Mitä suomalaiset miehet nykyään vaatii naiselta, kun tuntuu että olen heille ilmaa?
Olen ihan kivannäköinen vähän alle 35-vuotias nainen. Minuun iskevät silmänsä lähinnä tummahipiäisemmät miehet (ulkonäöstä päätellen voisivat olla kurdeja, arabeita tms). Ei siinä mitään, mutta ihmettelen, että suomalaiset miehet eivät tunnu edes huomaavan minua. Minusta kontrasti on vain niin huomattava noiden miesryhmien välillä, että se ihmetyttää. Ei tietenkään ihmetyttäisi yhtä paljon, jos KUKAAN ei huomaisi minua, silloinhan voisin olla vain epäkiinnostava yleisellä tasolla.
Mistä ihmeestä siis tämä johtuu? Ne suomalaiset miehet, joista nyt puhun eivät siis missään tapauksessa ole mitään mallimaisen komeita, hyvin pukeutuneita tms "korkean tason" valioyksilöitä, vaam ihan sellaisia normaaleja resupekkija pussikaljoineen. Edes tällaiset suomalaiset miehet eivät huomaa minua ollenkaan. Sen sijaan usein kun kuljen esim. julkisilla niin joku kurdi tms alkaa iskeä silmää, jutella, kysellä mitä kuuluu jne.
Älkääkä vastatko että "et ole tarpeeksi hyvännäköinen suomimiehille" koska sen tiedän mainitsemattakin! Minua kiinnostaakin se, että vaatiiko ihan tavallisetkin suomalaiset miehet todella mallimaista kauneutta naiselta vai mitä hittoa?
Toivon että voidaan keskustella aiheesta hyvässä hengessä, sillä en hae missään tapauksessa mitään riitaa tällä kenenkään kanssa, en ole katkeroitunut enkä vihaa ketään tämän aiheen tiimoilta. Asia on vain pohdituttanut minua jo pidemmän aikaa (onpas suuret ongelmat 😁, juu, tiedän...)
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös otin sitten amerikkalaisen, kun suomalaiselle ei koulutettu, varakas nainen kelpaa, jos ei ole täystimmissä tikissä. Enkä myöskään ole b-rapun naisia, jostain syystä se on suomimiesten juttuja. No, eipä noille niitä megabeibejä taida riittää monellekaan, että ovat sitten ilman, minä en.
Kyllä se amerikkalainenkin mies anaaliseksiä haluaa. Ihan ihmeellinen ajatus että kyseessä olisi joku noin tiukka jakolinja länsimaisten kulttuurien välillä. Kyllä normaali mies ja nainen nauttivat yhdessä kaikesta mitä seksillä on tarjota, niin suuseksistä siihen anaaliin.
Amerikkaiselle miehelle myös suomalaisia paremmin kelvannut
Eli siis dildo' kakkoseen miehillekin- kun se kerta naitinto on.
Itse sinkkuna sanoisin, että vaikka olisi kuinka kiinnostava nainen niin en lähtisi tuntemattomalle juttelemaan jossain bussissa tai kaupassa kuten nuo ulkomaalaiset tekee.
Yksi syy on se, että en tiedä onko nainen ensinkään itse sinkku ja sellaisen kuvan olen saanut, että suurinosa naisista pitää tuollaisessa ympäristössä tehtävää lähestymistä ahdistavana/epämiellyttävänä.
Baareissa ennen koronaa mitä tuli käytyä niin ulkomaalaiset piirittää naisia niin innokkaasti, että itse en yritä edes mennä sinne väliin.
Eli en sanoisi, että syy olisi siinä etteikö kiinnostaisi tai naiset olisi ilmaa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiset miehet tule tuolla tavalla keskellä päivää iskemään. Outoa, ettet sitä jo tiedä.
Tiedätte varmasti myös itsekin mikä meteli ja valitus siitä syntyisi, jos suomalaiset miehet oikeasti alkaisivat suurin joukoin lähestymään naisia arkielämässä. On täysin selvää, että naurettava enemmistö näistä lähestymisistä koettaisiin epämiellyttävinä naisten mielestä...
