Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi päiväkodin tädeille ja opettajille

Vierailija
11.05.2014 |

Minulla on esikoinen ekaluokalla ja kaksi päiväkodissa. Kyselen teiltä kokeneemmilta neuvoja, miten muistatte opettajia ja päiväkodin tätejä keväällä. Pitääkö muistaa lapsen jokaista hoitajaa ja muistatteko koulussa kouluavustajia.

Olen vain miettinyt, että tulee aika kalliiksi kaikille ostaa lahjoja, kun tässä on tulossa parit ylioppilasjuhlatkin. Joten kaipailisin jotain sellaista parinkympin lahjaa per täti. Enempää minulla ei ole varaa sijoittaa, koska päiväkodissa kummallakin lapsella on kolme hoitajaa ryhmässä ja lapsen luokassa opettaja ja kaksi kouluavustajaa. Noihin menee jo 160 euroa, jos laitan jotain parillakympillä. Isompiin lahjoihin ei tällä hetkellä ole oikein varaa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

me annamme joka vuosi kortin jossa iloiset kesälomatoivotukset! ei ole tullut mieleen muutakaan.

Vierailija
82/82 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-5€ euron lahja, jos mielestäsi lahja on pakko antaa, on iha hyvä. Kun hieman käyttää mielikuvitusta, niitä hyödyllisiä, ei turhakkeita on pilvin pimein: heijastin, kaunis tiskirätti, suklaalevy, servetit, orvokki, oliiviöljypullo, viinietikka, kuivattuja marjoja, koristeltu ananas...

paras on lapsen tekemä piirrustu tai kortti. Nuo voi laittaa kansioon eivätkö vie paljon tilaa.

Koristeltu ananas? :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi