Tyttöystävä ihastunut toiseen (Ei ole myöntänyt vielä)
Ihan sama tunnistaako tyttöystäväni minut vai ei, mutta kerron kuitenkin ja kysyn neuvoja.
Elikkäs tyttöystäväni oli matkalla n. viikon verran ja tapasi sielä hauskan miehen ja kertoi lähes joka viestissä mitä he olivat puuhanneet päivän aikana. Tunsin erittäin paljon epävarmuutta, joka johti riitaankin mutta se ei ole pääseikka. Tämän jälkeen halusin sopia riidan ja sanoin, että pelkäsin vain että hän haluaa tahallaan satuttaa/tehdä mustasukkaiseksi. Minua ei haittaa se yhtään, vaikka hänellä olisi mies puolisia kavereita. Mutta matkan jälkeen hän tuli kotia ja soitin hänelle sovinto puhelun.
Sovinto puhelussa hän puhui minulle loukkaavasti ja sanoi, kuinka en arvosta häntä ja kuinka toinen mies oli pitänyt hänelle sateenvarjoa sateessa ja kertoi kuinka todella haluaa tutustua tähän mieheen lähemmin. Hän vertaili minua toiseen mieheen jollain tavoilla, kuinka hän oli parempi kuin hänen pitkäaikainen poikaystävänsä. Hän on kertonut uudelle miespuoliselle "kaverilleen" riidoistamme ja hän on sanonut vastaavia asioita "kuinka kestät häntä, eikö hän arvosta sinua" eli innostaa vain enemmän eroamaan. Tyttöystäväni on erittäin paljon sellainen ihminen, joka ajaa itsensä tilanteisiin josta minulle tulee pahaolo. En usko että hän pettäisi minua, mutta ajaa tilanteisiin itsensä että toinen voi luulla, että saa suudella häntä ja sitten leikkii uhria (esim. Toinen vaan tuli ja suuteli). Rumasti sanottu tiedän, en osaa sanoa nätimminkään. Tuosta arvostamisesta vielä sen verran, että tyttöystäväni ei muistanut minua vuosipäivänämme kun vein hänet syömään, ostin kukkia ja hieroin, halailen häntä aina takaapäin julkisilla paikoilla, vaikka kaupoissa kun hän valitsee tavaratoita, avaan hänelle lähes aina auton ovet. Tuntuu kuin hän ei muistaisi enään minua, uuden "kaverinsa" jälkeen. Se häiritsee myös erittäin paljon, kuinka kikseissä hän selitti hänestä, kuinka he olivat menneet yhdessä karkkikauppaan ja ostaneet karkit yhteiseksi ja syöneet yhdessä ym. Okei pieniä asioita, mutta häiritseviä. Hän aloitti myös (ihan itse) kertomaan puhelussa, kuinka jotain pervouksia oli puhunut (en tiedä mitä), mutta sen jälkeen sanoi "olisiko säästä pitänyt puhua?". Ei tarvi säästä puhua, mutta joku raja noissakin mitä puhuu jos on suhteessa, ainakin itse olen jättänyt tissit,pillu,penis jutut naispuolisten kaverien kanssa pois kun olen suhteessa. Tarviiko tollasia silti poikaystävälle kertoa? Olenko oikeutetusti epävarma vai mitä mieltä ihmiset täälä on?
Ensimmäinen suhde kuitenkin kyseessä.
Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Lähteä pois suhteesta vai jäädä odottamaan epävarmana mitä tapahtuu? Eihän se oli oikein kestää tälläistä epävarmuutta suhteessa ja kun toinen ei aio asialle tehdä mitään, mikä auttaisi minua. On varmaan väärin kieltää uusi kaverisuhdekaan? Muttakun ei tekisi mieli odottaa niin kauan, että jotain tapahtuu ja sitten vasta oikeutetusti ruveta kieltelemään, "Nokun menit suutelemaan sitä, niin et saa enään kaveri olla". Enkait ole oikeutettu tekemään vielä mitään, vaikka hän jo vertailee minua häneen ja viettää aikaan hänen kanssa, avautuu hänelle riidoistamme (hän on tuntenut uuden kaverinsa n. viikon). Kait pitää odottaa vaan niin kauan, että jotain pettämistä tapahtuu? Ja ei todellakaan haittaa jos hänellä on miespuolisia kavereita, mutta hän on vetänyt tän yhden kaverin jo tähän sekasotkuun mukaan vertailemalla minua häneen, joka ei omasta mielestäni ainakaan ole oikein. Sen takia tunnen vielä enemmän epävarmuutta, kun hän kaveeraa hänen kanssaan.