Riippuu tavasta, miten se tehdään. Lisäksi pitäisi osata lukea sosiaalisia tilanteita. Kyllä näitäkin miehiä on olemassa. Useimmiten lähestymiset on kuitenkin näitä norsu posliinikaupassa- tyylisiä låhestymisiä= ei ole köytöstapoja ei osata lukea sosiaslisia tilanteita.
Hyvä esimerkki parin vuoden takaa; istuimme ystäväni kanssa terassilla. Meidän pöytään änkesi mies kysymättä lupaa, tunki itsensä väkisin meidän keskusteluun mukaan oli töykeä ja päällekäyvä. Oli tehnyt saman kahdessa muussa pöydässä. Eipä auttanut kun yritimme kohteliaasti sanoa että meillä on omat jutut yms. Ei auttanut muu, kuin vaihtaa pöytää. Pahimmassa tapauksessa bämä miehwt vielä seuraavat ja änkäävöt uudestaan pöytään.
Tuo on se melko tavallinen taoa, jolla miehet naisia arkielämässä lähestyvät- ei pidä ihnetellä, miksi naiset eivöt siitä pidä....
On mielestäni aika lapsellista toivoa, että ainostaan itseä viehättävät ja hyväkäytöksiset miehet tekisivät niitä aloitteita. Tai saahan sitä tietenkin toivoa, mutta jos jonkin maan kulttuuri on yleisesti sellainen, että miehet niitä aloitteita tekevät, niin tällöin myös suurin osa niistä aloitteista tulee ei niin komeilta ja sulavakäytöksisiltä miehiltä.
Mun mielestä ei ole ollenkaan lapsellista toivoa, että ihmiset käyttäytyisivät toisiaan kohtaan hyvin. Sen päin vastoin pitäisi olla itsestäänselvyys.
Ja Ap:n aloituksessa mainitsemat kurdit ja arabit ovat juuri kulttuurista, jossa miehet tekevät aloitteet, ja osaavat kumma kyllä myös käyttäytyä sulavasti.
Sivusta. Eikö se ole jo vähän oma vika, jos hylkää potenttiaalisen kumppanin, että tämä ei juuri sillä hetkellä osaa olla sulava. Tottakai kaikki olisivat sulavia jos osaisivat. Osaa jännittää ja ainakin itsellä on kunnioitus toista kohtaan, enkä nykyään tiedä miten nainen reagoi lähestymiseen, sillä hän voi käyttäytyä myös epäasiallisesti. Nykyään on myös ihan yleistä, että kuulee jotain loukkaavaa siitä, että on tehnyt aloitteen. Osa ahdistuu. Myös miehiä voi jännittää, eikä sanavalinnat ole niitä mitä pitäisi. Jos haluan olla sika, enkä kunnioita naista, silloin lähestymisessä minulla ei ole juurikaan panoksia, koska en koe huona omaatuntoa, mikäli pahoitan jonkun mielen.
Se että saa soperrettua että p*llua tai että änkeää kysymättä pöytään ei ole ok, vaikka kuinka jännittäisi. Luulisi että aikuinen ihminen osaa sen verran käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiset miehet tule tuolla tavalla keskellä päivää iskemään. Outoa, ettet sitä jo tiedä.
Tiedätte varmasti myös itsekin mikä meteli ja valitus siitä syntyisi, jos suomalaiset miehet oikeasti alkaisivat suurin joukoin lähestymään naisia arkielämässä. On täysin selvää, että naurettava enemmistö näistä lähestymisistä koettaisiin epämiellyttävinä naisten mielestä...
Riippuu tavasta, miten se tehdään. Lisäksi pitäisi osata lukea sosiaalisia tilanteita. Kyllä näitäkin miehiä on olemassa. Useimmiten lähestymiset on kuitenkin näitä norsu posliinikaupassa- tyylisiä låhestymisiä= ei ole köytöstapoja ei osata lukea sosiaslisia tilanteita.
Hyvä esimerkki parin vuoden takaa; istuimme ystäväni kanssa terassilla. Meidän pöytään änkesi mies kysymättä lupaa, tunki itsensä väkisin meidän keskusteluun mukaan oli töykeä ja päällekäyvä. Oli tehnyt saman kahdessa muussa pöydässä. Eipä auttanut kun yritimme kohteliaasti sanoa että meillä on omat jutut yms. Ei auttanut muu, kuin vaihtaa pöytää. Pahimmassa tapauksessa bämä miehwt vielä seuraavat ja änkäävöt uudestaan pöytään.
