Ei jumalauta! Mies huusi naukuvalla äänellä ruokaa laittaessaan
Mä en kestä! Mies laittaa ehkä kerran kahdessa viikossa ruoan. Muutoin kokkailut on vastuullani. No, tänään hän alkoi väsäämään jauhelihakastiketta. Itse ajattelin kerrankin ottaa rennosti ja katsella tv:tä. Hetken kuluttua kuuluu ärsyyntynyt ja naukuva ääni: voitko tulla edes laittamaan makaronit kiehumaan kun käteni ovat sidotut jauhelihan ruskistamiseen. Vesi siinä kiehui jo yli äyräiden ja mies sinkoilee ympäri keittiötä. Olen myös joutunut sanomaan mikä kattila kastikkeelle sekä millä kastiketta voi sekoittaa kun kaikki lastat pesukoneessa. Ei jumalauta!
Ja nyt se siis on kiukkuinen kun joutuu yksin tekemään koko ruoan. Ja ps. voitte vaan kuvitella missä kunnossa keittiö on ja kuka sen siivoaa. Hän on sentään laittanut ruokaa.
Kommentit (402)
Pitäsköhän sun erota? Ei ole fresh tulla tänne haukkumaan miestäsi.
Ei kannata ihan äkkiä erota. Voisiko ehkä palkata jonkun innostavan, nätinkin, somekokin näyttämään miehelle, miten tehdään ruokaa ja siivotaan omat jäljet sen jälkeen? Lopuksi viedään yhdessä jätepussikin ulos.
Kaikille tulisi hyvä mieli ja muistot. Innostuisiko jatkoon?
Mä sain tollasen naukuvan työkaverin. Voihan v..
kun pitää kuunnella naukuvalla äänellä jatkuvaa selostusta 8 tuntia päivässä. Kohta palaa hihat.
Aloitus on tehty yli 8 vuotta sitten. Ihan vaan tiedoksi kommentoijille.
Tää on jo vanha avaus, mutta tuli mieleen että onko mahdollista joskus yhtä aikaa kokkailla?
Me tehdään mieheni kanssa suuritöisemmät ruuat yhdessä. Jos on paljon eri ainesten pilkkomista tms. Sitten kun yhdessä kokkaa, jos ei muista miten joku asia meni, voi kysyä ja toinen neuvoo.
Olen opettanut miestäni tekemään enempi keittoruokia koska hän ei mielestään ole niin hyvä niissä. Harjoittelu on kyllä hyödyllistä.
Meillä mies ei ymmärrä hygienia- asioista oikein mitään. Saattoi pyyhkäistä tiskirätillä leikkuulautaa ja välillä lattiaakin.
Erittäin vaikeasti menee mikään neuvo ja ohje perille.
Toinen tapa, josta olen sanonut, on se, kun hän sipaisee leivänmurut ja vaikka munkista pöydälle varisseet sokerit kädellään lattialle. Mies siivoo sillä tavalla. Sanon, että älä sinne lattialle niitä siirrä, kun joudun ne sieltä sitten ottamaan pois. Helpompi pyyhkiä pöytä rätillä.
Kaikkiaan aika sikamaista touhua, mikä on kotonansa oppinut. Sanoinkin, että on teillä varmasti ollut siivotonta aikoinaan kotonanne.
Lompsi myös ulkokengillä sisällä, vaikka juuri olin lattiat pessyt. Sanoin, että eihän mun auta pestä lattioitakaan, kun sinä kuljet sisällä ja ulkona samoissa kengissä. Piti oikein opettaa, kuin pientä lasta, että sisään tullessa vaihda eteisessä sisätohvelit.
On siinä homma kouluttaa aikuista miestä.
Lämmitti säilykelihapullakastikkeen kattilassa. Lisäsi puoli litraa vettä ja hämmensi. Sitten lisäsi vehnäjauhoja. Minä kysymään, että keitätkö mitä tässä kattilassa? En voinut syödä sitä. Näytti ihan oksennukselta. Säilykekastikkeeseen lisätään maks. puoli desiä vettä. Hän siitä inttämään, että ei hän lisännyt kuin 4 desiä. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku mun mies, en anna sen nykyään laittaa ruokaa vaikka joskus se haluiskin. Mielummin teen itse ja syön hyvää ruokaa kuin syön paskan makusta ruokaa ja siivoan koko keittiön katosta lattiaan + joudun vielä neuvomaan koko operaation ajan vieressä kuitenkin... joo, mun mies eli valmisruoalla ennenku tavattiin.
Ja anna mun arvata, sä muutenkin siivoat kaiken ja kun te saatte lapsia, sä ahdistut siitä ku joudut tekee kaiken ja oot vielä yllättynyt asiasta. Ei juma... näkee jo mihin toi johtaa. Kyl jotkut naiset vaan on tyhmiä
Onkohan mies lähtenyt tuollaisen kuvotuksen huushollista?
Jos jotakin ei osaa, sitä pitää harjoitella kunnes osaa. Ainakin kun on kyse normaaleista elämään kuuluvista taidoista, kuten ruuanlaitto ja siivoaminen.
En tajua miksi naiset niin usein luovuttavat ja tekevät itse, kun toinen selkeästi esittää tyhmää. Sitten vaan enemmän treeniä, josko alkaisi hiljalleen sujua kun ei pääse lusmuilemaan hommista.
Kyllähän sitä kaikenlaisia kuvatuksia löytää puolisokseen jos vaan huolii.
En oikeasti ymmärrä naisia. Itse ainakin valitsin tietoisesti miehen, joka ei ole täysi typerys.
EIks ole parempi että kummatkin valmistaa omat ruuat. Itse teen itselleni, enkä muijani KikHernePaskaa huoli.
Meneekö kaikki aina täysillä mäntyjä päin?
Huh huh! Onneksi mulla on mies joka osaa ja tykkää laittaa ruokaa. Tehdään molemmat ruokaa niin ei tarvitse kenenkään naukua.
Jos mies ei pärjää yksin, siis ilman sinuakin, niin ei hän mikään mies ole. Jätä hänet, koska olet tarpeellinen hänelle asioissa, joita hän ei välttämättä hallitse kovin hyvin, kun tekee niitä vain kerran kahteen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
EIks ole parempi että kummatkin valmistaa omat ruuat. Itse teen itselleni, enkä muijani KikHernePaskaa huoli.
Oletko edes maistanut hänen tekemiään ruokia? Naiset ovat geeneiltään parempia laittamaan ruokaa ja olen lähes varma, että tuo on parempaa kuin joku sinun nistipatasi.
M
Jaha trolli keksiny taas jotain ku on nii tylsää
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tehty yli 8 vuotta sitten. Ihan vaan tiedoksi kommentoijille.
No siivosiko naukuja keittiön?
Leikkiikö ukot tyhmää, jos edes kerran kuussa joutuvat laittamaan ruokaa? Ei mitään ajattelua, yksi asia kerrallaan kypsäksi. Sen jälkeen keittiö kuin jäteasemalla.
Teeskentelyä hölmöä näyttelemällä? Haluaa päästä hommasta eroon?
Mutta jos ei näin ole, on pelkkää epäonnea, kun olet 6-vuotiaan tasolla toimivan valinnut loppuelämäsi turvaksi.