Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA, olen järkyttävän RAKASTUNUT - CONCHITA WURSTIIN!!

Vierailija
14.05.2014 |

En saa häntä mielestäni, biisi soi koko ajan päässä, pakko mennä katsomaan youtubesta ja facebookista hänen haastattelujaan koko ajan. Olen aivan järkyttävän ihastunut Conchitaan. Onko kukaan muu hurahtanut häneen tällä tavalla??? Olen siis heteronainen, 36 v. ja kahden lapsen äiti!! Minkä tyhjiön Conchita oikein minussa täyttää, kun olo on kuin rakastuneella pikkutytöllä? Edellisestä kerrasta onkin aikaa, yli vuosikymmen. :/ Joku tunnetyhjiö löytyi nyt ja tällä tavalla, julkisuuden henkilöön, jolla ei ole edes sama seksuaalinen orientaatio kuin itselläni. En pysty syömään enkä nukkumaan, ei hemmetti tämä voi olla tervettä??? :O

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 04:58"]Täältä myös yksi lisää Conchitan ihailukerhoon! Olen 32-vuotias heteronainen. Minulla ei ole Conchitaa kohtaan niinkään seksuaalisia tunteita, mutta olen kyllä muuten aivan lumoutunut hänestä. Mieletön karisma, ääni, läsnäolo, se herttainen hymy ja kohtalokas kulmakarvannosto, ah... Ja niin kaunis ihminen. Kunpa olisin itsekin yhtä kaunis :D Todella kiehtova hahmo, josta en saa tarpeekseni. Olisin ikionnellinen, jos saisin hänet edes kerran tavata. Haluaisin kiittää, onnitella ja toivoa kaikkea hyvää tulevaisuudelle. Myös fanikuva olisi aivan ihana. Jokos me aletaan suunnitella sitä Wienin viisumatkaa ensi keväälle...? ;)

[/quote]

Kyllä mä suunnittelen jo kuumeisesti Wien on ihan liian iso kaupunki *vahingossa* törmätä LOL

Vierailija
22/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy tunnustaa että tykkään eniten siitä viisujen voittajan vedosta. Kelaan sitä kohtaa jossa Conchi heiluttaa sormea se on niin ihana. Ja kun se laulaa WE I:n tilalla uskon ihan kaiken! Saisi tulla mua torumaan ja neuvomaan ihan missä asiassa vaan tottelisin vain että saisin sen hymyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 2. semifinaalin veto oli vielä finaaliakin vaikuttavampi kokemus. Tai se ehkä johtui siitä, että katsoin sen paikassa, jossa oli suuri screeni seinällä ja aivan loistava äänentoisto. Itselleni tuli lopussa ihan kyyneleet silmiin. Oli ihanaa, miten koko ravintolan väki hurrasi. Ja silloin joutui hieman jännittämään sitä jatkoonpääsyä. Esikatseluvideoista (katsoin FST:n ja Suomen esikatselut) Conchita jäi mieleen heti ensimmäisen vilkaisun jälkeen, luonnollisesti. Ehdin aiemmin pelätä löydänkö tänä vuonna ollenkaan suosikkia (kun kuulin joiltakin viisufaneilta tason olevan viime vuotta huonompi), mutta pelko jäi turhaksi heti kun näin Conchitan upean olemuksen ja se kappalekin oli vielä NIIN täydellinen....<3

Vierailija
24/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus, piti siis kirjoittaa: SVT:n YLE:n esikatselut

T. 63

Vierailija
25/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 10:57"]

Kuka olisi niin taitava, että osaisi tehdä meille suomalaisille oman Conchita fani-foorumin? Sitten tuli myös mieleen, että pitäisi yhdistää voimat ja järjestää C:lle keikka Suomeen. :)

[/quote]

Se olisikin hauska - mahtaisiko olla riittävästi porukkaa foorumiin. Mikähän taho Conchitan keikkoja junailee? Olisi ihanaa päästä tapaamaan livenä...

Vierailija
26/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 10:59"]

Terkut täältä Keski-Euroopasta, eilen tuli kiva dokumentti aiheesta, siinä Conchita meni kotikyläänsä, reilun 3000 asukkaan Bart Middendorfiin. Ihana miten ihmiset otti hänet siellä vastaan, ja tosi symppikset majatalonomistajavanhemmatkin hällä.. Josta tuli mieleen nää teidän Jeesuspuheet kyllä :D Majatalo, jossa ei ollut tilaa hänelle (itse sanoi että tuntui että aina oli liikaa ihmisiä niin pakeni vintille ompelemaan) :D. Oli pikkupojasta asti käyttänyt hameita yms.. Tuolla ainakin kuvia siitä dokkarista, oli kiva kattoo http://www.rexfeatures.com/livefeed/2014/05/13/hometown_of_conchita_wurst,_winner_of_eurovision,_austria

[/quote]

Ooh, kuulostaa kivalta dokkarilta. Jos tulee muuta mieleen, mitä siinä kerrottiin, niin saa referoida :)

T. ap joka on siis takaisin obsessiolinjoilla... ;)

Vierailija
27/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, palstan valvojaa taisi kiihottaa liikaa viestien 57 ja 59 kuvat kun näköjään poisti viestit :D

Vierailija
28/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 18:08"]

Mä sain niin paljon lohtua conchitan voitosta. Olen entinen koulukiusattu ja elin väkivaltaisessa lehdessä lapsuuteni. Elämäni on nyt ollut vuosia jo hyvää sekä vanhat kaunat on kannettu hautaan aja sitten, mutta jotenkin pystyn niin sydämellä samaistumaan cochitaan ja hänen lauluunsa.Moni ei tuntisi minua jos kävelisin kadulla vastaan olen todellakin tuhkista noussut feenix. En ehkä vielä ihan lennossa mutta kohta myös sitä..

[/quote]

Tuli kyyneleet silmiin, kun luin tämän. Kaikkea hyvää sulle ja mahtavaa, että on Conchitan kaltainen ihminen, joka näytti toteen tuon tuhkasta nousemisen. <3

ap

Vierailija
29/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta olen aina pitänyt todella viehättävänä, kun kaunispiirteinen (hetero)mies on pukeutuu naiseksi. Muistelen, että tiettyjen näyttelijöiden fanifoorumeilla (esim. Orlando Bloom LOTR-aikoihin) oli paljon muitakin, joita ajatus viehätti. Jo teininä kuvittelin pukevani ja meikkaavani lukioaikaisen ihastukseni naiseksi. En siis ihmettele ollenkaan, että näin monet naiset ovat lääpällään Conchitaan.

Ei mulla muuta. I'll get me coat :D

Vierailija
30/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 03:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:39"]Conchita on jo varattu.

http://www.blick.ch/people-tv/international/boylesque-taenzer-jacques-er-ist-der-mann-von-conchita-wurst-id2848693.html

[/quote]

Aivan sama uskon jo vahvasti että minun kuuluu ystävystyä hänen kanssaan hän on sielun siskoni haluan olla hänen best friend ja kyllä olen ihan tosissani hän myös herättää missä suojelu vaiston olen jo esikoisena tottunut suojellaan nuorempia siskojani mutta häntä haluan myös suojella TV. Nainen 31

[/quote]

Pakko kommentoida tähän suojelunhaluun, eli mulla myös jostain syystä on ihan hillittömät suojelufiilikset Conchitaa kohtaan. Haluaisin vaan silitellä häntä ja pitää turvassa. Ei hitto että taitaa viirata päästä :D

Ja ihan oikeasti olen vähän huolissani, että vaikka meitä fanejakin on, niin on heitäkin, jotka oikeasti inhoavat ja vihaavat häntä... Toivottavasti hänellä on asuntonsa ulkopuolella vahteja, jotka oikeasti suojelevat häntä :(

ap taas..

Vierailija
31/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 20:34"]

Haha, palstan valvojaa taisi kiihottaa liikaa viestien 57 ja 59 kuvat kun näköjään poisti viestit :D

[/quote]

Ohoh näköjään tosiaan poistettu viestejä välistä. PIdetään ketju siistinä, niin se saa olla paikoillaan. En kestä jos en saa edes virtuaalisesti hekumoida Conchystä!

ap

Vierailija
32/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 03:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:02"]Löytyykö vielä kohtalotovereita tähän hulluuteen... :p yksi ihastunut oli avannut oman ketjunkin, mutta sinne ei ollut tullut vastauksia. Toivottavasti löytäisi tänne vaihtamaan ajatuksia!

ap

[/quote]

Mä olen se ihastunut! Joka sen ketjun avasi t. Nainen 31

[/quote]

Hei kivaa kun löysit tänne! Miten ihastus voi, joko on laantumisen merkkejä? :D

ap, jonka pakko nyt kiitää, mutta palaan illalla obsessoimaan ;)

Vierailija
33/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kamalaa, jos tämä ketju katoaisi :) Täällä heiluu jälleen C-fani, 40 vee.. Vähänkö tuo C-foorumi olisi hieno. Sitten heti aloitettaisiin pommittaminen ja aivan varmasti C:n korviin kantautuisi pian huhu suomalaisista av-mammoista :D

C oli muuten niin herttaisen näköinen kun pistejaon yhteydessä katsoi kameraan ja kiitteli.

Vierailija
34/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:53"]

Minäkin ilmoittaudun mukaan. Olen 26-vuotias heteronainen. Ihastuin Conchitaan kunnolla vasta viisujen jälkeen. En ole ikinä ketään äänestänyt telkkariohjelmassa, mutta yhden viestin lähetin. En tiedä olenko ihastunut hänessä mieheen vai naiseen? Varmaan ihan vain kokonaisuuteen. Pakko linkata tämä video.

Tämä biisi on ollut minulle tärkeä jo siitä asti, kun Cher sen levytti. Todella harvoin herkistyn musiikkia kuunnellessa, mutta tätä kuunnellessa tuli itku. Asiaan saattoi myös vaikuttaa se, että video oli ladattu exäni syntymäpäivänä. Muistot hänestä, biisin sanat ja uskomattoman kaunis C=erilaisten tunteiden hyökyaalto ja kylmätväreet. :D

[/quote]

Oih, kiitos linkistä ja tarinastasi. En ollutkaan vielä nähnyt tuota pätkää. Olisi kiva, jos muutkin laittaisi lempilinkkejään videoihin ja haastattelupätkiin. Itse pidän tästä kauheasti, Conchita siinä niin vakava ja tosissaan jotenkin, surumielinen jopa... Harmi kun saksan taitoni ovat niin hatarat, ymmärrän vain osan...

ap - joka nyt ihan oikeasti sulkee koneen....

Vierailija
35/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:00"]

Olisi ihan kamalaa, jos tämä ketju katoaisi :) Täällä heiluu jälleen C-fani, 40 vee.. Vähänkö tuo C-foorumi olisi hieno. Sitten heti aloitettaisiin pommittaminen ja aivan varmasti C:n korviin kantautuisi pian huhu suomalaisista av-mammoista :D

C oli muuten niin herttaisen näköinen kun pistejaon yhteydessä katsoi kameraan ja kiitteli.

[/quote]

Hehhehee, kyllä, varmasti tieto av-mammoista kiirisi kulovalkean tavoin hänen korviinsa ;D ja sit sen olisi pakko tulla Suomeen tapaamiseen ja toki meidän pitäisi koko idean alkuunpanijoina haastatella henk.koht. fanifoorumin uutisiin häntä...!! ;)

ap

Vierailija
36/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:37"]

Jonkun mielestä se on itse Lucifer valepuvussa....

[/quote]

5. Moos. 22:5 "Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä
jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi."

[/quote]

Käytätkö sinä koskaan housuja?

Vierailija
37/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan varma, että just tämä av-mammailu olisi varmasti se erottava tekijä, jonka ansiosta C meihin huomiota kiinnittäisi ;)

86 (ja ties mitä kaikkia numeroita tässä ketjussa ;))

Mä kattelen just meikkivinkkejä:

Vierailija
38/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:37"]

Jonkun mielestä se on itse Lucifer valepuvussa....

[/quote]

5. Moos. 22:5 "Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä
jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi."

Vierailija
39/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olisi niin taitava, että osaisi tehdä meille suomalaisille oman Conchita fani-foorumin? Sitten tuli myös mieleen, että pitäisi yhdistää voimat ja järjestää C:lle keikka Suomeen. :)

Vierailija
40/153 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut täältä Keski-Euroopasta, eilen tuli kiva dokumentti aiheesta, siinä Conchita meni kotikyläänsä, reilun 3000 asukkaan Bart Middendorfiin. Ihana miten ihmiset otti hänet siellä vastaan, ja tosi symppikset majatalonomistajavanhemmatkin hällä.. Josta tuli mieleen nää teidän Jeesuspuheet kyllä :D Majatalo, jossa ei ollut tilaa hänelle (itse sanoi että tuntui että aina oli liikaa ihmisiä niin pakeni vintille ompelemaan) :D. Oli pikkupojasta asti käyttänyt hameita yms.. Tuolla ainakin kuvia siitä dokkarista, oli kiva kattoo http://www.rexfeatures.com/livefeed/2014/05/13/hometown_of_conchita_wurst,_winner_of_eurovision,_austria