Tuo on se melko tavallinen taoa, jolla miehet naisia arkielämässä lähestyvät- ei pidä ihnetellä, miksi naiset eivöt siitä pidä....
On mielestäni aika lapsellista toivoa, että ainostaan itseä viehättävät ja hyväkäytöksiset miehet tekisivät niitä aloitteita. Tai saahan sitä tietenkin toivoa, mutta jos jonkin maan kulttuuri on yleisesti sellainen, että miehet niitä aloitteita tekevät, niin tällöin myös suurin osa niistä aloitteista tulee ei niin komeilta ja sulavakäytöksisiltä miehiltä.
Mun mielestä ei ole ollenkaan lapsellista toivoa, että ihmiset käyttäytyisivät toisiaan kohtaan hyvin. Sen päin vastoin pitäisi olla itsestäänselvyys.
Ja Ap:n aloituksessa mainitsemat kurdit ja arabit ovat juuri kulttuurista, jossa miehet tekevät aloitteet, ja osaavat kumma kyllä myös käyttäytyä sulavasti.
Sivusta. Eikö se ole jo vähän oma vika, jos hylkää potenttiaalisen kumppanin, että tämä ei juuri sillä hetkellä osaa olla sulava. Tottakai kaikki olisivat sulavia jos osaisivat. Osaa jännittää ja ainakin itsellä on kunnioitus toista kohtaan, enkä nykyään tiedä miten nainen reagoi lähestymiseen, sillä hän voi käyttäytyä myös epäasiallisesti. Nykyään on myös ihan yleistä, että kuulee jotain loukkaavaa siitä, että on tehnyt aloitteen. Osa ahdistuu. Myös miehiä voi jännittää, eikä sanavalinnat ole niitä mitä pitäisi. Jos haluan olla sika, enkä kunnioita naista, silloin lähestymisessä minulla ei ole juurikaan panoksia, koska en koe huona omaatuntoa, mikäli pahoitan jonkun mielen.
Ei tarvitse olla sulava, eikä mikään sanaseppo, ihan perusköyttäytymistavat riittää. Ja ihan tavallisista asioista voi puhua , olla oma itsensä. Sulavuus ja lipevyys on niitä turn offeja- omana itsenä oleminen ja tavallisista asioista puhuminen fressiä. Sitten jos ei natsaa, niin ei natsaa. Siitäkään ei pidä miehenä ottaa nokkiinsa- olet miehrnä tehnyt valinnan, että jututat juuri tuota naista- ei se naiselta edellytä sitä, että naisen on pakko nyt syttyä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sinkkuna sanoisin, että vaikka olisi kuinka kiinnostava nainen niin en lähtisi tuntemattomalle juttelemaan jossain bussissa tai kaupassa kuten nuo ulkomaalaiset tekee.
Yksi syy on se, että en tiedä onko nainen ensinkään itse sinkku ja sellaisen kuvan olen saanut, että suurinosa naisista pitää tuollaisessa ympäristössä tehtävää lähestymistä ahdistavana/epämiellyttävänä.
Baareissa ennen koronaa mitä tuli käytyä niin ulkomaalaiset piirittää naisia niin innokkaasti, että itse en yritä edes mennä sinne väliin.
Eli en sanoisi, että syy olisi siinä etteikö kiinnostaisi tai naiset olisi ilmaa.
M38
Oleellista on se, miten lähestyy. Jos ihan muuten vain juttelee jotain, mikä ei selvästi ole iskurepliikki, niin itse ainakin ihan pidän siitä. Pyrin olemaan kohtelias kaikille ihmisille. Ulkomaalaiset harrastavat suorempaa lähestymistä, mikä on jokseenkin vaivaannuttava. Eräs ulkomaalainen tuli kaupassa kehumaan, että näytän sekä kauniilta että älykkäältä. Mitä ihmettä!? Ei suomalaiseen naiseen uppoa tuollainen tai ainakaan toivottovasti ei.
