APUA, olen järkyttävän RAKASTUNUT - CONCHITA WURSTIIN!!
En saa häntä mielestäni, biisi soi koko ajan päässä, pakko mennä katsomaan youtubesta ja facebookista hänen haastattelujaan koko ajan. Olen aivan järkyttävän ihastunut Conchitaan. Onko kukaan muu hurahtanut häneen tällä tavalla??? Olen siis heteronainen, 36 v. ja kahden lapsen äiti!! Minkä tyhjiön Conchita oikein minussa täyttää, kun olo on kuin rakastuneella pikkutytöllä? Edellisestä kerrasta onkin aikaa, yli vuosikymmen. :/ Joku tunnetyhjiö löytyi nyt ja tällä tavalla, julkisuuden henkilöön, jolla ei ole edes sama seksuaalinen orientaatio kuin itselläni. En pysty syömään enkä nukkumaan, ei hemmetti tämä voi olla tervettä??? :O
Kommentit (153)
Sama juttu täällä :) 50 v nainen olen ja hetero kahden aikuisen lapsen äiti.
Conchita on valtavan karismaattinen ja sympaattisen oloinen ihminen, voisin katsella ja kuunnella häntä jatkuvasti
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 13:48"]
Sama juttu täällä :) 50 v nainen olen ja hetero kahden aikuisen lapsen äiti.
Conchita on valtavan karismaattinen ja sympaattisen oloinen ihminen, voisin katsella ja kuunnella häntä jatkuvasti
[/quote]
Conchita ihanaa tulee suomeen <3
Sen euroviisubiisi oli ihan kuraa...
munkin tekisi mieli halata häntä.
Matthias on tosi kaunis nainen.
Mä en ole ihan AP:n veroisesti rakastunut Conchitaan, mutta kuitenkin aika lumoutunut hänestä. Voisin makoilla hänen kanssaan sängyllä ja katsella silmiin, kun hän hymyilee kauniisti. Nimenomaan Conchita-hahmon kanssa. Olen heteronainen.
minäkin tykkäisin makoilla sängyllä tai istua sohvalla Conchitan kanssa ja pitää häntä käsistä kiinni ja katsella häntä suoraan silmiin ja halata.
t. perheenäiti 33v
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:14"]
Mä en ole ihan AP:n veroisesti rakastunut Conchitaan, mutta kuitenkin aika lumoutunut hänestä. Voisin makoilla hänen kanssaan sängyllä ja katsella silmiin, kun hän hymyilee kauniisti. Nimenomaan Conchita-hahmon kanssa. Olen heteronainen.
[/quote]
Oi tuo olisi juuri niin ihanaa... fantasioin juuri tällaista koko ajan, en mitään sen ihmeempää tai mitään erityisen seksuaalista edes, hänen kasvonsa tunkeutuvat mieleeni koko ajan.
ap
Ymmärrän tilanteen Mullakin on Wursti makkara mielessä koko ajan. Hirveä nälkä koko ajan.
Olen heteromies.
Jonkun mielestä se on itse Lucifer valepuvussa....
Ootte kyl melkoisen sekasin. Ihan mykäks vetää.
Muakin nyt alko kiihottamaan jotenkin ajatus nimeomaan tuosta roolihahmosta.. Voisin makoilla hänen kanssa sängyllä, silitellä, pussailla ja lopuksi seksiä :3
T. Heteronainen myös
Mitä tähän nyt sanoisi. Homomiehethän on kautta aikojen olleet ns. naisten parhaita (mies)ystäviä ja tässä on nyt sellainen naishahmona. Hahmo on lisäksi hyvännäköinen ja jopa perinteistä Jeesusta muistuttava. Jeesus hameessa... Mukava ja ystävällinen vieläpä. Ei ole mikään ihme, että hahmo aiheuttaa vapauttavia tunnetiloja.
Pitäiskö laitta Conchitalle kaveripyyntö fb.ssä. Sitten voisi ihailla häntä feedissä ;)
Mua vaan huvittaa tuo sen hahmon nimi.... La cocha tarkoittaa latinalaisen amerikan espanjan kielessä pillua ja Conchita pikku pillua tai pillua hellittelynimenä... Pillu Makkara :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:55"]
Mua vaan huvittaa tuo sen hahmon nimi.... La cocha tarkoittaa latinalaisen amerikan espanjan kielessä pillua ja Conchita pikku pillua tai pillua hellittelynimenä... Pillu Makkara :D
[/quote]
Siis La Concha n:llä oli se pillu... Kaunis ihminen kyllä, olipa itsenään tai roolihahmona. Mä olen hulluna erityisesti hänen hymyynsä.
Ja kaikki hei rohkeasti mukaan juttelemaan suomeksi Conchitasta:
http://conchita.munfoorumi.com/index.php