hammaslankarulla tippui vessanpönttöön. käyttäisitkö?
Tilillä rahaa 8 e ja juuri ostin sen viimeisillä rahoilla! Toimeentulotuki tulee vasta ensi viikolla. Mun on pakko käyttää hammaslankaa kun mulla on pitkälle edennyt ientulehdus. Jos haen uuden en saa loppu viikoksi ruokaa. Nyt on makaronilaatikkoo joka riittää meille keskiviikkoon.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:30"]jos pesen sen? irrotan rullasta ja pesen kunnolla?
[/quote]
Näin minä tekisin. Desinfioit vielä kuumalla vedellä. Puhtaampi se pytty on kuin suu.
En käyttäis. Ne pöntön seinämiin/veteen kertyneet ulostebakteerit ku pääsee sinne jo sun valmiiks tulehtuneisiin ikeniin.. En tiiä onko verenmyrkytys mahdollinen sellasessa tilanteessa, mut voisin kuvitella.
Sinuna huolehtisin nyt alkuun huolellisesta hammaspesusta harjalla ja suun huuhtelun huolella kaiken ruokailun jälkeen, kunnes saat taas rahaa uuteen hammaslankaan. Tai lainaa kaverilta ? Varmaan kaveri ymmärtää sun tilanteen ja jeesaa ihan mielellään, mieluummin ku antais sun hinkuttaa hammasvälejä wcn raikkaala hammaslangalla.
Eikö ne pesemällä lähde? kloridilla vaikka?
Kyllä sitä pönttöä voi käyttää ihan huoletta.
Hammaslääkäri sanoi että multa putoaa ennen pitkää hampaat. Tätä sairautta ei voi parantaa :( Voin hidastaa sitä hoitamalla hampaat kunnolla!
Onx hyvää reseptiä makaroonilaatikolle? Aattelin tehdä tänään
Käyttäisin, jos ei pöntössä ollu mitään muuta kun vettä. Tutkimuksen mukaan leikkuulaudassakin on enemmän elämää kun pytyssä.
Pönttöä voi ihan hyvin käyttää vielä, vaikka sinne on pudonnut hammaslankaa. Sitä lankaa sen sijaan en kyllä menisi suuhuni tunkemaan. Varsinkaan jos on valmiina ientulehdus.
Onko sulla ompelutarvikkeita? Käytä hätätilassa tavallista ompelulankaa hammasväleihin ja heitä toi pönttöön pudonnut pois.
Sulla on. kahdeksan euroa. Hammaslanka maksaa 1,7
Helposti menee pari päivää syömättä, ostaisin uuden.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 10:34"]Keitä pöpöt pois.
[/quote]
pesisin ja keittäisin ehkä. En tod heittäisi menemään.
en kyllä käyttäis enää. Ostat vaan sitten halvempaa ruokaa, jos sulla ei oo erityisen ahtaat hammasvälit niin halvimmat hammaslangat taitaa tosiaan maksaa sen 1,70 euroa. Itse en pysty käyttämään niitä just erittäin ahtaiden hammasvälien vuoksi (voin käyttää vain tiettyä kaupasta saatavaa merkkiä, kokeiltu on kyllä monia).
En käyttäisi. EHKÄ jos saisin keitettyä sellaisen 10 minuuttia, muuten ei.
Jos kerrot osoitteesi ja käyttämäsi langan merkin, haen kaupasta ja lähetän sulle. Viikon hyvä työ.
Dippa vähän hammasharjaa sinne pönttöön ja harjaa hampaasi, jos maut ihan ok, voit käyttää sitä hammaslankaa edelleen.
Keitä pöpöt pois.