Neuvoja, kiitos?
Kommentit (278)
Viesti oli ok. Nyt olet ainakin selittänyt, miksi et vastaa. Tyttö ei siis vain ihmettele, miksi ei saa sinuun yhteyttä.
Ihmettelen itse, miten edes harkitset suhteen jatkamista. Tästä on lähes mahdoton jatkaa niin, että sinä et joutuisi antamaan periksi. Mieti: keskustelette, tyttö pyytää anteeksi ja sovitte riidan. Sitten jatketaan iloisina eteenpäin. Tytölle ei varsinaisesti seuraa mitään pelien pitämisestä! Korkeintaan uhkaus erosta, joka ei sitten toteutunut! TADAA! Pyörä on taas pyörähtänyt!
Meinaatko, että uskoo jatkossakaan sinun oikeasti eroavan vai vaan uhkailevan?
Jos tyttö pyytää anteeksi ja jopa jättäisi sinun syyttelyn, niin silti olet vain tytön sanan varassa. Asutte vielä eri kaupungeissa. Todennäköisesti jättää jatkossa vain kertomatta.
Hei! Tuostahan tyttö saa sitten tekosyyn, jos jää joskus kiinni, että on valehdellut tai salannut asioita! "Olet niin mustasukkainen, että ajattelin vältää turhan kohtauksen, kun sinä olet taas..."
Nyt sinulta tulee järkevää tekstiä! Tsemppiä huomiselle, kerro miten kävi! Ehkä voit vain sanoa että puhutaan huomenna, eihän se kai ole epätietoisuudessa pitämistä?
Onko sinulla sellaisia hetkiä, joita muistellessa, hävettää joka kerta ihan helvetisti? Olet siis sanonut/tehnyt jotain tyhmää..? Tuo videon antaminen tulee olemaan yksi sellainen hetki, jos sen teet. Usko vanhempaa ja kokeneempaa x)
Minkälaisen mielikuvan olet saanut tytön mielentilasta? Huolestuneen, surullisen, panikoivan??? Jotain tuon tyylistähän sen pitäisi olla, kun epäilee toisen haluavan erota. Sitähän se jo epäili. Nyt pitäisi olla itku lähellä...
Noissa sinun laittamissasi pätkissä vaikuttaa kuitenkin tosi kylmältä, jopa vihaiselta. Ihan kuin häntä olisi nyt loukattu ja sinä olet taas se pahis. höh! Puhuu minusta omaa kieltään tuokin.
Terveisin ALOITTAJA!
En tiedä miksi on niin vaikea päästää irti, en vain halua erota :/
On sitä niin paljon hyvääkin suhteessa ollut, että en haluaisi että tää kaatuisi tähän nyt :(
Terveisin ALOITTAJA!
Oltiin sovittu tyttöystävän kanssa, että nähtäisiin perjantaina ja nyt yhtäkkiä pitkän ero utelun jälkeen hän sanoi, että "huomenna on tulos vieraita käymään näillä näkymin hänen hevoseen liittyen", kun en kertonut muutakun että haluan jutella kasvotusten. Yrittääkö hän kääntää tilanteen toisin päin, että minulla olisi paha olo?
Yrittääkö hän saada sitä vaikutelmaa minulle, että häntä ei kiinnosta vai mitä helvettiä?
Vastasin vain sitten, että "ok, eli huominen ei siis käy?" ja sitten kysytäänkin "riippuu koska haluaisit tulla? Et kyllä vaikuta yhtään siltä, että haluisit mut sun tyttöystävänä pitää."
