Katsoiko joku dokumentin sairaalloisen lihavista odottajista?
Siis ne oli todella isoja odottajia, oma 15 kilon ylipaino tuntuu aika pieneltä niiden rinnalla vaikka riskihän tämäkin on. Toistaiseksi olen onnistunut pitämään painon kurissa. Hulluimmalta tuntuu kuitenkin se miten noin isot on pystyneet raskautumaan, eikös se yksi ollut 180 kiloinen raskautuessaan?! Huhhuh.
Kommentit (12)
Mulla on se nauhalla, pitää joku päivä kattoo kun vaikutti aika mielenkiintoiselta
Itse painan 134 kg ja olen tullut raskaaksi aina ensimmäisestä yrityskierrosta.
En nyt noin lihava ole, mutta lihava silti. Raskaana ollessa mulle on tullut kiloja 2-6 kg. Ja kun vauva on syntynyt niin olrn ollut 10-15 kg alkuraskautta kevyempi. Imetysaika tuo vaan minulle kiloja lisää.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:42"]Miten ne oli tullu raskaaksi
[/quote]
Miten nyt ihmiset yleensä raskaaksi tulee. Seksiä harrastamalla :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 14:42"]Miten ne oli tullu raskaaksi
[/quote]
Miten nyt ihmiset yleensä raskaaksi tulee. Seksiä harrastamalla :D
Oleellista on, miten liikapainoiset kestävät raskauden. Monihan ajattelee, että lihavan lapsi on synyessään lihava vaikka näin ei ole. Usein nämä lapset ovat niukinnaukin kolmekiloisia. Yhtälailla liian laihat ja kuivettuneet ovat vailla biologisia lapsia.
Meni ihan ohi tämmönen. Miltä kanavalta tuli ja millon? Löytyisköhän netistä? Kiinnostais kattoa!
Miksi ylipainoisilla ei olisi oikeutta perustaa perhe ja kasvattaa lapsia?
Joo, sääliksi kävi sitä yhtä naista joka oli lähes kääpiö, 152cm, ja painoin saman verran kuin minä kun sain kaksoset. Aika hankala raskaus oli mullekin, mutta se helpotti kun olen sentään 20cm pidempi, voin vain kuvitella minkälaista niin lyhyellä on raskausmahan ja läskien kanssa köntystää.
Ei kaikilla lihavuuskaan vaikuta raskautumiseen, jos lihavuus ei ole saanut hormonitoimintaa sekaisin, niin mikäs siinä sitten.
Positiivista oli, että lopussa sanottiin että kaikki ovat laihtuneet raskauden jälkeen, olisimpa minäkin, minä olen ollut vain uupunut siitä asti kun olin raskaana, ja raskausaikana hävinneet 15kg on tulleet korkojen kanssa takaisin viime vuosina.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 15:34"]
Meni ihan ohi tämmönen. Miltä kanavalta tuli ja millon? Löytyisköhän netistä? Kiinnostais kattoa!
[/quote]
Taisi olla 5D ohjelma, eli vitosen dokumentti, tuli muutama päivä sitten, kattele netistä jos löytyisi.
Olen itse isompi kuin muutama niistä odottajista, en kuitenkaan 180-kiloinen... Ihmettelin myös miten ovat tulleet raskaaksi, siis miten helposti on tärpännyt.