Tyttöystävä ihastunut toiseen (Ei ole myöntänyt vielä)
Ihan sama tunnistaako tyttöystäväni minut vai ei, mutta kerron kuitenkin ja kysyn neuvoja.
Elikkäs tyttöystäväni oli matkalla n. viikon verran ja tapasi sielä hauskan miehen ja kertoi lähes joka viestissä mitä he olivat puuhanneet päivän aikana. Tunsin erittäin paljon epävarmuutta, joka johti riitaankin mutta se ei ole pääseikka. Tämän jälkeen halusin sopia riidan ja sanoin, että pelkäsin vain että hän haluaa tahallaan satuttaa/tehdä mustasukkaiseksi. Minua ei haittaa se yhtään, vaikka hänellä olisi mies puolisia kavereita. Mutta matkan jälkeen hän tuli kotia ja soitin hänelle sovinto puhelun.
Sovinto puhelussa hän puhui minulle loukkaavasti ja sanoi, kuinka en arvosta häntä ja kuinka toinen mies oli pitänyt hänelle sateenvarjoa sateessa ja kertoi kuinka todella haluaa tutustua tähän mieheen lähemmin. Hän vertaili minua toiseen mieheen jollain tavoilla, kuinka hän oli parempi kuin hänen pitkäaikainen poikaystävänsä. Hän on kertonut uudelle miespuoliselle "kaverilleen" riidoistamme ja hän on sanonut vastaavia asioita "kuinka kestät häntä, eikö hän arvosta sinua" eli innostaa vain enemmän eroamaan. Tyttöystäväni on erittäin paljon sellainen ihminen, joka ajaa itsensä tilanteisiin josta minulle tulee pahaolo. En usko että hän pettäisi minua, mutta ajaa tilanteisiin itsensä että toinen voi luulla, että saa suudella häntä ja sitten leikkii uhria (esim. Toinen vaan tuli ja suuteli). Rumasti sanottu tiedän, en osaa sanoa nätimminkään. Tuosta arvostamisesta vielä sen verran, että tyttöystäväni ei muistanut minua vuosipäivänämme kun vein hänet syömään, ostin kukkia ja hieroin, halailen häntä aina takaapäin julkisilla paikoilla, vaikka kaupoissa kun hän valitsee tavaratoita, avaan hänelle lähes aina auton ovet. Tuntuu kuin hän ei muistaisi enään minua, uuden "kaverinsa" jälkeen. Se häiritsee myös erittäin paljon, kuinka kikseissä hän selitti hänestä, kuinka he olivat menneet yhdessä karkkikauppaan ja ostaneet karkit yhteiseksi ja syöneet yhdessä ym. Okei pieniä asioita, mutta häiritseviä. Hän aloitti myös (ihan itse) kertomaan puhelussa, kuinka jotain pervouksia oli puhunut (en tiedä mitä), mutta sen jälkeen sanoi "olisiko säästä pitänyt puhua?". Ei tarvi säästä puhua, mutta joku raja noissakin mitä puhuu jos on suhteessa, ainakin itse olen jättänyt tissit,pillu,penis jutut naispuolisten kaverien kanssa pois kun olen suhteessa. Tarviiko tollasia silti poikaystävälle kertoa? Olenko oikeutetusti epävarma vai mitä mieltä ihmiset täälä on?
Ensimmäinen suhde kuitenkin kyseessä.
Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Lähteä pois suhteesta vai jäädä odottamaan epävarmana mitä tapahtuu? Eihän se oli oikein kestää tälläistä epävarmuutta suhteessa ja kun toinen ei aio asialle tehdä mitään, mikä auttaisi minua. On varmaan väärin kieltää uusi kaverisuhdekaan? Muttakun ei tekisi mieli odottaa niin kauan, että jotain tapahtuu ja sitten vasta oikeutetusti ruveta kieltelemään, "Nokun menit suutelemaan sitä, niin et saa enään kaveri olla". Enkait ole oikeutettu tekemään vielä mitään, vaikka hän jo vertailee minua häneen ja viettää aikaan hänen kanssa, avautuu hänelle riidoistamme (hän on tuntenut uuden kaverinsa n. viikon). Kait pitää odottaa vaan niin kauan, että jotain pettämistä tapahtuu? Ja ei todellakaan haittaa jos hänellä on miespuolisia kavereita, mutta hän on vetänyt tän yhden kaverin jo tähän sekasotkuun mukaan vertailemalla minua häneen, joka ei omasta mielestäni ainakaan ole oikein. Sen takia tunnen vielä enemmän epävarmuutta, kun hän kaveeraa hänen kanssaan.
Neuvoja, kiitos?
