Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä halveksin naisia, joilla on lapsia usean miehen kanssa!

Vierailija
30.07.2006 |

Kertoo aika paljon naisesta, jos on lapsia kolmenkin eri miehen kanssa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö 3 miehen vain 1 miehen kanssa lapsoset, kunhan hoitaa ne hyvin.

Vierailija
22/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kokemusta ettei se tahdo onnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla on lapsia 3 miehen kanssa, jakorasiaksi minua tuskin voi sanoa, koska seksikumppaneita minulla on tasan 4, toisin kuin useimmilla täällä muita haukkuvilla. Paremmin lapsillani menee kuin monilla ydinperheissä asuvilla lapsilla. Meillä eivät lapset äitiä ole humalassa nähneet, en tupakoi, lapsilla on kiinteät suhteet isiin, tapaamiset ovat viikottaisia ja niistä ei riidellä. Lapset kulkevat harrastuksissa ja kerhoissa. Suuret suvut ympärillä. Iloisia hyvinvoivia ja hyvinkäyttäytyviä lapsia. Turha heitä on surra.

Vierailija
24/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä monella palstalla törmännyt sellaisiin yh-äiteihin että luulin että ne ovat vaan yleistyksiä... Oikeasti on semmoisia naisia jotka pukkaa raskaaksi jollekin kahden viikon tutulle (oho, pitikös sitä ehkäisyäkin käyttää?), sitten tulee ero ja uusi mies on löytynyt ennenkun vauva syntyy ja sitten taas sama homma. Lapsia pompotellaan ees taas ja minkään miehen kanssa ei olla väleissä.

Eipä se minunkaan elämä ole aina niin järkevää ollut mutta en jaksa ymmärtää noita.

Vierailija
25/25 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun isäpuoli väittää aina että kohteli kaikki lapsia tasaarvoisesti ja että lapset olimme mukamas yhtä rakkaita, se ei pidä paikkaansa vaikka monet uskovat hänen höpinöitään,onhan hän koulutettu ja hyvässä asemassa oleva mies.