Luetteko kumppaninne teksiviestejä/muita viestejä?
Miksi ja onko teillä toisen puhelimen selailu "sallittua" vai eikö?
Oletko ikinä nähnyt epäilyttäviä viestejä tai onko viesteistä selvinnyt jotain asioita muuttavaa?
Itse luen viestejä ja uskoisin että jos en niin tekisi niin mulla olisi miehestäni "väärä" käsitys.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:20"]
Ei tietenkään lueta toisten viestejä!! Vaikka minulla ja miehelläni ei ole salaisuuksia, niin minulla ja ystävilläni on. Karmea ajatus, että jonkun ystäväni mies lukisi viestejäni ystäväni puhelimesta. Ei kai oikeesti kellään voi olla niin? hä?
[/quote]
No hätä. Ainoastaan av palstalaisilla on oikeus(velvollisuus) lukea puolisonsa viestejä. Eli jollei ystävättäresi mies palstaile, ei ongelmia!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 14:33"]
numero 3 lisaa: mun ystavat soittavat jos jostain tarkeasta haluavat puhua. tyojuttuja ei ole kannykassa. mulle sopii avoimuus, jaetaan suurin piirtein kaikki asiat keskenamme. tiedan miehen asiat ja han minun.eika tentata toisiamme eika kytat a. helppo kun ei ole salaisuuksia niin ei tarvii puhelinta kytata. ymmarran kylla teita jotka ette tallaista halua ei siina mitaan :)
[/quote]
Ystäväsi soittavat, jos on jotain tärkeää, niitä ei laiteta viesteillä. Eli nauhoitat puhelusi miehen kuultaviksi, koska ei ole mitään salaisuuksia?
Meillä ei ole mitään salattavaa, mutta ei me silti toistemme viestejä lueta kuin jos toinen pyytää lukemaan. Miehen työpuhelimesta en ole tainnut ikinä viestin viestiä lukea, henkilökohtaisesta olen. Oma puhelimeni on samalla työpuhelin, joten sinne ei ole miehellä mitään asiaa ilman lupia, mutta kyllä mies on lukenut joitain viestejä jos olen hänelle niitä näyttänyt tai pyytänyt lukemaan.
Sähköpostien suhteen sama juttu.
Onneks omassa 5S:ssä on sormenjälkisuojaus joka menee päälle heti kun sammutan näytön. Suojakoodikin on mutta kun sitä en käytä niin sitä ei kukaan tiedäkään.
En usko että työasiani tai kavereideni yksityisasiat kuuluvat vaimolleni. Onneksi vaimo on täyspäinen tässä asiassa toisin kuin suurin osa av-raatia.
Ei lueta toisen tietämättä, mutta saatetaan kyllä katsoa vierestä kun toinen kirjoittelee, tai pyytää toista lukemaan jos on itse kiire tehdä jotain muuta. Viestini eivät sinänsä ole salaisia eikä haittaa, jos mies niitä ohimennen näkee, mutta tietysti läheisten ystävien ja sisarusten kanssa on sellaisia luottamuksellisia keskusteluja, jotka eivät hänelle kuulu.
En pidä kännykkää lukossa. Miehen pin-koodin taas tiedän.