Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suomalaiset miehet nykyään vaatii naiselta, kun tuntuu että olen heille ilmaa?

Vierailija
17.12.2020 |

Olen ihan kivannäköinen vähän alle 35-vuotias nainen. Minuun iskevät silmänsä lähinnä tummahipiäisemmät miehet (ulkonäöstä päätellen voisivat olla kurdeja, arabeita tms). Ei siinä mitään, mutta ihmettelen, että suomalaiset miehet eivät tunnu edes huomaavan minua. Minusta kontrasti on vain niin huomattava noiden miesryhmien välillä, että se ihmetyttää. Ei tietenkään ihmetyttäisi yhtä paljon, jos KUKAAN ei huomaisi minua, silloinhan voisin olla vain epäkiinnostava yleisellä tasolla.

Mistä ihmeestä siis tämä johtuu? Ne suomalaiset miehet, joista nyt puhun eivät siis missään tapauksessa ole mitään mallimaisen komeita, hyvin pukeutuneita tms "korkean tason" valioyksilöitä, vaam ihan sellaisia normaaleja resupekkija pussikaljoineen. Edes tällaiset suomalaiset miehet eivät huomaa minua ollenkaan. Sen sijaan usein kun kuljen esim. julkisilla niin joku kurdi tms alkaa iskeä silmää, jutella, kysellä mitä kuuluu jne.

Älkääkä vastatko että "et ole tarpeeksi hyvännäköinen suomimiehille" koska sen tiedän mainitsemattakin! Minua kiinnostaakin se, että vaatiiko ihan tavallisetkin suomalaiset miehet todella mallimaista kauneutta naiselta vai mitä hittoa?

Toivon että voidaan keskustella aiheesta hyvässä hengessä, sillä en hae missään tapauksessa mitään riitaa tällä kenenkään kanssa, en ole katkeroitunut enkä vihaa ketään tämän aiheen tiimoilta. Asia on vain pohdituttanut minua jo pidemmän aikaa (onpas suuret ongelmat 😁, juu, tiedän...)

Kommentit (297)

Vierailija
261/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mistälie tytteli on kotosin kannattaisi ymmärtää se seikka (ikään katsomatta) että muutama sana /lauseen vaihto ei tarkoita edes kuvitellulla elekielellä että haetaan seuraa tahi ollaan iskemässä. eli nyt tuo tulkkausmasiina on hieman epäkunnossa..

Vierailija
262/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi niin että suomalainen nainen oli meikäläisestäkin kiinnostunut, harmi vaan ettei 30 vuotta vanhempi täti ollut minun mieleiseni. En myöskään lämmennyt vaikka hän sanoi - tuu päälle...

Tuu päälle? Haastoi riitaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin nuorena naisena perheen ja kunnon miehen. Ei kukaan suomalainen ollut kiinnostunut, ei sinne päinkään. Seksi kiinnosti minua, muttei pelkästään se. Ehkä sitä olisi joltain kännipäältä Suomessakin saanut, mutta minusta olisi ollut alentavaa löytää väen väkisin joku niin paljon humalassa ollut, että olisin kelvannut. Näin päiväunia miehestä, jolle olisin ollut oma rakas. Liikoja en vaatinut, ei olisi tarvinnut olla mikään ihmemies, tavallinen ja tavallisen näköinen olisi ilomielin kelvannut. Mutta kun ei onnistunut. Lähdin sitten parikymppisenä ulkomaille ja johan miehet kiinnostuivat. Suosittelen. Nykyään olen ollut 25 vuotta onnellisesti naimisissa, asun yhä ulkomailla, meillä on kaksi poikaa. Sain mitä alun alkaen halusinkin, mutta Suomessa ei onnistunut koska suomalaiselle miehelle mun kaltaiseni naiset olivat, ja ovat yhä, ilmaa vain.

Eli ulkkareille kelpaa b-luokan tavara?

