Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä halveksin naisia, joilla on lapsia usean miehen kanssa!

Vierailija
30.07.2006 |

Kertoo aika paljon naisesta, jos on lapsia kolmenkin eri miehen kanssa...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla näiden naisten elämä sinulle kuuluu?

Vierailija
2/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia tietenkin jos mies on vaikka kuollut ja on sen jälkeen ottanut uuden ukon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tökkii että pitää tekaista jokaisen kaksilahkeisen kanssa yhteinen vauva ja sitten erota kun se on 6kk (tai ehkä jo raskausaikana?) ja etsiä kohta uus renttu päällepuskijaksi.

Häpeäisivät!

Kahden miehen kanssa voi tietty lapsia olla, etenkin jos ovat AVIOmiesten kanssa rakkauden hedelmäksi syntyneitä, ja se on ihan ok.

Vierailija
4/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Muka kaikki lapset syntyneet rakkaudesta. Jep jep. Vissiin on Ibrahim ja Ahmed ihan aidosti rakastaneet tätä suomalaista jakorasiaa, mutta kas kun se rakkaus otti ja loppui, kun rupes jälkeläistä pukkaamaan!

Vierailija
5/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämääni sellaisen " miehen" kanssa jonka elämänsisältö on lähinnä viina ja lorviminen. Erottiin, löysin myöhemmin uuden jonka kanssa mentiin naimisiin, ja nyt meillä on yhteinen lapsi. Hävettää toisinaan. :/

Vierailija
6/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siittiönhakumatkalle.

Hyvä, että tajusit, ettei tulevaisuutesi ollut sen lorvijan kanssa. Lapsiasi et voi hävetä.

Vierailija
7/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No halveksikaa sitten niitä miehiäkin joilla on lapsia monen naisen kanssa.

Vierailija
8/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun uusi mies astuu kuvioihin, laitetaan lapsi alulle, todella outoa touhua!

Vierailija
9/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se se vasta ällöä on! Miten naiset suostuu katteleen sellasia urpoja?!

Vierailija
10/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin anoppini. Hän on kolmannen miehen kanssa naimisissa, lapsia on kahden aikaisemman kanssa. Tämän kolmannen kanssa ei tule enään lapsia (ovat jo iäkkäämpiä). Mieheni oikea isä ei ole ollut kuvioissa 16 vuoteen (alkoholisti) ja kuoli pari vuotta sitten. Mieheni puhuu aina isäpuolestaan isänä. Alussa se oli outoa (itselläni " ehjä" perhe), mutta nyt se on aivan normaalia. Tämä perhe osaa rakastaa enemmän kuin minun ehjä perheeni koskaan... Anoppini on todella vahva ja itsenäinen nainen ja ihailen häntä. Tietenkin haluaisin pysyä naimisissa tämän yhden kerran, mutta nyt olen nähnyt, että elämä jatkuu myös eron jälkeen.

Tulipas pitkä sepustus...

Vierailija
11/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksin teitä, jotka kirjoitatte loukkaavia kommentteja tälle palstalle ja kotioloissa olette ihan hiiriä.

Tunnen yhden naisen jolla on kolmen eri miehen kanssa lapsia. Hän on todella fiksu, kaunis ja mukava. Elämä on vaan mennyt niin, että kaikki ei ole onnistunutkaan. Mies on alkanut pettämään ja juomaan tms. Nyt hänellä on erittäin sopiva mies itselleen. Asuvat kauniissa talossa, heillä on myös yhteinen lapsi ja rakastavat toisiaan.

Vierailija
12/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v saatuani ensimmäisen lapseni maailman ihanimman miehen kanssa, oltiin onnellisesti naimisissa. Poika oli 3kk kun mieheni ajoi kuolonkolarin ja jäin leskeksi. Kaksi vuotta tarvoin sumussa yksinhuoltajana kunnes tapasin miehen joka nosti minut synkkyydestä.. olimme onnellisia ja neljän vuoden päästä saimme lapsen. Kaksi vuotta tästä mieheni muuttui täysin, jotenkin sairastui henkisesti.. käytti paljon alkoholia, yritin jaksaa yhdessä.. lopulta hän kuitenkin petti minua, lähti uuden naisen mukaan..

Muutaman yksinäisen vuoden jälkeen löysin ihanan miehen, en aluksi meinannut uskaltautua suhteeseen, mutta viimein opin taas luottamaan.. Nyt olen 33v ja odotan yhteistä lastamme.. Minulla on kohta siis kolmen miehen kanssa lapsia ja voitte uskoa että jokaisen isää rakastin sydämestäni ja toivoin ja uskoin että hän on se jonka kanssa loppuelämäni elän..

Miksi siis halveksitte minua?

Vierailija
13/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kahden miehen kanssa voi tietty lapsia olla, etenkin jos ovat AVIOmiesten kanssa rakkauden hedelmäksi syntyneitä, ja se on ihan ok.

Vierailija
14/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsien " tekeminen" monen miehen kanssa on kielletty mutta aiempien gallupien perusteella av-mammat kyllä muutten jakavat mielellään useammalle miehelle, joka kahdelle samalla kertaa ja myös avioliiton ulkopuolella. kaksinaismoralismia parhaimmillaan...

Vierailija
15/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka aviomies petti ja jätti. Tapasin toisen, menimme naimisiin ja hankimme kaipaamani sisaruksen esikoiselle. Halveksi vaan, ei tunnu missään. Oon varmaan ihan järkyttävä horo.

Vierailija
16/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveksin ihmisiä, jotka tuosta vaan kaivavat yksittäisen asian jonka perusteella alkavat tuntemattomia ihmisiä haukkumaan. Yök.

T: nainen jolla on kaksi lasta yhden miehen kanssa (mutta näkee muutakin kuin mustaa ja valkoista)

Vierailija
17/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajaksi jääneen pitäisi rajoittaa lapsilukuaan pelkkien sovinnaisuussääntöjen takia? Minulla on lapsia kahdelle eri miehelle kun ensimmäinen mies lähti toisen naisen matkaan, mutta olen aina halunnut enemmän kuin yhden lapsen. Sama se sitten sille isälle, minun lapsiani ovat kuitenkin molemmat ja yhtä rakkaita.

Vierailija
18/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka 6 vuoteen tehnyt lapsia 3 miehen kanssa, niin vähän epäilyttää toiminta. Mutta jos on todellakin esim. ensimmäinen lapsi tehty nuorena/isä kuollut tms. niin sehän on vain normaalia elämän jatkumista. Tärkeämpää on kuitenkin kuinka lapsia hoidetaan ja heihin suhtaudutaan, kuin isien määrä.

Asiasta kolmanteen Iltasanomissa oli vähän aikaa sitten jännä kommentti. Lapsien elämää määrittää nykyisin eniten äitien seksielämä... Itse en ihan näin kärjistäisi. (Kommentti tuli siihen kun joku äiti mietiskeli erotakko vai ei...)

Vierailija
19/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asiasta kolmanteen Iltasanomissa oli vähän aikaa sitten jännä kommentti. Lapsien elämää määrittää nykyisin eniten äitien seksielämä... Itse en ihan näin kärjistäisi. (Kommentti tuli siihen kun joku äiti mietiskeli erotakko vai ei...)

Seksuaaliterapeuttiko se nyt oli joka tuon sanoi... sanoi sen tavalla josta minulle jäi tunne että olisikohan jotain henkilökohtaista hampaankolossa. Jotenkin " epäammattimaisesti" ilmaistu asia.

Vierailija
20/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti saman naisen kanssa muille maille.

En minäkään kyllä ymmärrä yhtään,miksei saisi olla lapsia kahden tai useamman miehen kanssa. Ei se tee naisesta yhtään sen huonompaa.

Päinvastoin,ihan varmasti on elämä meitä jo koulinut sen verran,että pystymme tuntemaan empatiaa enemmän kuin jotkut muut tällä palstalla..