APUA, olen järkyttävän RAKASTUNUT - CONCHITA WURSTIIN!!
En saa häntä mielestäni, biisi soi koko ajan päässä, pakko mennä katsomaan youtubesta ja facebookista hänen haastattelujaan koko ajan. Olen aivan järkyttävän ihastunut Conchitaan. Onko kukaan muu hurahtanut häneen tällä tavalla??? Olen siis heteronainen, 36 v. ja kahden lapsen äiti!! Minkä tyhjiön Conchita oikein minussa täyttää, kun olo on kuin rakastuneella pikkutytöllä? Edellisestä kerrasta onkin aikaa, yli vuosikymmen. :/ Joku tunnetyhjiö löytyi nyt ja tällä tavalla, julkisuuden henkilöön, jolla ei ole edes sama seksuaalinen orientaatio kuin itselläni. En pysty syömään enkä nukkumaan, ei hemmetti tämä voi olla tervettä??? :O
Kommentit (153)
Käykää katsomassa Instagrammissa (tai siis löytyy varmasti muualtakin) C:n alusvaatekuva. Mä en kestä!
37
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:19"]
Tyyppi muistuttaa mua 80 luvun pete burnsia
[/quote]
Pete oli aikoinaan todella söpö, pilannut itsensä melko täydellisesti. Muutenkin hänestä on tullut surullisen hahmon ritari vai pitäiskö sanoa prinsessa. Mut edelleen Peten That´s the way I like it on mahtibiisi. Vaikka olinkin punkkari/indie-tyyppi siihen aikaan, niin Petelle herui rispektii.
Niin ja Conchita on suloinen. Oh, thank you soooou much...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:34"]
Mäkin oon hullaantunut Conchitan kauneuteen (ainut ihminen, jota parta vain kaunistaa lisää!) ja ääneen <3 Oon hetero teinityttö siis. Nyt oon ilonen et luen saksaa, ymmärrän osittain niitäkin videoita, joissa Conchita puhuu saksaa. Se oli mun suosikki Euroviisuissa ja itku kurkussa seurasin ääntenlaskentaa, iloitsin Conchitan kanssa. Kauhee vaan kun perhe on homofobinen ja vanhoillinen ja ne vaan haukku Conchitaa :(
[/quote]
Älä välitä vanhemmistasi - joko heitä ei voi muuttaa mutta voit elää omaa elämääsi rohkeasti, tai sitten voit yrittää vaikuttaa mielipiteisiin ja kertoa suvaitsevaisuuden ilosanomaa :) tsemppiä, tiedän millaista on, kun vanhemmilla on jyrääviä mielipiteitä :/ Ihanaa, että olet löytänyt suloisen Conchitan! Eipä tämä näköjään ikää katso :D
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:02"]
Löytyykö vielä kohtalotovereita tähän hulluuteen... :p yksi ihastunut oli avannut oman ketjunkin, mutta sinne ei ollut tullut vastauksia. Toivottavasti löytäisi tänne vaihtamaan ajatuksia!
ap
[/quote]
Voihan sitä jo nyt alkaa suunnittelemaan ensi kevään viisumatkaa Wieniin ja nauttia kaikesta, ihastuksestakin.
Hah uskomatonta, olen miettinyt samaa! Olen myös jotenkin hurmaantunut, googlailen kaikenmaailman Conchita-videoita ja ihailen kaunista hymyä! Hänessä on jotain ihmeellisen hienoa karismaa. Todella herttaisen oloinen tyyppi, Conchitana tai ei. Itsevarmuus ja lavan haltuunotto on hieno kontrasti herkän oloiseen ihmiseen. Muuta en keksi, miksi sitä on niin vallan hullaantunut. Go Conchita!
Conchita on aivan häkellyttävän kaunis. Siis niin kaunis, että en tajua, miten mies voi olla niin kaunis ja näyttää niin naiselta (ja olla samalla parrakas, eli kuitenkin ihan täysi mies).