Kommentit (278)
Eli olet alkanut aisan kannattajaksi
Hyvä aloittaja! Nyt pelästytit hänet, näetpähän todellisen reaktion joka seuraa sinun menettämisen pelosta. Hän ei silti ansaitse sinua vaikka alkaisikin vollottamaan. Hän EI ole uhri. Jos alkaa marttyyriksi tämänkin jälkeen, laita suhde tauolle. Jos on valmis parantamaan tapansa, pyytää anteeksi ja katkaisee välinsä tähän mieheen, voit harkita anteeksiantoa pienen koeajan jälkeen.
Muista pysyä viileänä siihen asti kunnes tapaatte ja ole silloinkin rauhallinen ja asiallinen!
Jos tämä on ensimmäinen suhteesi, niin ei tuollaisia asioita oikein osaa tarkkailla. Ehkä ei ole viisasta kuitenkaan katkaista yhteydenpitoa huomiseen asti? Pidät tyttöä epätietoisuudessa. Turhaa draamaa :) Sinähän et halunnut pelejä pelata. Sano vaan sanottavasi kasvotusten, mutta puheluihin vastaamattomuus haiskahtaa vähän kostolta -näin paremman sana puutteessa. Älä alennu siihen. Ei tyttö pääse sitten syyttämään sinua kaltoinkohtelusta. Muutenkin jälkikäteen sinun ei sitten tarvitse hävetä, miten lapsellisesti tuli toimittua, kun oli tilanne päällä? Varsinkin kun olet tuollainen itsesi ruoskija ;)
Saitko mitään selvyyttä, milloin on sinne jätkälle menossa? Oliko se tänä iltana vai josku myöhemmin. Jos oli tänään, niin huomenna on vähän myöhäistä oikeasti jutella. Sitten maito on jo kaatunut.
Sano sille: Et itse kattelis mua 2 sekuntia kauempaa jos itse olisin hehkuttanu jotain juuri tuntemaani naista samalla kiihkolla kun sä sitä tyyppiä. Niin että alkaa olemaan mitta täynnä. Se että meet sen kämpille on jo naurettavaa, ikinä en sulle samoin tekis ja tiedät sen kyllä.
Terveisin ALOITTAJA!
Yritän kyllä pysyä viileänä ja rauhallisena nyt ja toimia järkevästi.
Minun on pakko kyllä kirjoittaa jonkinlainen muistilappu ja kattoa sitä, kun kerron tyttöystävälleni asian... muuten veikkaisin, että asia kääntyy johonki toiseen asiaan, enkä pysty enään pysymään asiassa itse ja minulle jää paha mieli.
Olen todella harkinnut eroamista nyt ja jos eroan, jätän hänelle videon jonka tein ns. "anteeksi pyyntönä" kun syyllistin itseäni syyllistämisestä pari päivää sitten. Ja koin hirveän huonoa omatuntoa, kun syyllistin häntä omasta epävarmuudestani.
Kokosin videolle parhaat hetkemme meidän parisuhteestamme arvostuksen eleenä, kun hän sanoi etten arvosta häntä :( ja kun kuitenkin olen harrastanut kuvanmuokkausta ym. niin pitkän aikaa, niin päätin tehdä pienen arvostuksen eleen hänelle.
minkä ikänen sun tyttis on jos saa kysyä?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:37"]
Kokosin videolle parhaat hetkemme meidän parisuhteestamme arvostuksen eleenä, kun hän sanoi etten arvosta häntä :( ja kun kuitenkin olen harrastanut kuvanmuokkausta ym. niin pitkän aikaa, niin päätin tehdä pienen arvostuksen eleen hänelle.
[/quote]
Vaikutat symppikseltä tyypiltä, joku tyttö tulee olemaan niin onnellinen, kun sut sai :)
Senkin takia kannattaa lakata tuhlaamasta aikaa tuollaiseen persoonallisuushäiriöiseen (narsistiin), joka piinaa sua, ja testailee, koska silloin et olisi vapaa, kun tapaat sellaisen tytön, joka oikeasti välittää susta ja sä siitä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:26"]
Hyvä aloittaja! Nyt pelästytit hänet, näetpähän todellisen reaktion joka seuraa sinun menettämisen pelosta. Hän ei silti ansaitse sinua vaikka alkaisikin vollottamaan. Hän EI ole uhri. Jos alkaa marttyyriksi tämänkin jälkeen, laita suhde tauolle. Jos on valmis parantamaan tapansa, pyytää anteeksi ja katkaisee välinsä tähän mieheen, voit harkita anteeksiantoa pienen koeajan jälkeen.
