APUA, olen järkyttävän RAKASTUNUT - CONCHITA WURSTIIN!!
En saa häntä mielestäni, biisi soi koko ajan päässä, pakko mennä katsomaan youtubesta ja facebookista hänen haastattelujaan koko ajan. Olen aivan järkyttävän ihastunut Conchitaan. Onko kukaan muu hurahtanut häneen tällä tavalla??? Olen siis heteronainen, 36 v. ja kahden lapsen äiti!! Minkä tyhjiön Conchita oikein minussa täyttää, kun olo on kuin rakastuneella pikkutytöllä? Edellisestä kerrasta onkin aikaa, yli vuosikymmen. :/ Joku tunnetyhjiö löytyi nyt ja tällä tavalla, julkisuuden henkilöön, jolla ei ole edes sama seksuaalinen orientaatio kuin itselläni. En pysty syömään enkä nukkumaan, ei hemmetti tämä voi olla tervettä??? :O
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 08:51"]
Olet sairas, mene hoitoon
[/quote]
Ei tarvitse avata ketjua, jos ei kiinnosta.
Iloista päivää kuitenkin sinullekin. Aamulääkkeitä ei ole mutta hyvä kun muistutit niin nappaan D-vitskut kuitenkin!
<3 Liekki ei sammu vaikka viikkoja on kulunut oikeastaan liekki on nyt kokko juhannusta odotellessa <3
Conchita on muuten ehdottomasti parhaimillaan liikkuvassa kuvassa, esim haastetteluissa. Joistain kuvista tulee sellainen viileän viettelijän vaikutelma, vaikka hän on oikeasti todella lämpimän ja ystävällisen oloinen. <3
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:13"]
Conchita on muuten ehdottomasti parhaimillaan liikkuvassa kuvassa, esim haastetteluissa. Joistain kuvista tulee sellainen viileän viettelijän vaikutelma, vaikka hän on oikeasti todella lämpimän ja ystävällisen oloinen. <3
[/quote]
Totta. En saa tarpeekseni tuosta suloisesta olennosta. Onneksi netti on täynnä uusia haastatteluja ja videopätkiä <3
Äly lahjakkuus aitous huumori hyväsydämisyys ja persoona.. Kokonaisuus. Siinä. Pätee mun osalta kaikkiin muihinkin ihmisiin kun puhutaan siitä että mikä kiinostaa ja mitkä piirteet on seksikästä ihmisisä miehessä ja naisessa Conchitalla on kaikki palat paketissa. tuon kaltaisen ihmisen kun onnistuisi kumppaniksi saamaan joskus. Voi luoja edes parhaaksi ystäväksi <3
Mä oon ihastunut Ranskan laulajaan. Haluisin pörröttää sen tukkaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:55"]
Mua vaan huvittaa tuo sen hahmon nimi.... La cocha tarkoittaa latinalaisen amerikan espanjan kielessä pillua ja Conchita pikku pillua tai pillua hellittelynimenä... Pillu Makkara :D
[/quote]
Conchita kuitenkin on aivan yleinen tytönnimi latinalaisessa Amerikassa. Tokihan nimiä käytetään slangina, mutta eihän se tarkoita että esim. nimi "Jorma" ekplisiittisesti tarkoittaisi miehen sukuelintä.
Iltalehdessä olleet varmaan ihan hekumoissaan kun ovat bonganneet noin nerokkaan slangimerkityksen nimelle.
Aika söpöä, että av:lla on kerrankin näin positiivinen ketju (muutamaa nillitysviestiä lukuunottamatta) :-)<3
mä olen alkanut katsella miestäni sillä silmällä. hänellä on kapea samanmallinen nenä kuin Conchitalla.
hiuksetkin on tummat ja tumma parta kasvaa, ei vain pidä partaa. mikään muu ei sitten täsmää... mutta niiltä voi sulkea silmät. nyt haaveilen mieheni laittavan punaisen satiinimekon ja peruukin.... ei kyllä suostuisi mutta saahan sitä fantasioida. olisi oma Conchita kotona...
t. eräs fani foorumista mutta en varmasti kerro kuka meistä, nolottaa xD
Matthias? Tarkoitatko ehkä kuitenkin Tomia?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:08"]
Matthias on tosi kaunis nainen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:55"]
Mua vaan huvittaa tuo sen hahmon nimi.... La cocha tarkoittaa latinalaisen amerikan espanjan kielessä pillua ja Conchita pikku pillua tai pillua hellittelynimenä... Pillu Makkara :D
[/quote]
Conchita kuitenkin on aivan yleinen tytönnimi latinalaisessa Amerikassa. Tokihan nimiä käytetään slangina, mutta eihän se tarkoita että esim. nimi "Jorma" ekplisiittisesti tarkoittaisi miehen sukuelintä.
Iltalehdessä olleet varmaan ihan hekumoissaan kun ovat bonganneet noin nerokkaan slangimerkityksen nimelle.
[/quote]
Se nimi on ihan tarkoituksellinen. Conchita itse kertonut nimen synnystä. Conchita on myös ihan oikea nimi, mutta tosiaan saanut slangissa kaksoismerkityksen. Ja eikös se nimi ole aika kuvaava kaikenkaikkiaan?? Wurst tarkoittaa paitsi sitä makkarajöötiä, myös "ihan sama" saksaksi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:10"]
Hyvinhän sul vielä menee. Mä olen kuule rakastunut Jack Baueriin.
[/quote]
:D Tosiaan, kaikki on niin suhteellista :D
Ja hei, foorumille olisi kiva saada lisää eloa, tulkaas nyt juttelemaan http://conchita.munfoorumi.com/index.php
Jos kirjaudun foorumille, niin näkyykö mun sähköpostiosoite muille?
Ei näy. Voit toki kehittää nopeasti salapostiosoitteen vaikka suomi24
fi sivulla. menee alle 2 min.
Ei näy muille mitään tietoja. Anonyyminä mennään :) tervetuloa!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:06"]
mä olen alkanut katsella miestäni sillä silmällä. hänellä on kapea samanmallinen nenä kuin Conchitalla.
hiuksetkin on tummat ja tumma parta kasvaa, ei vain pidä partaa. mikään muu ei sitten täsmää... mutta niiltä voi sulkea silmät. nyt haaveilen mieheni laittavan punaisen satiinimekon ja peruukin.... ei kyllä suostuisi mutta saahan sitä fantasioida. olisi oma Conchita kotona...
t. eräs fani foorumista mutta en varmasti kerro kuka meistä, nolottaa xD
[/quote]
Kerro kerro :D Sillä okei tunnustan, että mä olen tehnyt samaa oman miehen kanssa :D :D Nenä on kapea myös, ja samaten ruumiinrakenne on solakka muttei niin laiha ja on pidempi. Mutta mutta, hänellä on partaa :D pitäisi ehkä trimmata se enemmän Conchy-tyyliin, koska edellytyksiä on :D Mitähän mies sanoisi, jos pyytäisin sitä pukeutumaan kultaiseen pitsipukuun ja laittavan jeesusperuukin päähän, omg.
T.. en kerro kuka mutta arvaat kuitenkin ;)
Olet sairas, mene hoitoon