Vierailija kirjoitti:
M38
Enkä suosittele muilkekkaan- olet fiksu, kun toimit noin. Jossain leffassa isketään kaupassa tai kadulla ja ehkä jossain jenkeissä- meillä tuo tulkitaan creepyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Oleellista on se, miten lähestyy. Jos ihan muuten vain juttelee jotain, mikä ei selvästi ole iskurepliikki, niin itse ainakin ihan pidän siitä. Pyrin olemaan kohtelias kaikille ihmisille. Ulkomaalaiset harrastavat suorempaa lähestymistä, mikä on jokseenkin vaivaannuttava. Eräs ulkomaalainen tuli kaupassa kehumaan, että näytän sekä kauniilta että älykkäältä. Mitä ihmettä!? Ei suomalaiseen naiseen uppoa tuollainen tai ainakaan toivottovasti ei.
Niin, tästä tullaankin siihen ettei minulla ole tapana tuntemattomille alkaa jutella niitä näitä oli mies tai nainen, ainoastaan jos on jotain oikeaa asiaa.
Tuollaiset baari ympäristöt on eri juttu, niissä kynnys matalampi kevyempään jutisteluun tuntemattomille. Niissä vain on tuo ulkomaalaisiin miehiin liittyvä juttu nykyisin.
M38
Mä olen sitä mieltä että parisuhde mielessä toisten vaatimusten kuunteleminen, ja niihin mukautuminen ei ole hyvän parisuhteen tae, ennemminkin toisinpäin. Tietysti jos haluaa parisuhteen jossa joutuu koko ajan esittämään muuta ukin on, ja ottaa sen meiluummin kuin ilman parisuhdetta olon, niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tärkeimmät ominaisuudet, parisuhdetta ajatellen:
1. Ikä ja hedelmällisyys (alle 30v)
2. Uskollisuus ja siveys.Entäpä jos mies haluaisi kumppanin itselleen, ei lastensa äidiksi? Eli olisi vaikkapa vela-mies. Ja jos vaikka tahtoisi että on suunnilleen samanikäinen että olisi jotain mistä jutella ja asioita joita tehdä yhdessä? Ja mitäs jos vaikka mies tykkäisi seksistä ja haluaisi harrastaa hyvää seksiä ja paljon? Tässä yhtälälössä siveä 19v ei välttämättä ole se ihanteellisin. Miksei tuota lainaamani tekstiä koeta miesvihaksi? Miehet typistetään hyvin alkeellisiksi olennoiksi.
Kuvailit seksisuhteen, et parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tärkeimmät ominaisuudet, parisuhdetta ajatellen:
1. Ikä ja hedelmällisyys (alle 30v)
2. Uskollisuus ja siveys.Entäpä jos mies haluaisi kumppanin itselleen, ei lastensa äidiksi? Eli olisi vaikkapa vela-mies. Ja jos vaikka tahtoisi että on suunnilleen samanikäinen että olisi jotain mistä jutella ja asioita joita tehdä yhdessä? Ja mitäs jos vaikka mies tykkäisi seksistä ja haluaisi harrastaa hyvää seksiä ja paljon? Tässä yhtälälössä siveä 19v ei välttämättä ole se ihanteellisin. Miksei tuota lainaamani tekstiä koeta miesvihaksi? Miehet typistetään hyvin alkeellisiksi olennoiksi.
Kuvailit seksisuhteen, et parisuhdetta.
Miksei tuollainen nimenomaan olisi parisuhde? Siihenhän sitä omanikäistä tarvitaan että on joku jonka kanssa voi aidosti jakaa arkensa. Ei parisuhde automaattisesti meinaa lisääntymistä.
Sivusta. Jollekkin parisuhde, jollekkin seksisuhde.
milloin tähän vihapuheeseen puututaan? vaaditaanko oikeasti rikosilmoituksia vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
milloin tähän vihapuheeseen puututaan? vaaditaanko oikeasti rikosilmoituksia vai mitä?
Perustele nyt ensinnäkin että miksi se on vihapuhetta. Se että sinä koet niin, ei tee siitä vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Niin, tästä tullaankin siihen ettei minulla ole tapana tuntemattomille alkaa jutella niitä näitä oli mies tai nainen, ainoastaan jos on jotain oikeaa asiaa.