Vierailija
264/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kysymyksiin on hyvin vaikea vastata koska en tiedä miltä ap näyttää.

Tarkoittaako ihan kivannäköinen harmillisen yleistä tilannetta jossa paino on siinä ylipainon rajoilla ja vartalo mallia muumimamma (ei naisellisia muotoja peffassa, vyötärö menetetty), mutta kasvot ovat ehostettuna ihan nätit ja tyylikin ok?

Onko ap itse aloitteellinen miesten suuntaan, antaako edes positiivisia signaaleja, vai antaako jopa negatiivisia signaaleja? Syy miksi ne ulkkismiehet ovat aloittellisia on se että he ovat perinteisistä maista joissa ei ole tasa-arvoa. Kun tasa-arvoa vaaditaan, ennen pitkää katoavat myös etuoikeudet kuten se että miehen kuuluu tehdä aloite.

Ja huomaako ap oikeasti myös ne mahdollisesti lyhyet tai pienikokoiset, ujommat miehet jotka katselevat kyllä kiinnostuneina mutta eivät tule rohkeasti esittämään soidinmenoja julkisilla paikoilla?

Olisiko antaa lisätietoa?

Kuten ehkä olenkin jo huomauttanut, en ole ulkonäkökeskeinen miesten suhteen. En koskaan ajattele miehistä, että "onpa tuo ruma, hyi", ennemminkin niin päin että joku on omaan makuuni liian sliipattu tai "komea" (yleinen käsitys komeasta ei vastaa omaa miesmakuani). Pidän persoonallisuudesta ja hyvästä asenteesta elämään.

Tokikaan en ole timmissä kunnossa, herkut ovat paheeni. Bmi 25 ja toivoisinkin saavani jossain vaiheessa sysäyksen aloittaa painonpudotus. En kuitenkaan ainakaan vielä voi huonosti tässä painossa, niin ei ole ollut kunnon motivaatiota lopettaa herkuttelua, kun en havittele edes upeaa ulkonäköä itsellenikään. Minusta on paljon hienompaa jos joku tykkää minusta epätäydellisenä.

Ap

Yleinen käsitys komeasta ei vastaa muidenkaan naisten miesmakua, koska se ei todellisuudessa ole yleinen käsitys komeasta.

Keskiverron länsimaisen 35v naisen mieleen on pitkähkö, roteva ja vähän isommassa kunnossa oleva mies joka on miesmalleja karskimman ja nallekarhumaisemman näköinen.

Jos miesihanteesi on lyhyt ja hoikka, siropiirteinen, kapeakasvoinen, pyöreäsilmäinen, tms mies - sitten miesihanteesi poikkeaa yleisestä käsityksestä komeasta.

Se että korvaat "ruman" termillä "ei juuri minun mieleeni" ei muuta mitään.

Ja tuossa tuli yksi syy miksi miehet eivät innostu. Miehet eivät totu ajatukseen että keskivertonainen joka on vielä hedelmällisessä iässä omaa vartalon jollainen oli ennen naapurin mummolla. Väitän että me miehet olemme hyvinkin valmiita hyväksymään epätäydellisyyden, mutta kun aina pitäisi hyväksyä se tietty epätäydellisyys eli muumimammakroppa.

No näinhän se on. Eihän muumikroppa mikään tavoiteltava ole saati että monikaan sellaisesta haaveilisi kumppanilleen.

Ap

Juuri näin.

Plussa muuten siitä että otit palautteen vastaan.

Yleensä näissä ketjuissa käy niin että naiset kysyvät miehiltä rehellistä mielipidettä, mutta sitten kun miehet kertovat rehellisen mielipiteensä alkaa alapeukutus. Nämä miehet leimataan epämiehiksi ja naisvihaajiksi.

Yläpeukkuja saavat naiset jotka tukevat "siskoja" ja miehet jotka kalastelevat suosiopisteitä kertomalla naisille sen minkä naiset haluavat kuulla.