[/quote]
Ei tuo kauheen pelästyneeltä minusta vaikuta. Liioittelee ja vihjailee edelleen, että ap kontrolloi, on kohtuuton ja ylireagoi.
Taas kääntää huomion pois omasta toiminnastaan ja syyttää toista ties mistä ja esittää uhria!
Tyttö ei osoita viestissään mitään katumuksen merkkiä ja on ihan kuin, ei muka edes tietäisi mistä on kyse. (TAAS) Ollaan niin viatonta että... Vaikka soitti ap:lle niin ei tiedetä, mitä olisi sanonut, kun ap ei vastannut. Aivan hyvin olisi voinut olla lisää syyllistämistä. Itse veikkaan, että meni hermot ja meinasi antaa tottelemattomalle poikkikselle huutia :D
Olet herttainen poikaystävä, mutta sinun pitää oppia pitämään puoliasi! Seurustelin itse vuoden narsistin kanssa ja sain kyllä tunteakkin sen. Olen onnellinen, kun siitä on nyt muutama vuosi.
Oot ite vastuussa onnellisuudestasi joten tee nyt hyvä ihminen asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:37"]
Terveisin ALOITTAJA!
Yritän kyllä pysyä viileänä ja rauhallisena nyt ja toimia järkevästi.
Minun on pakko kyllä kirjoittaa jonkinlainen muistilappu ja kattoa sitä, kun kerron tyttöystävälleni asian... muuten veikkaisin, että asia kääntyy johonki toiseen asiaan, enkä pysty enään pysymään asiassa itse ja minulle jää paha mieli.
Olen todella harkinnut eroamista nyt ja jos eroan, jätän hänelle videon jonka tein ns. "anteeksi pyyntönä" kun syyllistin itseäni syyllistämisestä pari päivää sitten. Ja koin hirveän huonoa omatuntoa, kun syyllistin häntä omasta epävarmuudestani.
[/quote]
Älä jätä sitä videota edes anteeksipyyntönä. Jos yrität saada tytön tajuamaan, mitä menetti, se on silloin pelkkä kosto. Vai haluatko tytön katsovan sitä itkien ja parkuvan perääsi? Mitä yrität saavuttaa jättämällä videon? On houkuttelevaa jättää joku tuollainen takaportti, mutta niisitä ei seuraa hyvää. Kerrasta siisti ero, jos kerran erotaan.
Toisen jättämistä ei muutenkaan tarvitse pyytää anteeksi. Suhteen saa päättää, kun se ei toimi. Teet sen vaan asiallisesti. Videon jättäminen on tyylitöntä. Nyt se voi tuntua eleenä kauniilta, mutta varmasti lähinnä pahentaa tytön oloa. Tai sitten se ei hetkauta häntä pätkääkään ja he naureskelevat sen kesäkollin kanssa sille...
Heivaa tuo idea!
Neitokainen jättää viattomuudessan varjoon Neitsyt Mariankin! xD "En minä tehnyt mitään. Se vaan suuteli" x'''D
Ja se on menossa sen jätkän kämpille ens viikolla. Mutta mitä muutakaan teen kun olen vastaamatta puheluihin, en halua että hän istuttaa minulle jonkun toisen mielipiteen/kannan päähäni niinkuin yleensä on käynyt.
En haluaisi pitää epätietoisuudessa, mutta mitä muutakaan voin?
En aio lähettää hänelle viestiä, etten halua erota, kun en oikeasti tiedä enään.
Lähetin hänelle viestin : En halua pelata mitään pelejä ja pitää sua epätietoisuudessa. Mutta ehkä on parempi, että molemmat tekee jotain muuta nyt, jotta saa tunteet viilentyä niin ei tuu mitään pikaisia päätöksiä tehtyä. Anteeksi siitä, että haluan jutella vasta huomenna kasvotusten ja olla oikeasti lähikontaktissa suhun, kun juttelen.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:59"]
Neitokainen jättää viattomuudessan varjoon Neitsyt Mariankin! xD "En minä tehnyt mitään. Se vaan suuteli" x'''D
[/quote]
hahahaa -muutaman kuukauden päästä-
"En minä ole tehnyt mitään!" *viaton katse taivaaseen ja ripsien räpsytystä* "Sen täytyi olla Pyhä Henki!" :O
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:54"]
Älä hyvä mies jää kiduttamaa itseäsi tuollaiseen suhteeseen. Tyttöystäväsi on tahallisen ilkeä sinua kohtaan. Ei sinun tarvitse tuollaisia juttuja hyväksyä. Sinuna minä sanoisin tyttikselle vain, että olisit ihan suoraankin voinut sanoa olevasi onneton tässä suhteessa, olisimme voineet erota jo aiemmin. Sitten toivottaisin hänelle hyvää jatkoa ja alkaisin elää omaa elämääni ilman häntä. Ero tottakai satuttaa sinuakin, mutta mä veikkaan, että enemmän kärsisit jäämällä kuuntelemaan tuollaista, mitä tyttiksesi sinulle puhuu.