Tuollaiset baari ympäristöt on eri juttu, niissä kynnys matalampi kevyempään jutisteluun tuntemattomille. Niissä vain on tuo ulkomaalaisiin miehiin liittyvä juttu nykyisin.
M38
Niin, en itsekään sitä harrasta. Olen liian ujo puhumaan tuntemattomille ihmisille, mutta jos joku tekisi niin, ei se minusta olisi epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskertoofaktaa99 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei pidä loukkaantua, mutta ehkä ominaisuutesi ovat juuri sellaiset että täytät ko. kansallisuuksien ihannenaisen ominaisuudet, siksi saat heiltä paljon huomiota.
Ne arabit hakee vain pesää ja yrittää kaikkee mikä liikkuu ja edes näyttää naiselta.
Suomalainen mies kasvatettu siten, ettei ole asiallista lähestyä arjessa naisia seksuaalisessa mielessä. Sitten kännissä uskalletaan jotakin örveltää.Mieskertoosielläpaskaa99 eikä faktaa. Ihan ovat kaikki pasänvonkaajani olleet kantiksia 90-luvulta asti. Eipä ollut kasvatettu heitä. Säälittäviä nuo kantismiesten epätoivoiset maineensapuhdistuspesuyritykset. Suomessa oli perheväkivaltaa ja seksuaalista ahdistelua ihan kantisten toimesta.
Tämä on valitettavasti niin totta. Suomessa roiseksi eniten parisuhdeväkivaltaa Euroopassa, eli nainen saa bs turpaansa mieheltä.
Tutkimusten perusteella molemmat saavat turpaansa, eli kotiväkivaltaa harrastetaan kummankin sukupuolen toimesta saman verran. Toisista vaan tehdään ilmoituksia enemmän.
Mutta vain naisia kuolee Suomessa sen seurauksena? Mites näin? Vai olisiko että se väkivallan taso on eri (molemmat toki tuomittavia)?
Ketkähän niitä päitä leikkaa naisilta irti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele nyt ensinnäkin että miksi se on vihapuhetta. Se että sinä koet niin, ei tee siitä vihapuhetta.
Oletko jumalauta tosissasi? Suomimies on paskaa ja hakkaa ja tapppaaa.
Kerro sama asia mistä tahansa muusta ihmisryhmästä ja olet vihapuhuja
jokainen suominainen on ihan vapaa naimaan sen ihanan ulkkiksensa. espoon sellossakin tämä rakkaus ulottui naisen lisäksi sivullisiiin , puhumattakaan muista keisseistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla sulava, eikä mikään sanaseppo, ihan perusköyttäytymistavat riittää. Ja ihan tavallisista asioista voi puhua , olla oma itsensä. Sulavuus ja lipevyys on niitä turn offeja- omana itsenä oleminen ja tavallisista asioista puhuminen fressiä. Sitten jos ei natsaa, niin ei natsaa. Siitäkään ei pidä miehenä ottaa nokkiinsa- olet miehrnä tehnyt valinnan, että jututat juuri tuota naista- ei se naiselta edellytä sitä, että naisen on pakko nyt syttyä.
Siis TÄMÄ. Harmittavan monella miehellä (onneksi ei kaikilla!!) vaan tuntuu olevan ajatus, että kun hän nyt on päättänyt aloitteen tehdä, naisella on velvollisuus antaa hänelle vähintäänkin mahdollisuus - riippumatta siitä onko mies yhtään naisen mieleen. Sitten kun vastaus ei ole toivotunlainen ja nainen tyrmää aloitteen, jäädään inttämään ja ehkä vielä lopuksi haukutaan nainen. Ei ollenkaan kivoja kokemuksia naisen näkökulmasta.
Entäpä jos mies haluaisi kumppanin itselleen, ei lastensa äidiksi? Eli olisi vaikkapa vela-mies. Ja jos vaikka tahtoisi että on suunnilleen samanikäinen että olisi jotain mistä jutella ja asioita joita tehdä yhdessä? Ja mitäs jos vaikka mies tykkäisi seksistä ja haluaisi harrastaa hyvää seksiä ja paljon? Tässä yhtälälössä siveä 19v ei välttämättä ole se ihanteellisin. Miksei tuota lainaamani tekstiä koeta miesvihaksi? Miehet typistetään hyvin alkeellisiksi olennoiksi.