Siten tullaan lopputulokseen että ap on liian upea nainen josta tosimiehet/naistenmiehet tykkäävät ja vain u.limiehet haukkuvat.

Epäselväksi jää miksi ne tosimiehet ja naistenmiehet kyllä lähestyvät hoikkia naisia, mutta no ap vaan on liian fabulous joten se siitä.

Kerroin rehellisesti että ylipaino ja muumimammakroppa ovat turn-off minulle ja useimmille miehille. Jos jaksat pudottaa painoa, uskon että miehet kiinnostuvat helpommin. Jos oikeasti pidät niistä ujoista ja pienikokoisista miehistä, ala tekemään itse aloitteita. Kiinnostuneita saattaa olla nytkin, mutta ne miehet eivät ole rohkeita saalistajia jotka haluavat naisen olevan saalis.

Hyvää joulun odotusta sinulle ap!

Vierailija
265/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsovat vain kauniita naisia. Vanhat ja rumatkin miehet katsovat vain kauniita naisia. Näiden etelän ihmeiden kulttuuri on erilainen. He yrittävät kaikkia naisia. Et siis ole kaunis. Parisuhteen voit toki saada. Mutta se edellyttää, että joku tutustuu sinussa muuhunkin kuin ulkokuoreen ja alkaa pitää sinusta.

Vierailija
266/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen hyvä provoaloitus. Viimeisen kappaleen selittely kuitenkin paljasti provoksi. Annan 3/5.

Vierailija
267/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on nyt se ongelma?

Olet ilmaa? Eikö se ole hyvä asia?

Kaikille naisille soisi tuon siunauksen.

Vierailija
268/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaadi naisilta mitään.

Voitte mennä sinne, tänne tai tuonne.

Minä menen muualle.

Vierailija
269/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näissä ketjuissa käy niin että naiset kysyvät miehiltä rehellistä mielipidettä ....

Miehet, kieli keskelle suuta näissä tilanteissa!

Vierailija
270/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sinut huomaan ja nopeasti vilkaisen. Sitten alan miettimään, että aiheuttikohan katseeni ahdistusta? Olenko tarpeeksi viehättävä ulkoisesti? Olisiko mahdollinen lähestyminen toivottu? No eihän kukaan halua tulla häirityksi ostoksilla, lenkilllä, kuntosalilla yms. Annan asian olla ja ajattelen, että ehkä se nainen lähestyy, jos kiinnostusta löytyy. En enää jaksa näitä pelejä, on vain helpompi jatkaa kävelemistä.

Vierailija
271/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suomalaismies kulkee julkisilla hän on siirtymässä paikasta A paikkaan B eikä etsimässä ämmiä iskettäviksi.

Hahah! Vaikka vähän karulla kielllä ilmaistu, niin tottahan tuo on.

Vierailija
272/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihmeellistä, että rehellinen mielipide on yleensä se mitä ei haluta kuulla, vaikka sitä kysytään. Olen saanut tästä niin monta kertaa shittiä niskaan. Edelleen kerron jos kysytään, sillä onhan nyt naistenkin aika oppia kertomaan mitä tahtovat. Vai onko joku nainen tästä eri mieltä? Tuo on totta, että valta osa miehistä viehättyvät hoikemmista naisista. Aika moni varmasti laajentaisi mieltymyksiään koskemaan kaikkia naisia, koska silloin olisi enemmän tarjontaa. Itsellä tuo maku vähän elää, eli täydellinen tänään on eri kuin ensi vuonna. En tosin etsikkään sitä ulkonäöltään täydellistä, vaan parasta mahdollista ominaisuuksien summaa.

Vierailija
273/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

milloin tähän vihapuheeseen puututaan? vaaditaanko oikeasti rikosilmoituksia vai mitä? 

Perustele nyt ensinnäkin että miksi se on vihapuhetta. Se että sinä koet niin, ei tee siitä vihapuhetta.