Hieno asia, kun tajuaa tän koko tilanteen ihan eri silmin nykyään ja tätä on siis jatkunut monta, monta kuukautta jo.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:49"]
Terveisin ALOITTAJA!
En tiedä miksi on niin vaikea päästää irti, en vain halua erota :/
On sitä niin paljon hyvääkin suhteessa ollut, että en haluaisi että tää kaatuisi tähän nyt :(
[/quote]
Kaikissa suhteissa on ollut joskus hyvää. Sulla on kuule elämä vielä edessä. Pitääkö tytön ensin pettää ja sitten vasta sulla on "oikea syy" jättää? Muiden kanssa flirttailu, säätäminen toisen kanssa, sinun toiseen mieheen vertailu, parisuhteen yksityiskohdista kertominen, vastuun pakoilu ja sun syyttäminen ei sitten riitä?
"huomenna on tulos vieraita käymään näillä näkymin hänen hevoseen liittyen", kun en kertonut muutakun että haluan jutella kasvotusten. Yrittääkö hän kääntää tilanteen toisin päin, että minulla olisi paha olo?
Kyllä, normaali utelu ei toiminut. Nyt esittää välinpitämätöntä. Siis tyyliin "Mulle ihan sama" "Pitääkö olla noin vaikee" Jos ymmärrät, mitä ajan takaa...
Nyt sitten valoja päälle! Jos oikeasti rakastaisi sua ja välittäisi, olisi mielettömän huolissaan, haluaisi selvittää asian nopeasti. Nyt on valmis lykkäämään tapaamisen myöhemmäksi. Varmasti olisi vieraiden kanssa voinut sopia toisesta päivästä.
"ok, eli huominen ei siis käy? "riippuu koska haluaisit tulla? Et kyllä vaikuta yhtään siltä, että haluisit mut sun tyttöystävänä pitää."
Tytön täky paljastui tuossa viestissä. Et reagoinut hänen toivomallaan tavalla ja alkanut maanitella, kun hän esitti välinpitämätöntä. Nyt hän yrittää edelleen maanitella ja syyllistää sinua.
Tyttö kyllä ei todellakaan vaikuta surulliselta. Ihan kuin tämä olisi, joku peli johon hänet on haastettu! Huomaathan, että viimeisessä viestissä puhuu vain sinusta "haluat tulla... et kyllä...haluaisit.." Ei paljasta omia mielipiteitään yhtään. Ja viestin sävy kyllä leimaa sinut pahikseksi. Pakko ihan ihmetellä, miten taitava tyttö on. Ei ihme, että on vienyt sinua armotta!
Todella törkeää käytöstä naiselta! Itse en sietäisi sekuntiakaan vaan eroaisin samantien. Naiselle ei näytä olevan mitään arvostamista sinua kohtaan ja luulee voivansa tehdä mitä haluaa vaikka on parisuhdeessa. Jätä se ja etsi nainen joka arvostaa sinua. Älä jää pellenä roikkumaan tuollaiseen ja odottamaan että jotain tapahtuu. Jotain on jo varmasti tapahtunut. Tsemppiä!
Tyttöystäväsi esittää välinpitämätöntä. Luuli, että uhkailet vain ja yrittää saada sinut paljastamaan aikeesi ja pyytämään anteeksi lähtemällä "leikkiin" mukaan. Tarkoituksena on saada sinut pyörittelemään ajatusta hänen menettämisestään ja kierimään epätoivossa. Siksi varmaan vihjaili tapaamisen mahdollisesta siirtymisestä pidemmälle. Saat enemmän aikaa kärsiä. ;)
On se kumma, kun joillekin on mahdotonta puhua asioista suoraan ja avoimesti. Pitää pelata, olla paljastamatta kaikkea ja saada se viimeinen sana. Maksoi mitä maksoi...
