Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA, olen järkyttävän RAKASTUNUT - CONCHITA WURSTIIN!!

Vierailija
14.05.2014 |

En saa häntä mielestäni, biisi soi koko ajan päässä, pakko mennä katsomaan youtubesta ja facebookista hänen haastattelujaan koko ajan. Olen aivan järkyttävän ihastunut Conchitaan. Onko kukaan muu hurahtanut häneen tällä tavalla??? Olen siis heteronainen, 36 v. ja kahden lapsen äiti!! Minkä tyhjiön Conchita oikein minussa täyttää, kun olo on kuin rakastuneella pikkutytöllä? Edellisestä kerrasta onkin aikaa, yli vuosikymmen. :/ Joku tunnetyhjiö löytyi nyt ja tällä tavalla, julkisuuden henkilöön, jolla ei ole edes sama seksuaalinen orientaatio kuin itselläni. En pysty syömään enkä nukkumaan, ei hemmetti tämä voi olla tervettä??? :O

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:16"]

Osaisko joku laatia saksaksi sellaista sopivaa kirjepohjaa. Oisko enemmän luonnetta kun C (tai taustajoukot) hoksaisivat av-mammojen laittavan vähän efforttia ;)

[/quote]

Jos joku osaisi tuommoisen saksaksi kirjoittaa, niin kaikki voitas laittaa sama viesti?

[/quote]

Pitäiskö meidän jotenkin ilmaista, että ollaan samaa porukkaa :) Viestejä pitäisi kai laittaa aika monta, että herättävät huomiota. Kuka osaa saksaa,:)

[/quote]

Eiks enkku kävis... kyllä ne sitä osaa ja Conchykin sitä solkkaa ihan mallikkaasti ;) pitäiskö linkata tämä keskustelu viestiin ja otsikoida meili vaikka Tour idea: visit ALL 12 points countries!

ap

Vierailija
62/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tähän meiliin ajattelin laittaa: team.wurst@gmx.at

Vierailija
64/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foorumi on valmis, kuka haluaa tulla mukaan? :)

www.conchita.munfoorumi.com

Vierailija
65/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihan järjettömän kiehtovaa on tuossa hänen perinteistä sukupuolitulkintaa rikkovassa olemuksessaan. En pysty selittämään mitä. Ilman partaa se ei olisi yhtään sama asia.

Vierailija
66/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietenkin vasta ihan alkutekijöissään mutta ehkä juttu alkaa luistaa ja ideoita tulee mitä muuttaa ja lisätä? :)

Vierailija
67/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:50"]

Foorumi on valmis, kuka haluaa tulla mukaan? :)

www.conchita.munfoorumi.com

[/quote]

Mä ainakin haluan! :) kiitos!!

Vierailija
68/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 03:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:02"]Löytyykö vielä kohtalotovereita tähän hulluuteen... :p yksi ihastunut oli avannut oman ketjunkin, mutta sinne ei ollut tullut vastauksia. Toivottavasti löytäisi tänne vaihtamaan ajatuksia!

ap

[/quote]

Mä olen se ihastunut! Joka sen ketjun avasi t. Nainen 31

[/quote]

Hei kivaa kun löysit tänne! Miten ihastus voi, joko on laantumisen merkkejä? :D

ap, jonka pakko nyt kiitää, mutta palaan illalla obsessoimaan ;)

[/quote]

Ei niin mitään laantumisen merkkejä. Näen uniakin hänestä jo !

Vierailija
69/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conchitassa ei ole yhtään miehistä piirettä. Se näyttää lähes täysin joltai aasialaiselta naiselta. Edes parta ei miehistä sitä mitenkään.

Pete Burns on mun mielestä täydellinen esimerkki kauniista miehestä. Harmi, että 10 vuoden päästä plastiikalla kusi itsensä täysin.

Lisäksi conchitan ääni kuulostaa joltain mummolta ja tylsiä hitaita balladeja, jotka ei jää päähän soimaan. Dead or Alive pieksee sen siinäkin.

Vierailija
70/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko C:llä miehen sukuelimet?

Vierailija
71/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä! Ilmeisesti olen pesunkestävä hetero(nainen) kun tuo kuvottava kuikelo ainoastaan puistatattaa minua. En muutenkaan tykkää noin laihoista miehistä.

Vierailija
72/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuin rekisteröitymään :) kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
73/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:04"]

onko C:llä miehen sukuelimet?

[/quote]

Tietysti on. Hölmö kysymys.

Vierailija
74/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka pidätte Conchitaa hyvän näköisenä olette 100% lesboja. Siinä ei ole mitään miehistä.

Sukupuolielin vaihtuu pilluun, kun rahnaa saa tarpeeks. Se haluaa olla nainen ja parta on vain huomiohuoraamiseen. Lyödään vetoa, niin se parta ei tule kauan pysymään.

Vierailija
75/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:22"]Te jotka pidätte Conchitaa hyvän näköisenä olette 100% lesboja. Siinä ei ole mitään miehistä.

Sukupuolielin vaihtuu pilluun, kun rahnaa saa tarpeeks. Se haluaa olla nainen ja parta on vain huomiohuoraamiseen. Lyödään vetoa, niin se parta ei tule kauan pysymään.

[/quote]

Sinun mielipiteesi. Minun kysymykseni Miksi olet noin peloissasi?

Vierailija
76/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi tyytyväinen että oon opiskellut vuosikaudet saksaa, Conchita on saksankielisissä haastatteluissa paljon vapautuneempi ja kivemman oloinen kuin englanniksi :D

Vierailija
77/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kans on niin ihanaa saada syy verestää saksan taitoja !

Vierailija
78/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu, onneksi osaan saksaa :) ainakin jotenkin.

Vierailija
79/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:27"]

Oon tosi tyytyväinen että oon opiskellut vuosikaudet saksaa, Conchita on saksankielisissä haastatteluissa paljon vapautuneempi ja kivemman oloinen kuin englanniksi :D

[/quote]

Niin on! En ymmärrä saksaa kauhean hyvin, mutta sen verran kuitenkin, että jotain tolkkua vähän saan ja se tosiaan välittyy, miten suloinen ja kiva on saksankielisissä haastatteluissa. Toki enkuksikin, mutta kielitaito ei anna mahdollisuutta ihan kaiken ilmaisemiseen englanniksi, joten puhetta on vähemmän ja hän jännittää selvästi enemmän englanniksi. Diivan elkeitä on enemmän enkuksi, jotenkin se ihana persoonallisuus tulee noissa saksankielisissä pätkissä parhaiten esiin.

ap

Vierailija
80/153 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Näittekö ihania unia, Conchitan kuvia? ;)