Ei jumalauta! Mies huusi naukuvalla äänellä ruokaa laittaessaan
Mä en kestä! Mies laittaa ehkä kerran kahdessa viikossa ruoan. Muutoin kokkailut on vastuullani. No, tänään hän alkoi väsäämään jauhelihakastiketta. Itse ajattelin kerrankin ottaa rennosti ja katsella tv:tä. Hetken kuluttua kuuluu ärsyyntynyt ja naukuva ääni: voitko tulla edes laittamaan makaronit kiehumaan kun käteni ovat sidotut jauhelihan ruskistamiseen. Vesi siinä kiehui jo yli äyräiden ja mies sinkoilee ympäri keittiötä. Olen myös joutunut sanomaan mikä kattila kastikkeelle sekä millä kastiketta voi sekoittaa kun kaikki lastat pesukoneessa. Ei jumalauta!
Ja nyt se siis on kiukkuinen kun joutuu yksin tekemään koko ruoan. Ja ps. voitte vaan kuvitella missä kunnossa keittiö on ja kuka sen siivoaa. Hän on sentään laittanut ruokaa.
Kommentit (402)
Ei miesten kuulu laittaa ruokaa, se on akkojen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tehty yli 8 vuotta sitten. Ihan vaan tiedoksi kommentoijille.
Luuletko olevasi ainoa, joka sen huomasi?
Kaikenlaisia tumpeloita te löydättekin miehiksenne. Oma mieheni ei todellakaan ole sellainen tohelo jollainen jokaisen palstalaisen mies tuntuu olevan. Kertoo paljon siitä millaisia ihmisiä tänne kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa tuokin äyskähtää, että ihan itse huomasin heti. Moni ei ole huomannut. -eri
Oikein ilahdutti kun tyttäreni tiskasi puhessaan puhelimessa ja rikkoi samalla juomalasin. Miehensä siitä valittamaan tietenkin. Tyttö tokaisi siihen: jaahas. Saat seuraavan kerran tiskata itte. Pitäkää naiset puolenne, kyllä miehet pärjää
Miesvihaa lietsotaan, miksi? Jokin yksilö nostetaan edustamaan koko miesten sukukuntaa. Samalla lailla voisi sanoa, että kaikki naiset on huor ahtavia, kun pieni osa myy itseään netissä, siis tarkoitan insta-pyllistelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku mun mies, en anna sen nykyään laittaa ruokaa vaikka joskus se haluiskin. Mielummin teen itse ja syön hyvää ruokaa kuin syön paskan makusta ruokaa ja siivoan koko keittiön katosta lattiaan + joudun vielä neuvomaan koko operaation ajan vieressä kuitenkin... joo, mun mies eli valmisruoalla ennenku tavattiin.
Meillä nainen eläisi valmisruoalla varmaan 80-90% ajasta, ellen kokkaisi.
Eräänä päivänä se kyllästyi kokkaamisen yrittämiseen ja lähti syömään thairavintolaan. Sieltä se löysi thainaisen ja lähti sen matkaan.
On kyllä porukkaa. Kun alatte olla jonkun miehen kanssa, katsokaa jo silloin osaako laittaa jonkunlaista ruokaa ja siivoaako vielä jälkensäkin.
Ja onko pakko ottaa miestä jonka ääni on naukuva.
Itsellä on mies, joka ei aluksi osannut laittaa ruokaa, mutta vähitellen on oppinut helpompia ruokia laittamaan, mutta ne on tosi helppoja. Eikä nau'u, enkä vaadi erikoisia ruokia.
Eikä hänen tarvitse tosiaankaan tehdä kuin joskus tarvittaessa ruokaa.
Ja olemme vanhempaa ikäluokkaa, joten ruoat on tyyliä keitot, laatikot, puurot.
