Haluatteko kuulla, miten laihduin? :)
Täällä on aina monenlaisia laihdutuskyselyjä ja keskusteluja. Jos haluatte tietää, kuinka laihduin 71kgsta 57kgmmaan tämän vuoden puolella... :P
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 22:11"]
lostaa , paitsi että yritän lisätä syömäni lihan määrää, kun se on niin pieni mulla. Kuinka käytännössä onnistuu nälän sietäminen? Mitä teet, kun nälkä tulee? Tämä on mulle se vaikea paikka...
[/quote]
Kai tuohon on monia konsteja. Esimerkiksi opettaa itsensä siihen, että mitä pidempään sietää nälkää iloisena, sitä suuremman namupalan saa sitten kun alkaa syömään. Eli opettaa itsensä pois siitä nälkäkiukusta ja ajattelemaan myönteisesti. Ja tietysti on syytä opetella tekemään jotain niin miellyttävää, ettei ehdi ajattelemaan ruokaa. Se vihreä tee tosiaan on hyvä myös.
Ja sitten toisaalta, sitä nälkää ei pitäisi nähdä liikaa. Se on silloin kitudieetti ja johtaa uudelleenlihomiseen.
Minun paras laihdutusohje: ole iloisella mielellä ja huolehdi riittävästä unesta. Olen vasta nyt neljän vuoden kuluttua alkanut toipua lapsen saamisesta siihen pisteeseen, että unirytmini alkaa palata ennalleen. Saan unta, näen jopa unia, herään haluamatta repiä keneltäkään päätä irti. Jos elämässä onkin vaikeuksia, ota niihin etäisyyttä, koska ahdistus tuskin auttaa kuitenkaan. Äläkä pidä laihtumista yhtenä lisästressin aiheena.
Laihduin 5kg 2kk aikana. Elämä on tällähetkellä hektistä, en muista aina syödä.
Jos ketään nyt kiinnostaa.
Luin joskus jostain, että jos haluaa mahdollisimman pysyvän tuloksen, kannattaa edetä hyvin hitaasti. Eli, ap kunnia painonpudotuksesta, mutta ole tarkka, että kilot eivät tule takaisin.