[/quote]
Olisin sanonut samat ohjeet ja vihjeet.
Pää pystyyn, nuori mies! Maailma on naisia täynnä, jos joku haluaa liihottaa pois luotasi niin anna mennä! Äläkä ota takaisin, vaan elä omaa elämääsi ja etsi uusi parempi kumppani!
T. Miesnäkökulma.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:54"]
Älä hyvä mies jää kiduttamaa itseäsi tuollaiseen suhteeseen. Tyttöystäväsi on tahallisen ilkeä sinua kohtaan. Ei sinun tarvitse tuollaisia juttuja hyväksyä. Sinuna minä sanoisin tyttikselle vain, että olisit ihan suoraankin voinut sanoa olevasi onneton tässä suhteessa, olisimme voineet erota jo aiemmin. Sitten toivottaisin hänelle hyvää jatkoa ja alkaisin elää omaa elämääni ilman häntä. Ero tottakai satuttaa sinuakin, mutta mä veikkaan, että enemmän kärsisit jäämällä kuuntelemaan tuollaista, mitä tyttiksesi sinulle puhuu.
[/quote]
Olisin sanonut samat ohjeet ja vihjeet.
Pää pystyyn, nuori mies! Maailma on naisia täynnä, jos joku haluaa liihottaa pois luotasi niin anna mennä! Äläkä ota takaisin, vaan elä omaa elämääsi ja etsi uusi parempi kumppani!
T. Miesnäkökulma.
Huomenna vasta selviää haluanko erota vai en, olen itse ihan yhtä epätietoinen.
Huomenna selviää miten tyttöystävä reagoi ja mitä hän on valmis tekemään suhteen eteen, se riippuu ihan hänestä haluanko erota vai mitä.
Nyt saan koko ajan viestejä, "Haluatko erota? sano suoraan?" ja vastaavaa.
Se on kun en tiedä itsekkään, se riippuu ihan huomisesta selvitys prosessista.
Kuinka hyvin se menee ja jos ei mene hyvin, niin sitten on väistämättä ero.
Mutta jos kerron hänelle tuon, että jos huominen selvitys ei mene niinkuin pitää niin eroan. Sitten hän esittää koko tilanteen ja pyytelee anteeksi, vaikka ei edes tajuaisi mitä väärää on tehnyt.
Ei tässä nyt ole muita vaihtoehtoja, muutakun pitää toinen epätietoisuudessa kuinka kurjaa se onkaan :/
Omasta kokemuksesta täytyy sanoa, että huonolta näyttää. Itse ihastuin ja petin miestäni työkaverin kanssa. :( Olemme alkaneet seurustella hyvin nuorena ja olin vain puoliksi sitoutunut. Muut miehet herätti uteliaisuuden. Oma oli itsestään selvyys.
Aloite oli minun: hakeuduin miehen seuraan ja juteltiin paljon. Mies ei kuulemma heti arvannut aikeitani, koska olin varattu. Saatoin kotona hehkuttaa miehelle jotain hauskaa juttua, jonka työkaveri kertoi ym. Halusin vain innossani puhua hänestä vaikka sitten miehelleni. Oma mies jäi vähemmälle huomiolle enkä antanut painoarvoa hänen huomionosoituksilleen.
Kaksimielistä läppää alkoi myös lennellä ja siinä vaiheessa työkaveri oli alkanut epäillä, olisiko jotain saumaa. Omalle miehelleni olisin raivostunut, jos flirttailisi muiden kanssa *facepalm*. Lopulta tosiaan "päädyttiin" sänkyyn ja sain kyllä vääntää aika rautalangasta (koska varattu), että mies ymmärsi toimia.
Tästä on useampi vuosi aikaa. Minä olin ja olen edelleen suhteessamme se dominoivampi ja mies tekisi eteeni mitä tahansa. Hän ei olisi ikinä uskonut minusta, että pettäisin. Kuitenkin olin monesti päätynyt tilanteisiin, joissa muut sanoivat minun flirttailevan toisille miehille. Minä siinä vaan "viattomasti" juttelin. Se oli juuri sitä testaamista: Saisinko tuon, jos haluaisin.
Eli nyt ei oikein hyvät heilu. Pelkään puolestasi, että kohta saat kyllä siipeesi :( Ja saa alapeukuttaa, tiedän kyllä mitä tein ja kadun.