On muuten perkeleen liukas naikkonen! Muista, pettäjän varmin selvitä kunnialla pettämisestä on kiistää kiistää kiistää. Vaikka kuinka olisi todisteet, niin voi kiistää maailman tappiin asti kaiken. Sitten saa olla puhtoinen pulmunen ja toinen ei voi olla varma.
Terveisin ALOITTAJA!
Haluaisin kuitenkin kaikkea hyvää tyttöystävälleni ja toivoisin, että hän voisi edes oppia tästä jotain.
Tekisi mieli melkein lähettää tämä ketju hänelle, niin hän voisi tarkastella omaa käytöstänsä muidenkin ihmisten kannalta. Itse olen heikko ihminen, joka tyytyy muiden mielipiteisiin erittäin nopeasti.
Ei ole sinun vastuusi opettaa tyttöystävääsi katsomaan peiliin. Se on hänen itse opittava kokemuksen myötä. Toistaiseksi hän ei ole antanut pienintäkään merkkiä katumuksesta, tai ees ymmärtäneensä tehneensä väärin.
Terveisin ALOITTAJA!
Vaikea vain uskoa tyttöystävästäni, että hän olisi narsisti tai vastaavaa :/
Kuitenkin huomenna päädyn anelemaan taas, että jatkettaisiin.. voi vittuh :(
Nyt hän ei ole laittanut hetkeen viestiä minulle, kun sanoi vaan "pitää kattoa koska vieraat tulevat, en halua riidellä heidän aikana".
Sanoin siihen sitten, "Jooh kato vaan, ei meidän tarvi riidellä :)" ja siihen loppuivat viestit. Nyt tuntuu pahalta, että edes yritin olla positiivinen hänen kanssaan.
Onnistui kait siinä mitä haluskin, pahottaa mun mielen :(
Muistathan, että joidenkin ihmisten ego ei kestä jätetyksi tulemista vaikka kumppani ei edes kiinnostaisi enää pätkän vertaa. Tyttö on pitänyt tunteitasi itsestään selvänä ja käyttänyt tilannetta hyväkseen törkeästi.
Nyt kun palvontasi ei ole enää varmaa, tyttö ottaa sen verisenä loukkauksena ja alkaa raivoisan taistelun. Pointtina ei ole rakkaus vaan kuka sanoo viimeisen sanan! Ilman sinun sisuuntumistasi olisi saattanut dumpata sinut vaikka ensi viikolla kuin vanhatohvelin.
t. ex- ja minuahan ei kukaan jätä-nainen
Voisin laittaa puhelimen kiinni vaan huomiseen asti... :/
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:43"]
Terveisin ALOITTAJA!
Haluaisin kuitenkin kaikkea hyvää tyttöystävälleni ja toivoisin, että hän voisi edes oppia tästä jotain.
Tekisi mieli melkein lähettää tämä ketju hänelle, niin hän voisi tarkastella omaa käytöstänsä muidenkin ihmisten kannalta. Itse olen heikko ihminen, joka tyytyy muiden mielipiteisiin erittäin nopeasti.
[/quote]
Mä en kestä!
ALOITTAJA on jotenkin niiiiiin söötti :D
toivottavasti löydät jonkun, joka osaa arvostaa sinua, olet niin hellu ja avoin. Lisäksi osaat jo tutkailla omia tekojasi ja tyttiksesi tarkoitusperiä todella tarkasti. Se on hyvä.
Toivottavasti et ole provo... mm?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:31"]
Ihan sama tunnistaako tyttöystäväni minut vai ei, mutta kerron kuitenkin ja kysyn neuvoja.
Elikkäs tyttöystäväni oli matkalla n. viikon verran ja tapasi sielä hauskan miehen ja kertoi lähes joka viestissä mitä he olivat puuhanneet päivän aikana. Tunsin erittäin paljon epävarmuutta, joka johti riitaankin mutta se ei ole pääseikka. Tämän jälkeen halusin sopia riidan ja sanoin, että pelkäsin vain että hän haluaa tahallaan satuttaa/tehdä mustasukkaiseksi. Minua ei haittaa se yhtään, vaikka hänellä olisi mies puolisia kavereita. Mutta matkan jälkeen hän tuli kotia ja soitin hänelle sovinto puhelun.
