Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turku: 0,1€ kilometriveroa autolla ajelusta

Vierailija
19.12.2020 |

Jokos täällä on tästä keskusteltu?

https://www.is.fi/autot/art-2000007689051.html

Itselleni noin kolmen tonni lisäkulut vuodessa? Mihin kuntaan turkulaiset ovat suunnitelleet muuttavansa? Itse ajattelin Mellilää, taitaa olla lähin kunta tuon tappoveron ulkopuolella?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen senttiä kilometri!Kaataako tuollainen summa ihmisten talouden?Yhden olut tölkin pantti on 15 senttiä.Muutaman hylsyn paluttaminen kustantaa suurimman osan ajelut!

Mulle toi kustantaa 250e kuukaudessa. Aika monta tölkkiä saan palauttaa.

Suomalaisten netto mediaanipalkka on noin 3000e/kk.miinus 250 on 2750,eikö vain?Kyllä tuolla summalla pitäisi pystyä tulemaan toimeen vaikka asuntolainanlyhennykset olisivat aika isotkin. 

Tavallisin palkka on kuitenkin n. 2600€/brutto.

Hyvin paljon on alle 2000€/brutto kokoaikatyöstä ansaitsevia. Iskee tuollainen työmatkakulujen lisäys lujaa näihin.

Tuo tyyppi on tyypillinen excel -vihreä. Ei pienintäkään merkkiä järjestä.

Vierailija
102/105 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen senttiä kilometri!Kaataako tuollainen summa ihmisten talouden?Yhden olut tölkin pantti on 15 senttiä.Muutaman hylsyn paluttaminen kustantaa suurimman osan ajelut!

Tuo hylsyttely on pois lastenhankinnasta, joka taas on poidveronmaksajista. 2100 tulee olemaan köyhää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausui ihminen jolla ei varmasti ole autoa ollenkaan. Kaikkien verojen ja kulujen jälkeen vielä 3000-4000 vuodessa lisäveroa. Saanko lähettää laskun sulle?

Vierailija
104/105 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten netto mediaanipalkka on noin 3000e/kk.miinus 250 on 2750,eikö vain?Kyllä tuolla summalla pitäisi pystyä tulemaan toimeen vaikka asuntolainanlyhennykset olisivat aika isotkin. 

Mulla jää käteen 1600e. En tiedä mistö revit tuon 3t ei se minua auta että joku tienaa niin paljon.

Vierailija
105/105 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää käteen 1600e. En tiedä mistö revit tuon 3t ei se minua auta että joku tienaa niin paljon.

Helsingin alueella on tuollaisia palkkoja yleisesti. Pääkaupunkiseudun ulkopuolella ei missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi