Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenellekään sattunut aikuisiällä vahinkoja kuukautisten kanssa?

Vierailija
11.05.2014 |

Kuten esimerkiksi minulle, anopin valkea kangassohva kyseessä...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! :D

Vierailija
2/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tippoja valkoisissa työhousuissa, ei onneksi pahempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli isompi vuoto töissä. Tunsin vaan kun valui.

Työtuoli veressä . Kangastuoli ja iso läikkä.

Vierailija
4/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin punaiset jäljet anoppilan saunan lauteeseen eikä se lähtenyt millään jynssäämisellä pois. :( 

Vierailija
5/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä varmaan tapahtuu. Eilen katsoin kivan sinisiä farkkuja kirpparilla ja meinasin jo kokeilla, kunnes huomasin ison, haalean läikän alapään kohdalla. Näköjään on päässyt vuotaamaan yli, mutta laittaa nyt tuollaiset myyntiin, joissa näkyy selkeästi sellainen 5*7 cm alue.

Vierailija
7/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :D

Vierailija
8/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat vaihdevuodet, vuodot alkavat varoittamatta ja kerralla tuntuu tulevan desi sekä valkoiset työhousut, onneksi ymmärrystä töissä riittää:)

Vierailija
9/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tullut housuihin läpi useasti. Käytän menkkojen alkupäivinä nykyään aina mustia housuja =D

Vierailija
10/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerralla tuntuu tulevan desi sekä valkoiset työhousut" :-D

Vierailija
11/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa lorahtanut about desi kerralla, iloisesti tuli farkkujen läpi ekalla kerralla työtuoliin tai tokalla kaverin autoon. Aloitin pillerit uudestaan eikä tulvavuotoja enää

Vierailija
12/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin kuin ap:lle, mutta luojan kiitos oli jo niin myöhä, että anoppi oli jo nukkumassa ja sohva oli nahkaa, joten veri lähti pois. Olisiko tästä nyt reilu vuosi aikaa. Kyllä hävetti, kun oma mieskin oli siinä vieressä.

Mulla oli tuolloin 1-2v sitten jostain syystä tosi runsaat menkat. Pari kertaa muulloinkin tapahtui sen takia vahinko, mutta ei onneksi mitään noin noloa.

Vierailija
13/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään pahoja. Kerran tuli töissä vähän reilummin vuotoa ja se oli valunut siteen takaosan yli niin, että persauksissa oli keskellä pieni täplä. Onneksi oli viininpunaiset housut jalassa. Yritin sitten saada sen täplän vessassa mahdollisimman kuivaksi ja kiskoin paitaa alaspäin kävellessä. Tuoliin ei onneksi tullut mitään.

Vierailija
14/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:14"]

Kyllä niitä varmaan tapahtuu. Eilen katsoin kivan sinisiä farkkuja kirpparilla ja meinasin jo kokeilla, kunnes huomasin ison, haalean läikän alapään kohdalla. Näköjään on päässyt vuotaamaan yli, mutta laittaa nyt tuollaiset myyntiin, joissa näkyy selkeästi sellainen 5*7 cm alue.

[/quote]

Mä bongasin kerran H&M:llä housuissa ison veriläntin. Mun tytär oli niitä just sovittamassa, kun huomattiin. Melko äkkiä lähti housut takaisin hyllyyn.

Vierailija
15/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tästä ole kauaakaan, kun olin  uuden säädön luona yötä. Tietty sit sattu olemaan menkat mutta yökyläily tuli sen verta yllätyksenä, ettei ollut mitään vaihtositeitä tms. Aamulla sitten heräsin ja nousin ylös, niin tunsin, että side on ihan märkä ja että nyt valahti sen verta mukavasti, että tuli varmasti yli. Tunsin myös että perse on hieman tahmea ja märkä. Tarkistin äkkiä ettei sänkyyn oo jääny läikkää, ei onneks! Oli niin inhottava olo aamulla, että halusin kotiin ja olin lähössä kävelemään, kun mies sanoi että voi heittää mut autolla. No kävelin autolle ja tunsin, että nyt valuu ihan helvetisti jalkaa pitkin ja mulla tietty löysät tuulipuvun housut. Yritin siinä sit autossa kärvistellä ja jaloilla pitää perseeni hieman ylhäällä, ettei penkki tahriinnu. Ihme kyllä mies ei tainnut tajuta mitään. Kotiin kun pääsin niin oli housut persuksista ihan märät ja joka paikka veressä... :D onneks oli mustat housut....

Vierailija
16/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileirillä heräsin punaisissa yöhousuissa... Onneksi ei tullut sänkyyn ja jäi ainoaksi kerraksi kun jotain noloa tapahtui. Ei tainnut kukaan huomata

Vierailija
17/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahesti nyt vuoden sisään tullut yöllä verta lakanoille ja tietenki myös yöhousuille. Teininä vahinkoja kävi tosi paljon, minkä takia oon oppinu varovaiseksi; mustat housut aina menkkojen aikaan ja yöllä nukutaan housut jalassa varmuuden vuoksi. Joten on tosi ihmeellistä että nyt on pari kertaa tullut, mutta onneks mitään noloa ei oo käyny!

Vierailija
18/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöjunassa kerran. 9 h matka ja kuukautiset pahimmillaan, aivan karsea olo muutenkin. Onneksi oli mustat housut ja pitkä takki, mutta penkkiin jäi jäljiltäni punainen tahra :/

Vierailija
19/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuukautisten kaksi ekaa päivää ovat ihan hirveät ja silloin saattaa tulla ohivuotoja, varsinkin öisin, tai kun nousee aamulla sängystä ylös.

En silti muista että mulle olisi tapahtunut aikuisena mitään sen nolompia juttuja menkkojen kanssa.

Vierailija
20/43 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat vaihdevuodet on lisänneet vuotoa hurjasti. Olin lentokentällä turvatarkastuksessa. Minulla oli kuukuppi ja side, varmuudeksi. Tunsin, että nyt valuu. Ei muuta kuin turvatarkastuksen läpi ja lähimpään vessaan. Housut oli takaa ihan veressä. Sen reissun jälkeen menin lääkäriin ja sain apua. Mutta hävetti vaaleissa farkuissani.