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:59"]
Hah uskomatonta, olen miettinyt samaa! Olen myös jotenkin hurmaantunut, googlailen kaikenmaailman Conchita-videoita ja ihailen kaunista hymyä! Hänessä on jotain ihmeellisen hienoa karismaa. Todella herttaisen oloinen tyyppi, Conchitana tai ei. Itsevarmuus ja lavan haltuunotto on hieno kontrasti herkän oloiseen ihmiseen. Muuta en keksi, miksi sitä on niin vallan hullaantunut. Go Conchita!
[/quote]
Mahtavaa, että meitä hurmaantuneita googlailijoita on niin paljon! :) Hymy ja lempeys tuntuu saaneen kaikki pauloihinsa. Ja tosiaan se kontrasti, kuinka vahvasti tulkitsee. Viisukappale oli hänelle täydellinen. Viime vuoden biisillään ei olisi varmaan voittanut, mutta nyt oli valmis ja biisi tuntuu iskevän hänellekin niin täydellisesti johonkin ytimeen, että sen aistii. Vaikeuksista voittoon - Tom on kertonut kiusaamisesta ja vaikeuksista muutenkin pikkukaupungissa nuorena homopoikana, joka vielä olisi tykännyt pukeutua naisten vaatteisiin... Nyt hän on lunastanut paikkansa ja saanut hyvitystä kokemilleen vääryyksille. Snif. Liikuttavaa, ja sitten se hymy päälle..
ap
On tämä hauska ketju. Minäkin olen ihan heteronainen enkä näe C:tä ollenkaan naisena. Tai minään sukupuolena. Näen erittäin itsestään tietoisen/varman henkilön jonka kulmakarvan nosto saa aikaiseksi kaikenlaisia jänniä ajatuksia :D
Olen aina kuvitellut olevani umpihetero...
Ei siinä sitten mitään :D outoa että olet hetero ja ihastut transvestiittiin..
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:38"]
Käykää katsomassa Instagrammissa (tai siis löytyy varmasti muualtakin) C:n alusvaatekuva. Mä en kestä!
37
[/quote]
Yleisesti ottaen mua viehättää C ihan vaatteet päällä :D ja tyyli on kehittynyt hänellä mielestäni vuoden aikana paljon. Tykkään vähän kevyemmästä parrasta ja laineikkaammasta tukasta kuin ihan hirmu mustasta ja piikkisuoran mustasta tukasta. Mutta vaikka se herkkä puoli ja tyyli vetoaa minuun erityisesti, niin pakko sanoa, että tämä kuva on kyllä kuuma...
http://instagram.com/p/mvGziyoNnc/
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 23:06"]
On tämä hauska ketju. Minäkin olen ihan heteronainen enkä näe C:tä ollenkaan naisena. Tai minään sukupuolena. Näen erittäin itsestään tietoisen/varman henkilön jonka kulmakarvan nosto saa aikaiseksi kaikenlaisia jänniä ajatuksia :D
Olen aina kuvitellut olevani umpihetero...
[/quote]
Siis just näin, aivan sanasta sanaan!
ap
Minäkin ilmoittaudun mukaan. Olen 26-vuotias heteronainen. Ihastuin Conchitaan kunnolla vasta viisujen jälkeen. En ole ikinä ketään äänestänyt telkkariohjelmassa, mutta yhden viestin lähetin. En tiedä olenko ihastunut hänessä mieheen vai naiseen? Varmaan ihan vain kokonaisuuteen. Pakko linkata tämä video. Tämä biisi on ollut minulle tärkeä jo siitä asti, kun Cher sen levytti. Todella harvoin herkistyn musiikkia kuunnellessa, mutta tätä kuunnellessa tuli itku. Asiaan saattoi myös vaikuttaa se, että video oli ladattu exäni syntymäpäivänä. Muistot hänestä, biisin sanat ja uskomattoman kaunis C=erilaisten tunteiden hyökyaalto ja kylmätväreet. :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 13:45"]En saa häntä mielestäni, biisi soi koko ajan päässä, pakko mennä katsomaan youtubesta ja facebookista hänen haastattelujaan koko ajan. Olen aivan järkyttävän ihastunut Conchitaan. Onko kukaan muu hurahtanut häneen tällä tavalla??? Olen siis heteronainen, 36 v. ja kahden lapsen äiti!! Minkä tyhjiön Conchita oikein minussa täyttää, kun olo on kuin rakastuneella pikkutytöllä? Edellisestä kerrasta onkin aikaa, yli vuosikymmen. :/ Joku tunnetyhjiö löytyi nyt ja tällä tavalla, julkisuuden henkilöön, jolla ei ole edes sama seksuaalinen orientaatio kuin itselläni. En pysty syömään enkä nukkumaan, ei hemmetti tämä voi olla tervettä??? :O
[/quote]
Mulla on ihan samat fiiliksetbolen 31 hetero nainen ja ihan hulluna kyseiseen artistin.. Eikä hän miehenä minua sytytä vaan naisena nimenomaan ku saks Euroopan kuningattaren elävänä pulloon OIH!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:39"]Conchita on jo varattu.
