vasta oikeutetusti ruveta kieltelemään, "Nokun menit suutelemaan sitä, niin et saa enään kaveri olla". Enkait ole oikeutettu tekemään vielä mitään, vaikka hän jo vertailee minua häneen ja viettää aikaan hänen kanssa, avautuu hänelle riidoistamme (hän on tuntenut uuden kaverinsa n. viikon). Kait pitää odottaa vaan niin kauan, että jotain pettämistä tapahtuu? Ja ei todellakaan haittaa jos hänellä on miespuolisia kavereita, mutta hän on vetänyt tän yhden kaverin jo tähän sekasotkuun mukaan vertailemalla minua häneen, joka ei omasta mielestäni ainakaan ole oikein. Sen takia tunnen vielä enemmän epävarmuutta, kun hän kaveeraa hänen kanssaan.
Neuvoja, kiitos?
Kommentit (278)
Vaihtoehtojahan on tässä vaiheessa kaksi. Joko poika on saanut siipeensä ja itkee eroa. Silloin tuskin tulee tänne päivittelemään mitään ihan lähiaikoina. Toinen vaihtoehto on, että peitto heiluu sovintoseksin merkeissä. Todennäköisesti emme koskaan saa tietää saiko ap pidettyä puolensa ja ottiko tyttö opiksi.
Ihmiset harvoin tulevat enää kertomaan, miten tilanne ratkesi. Lähes kaikki ketjuthan jää ilman loppuratkaisua.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:19"]
Näiden kommetienkin perusteella voi päätellä että kannabis ei ole yhtään nii mieto ja vaaraton huume kun väitetään. Mielestäni lapsia tulisi valistaa myös kannabispaniikista yms.
[/quote]
Sori väärä ketju :D
[/quote]
Mietin jo, että mistäs hyvästä tuo tuli ;)
[/quote]
Universumi yrittää kai sanoa meille jotain :O
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:26"]
Vaihtoehtojahan on tässä vaiheessa kaksi. Joko poika on saanut siipeensä ja itkee eroa. Silloin tuskin tulee tänne päivittelemään mitään ihan lähiaikoina. Toinen vaihtoehto on, että peitto heiluu sovintoseksin merkeissä. Todennäköisesti emme koskaan saa tietää saiko ap pidettyä puolensa ja ottiko tyttö opiksi.
Ihmiset harvoin tulevat enää kertomaan, miten tilanne ratkesi. Lähes kaikki ketjuthan jää ilman loppuratkaisua.
[/quote]
Ja me täällä käydään tuon tuosta vilkuilemassa ja odotetaan sitä ratkaisua, jota ei koskaan tule xD No, mielummin tämä kuin jääkiekko...
Ottaako teitä noin paljoa päähän se et joku sanoo ääneen totuuden suomijunttimuijista?
Väitätte sit provoks ku ette ite osaa tai jaksa argumentoida. Tai ehkä ootte kateellisia kun joku ei oo niin sisäsiittoinen kuin te.
Pettäminen on molemminpuolista, mutta kyllä naiset ovat muuttuneet helpommiksi kuin ennen.
t. Norjalaisen kanssa naimisissa
Itse olen myös parikymppinen tyttö eikä kyllä tulisi mieleenkään kohdella poikaystävääni noin joten uskon että jos eroatte tulet löytämään jonkun kivemman tytön. Älä ainakaan jää syhteeseen vain siksi ettet muka koskaan voi löytää parempaa. Ja tuo pervouksista puhumisen kertominen sinulle kuulostaa mielestäni varsin nololta huomion hakemiselta. Tsemppiä sulle ja tuuthan kertomaan miten juttu etenee :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:19"]
Näiden kommetienkin perusteella voi päätellä että kannabis ei ole yhtään nii mieto ja vaaraton huume kun väitetään. Mielestäni lapsia tulisi valistaa myös kannabispaniikista yms.
[/quote]
Sori väärä ketju :D
[/quote]
Vahinkolaukaukseksi aika helmi <3
@259 Unohdit kolmannen vaihtoehdon! Telkasta tulee lätkää :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:59"]
Ottaako teitä noin paljoa päähän se et joku sanoo ääneen totuuden suomijunttimuijista?
Väitätte sit provoks ku ette ite osaa tai jaksa argumentoida. Tai ehkä ootte kateellisia kun joku ei oo niin sisäsiittoinen kuin te.
Pettäminen on molemminpuolista, mutta kyllä naiset ovat muuttuneet helpommiksi kuin ennen.
[/quote]
Kertokaa nyt ihmeessä, kuuluuko _jokainen_ suomalainen nainen tähän suomijunttiryhmään? Esim. teidät synnyttänyt nainen?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:59"]Ottaako teitä noin paljoa päähän se et joku sanoo ääneen totuuden suomijunttimuijista?
[/quote] Oletko ollut palstalla kauan? Eikös se vielä äsken ollut ranskalainen?Älä meistä koirista huolehdi. Mee vaimolles itkemään.
Hahah, vedet silmissä naurattaa näiden mammojen itku :D :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:30"]
Hahah, vedet silmissä naurattaa näiden mammojen itku :D :D
[/quote]
Kuka täällä itkee O.o
T. popkornin kanssa tätä seurannut mamma
Etkö muistanut käydä Redtubessa, ap? :/ Ethän vaan jäänyt nyt yökylään hutsusi luokse?
Tätähän lukee jo kuin jotain jännityskertomusta, oi sinä ap, tule jo kertomaan kuinka kävi !!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:52"]
*ojentaa 245:lle suklaarusinoita
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:40"]Tiesitkö että välimeren turistikohteilla allasbaarien pitäjätkin nauravat suomalaisille naisille. He yleensä pelaavat keskenään peliä jossa annetaan pisteitä erimaalaisten naisten sänkyyn saamisesta, suomalaisesta saa 0 pistettä. Mistähän moinen kertoo?
[/quote]
Kappas, joka allasbaarissa kaikissa etelän maissa oli tosiaan tuommoinen lipuilla varustettu suuri pistetaulu seinällä. Minä aina luulin, että kyse oli euroviisuista.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:03"]
Etkö muistanut käydä Redtubessa, ap? :/ Ethän vaan jäänyt nyt yökylään hutsusi luokse?
[/quote]
No niinpä. Olin ihan aikuisten oikeasti tosissani, kun ehdotin sitä.
-nainen 25v.
Sinuna jättäisin mokoman horon. Siellä on reissussa saatu vierasta kyrpää niin että on vieläkin pimppa hellänä.