Sovinto puhelussa hän puhui minulle loukkaavasti ja sanoi, kuinka en arvosta häntä ja kuinka toinen mies oli pitänyt hänelle sateenvarjoa sateessa ja kertoi kuinka todella haluaa tutustua tähän mieheen lähemmin. Hän vertaili minua toiseen mieheen jollain tavoilla, kuinka hän oli parempi kuin hänen pitkäaikainen poikaystävänsä. Hän on kertonut uudelle miespuoliselle "kaverilleen" riidoistamme ja hän on sanonut vastaavia asioita "kuinka kestät häntä, eikö hän arvosta sinua" eli innostaa vain enemmän eroamaan. Tyttöystäväni on erittäin paljon sellainen ihminen, joka ajaa itsensä tilanteisiin josta minulle tulee pahaolo. En usko että hän pettäisi minua, mutta ajaa tilanteisiin itsensä että toinen voi luulla, että saa suudella häntä ja sitten leikkii uhria (esim. Toinen vaan tuli ja suuteli). Rumasti sanottu tiedän, en osaa sanoa nätimminkään. Tuosta arvostamisesta vielä sen verran, että tyttöystäväni ei muistanut minua vuosipäivänämme kun vein hänet syömään, ostin kukkia ja hieroin, halailen häntä aina takaapäin julkisilla paikoilla, vaikka kaupoissa kun hän valitsee tavaratoita, avaan hänelle lähes aina auton ovet. Tuntuu kuin hän ei muistaisi enään minua, uuden "kaverinsa" jälkeen. Se häiritsee myös erittäin paljon, kuinka kikseissä hän selitti hänestä, kuinka he olivat menneet yhdessä karkkikauppaan ja ostaneet karkit yhteiseksi ja syöneet yhdessä ym. Okei pieniä asioita, mutta häiritseviä. Hän aloitti myös (ihan itse) kertomaan puhelussa, kuinka jotain pervouksia oli puhunut (en tiedä mitä), mutta sen jälkeen sanoi "olisiko säästä pitänyt puhua?". Ei tarvi säästä puhua, mutta joku raja noissakin mitä puhuu jos on suhteessa, ainakin itse olen jättänyt tissit,pillu,penis jutut naispuolisten kaverien kanssa pois kun olen suhteessa. Tarviiko tollasia silti poikaystävälle kertoa? Olenko oikeutetusti epävarma vai mitä mieltä ihmiset täälä on?
Ensimmäinen suhde kuitenkin kyseessä.
Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Lähteä pois suhteesta vai jäädä odottamaan epävarmana mitä tapahtuu? Eihän se oli oikein kestää tälläistä epävarmuutta suhteessa ja kun toinen ei aio asialle tehdä mitään, mikä auttaisi minua. On varmaan väärin kieltää uusi kaverisuhdekaan? Muttakun ei tekisi mieli odottaa niin kauan, että jotain tapahtuu ja sitten vasta oikeutetusti ruveta kieltelemään, "Nokun menit suutelemaan sitä, niin et saa enään kaveri olla". Enkait ole oikeutettu tekemään vielä mitään, vaikka hän jo vertailee minua häneen ja viettää aikaan hänen kanssa, avautuu hänelle riidoistamme (hän on tuntenut uuden kaverinsa n. viikon). Kait pitää odottaa vaan niin kauan, että jotain pettämistä tapahtuu? Ja ei todellakaan haittaa jos hänellä on miespuolisia kavereita, mutta hän on vetänyt tän yhden kaverin jo tähän sekasotkuun mukaan vertailemalla minua häneen, joka ei omasta mielestäni ainakaan ole oikein. Sen takia tunnen vielä enemmän epävarmuutta, kun hän kaveeraa hänen kanssaan.
Neuvoja, kiitos?
[/quote] maailmassa on monta ihmistä. itse seurustelin noin 10 kertaa ja vaikka erot olivat kipeitä, aina vain parani. nyt olen tyytyväinen ja naimisissa.