[/quote]
Aivan sama uskon jo vahvasti että minun kuuluu ystävystyä hänen kanssaan hän on sielun siskoni haluan olla hänen best friend ja kyllä olen ihan tosissani hän myös herättää missä suojelu vaiston olen jo esikoisena tottunut suojellaan nuorempia siskojani mutta häntä haluan myös suojella TV. Nainen 31
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:02"]Löytyykö vielä kohtalotovereita tähän hulluuteen... :p yksi ihastunut oli avannut oman ketjunkin, mutta sinne ei ollut tullut vastauksia. Toivottavasti löytäisi tänne vaihtamaan ajatuksia!
ap
[/quote]
Mä olen se ihastunut! Joka sen ketjun avasi t. Nainen 31
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:38"]
37
[/quote]
Yleisesti ottaen mua viehättää C ihan vaatteet päällä :D ja tyyli on kehittynyt hänellä mielestäni vuoden aikana paljon. Tykkään vähän kevyemmästä parrasta ja laineikkaammasta tukasta kuin ihan hirmu mustasta ja piikkisuoran mustasta tukasta. Mutta vaikka se herkkä puoli ja tyyli vetoaa minuun erityisesti, niin pakko sanoa, että tämä kuva on kyllä kuuma...
http://instagram.com/p/mvGziyoNnc/
ap
[/quote]
Oih luoja nyt löyty viimeinkin syy hommata instagrami.. T.nainen 31 lumen ketjua ja kiistan kuin ihastunut teini ja... OIH
Ja näköjään en huomaa huumaltani edes automaattinsen korjauksen virheitä tarkistaa t. Nainen 31
Täältä myös yksi lisää Conchitan ihailukerhoon! Olen 32-vuotias heteronainen. Minulla ei ole Conchitaa kohtaan niinkään seksuaalisia tunteita, mutta olen kyllä muuten aivan lumoutunut hänestä. Mieletön karisma, ääni, läsnäolo, se herttainen hymy ja kohtalokas kulmakarvannosto, ah... Ja niin kaunis ihminen. Kunpa olisin itsekin yhtä kaunis :D Todella kiehtova hahmo, josta en saa tarpeekseni. Olisin ikionnellinen, jos saisin hänet edes kerran tavata. Haluaisin kiittää, onnitella ja toivoa kaikkea hyvää tulevaisuudelle. Myös fanikuva olisi aivan ihana. Jokos me aletaan suunnitella sitä Wienin viisumatkaa ensi keväälle...? ;)
Mäkin oon hullaantunut Conchitan kauneuteen (ainut ihminen, jota parta vain kaunistaa lisää!) ja ääneen <3 Oon hetero teinityttö siis. Nyt oon ilonen et luen saksaa, ymmärrän osittain niitäkin videoita, joissa Conchita puhuu saksaa. Se oli mun suosikki Euroviisuissa ja itku kurkussa seurasin ääntenlaskentaa, iloitsin Conchitan kanssa. Kauhee vaan kun perhe on homofobinen ja vanhoillinen ja ne vaan haukku Conchitaa :(