Olen salannut yhteystietoni, eivätkä edes viranomaiset löydä minua. Kysyttävää?
Kommentit (219)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:04"]
No hyvinhän teitä sai trollattua tällä ketjulla. :D
Osa jutuista oli kyllä ihan täyttä totta, mutta osan liioittelin. Hauskaa viihdykettä tämä silti oli.
ap
[/quote]
Ai sait vai, tätähän on epäilty ties kuin monet kerrat?
[/quote]
Koko ajanhan kaikki epäilivät.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:04"]
No hyvinhän teitä sai trollattua tällä ketjulla. :D
Osa jutuista oli kyllä ihan täyttä totta, mutta osan liioittelin. Hauskaa viihdykettä tämä silti oli.
ap
[/quote]
Ai sait vai, tätähän on epäilty ties kuin monet kerrat?
[/quote]
Koko ajanhan kaikki epäilivät.
[/quote]
Tuhat lukukertaa ja parisataa vastausta on minusta ihan onnistunut trollaus.
Haluatteko tietää, mitkä osat olivat totta?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:33"]
Et ole voinut salata osoitetietojasi, vaan oikeammin sinulla ei ole siis osoitetietoja. Missä asut, sillan alla prepaid tikun kanssa?
[/quote]
En suinkaan. Asun yhdessä ihmisen kanssa asunnossa, johon en ole koskaan virallisesti muuttanut. Niin, osoitetietoni eivät ole virallisessa mielessä salatut mutta kokisin ne silti käytännössä salatuiksi, jos virallinen osoitteeni on paikassa, joka on vain savuverho.
[/quote]
Mitäs mieltä tämä sinun asuinkumppanisi on sun piiloleikistäs, vaikka kukaan ei sinua etsi?
Aina, kun aloittaja ei saa keskustelussa kannatusta, juttu muuttuu "provoksi" :)
Tätä osattiin jo odottaa. Mä uskon että aloittaja oli koko ajan ihan tosissaan, mutta ei vaan kehtaa sitä myöntää.. Tajusi vaan olleensa typerä ja väärässä.. Aina vedetään tää trollikortti pyötään. Noloa
Anna mä arvaan.
Sulla on kultaharkkoja. Kaikki muu oli keksittyä.
Mä arvaan: oot facebookissa. Muu oli keksittyä.
Et olekaan parisuhteessa etkä asu kenenkään kanssa. Et viitti käydä töissä kun ei taloudellisesti ole pakkoa. Voisit palata vanhaan ammattiisi milloin vaan ja heti saisit töitä. Sulla on kultaharkkoja, joita hankiskelit vuosia sitten. Not.
Viranomaisilta ei pysty itseään salaamaan, taviksilta kyllä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:21"]
Aina, kun aloittaja ei saa keskustelussa kannatusta, juttu muuttuu "provoksi" :)
Tätä osattiin jo odottaa. Mä uskon että aloittaja oli koko ajan ihan tosissaan, mutta ei vaan kehtaa sitä myöntää.. Tajusi vaan olleensa typerä ja väärässä.. Aina vedetään tää trollikortti pyötään. Noloa
[/quote]
En mielestäni ollut erityisen väärässä. Totta kai lietsoin liekkejä ja liioittelin monia juttuja, kun huomasin miten innokkaasti ihmiset halusivat osoittaa minun olevan väärässä, osa oli kuitenkin totta.
Harkkoja en sentään omista, enkä välttele valvontakameroita. Mutta kertomani jutut taloudellisesta tilanteestani, osoitteettomuudestani ja ilman puhelinliittymää ja kuukausimaksullista nettiä olivat puolestaan totta. En erityisesti välttele viranomaisia mutta pidän siitä, ettei kukaan voi ilman painavaa syytä selvittää, missä asun ja oleilen. En nosta tukia enkä käytä julkisia paleluja, kuten terveydenhuoltoa.
Eli trollaat, mutta oot kuitenkin ihan yhtä paranoidi kuin trollisi. Jes.
Mitä paranoidia siinä, että käyttää prepaid-liittymiä eikä halua olla kaikkien tavoitettavissa?
Ja ei oo osotetta eikä... Ei niin tietenkään mitään. Tervettä touhua.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:01"]
[/quote]
No mihin minä virallista osoitetta tarvitsisin? Miksi se pitää sinusta ehdottomasti olla?
Kyllä mä ymmärrän ap:n fantasian. Tämähän on sama juttu kuin vanhassa Jäniksen vuosi -filmissä :-)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:03"]
[/quote]
No mihin minä virallista osoitetta tarvitsisin? Miksi se pitää sinusta ehdottomasti olla?
[/quote]
No minä en keksi yhtäkään syytä miksi ihmisellä ei olisi osoitetta? Helpottaa elämää kummasti ja osoite vaaditaan aika moneen paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:00"]Mitä paranoidia siinä, että käyttää prepaid-liittymiä eikä halua olla kaikkien tavoitettavissa?[/quote]
Kenen kaikkien? Eihän sulla ole ystäviä!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 19:49"]
Aloituksen perusteella tulee mieleen tuttava, joka ei enää käynyt töissä noin kolmevitosena. Hänelläkin oli varallisuutta, mutta myös eli pihisti.
Oli kouluttautunut ja tuttavana ihan mukava ihminen, mutta aina oli tullut jotain outoa työkuvioissa. Jostain syystä hänelläkin oli viranomaisten kanssa kaikenlaista kummaa. Käytti esimerkisi paljon aikaa erilaisten valitusten tekemiseen.
Luonnollisesti hänellä oli puhelinnumero salainen. Kertoi myös olevansa fb:ssa, mutta siten, ettei häntä löydetä, mutta pääsee seuraamaan muita. Ihan sellaista harmitonta. Ennemmin tuli mieleen, että liiallisen vapaa-ajan takia alkoi keksiä kaikkia näitä "olen viranomaisten silmätikkuna" tms. juttuja.
Ehkä aloittaja on hieman samanlainen tai sitten halusi kehittää hieman vastaavaa tarinaa äitienpäivän viihteeksi.
[/quote]
Olet jotakuinkin kuten tämä henkilö. Hieman yksityiskohtia viilaten.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:03"]
[/quote]
[/quote]
No minä en keksi yhtäkään syytä miksi ihmisellä ei olisi osoitetta? Helpottaa elämää kummasti ja osoite vaaditaan aika moneen paikkaan.
[/quote]
Poste restantte riittää...
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuten mihin? Mihin täsmällistä olinpaikkaani muka tarvitaan? Ei minulle tule postiakaan, joten en keksi mitään syytä, miksi osoitetietoni pitäisi välttämättä olla kenenkään tiedossa. Tai miksi puhelinnumeroani tarvitsisi yhtään kukaan tai mikään taho.
Niin ja miksi ap on parisuhteessa, kun on erakko??