Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko nipo, kun en anna miehen pelata yömyöhään?

Vierailija
14.05.2014 |

Jutellen samalla kavereidensa kanssa skypen välityksellä. Minun pitää nousta aikaisin arkiaamuisin, enkä saa nukuttua jos mies mölyää aamuun asti.

Viikonloppuisin saa pelata kuin sielu sietää.

Valittaa minulle, että olen ärsyttävä nipottaja ja kaverit ovat samaa mieltä. Tulee vihaisena puhisten nukkumaan, mököttää ja äyskii minulle vielä aamullakin.

En siis rajoita pelaamistaan mitenkään muuten, kuin että ei pelaisi yöllä. Ei ymmärrä, että jo näppäimistön ja hiirenkin tauoton ärsyttävä nakutus pitää minut hereillä, koska olen herkkäuninen.

Tekisi mieli sanoa, että muuttakoon omaan kämppään niin voi pelata yömyöhään. Olisi myös kiva jos mies edes vähän ajattelisi minuakin.

Taidan alkaa suorittamaan aamuimuroinnit aamulla heti herättyäni, samalla voisin paukuttaa kattiloita, pistää pyykit pyörimään ja porailla taulunkiinnikkeitä seinään.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuota itsekin jaksat täällä avlla roikkua

Vierailija
2/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:05"]Hyvinhän tuota itsekin jaksat täällä avlla roikkua

[/quote]

Avattu nolla kertaa, mutta silti on vastauksia :D HMMMM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA lapsellinen "mies" sulla! Sä yrität pitää arkirytmiä yllä ja tää poika vaan kiukuttelee sulle kun ei saisi pelata ihan mielivaltaisesti. Kokeile just mekastaa kun se nukkuu, siitä se todennäköisesti suuttuu ja väittää että hänen pelaamisensa ei ole sama asia. Silloin mä ignooraisin sen siihen asti kunnes muutos tapahtuisi. Pakko ton tilanteen on muuttua!

Vierailija
4/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nipota. Työ ja uni ovat tärkeämpiä kuin peli. Jos mies ei tätä hyväksy, niin muuttakoon pois. Eikö mies ole töissä?

Vierailija
5/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat ja silmämaski

Vierailija
6/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:09"]Et nipota. Työ ja uni ovat tärkeämpiä kuin peli. Jos mies ei tätä hyväksy, niin muuttakoon pois. Eikö mies ole töissä?

[/quote]

On töissä, mutta työnsä ovat ajalla klo 13-18 luokkaa..

Nytkin odottelen että pistäisi pelit pussiin ja tulisi nukkumaan. Vitkuttelee ja viivyttelee tahallaan.

Ehdin taas nukkua ehkä tuurilla nelisen tuntia, ehkä viisi.

Ap

Vierailija
7/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipotat.

Vierailija
8/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä peleistä tietämättömät eukot vaahtoaa.

Vierailija
9/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä sä vähän musta nipotat. korvatulpat päähän.

ja musta on ihan ok myös että imuroit aamulla, nukkukoon mieskin tulpilla.

Vierailija
10/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies oikein SAA pelata viikonloppuisin! Voi vittu, hanki elämä ap

Vierailija
11/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, kyllä itseäkin ärsyttäisi, jos ei saisi omassa kodissaan tehdä mitä haluaa.

Vierailija
12/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi tajuaa pian vaihtaa sinut laadukkaampaan

Vierailija
13/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:13"]Taas täällä peleistä tietämättömät eukot vaahtoaa.

[/quote]

no mä en ainakaan ole tietämätön, kun olen raidannut vuosia WoWissa melko hc tasolla. Ja sanon kyllä, että ap ei nipota turhasta. Aika hukkaan meni ne vuodet ja jos siinä olis ollut vielä joku kumppani kuuntelemassa mun näppiksen hakkausta yöt läpeensä niin olis kyllä ollut melko kohtuutonta.

Vierailija
14/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tälläiset nipoämmät on pahimpia

Vierailija
15/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:13"]Taas täällä peleistä tietämättömät eukot vaahtoaa.

[/quote]

no mä en ainakaan ole tietämätön, kun olen raidannut vuosia WoWissa melko hc tasolla. Ja sanon kyllä, että ap ei nipota turhasta. Aika hukkaan meni ne vuodet ja jos siinä olis ollut vielä joku kumppani kuuntelemassa mun näppiksen hakkausta yöt läpeensä niin olis kyllä ollut melko kohtuutonta.

[/quote]

Salee olet, ei kukaan peleistä tietävä voi olla noin typerä.

Vierailija
16/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololo

Vierailija
17/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan parin vuoden päästä. Ei peleissä mitään vikaa ole, kunhan ne ei häiritse muuta elämää.

Vierailija
18/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Älä turhaan aiheuta kitkaa miehen ja itsesi suhteeseen huomauttelemalla. Jos nimittäin mies ei naputtaisi näppistä ja hiirtä, niin sitten jääkaapin syklin vaihtaminen tai patterin/termostaatin naksahdukset vähintään puolen tunnin välein herättäisivät sinut. Suosittelisin korvatulppia, mutta niidenkin kanssa oma verenkierto saattaa aiheuttaa aiheuttaa meteliä.

Vierailija
19/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä varmaan olet nipo. Ainakin tuo että et anna miehesi pelata yömyöhään kuulostaa siltä kuin olisit miehellesi äiti etkä puoliso. Kontrolloitko muitakin miehen tekemisiä ja menemisiä?

Vierailija
20/77 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 00:10"]

Korvatulpat ja silmämaski

[/quote]

Sama sitten miehelle, kun ap alkaa touhuamaan aamutouhuja toista ajattelematta 07:00.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä