Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasta 3v suositeltiin päiväkotihoitoon puheen viivästymisen takia

Vierailija
31.07.2006 |

ja minä olen kotona vauveli 3kk, laitanko lapsen hoitoon ja saanko silloin hoidon ilmaiseksi kuntoutussyistä vai

- jätänkö lapsen kotiin kun en viitsi maksaa 200 euroa hoidosta ja poden huonoa omaatuntoa

- harmittaa psyykkisesti: mitä minä en voi tarjota jota lapseni saa päiväkodista

- onko 100 % kuntouttavaa laittaa lapsi päiväkotiin ja miten varmistun että se auttaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen oppii apinamallilla parhaiten tämähän tutkittu. Hienolta nimelätään se on mallioppimista.

Älä nyt vedä hernettä nenään itujen kanssa, tarkoitus on auttaa lastasi. Ystävättäreni teki samoin ja poika edistyi päiväkodissa nopsaan.

Toiset lapset tarvitsee tukitoimia eikä se tarkoita että sinussa äitinä olisi jotain vikaa, todennäköisesti lapsellasi on kehitysviivästymä joka aiheutuu hänen aivojen rakenteesta. Toki ominaisuus voi olla perinnöllinen, ajattele vaikka että perimä on isänsä puolelta jos se helpottaa oloasi.

Vierailija
2/3 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mahdollisuus hakea hoitotukea Kelalta. Pyydä lääkärinlausunto asiasta, että tarvitsee hoitopaikan puheen viivästymän vuoksi.

Ystävättäreni sai pojalleen hoitotukea. Käytti myös puheterapiassa ja toimntaterapiassa. Päiväkodissa siis kävi toimintaterapeutti jeesaamassa tätä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi neurologi

Heidän todistuksella on merkitystä.

En tiedä kirjoittaako omalääkäri sellaista. Jokatapauksessa neuvolalääkäri lähettää lapsesi erikoislääkärille kun älyät sitä pyytää.

Vanhemman tulee olla valveutunut että tietää vaatia oikeuksia lapselle. Olisiko mahdollista saada noita muitakin tutkitoimia.

Soita ja kysy siltä joka suositteli tätä päiväkotiin laittoa miten edetä asiassa.