Kiitos paljon, nyt en saa naukuvaa ääntä (tai kuvitelmaa siitä) pois mielestä :D
Vierailija kirjoitti:
Naukuvalla äänellä!!!!!!!!!! xD
Koita kestää :)
Felineä tai vhiskassia vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein ilahdutti kun tyttäreni tiskasi puhessaan puhelimessa ja rikkoi samalla juomalasin. Miehensä siitä valittamaan tietenkin. Tyttö tokaisi siihen: jaahas. Saat seuraavan kerran tiskata itte. Pitäkää naiset puolenne, kyllä miehet pärjää
Minä olisin työntänyt kovan kaluni tyttäresi takamukseen ja "nylkyttänyt" kovaa. Olisi varmasti ollut sinusta "hienoa" kuulla tyttäresi vinkuvan kivusta ja nautinnosta samalla kun miehesi katselee ja masturboi.
Eipä tuo minua haittaisi. Saattaisin ehkä liittyä mukaan ;)
Millainen sairas perhe teillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin työntänyt kovan kaluni tyttäresi takamukseen ja "nylkyttänyt" kovaa. Olisi varmasti ollut sinusta "hienoa" kuulla tyttäresi vinkuvan kivusta ja nautinnosta samalla kun miehesi katselee ja masturboi.
Eipä tuo minua haittaisi. Saattaisin ehkä liittyä mukaan ;)
Millainen sairas perhe teillä on?
Niin, yhteiskunnan mielestä omien lasten kanssa pelehtiminen on laitonta. Meillä se on kuitenkin normaalia. Usko tai älä, mutta isäni vei minulta neitsyyden ollessani 13-vuotias eikä minulle jäänyt siitä mitään traumoja vaikka se tuntuikin inhottavalta. Toinen kerta seuraavana päivänä sujuikin jo paremmin, sekin siis isäni kanssa.
Nyt on jo sairasta.
Mun exä joskus 23 vuotiaana yhteen muutettaessamme ei osannut edes tiskata saati sit muuten siivota keittiössä pöytia ym.
Kerran sit vaadin tiskaamaan ja siistimään muutenki keittiön tasot ja pöydän, minä päätin lojua sohvalla lehteä lukien, kuuluu kokoajan kauhea kitinä keittiöstä et tulisit huuhtomaan ja millä mä nyt pyyhin pöytää jne...
Hänelle oli henkisesti ihan ylitsepääsemätöntä a) se että hän joutuu tekemään jotain kotona ja minä huilaan b) minä en kiinnittänyt häneen huomiotani vaan keskityin johonkin muuhun.
Tämän session jälkeen hän vaati kuin pieni lapsi koko loppupäivän jotain hyvitystä ja huomiota itselleen.
Toivottavasti on vähän aikuistunut noilta vuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut että miehen ruuanlaittotaito ja koulutustaso kulkee käsi kädessä. Korkeasti koulutetut tekevät taivaallista sapuskaa.
Mistä tämäkin johtuu?
Tämä on kyllä täyttä potaskaa. Kokemusta on.
Ääliöjoukko kommentoimassa ikivanhaa aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa tuokin äyskähtää, että ihan itse huomasin heti. Moni ei ole huomannut. -eri
Mitä väliä? Onko näihin vastaaminen jotenkin kielletty?
Minun ex-mieheni teki tosi maukasta ruokaa ja leipoi hyvää pullaa.Siivosi myös keittiöstä jälkensä pois.Ainoa kerta oli kun hänen tekemä ruoka jäi syömättä oli silloin kun hän päätti tehdä puolukkapuuroa.Muuten hyvä mutta hän ei maltanut lisätä mannasuurimoita pikku hiljaa vaan laittoi kerralla ison määrän.No siitähän tuli kovaa kuin tiiliskivi.Sen jälkeen hän ei tehnyt puolukkapuuroa.
Aina yhtä ällistyttävää miten tyhmä mies voi olla. Ihan vähäjärkistä toimintaa. Onneksi ei tarvii katsella tollasta sekoilua.