Hoi Tamperelaiset!
Kertokaapas jotain hyviä kauppoja, mistä saisi ostettua nuorekkaita juhla/tanssiaismekkoja? Tiedän että mekot on hintavia, mutta siltikin olisi kiva jos osaisitte kertoa jotain edullisemman hintatason paikkoja? Ei ole varaa laittaa 300€ yhteen mekkoon :/
Kiitos jos joku jaksaa vaivautua vastaamaan!
Kommentit (6)
Koskarissa on myös Moda Aukia josta löysin oman juhlamekon viime viikolla. Hintataso n. 100 e molemmin puolin.
Kaverini suositteli Leimuska-nimistä kauppaa, taisi olla juurikin koskikeskuksessa? Osaako sanoa onko minkä hintatason? En valitettavasti etsi kovin pientä kokoa, ylipainoinen kun olen :(
ap
Ota tarkat mitat ja tilaa ulkom. nettikaupasta. Monella kaupalla on omat mallistot pyöreille naisille. Googlaa vaikka "prom dresses" niin löytyy. Mutta googlaa myös ko. nettikauppa ja "reviews" niin saat tietää onko luotettava kauppa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:03"]Kaverini suositteli Leimuska-nimistä kauppaa, taisi olla juurikin koskikeskuksessa? Osaako sanoa onko minkä hintatason? En valitettavasti etsi kovin pientä kokoa, ylipainoinen kun olen :(
ap
[/quote]
Mä ostin Leimuskasta ylioppilasmekkoni, maksoi muistaakseni alle 150 euroa. Olin tuolloin kokoa 44-46 ja omistin järkyttävän kokoiset tissit, eli löytyi suurempiakin kokoja kuin 34-40.
Koskarin yläkerrassa on juhlamekkokauppoja, ja sieltä saa hienoja mekkoja edulliseenkin hintaan, varsinkin jos olet ns. pientä/normaalia kokoa etsimässä.
Samoin Halosella on hyvät valikoimat, löytyy myös edullisia mekkoja, kannattaa katsoa myös aletangot läpi, niissä usein "viimeisiä kappaleita" todella edullisesti.