APUA, olen järkyttävän RAKASTUNUT - CONCHITA WURSTIIN!!
En saa häntä mielestäni, biisi soi koko ajan päässä, pakko mennä katsomaan youtubesta ja facebookista hänen haastattelujaan koko ajan. Olen aivan järkyttävän ihastunut Conchitaan. Onko kukaan muu hurahtanut häneen tällä tavalla??? Olen siis heteronainen, 36 v. ja kahden lapsen äiti!! Minkä tyhjiön Conchita oikein minussa täyttää, kun olo on kuin rakastuneella pikkutytöllä? Edellisestä kerrasta onkin aikaa, yli vuosikymmen. :/ Joku tunnetyhjiö löytyi nyt ja tällä tavalla, julkisuuden henkilöön, jolla ei ole edes sama seksuaalinen orientaatio kuin itselläni. En pysty syömään enkä nukkumaan, ei hemmetti tämä voi olla tervettä??? :O
Kommentit (153)
http://babylonfm.net/wp-content/uploads/2014/05/Conchita-Wurst-Austria-1.jpg
ihana paraskaveri petikamu :)
Aloittaja ei ole yksin, puoli eurooppaahan siihen on lääpällään, kuka mistäkin syystä!
Mä näin hänestä myös unta viime yönä. Hän oli siinä unessa ihan mun sielunsisko ja koin voimakasta yhteyttä häneen. Conchita oli niin ihanan lempeä ja rakastetettava unessani. En tunne mitään seksuaalista häntä kohtaan, mutta haluaisin hänet lähelleni. Mitä hittoa tää on?
T. Kahden lapsen heteroäiti
Voisin kuvitella, että Jeesus on aikanaan aiheuttanut ihmisille samanlaista lämmön ja rakkauden tunnetta. Onkohan Conchita sittenkin uudestisyntynyt Jeesus?
Conchita on jo varattu.
Olettepa nyt hurahtaneet. Naisena se on juuri sitä tyyppiä jonka ulkonäöstä en pidä, enkä tarkoita nyt partaa.
Siis siihen fiktiiviseen sankarihahmoon. Conchita ei vetoa muhun ollenkaan, en tiedä miksei. 139
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:08"]
Matthias on tosi kaunis nainen.
[/quote]Kuka tää Matthias on ? Conchita on oikealta nimeltään Tom. Joo, mäkin oon innostunut hänestä, aika paljon... onneksi on itävaltalainen ystävä, joka suomentaa hänen haastattelujaan ym
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:37"]
Jonkun mielestä se on itse Lucifer valepuvussa....
[/quote]
Enemmän on kyllä Jeesuksen kanssa samaa näköä Conchitassa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:38"]
Ootte kyl melkoisen sekasin. Ihan mykäks vetää.
[/quote]
Heh, mua nauratti tää vastaus. Niin kai sitä vähän on sekaisin, mutta ihanalla tavalla. Ja kamalalla. Oikeasti IHAN sama tunne kun silloin kun viimeksi olin palavan rakastunut. Maha kuralla, ei maistu ruoka, obsessio jyllää niin ettei voi mitään muuta miettiä...
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:40"]
Muakin nyt alko kiihottamaan jotenkin ajatus nimeomaan tuosta roolihahmosta.. Voisin makoilla hänen kanssa sängyllä, silitellä, pussailla ja lopuksi seksiä :3
T. Heteronainen myös
[/quote]
Huhhuh. alkoi posket punoittaa...
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:43"]Mitä tähän nyt sanoisi. Homomiehethän on kautta aikojen olleet ns. naisten parhaita (mies)ystäviä ja tässä on nyt sellainen naishahmona. Hahmo on lisäksi hyvännäköinen ja jopa perinteistä Jeesusta muistuttava. Jeesus hameessa... Mukava ja ystävällinen vieläpä. Ei ole mikään ihme, että hahmo aiheuttaa vapauttavia tunnetiloja.[/quote]
Ihanasti kirjoitettu. Jotain tällaista tässä varmaan on. Ja se tieto, että hän on mies, mutta noin nainen ja vaan kertakaikkisen ihana. Olen kyllä lääpälläni. Se hymy on jotain mieletöntä. Toivon ettei tämä tunne mene ihan nopeasti ohi tai vaivun kauheaan depressioon... Tänään oikeasti olin jonkin aikaa vähän maassa, kun ajattelin etten ikinä tule tuntemaan Conchitaa henk.koht. Harmittaa sekin etten lähtenyt Köpikseen - minulla on aina ollut haaveena osallistua ESC:hen paikan päällä. Ehkä ensi vuonna Itävaltaan??? Uuh mikä ajatus.. <3 Mitähän mies tuumaisi reissusta.. hehheh, pitkän avioliiton aikanahan ihastuksia kuulemma tulee... joopajoo, meikäläinen sitten meni rakastumaan parrakkaaseen julkkisnaiseen, joka on oikeasti mies ;D
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:39"]
Conchita on jo varattu.
[/quote]
Minua kiinnostaisi, onko Tom varattu ja joku hänen tukenaan myös Conchynä. Tuo Jacques on fiktiivinen hahmo. Tosin pisteidenlaskun aikana joku korsto kaulaili häntä koko ajan, mietin kuka mahtoi olla, tosielämän kumppaniko...? Se manageri-parka on ihan rakastunut Conchitaan, huomasitteko? Ei taida olla mahkuja, mutta ainakin saa olla hänen loisteessaan :)
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:19"]
Tyyppi muistuttaa mua 80 luvun pete burnsia
[/quote]Paitsi että pete oli todella söpö, ja näytti silloin mieheltä.
t. se vastaaja joka ei wurstista tykännyt
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:33"]
Mä näin hänestä myös unta viime yönä. Hän oli siinä unessa ihan mun sielunsisko ja koin voimakasta yhteyttä häneen. Conchita oli niin ihanan lempeä ja rakastetettava unessani. En tunne mitään seksuaalista häntä kohtaan, mutta haluaisin hänet lähelleni. Mitä hittoa tää on?
T. Kahden lapsen heteroäiti
[/quote]
Ymmärrän niin hyvin sinua!! Varmaan ihana uni :) Toivon kovasti, että C tulisi mullakin uniin, mutta oikeasti olen nukkunut niin surkeasti, etten ole päässyt univaiheeseen varmaan edes... Kai tuossa hahmossa on jotain sellaista ihannetta, jota haikailee joko omaan persoonaansa tai sitten toivoisi kohtaavansa ainakin sielunsiskona.
ap
Löytyykö vielä kohtalotovereita tähän hulluuteen... :p yksi ihastunut oli avannut oman ketjunkin, mutta sinne ei ollut tullut vastauksia. Toivottavasti löytäisi tänne vaihtamaan ajatuksia!
ap
On Se, kaveripyyntöä vaan menemään :) Hirveesti kuvia siellä. Hyvännäköinen Lady <3