Ei jumalauta! Mies huusi naukuvalla äänellä ruokaa laittaessaan
Mä en kestä! Mies laittaa ehkä kerran kahdessa viikossa ruoan. Muutoin kokkailut on vastuullani. No, tänään hän alkoi väsäämään jauhelihakastiketta. Itse ajattelin kerrankin ottaa rennosti ja katsella tv:tä. Hetken kuluttua kuuluu ärsyyntynyt ja naukuva ääni: voitko tulla edes laittamaan makaronit kiehumaan kun käteni ovat sidotut jauhelihan ruskistamiseen. Vesi siinä kiehui jo yli äyräiden ja mies sinkoilee ympäri keittiötä. Olen myös joutunut sanomaan mikä kattila kastikkeelle sekä millä kastiketta voi sekoittaa kun kaikki lastat pesukoneessa. Ei jumalauta!
Ja nyt se siis on kiukkuinen kun joutuu yksin tekemään koko ruoan. Ja ps. voitte vaan kuvitella missä kunnossa keittiö on ja kuka sen siivoaa. Hän on sentään laittanut ruokaa.
Kommentit (402)
Kiva varmaan kokkailla, jos puoliso on koko ajan mikromanageroimassa mitä kattilaa/kauhaa/lusikkaa/lastaa tulee milloinkin käyttää ja mikä mauste hänen mielestään kuuluu mihinkin ruokaan. Sitten itketään, kun toinen ei osallistu.
Einekset vaan uuniin tai mikroon, voi yhdessä olla sohvalla rakastavasti odotellessa eikä kenenkään tarvitse naukua tai siivota.
Einesmies on miehistä parhain!