Oletko jumalauta tosissasi? Suomimies on paskaa ja hakkaa ja tapppaaa. 

Kerro sama asia mistä tahansa muusta ihmisryhmästä ja olet vihapuhuja 

Missään ei ole näin sanottu. On kerrottu tilastojen perusteella että Suomessa on yksi Euroopan pahimpia perheväkivaltatilanteita, on kerrottu että tilastojen perusteella on todennäköisempää naisen joutua miehen tekemän henkirikoksen uhriksi kuin toisinpäin. Tästä sinä olet nyt loukkaantunut verisesti. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
274/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

milloin tähän vihapuheeseen puututaan? vaaditaanko oikeasti rikosilmoituksia vai mitä? 

Perustele nyt ensinnäkin että miksi se on vihapuhetta. Se että sinä koet niin, ei tee siitä vihapuhetta.

Missään ei ole näin sanottu. On kerrottu tilastojen perusteella että Suomessa on yksi Euroopan pahimpia perheväkivaltatilanteita, on kerrottu että tilastojen perusteella on todennäköisempää naisen joutua miehen tekemän henkirikoksen uhriksi kuin toisinpäin. Tästä sinä olet nyt loukkaantunut verisesti. Kasva aikuiseksi.

Sivusta. Mitä luulet, vaikuttaako se tilastoihin kuinka helposti naiset näistä ilmoittavat, tai kuinka matalalla kynnyksellä näitä tilastoidaan?

Vierailija
275/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin että paskatutkimus jossa äänen korottaminen on väkivaltaa? jokainen suominainen on miestenhakkaaja tällä perusteella 

Vierailija
276/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli yksi nainen kiinnostunut. Ihmettelin miksihän koulutuksissa aina tuijotteli vaivihkaa minuun päin. Mietin jo, että onko mulla jotain likaa naamassa vai näytänkö vain niin rumalta. Selvisi sitten myöhemmin, että oli kiinnostunut. Itse pidin kyseistä naista niin kauniina ja aivan eri "liigasta" kuin itse olen, että voinut kuvitellakkaan, että voisi olla kiinnostunut.

Näinkin voi siis käydä.

M38

Vierailija
277/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Pohjoismaat ovat myös kuulemma naisille Euroopan väkivaltaisimpia. Näihin tilastoihin sokeasti uskominen tekee hallaa niiden maiden naisille joissa oikeasti on sitä väkivaltaa.

Vierailija
278/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Pohjoismaat ovat myös kuulemma naisille Euroopan väkivaltaisimpia. Näihin tilastoihin sokeasti uskominen tekee hallaa niiden maiden naisille joissa oikeasti on sitä väkivaltaa.

Anna kun arvaan, olet mies. Näinhän te aina valkopesette nöitä asioita: dicpick:,t on normaalia, håårissa käy joka mies, täällä vaan läpsitään, ei se ole mitään....älä viitsi ja lopeta. Joko olet naiivi tai itse väkivaltainen. Olen työssäni nähnyt väkivallan, mitä nauset joutuvat parisuhteessa kohtaamaan- ihan sen raaimman. Älä myöskään mitätöi asiaa sanomalla, mutta kyllä miehetkin. Suomessa mies saa tidennäköisimmin turpaan tuntemattomalta tai ryyppyporukassa, nainen kumppaniltaan.

Vierailija
279/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suomalaismies kulkee julkisilla hän on siirtymässä paikasta A paikkaan B eikä etsimässä ämmiä iskettäviksi.

Tämä!

Vierailija
280/297 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aloitetaan siitä että siirtyisit tälle vuosisadalle missä ihmiset lähestyvät toisiaan parisuhdemielessä digitaalisesti deittiprofiileillaan, niin ei tarvitse alkaa arvuutella toisesta juttuja pelkän ulkonäön perusteella.

Myös ne deittiprofiilt ovat valhetta täynnä ja on tosi paljon oikeasti varattuja. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä