Ei jumalauta! Mies huusi naukuvalla äänellä ruokaa laittaessaan
Mä en kestä! Mies laittaa ehkä kerran kahdessa viikossa ruoan. Muutoin kokkailut on vastuullani. No, tänään hän alkoi väsäämään jauhelihakastiketta. Itse ajattelin kerrankin ottaa rennosti ja katsella tv:tä. Hetken kuluttua kuuluu ärsyyntynyt ja naukuva ääni: voitko tulla edes laittamaan makaronit kiehumaan kun käteni ovat sidotut jauhelihan ruskistamiseen. Vesi siinä kiehui jo yli äyräiden ja mies sinkoilee ympäri keittiötä. Olen myös joutunut sanomaan mikä kattila kastikkeelle sekä millä kastiketta voi sekoittaa kun kaikki lastat pesukoneessa. Ei jumalauta!
Ja nyt se siis on kiukkuinen kun joutuu yksin tekemään koko ruoan. Ja ps. voitte vaan kuvitella missä kunnossa keittiö on ja kuka sen siivoaa. Hän on sentään laittanut ruokaa.
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä juttuja, että oon onnellinen kun oon päässy kouluttamaan miestäni 19-vuotiaasta alkaen. En tiedä mikä tumpelo meilläkin asuis muuten! Nyt se lihapiirakkaruokavaliolla elelijä oli sentään niin nuori että vielä oppi uusia temppuja.
Huoh. Näin mäkin luulin silloin 31 vuotta sitten, kun menin yhteen mieheni kanssa. Nyt alkaa pikku hiljaa mennä hermot, kun ukko osaa edelleen yllättää keittiötempuillaan. Kai pitäis jättää se sika, mutta en jaksa. Tekee se hyvää pizzaa!
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaa vaimon kokiksi ja lastensa hoitajaksi. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
1. moni nainen tosiaan haluaa naimisiin, mutta mies ei
2. jotkut naiset pitävät ruoanlaitosta, mutta harvat siitä, että miehet pitävät sitä vain naisten vastuuna
3. moni nainen haluaa omiakin lapsia, ei hoitaa vain miehen lapsia. Itse asiassa useimmille naisille sopisi oikein hyvin se, että myös mies ottaa aikuisen vastuun parisuhteessa ja perheessä, jolloin ei edes tulisi noita tilanteita, että on vapaana vain sellaisia miehiä/naisia, joilla on jo aiempia suhteita lapsineen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 16:38"]
Itsepähän olet miehesi valinnut.
ensi kerralla vien sun miehesi sitten :D
ei se tommoisen nalkuttajan mukaan lähde. sillä on kotona ihana ja ymmärtävä vaimo, joka ei pihtaa
Mieheni kysyy välillä kellonaikaa: katson kelloa ja sanon ajan, johon mies: ”Ai meillähän on kello keittiössä”.... juu on ollu jo vuodesta 2014 kun tähän muutettiin. Myös asiat yms. ovat olleet samoilla paikoilla vuodesta 2014, mutta hukassa ovat
Ah, rakastan tätä ketjua! :D
Mun mies ei todellakaan ole mikään keittiöihminen, mutta hänellä on kuitenkin muutama "bravuuri", ainakin omasta mielestään siis. Hän osaa tehdä hyvin esimerkiksi perunamuusin ja pizzataikinan, sekä paistaa lättyjä ja häränsilmä-kananmunia. Harmi, ettei mikään näistä ole kokonainen ateria :D En oo varma oonko joskus kehunut vähän ylitsevuotavasti esim. hänen tekemäänsä pizzapohjaa, kun hän on ottanut sen tekemisen oikein sydämen asiakseen, ja lähes vaatii saada tehdä taikinan aina kun on pizzapäivä :D Harmi, ettei hänellä ole käynyt varmaan mielessäkään opetella tekemään yhtään enempää kuin nämä bravuurinsa :D
Mutta kyllähän se hymyilyttää, kun itse olen hauduttanut tuntitolkulla jotain possupataa, pilkkoen sitä sun tätä yrittäen samalla pitää keittiön suht siistinä, ja sitten mies saapuu ritarin elkein paikalle ja ilmoittaa että "kulta, mä voin tehdä sen muusin kun siitä tulee aina niin hyvää". :D
Harmi kun tämmöset hyvät ruuanlaittajat kuten itse ei kelpaa naisille.
m48
Naisen tehtävä on laittaa ruokaa.
Mies tekee sitten ne vaativammat työt.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee sitten ne vaativammat työt.
Tarkennatko vielä, mitä ne vaativammat työt mahtavat olla? Tämä ketjuhan kertoo että ruuanlaitto on monille miehille jopa liian vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Ah, rakastan tätä ketjua! :D
Mun mies ei todellakaan ole mikään keittiöihminen, mutta hänellä on kuitenkin muutama "bravuuri", ainakin omasta mielestään siis. Hän osaa tehdä hyvin esimerkiksi perunamuusin ja pizzataikinan, sekä paistaa lättyjä ja häränsilmä-kananmunia. Harmi, ettei mikään näistä ole kokonainen ateria :D En oo varma oonko joskus kehunut vähän ylitsevuotavasti esim. hänen tekemäänsä pizzapohjaa, kun hän on ottanut sen tekemisen oikein sydämen asiakseen, ja lähes vaatii saada tehdä taikinan aina kun on pizzapäivä :D Harmi, ettei hänellä ole käynyt varmaan mielessäkään opetella tekemään yhtään enempää kuin nämä bravuurinsa :D
Mutta kyllähän se hymyilyttää, kun itse olen hauduttanut tuntitolkulla jotain possupataa, pilkkoen sitä sun tätä yrittäen samalla pitää keittiön suht siistinä, ja sitten mies saapuu ritarin elkein paikalle ja ilmoittaa että "kulta, mä voin tehdä sen muusin kun siitä tulee aina niin hyvää". :D
Sinäkö sitä possupataa haudutat (vai haudot?)?
Kannattaa hankkia hella ja uunia niin homma helpottuu.
Mutta joo, pilkkominen ja keittiön siivoilu on hurjan vaativaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee sitten ne vaativammat työt.Tarkennatko vielä, mitä ne vaativammat työt mahtavat olla? Tämä ketjuhan kertoo että ruuanlaitto on monille miehille jopa liian vaativaa.
Kaikki tekniset työt.
Joo, ei miehen tarvi "osata" ruokaa laittaa, kuten sanottua niin se on naisten hommaa.
Ainahan voi ostaa valmistakin ruokaa, ei täällä kukaan ole nälkään kuollut sen takia ettei "osaisi" ruokaa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee sitten ne vaativammat työt.Tarkennatko vielä, mitä ne vaativammat työt mahtavat olla? Tämä ketjuhan kertoo että ruuanlaitto on monille miehille jopa liian vaativaa.
Kaikki missä tarvitaan työkaluja ja/tai ymmärrystä tekniikasta. Jopa ruuvin seinään poraaminen on monille naisille jopa liian vaikeaa, puhumattakaan auton jarruremontista tai muista pikkuhommista jotka miehiltä sujuu tuosta vain.
Ilmiselvä trolli.
Vastailee vielä itse aloitukseensa.
Ei jatkoon.
Ilman kokkaustaitosta miestäni meillä ei syötäisi lämmintä ruokaa, koskaan. Elettäisiin vain leivällä ja salaatilla, jos joutuisin vastaamaan ruoasta.
Mistä te löydätte noita mies vauvoja ja miten jaksatte olla heidän kanssa parisuhteessa? Onneksi oma mies on osaava aikuinen mies.
Meillä mies tekee ruuan 90%. Mä leivon pari kertaa vuodessa. Muut kotihommat menee aika tasan.
Onneksi mulla on hyvä mies.
Ruokahävikki johtuu naiseten hysteriamaisesta heittää kaikki pois päivää
ennenkuin viimeinen päviämäärä lähestyy. Myös pakastimesta.
=D=D
Se jos mikä on huvittavaa.
Melissa7543 kirjoitti:
Mistä te löydätte noita mies vauvoja ja miten jaksatte olla heidän kanssa parisuhteessa? Onneksi oma mies on osaava aikuinen mies.
Mies vauva vai miesvauva?
=D=D==D
Melissa7543 kirjoitti:
Kasva sinäkin aikuiseksi. Opettele yhdyssanat ja lopeta trollaaminen.
Niin ei minunkaan isäni taas millään löytänyt paistolastoja, ei ennen kuin äiti hoksasi kysyä häneltä missä isän omasta mielestä niiden pitäisi olla: "No lähimpänä hellaa, tietysti!", jolloin äiti kehotti katsomaan lähimmästä laatikosta ...
JK. Makaroni kirjoitetaan yhdellä o-kirjaimella.