Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää

Vierailija
17.12.2020 |

"Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.

– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilka…

Kommentit (946)

Vierailija
441/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pillua muka annettaisiin, eikö sillä oteta, siinä missä mieskin ottaa omalla vehkeellään?

hämmästelevä nainen

Riippuu tapauksesta. Liian usein kyseessä on makoileva lahna, jonka kanssa seksi on kyllä miehellä sellaista, että nainen antaa / antautuu. Ei tee mitään muuta kuin ihmettelee ja hyvällä tuurilla saattaa huokaista nautinnosta, jos tuntuu hyvältä. Usein ei tunnu. Miltään.

Kai olet itsekin yrittänyt antaa naiselle orgasmin? Vai luuletko, että naiset ovat yhdyntäkeskeisiä?

Yhdyntä ei tunnu miltään, varsinkin jos miehellä on pieni. En enää harrasta yhdyntää, vaan kaikkea muuta.

N29

Kyllä meitä on yhdyntäkeskeisiäkin. N41

Vierailija
442/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pillua muka annettaisiin, eikö sillä oteta, siinä missä mieskin ottaa omalla vehkeellään?

hämmästelevä nainen

Riippuu tapauksesta. Liian usein kyseessä on makoileva lahna, jonka kanssa seksi on kyllä miehellä sellaista, että nainen antaa / antautuu. Ei tee mitään muuta kuin ihmettelee ja hyvällä tuurilla saattaa huokaista nautinnosta, jos tuntuu hyvältä. Usein ei tunnu. Miltään.

Kai olet itsekin yrittänyt antaa naiselle orgasmin? Vai luuletko, että naiset ovat yhdyntäkeskeisiä?

Yhdyntä ei tunnu miltään, varsinkin jos miehellä on pieni. En enää harrasta yhdyntää, vaan kaikkea muuta.

N29

Sama täällä. Penetraatio on minulle se pääruoka, käsi- ja suupeli vain pientä ekstraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, mutta luulisi tulevan halpa olo, jos kaikille antaa.

Seksi ei ole antamista, vaan vuorovaikutusta.

No okei korjataan. Luulisi tulevan halpa olo, jos tarvii seksiä lukemattomien eri miesten kanssa.

Kyllähän siinä aika nopeasti saa kyläpyöränkin maineen.

Toisaalta se on oma panoketjunsa, jossa pyörii samat porukat ristiin. Niin miehissä, kuin naisissakin.

Yritän vielä kerran kysyä ihan asiallisesti:

Mikä ihme siitä tekee halvan olon? Millainen maailmankuva sinulla on taustalla, kun ajattelet noin?

Se, että nainen on sinkkuna ja haluaa tasa-arvoista, hauskaa, tyydyttävää, nautinnollista seksiä sitoumuksetta samalla mielellä liikkeellä olevan miehen kanssa on aivan eri asia. En ymmärrä, mikä siinä olisi ongelma ja kenelle.

Vierailija
444/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. se on sekä hyvä, että huono juttu. Hyvä siinä mielessä, että muuten moni olisi jäänyt paljon enemmän ilman, huono siinä mielessä ettei noiden kanssa enää edes harkitse mitään vakavia.

Hahah, kuvitteletko tietäväsi monenko kanssa nainen on ollut? En ikinä kertoisi miehelleni montako on ollut ennen häntä. Jos painostaisi, valehtelisin luvun alhaiseksi juuri tuon joidenkin miesten ihme periaatteen vuoksi. Ette pysty kuitenkaan todellisuudessa noudattamaan periaatettanne.

Vierailija
445/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on iloinen asia, miksi siitä pitää vääntämällä vääntää jotain rumaa ja likaista? Kyllä te saatte kyräillä siellä omassa peräkammarissanne vaikka loppuikänne ja jankuttaa "hyi hyi seksiä", mutta antakaa nyt hyvänen aika muiden sitä harrastaa jos he siitä sattuvat tykkäämään. En minäkään pidä hernekeitosta, mutta en minä koe tarvetta kieltää sen syömistä kaikilta muilta. Ihme touhua.

Eihän tässä kukaan ole väittänyt, etteikö seksi olisi kivaa ja iloinen asia.

Se että käydään paneskelemassa jatkuvasti eri ihmisten kanssa on epämääräistä ja antaa halvan kuvan ihmisestä.

Vierailija
446/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on iloinen asia, miksi siitä pitää vääntämällä vääntää jotain rumaa ja likaista? Kyllä te saatte kyräillä siellä omassa peräkammarissanne vaikka loppuikänne ja jankuttaa "hyi hyi seksiä", mutta antakaa nyt hyvänen aika muiden sitä harrastaa jos he siitä sattuvat tykkäämään. En minäkään pidä hernekeitosta, mutta en minä koe tarvetta kieltää sen syömistä kaikilta muilta. Ihme touhua.

Eihän tässä kukaan ole väittänyt, etteikö seksi olisi kivaa ja iloinen asia.

Se että käydään paneskelemassa jatkuvasti eri ihmisten kanssa on epämääräistä ja antaa halvan kuvan ihmisestä.

Niin, eihän kukaan ole pakottanut sinua harrastamaan irtoseksiä jos et siitä tykkää. Edelleen kysyn, että miksi sinua häiritsee jos joku muu tykkää eri asioista kuin sinä?

Vierailija
447/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hämmästelevä nainen

N29

Sama täällä. Penetraatio on minulle se pääruoka, käsi- ja suupeli vain pientä ekstraa.

Mikä muistuttaa siitä, että on hyvä nimenomaan varhaisessa vaiheessa tutustua myös tähän puoleen potentiaalisessa parisuhdekumppanissa. Sinä et olisi parisuhteessa, johon ei kuuluisi yhdyntöjä, minä en olisi parisuhteessa, jossa seksi tarkoittaisi samaa kuin yhdyntä. Molemmat (kaikki) voitamme, kun löydämme juuri sellaisen kumppanin, joka haluaa samaa kuin me. Ja mitä pikemmin se selviää, sen parempi.

Vierailija
448/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää, että mitä se termi "halpa" oikein tarkoittaa kahden ihmisen välisessä kanssakäymisessä? Tavaroista tai palveluista kun puhutaan, niin halpuudella viitataan hintaan, siihen minkä verran rahaa pitää kyseisestä tuotteesta tai palvelusta maksaa. Miten se sopii tilanteeseen, jossa kaksi ihmistä tekevät yhdessä asiaa josta tulee molemmille hyvä olo? Päteekö tämä muihinkin yhdessä tehtyihin juttuihin vai pelkästään seksiin? Olenko halpa, jos lähden leffaan tai kahville aina kun kaveri ehdottaa? Jos halaan usein? Jos kättelen?

Vierailija
449/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. se on sekä hyvä, että huono juttu. Hyvä siinä mielessä, että muuten moni olisi jäänyt paljon enemmän ilman, huono siinä mielessä ettei noiden kanssa enää edes harkitse mitään vakavia.

Hahah, kuvitteletko tietäväsi monenko kanssa nainen on ollut? En ikinä kertoisi miehelleni montako on ollut ennen häntä. Jos painostaisi, valehtelisin luvun alhaiseksi juuri tuon joidenkin miesten ihme periaatteen vuoksi. Ette pysty kuitenkaan todellisuudessa noudattamaan periaatettanne.

Minä en olisi miehen kanssa, joka painostaa. En ole koskaan ollut miehen kanssa, joka olisi kysynyt. Jos nykyinen puolisoni alkavan dementian tai muun sairauden vuoksi yhtäkkiä kysyisi, vastaisin, että "riittävän monen, tietääkseni että sinä olet se, jonka kanssa haluan olla tästä eteenpäin". Jos se ei riittäisi niin ei meidän suhteellamme taitaisi enää olla jatkoa.

Vierailija
450/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorapuheinen mies kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-50409258

Vierailija
451/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei korjataan. Luulisi tulevan halpa olo, jos tarvii seksiä lukemattomien eri miesten kanssa.

Toisaalta se on oma panoketjunsa, jossa pyörii samat porukat ristiin. Niin miehissä, kuin naisissakin.

Miksi pitäisi tulla halpa olo, en minä mitään ole myymässä? Ihan itse minä sitä seksiä haluan samoin kuin ne kumppanini. Enkä minä pyöri sellaisissa piireissä, joissa ihmisiä nimitetään "kyläpyöriksi". Ei kiinnosta sellaisten ihmisten mielipiteet ollenkaan.

-eri

No mieti nyt vähän. Aina eri karvaperse polkemassa. Onhan se nyt vähän erikoista. Sinunkin tuttusi varmaan ajattelee niin, vaikkei sitä tietenkään sano.

Ootko autisti? Sori jos kysyn liian suoraan. Tarkoitukseni ei ole pahentaa sun ongelmia. Voi hyvin.

Vierailija
452/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää, että mitä se termi "halpa" oikein tarkoittaa kahden ihmisen välisessä kanssakäymisessä? Tavaroista tai palveluista kun puhutaan, niin halpuudella viitataan hintaan, siihen minkä verran rahaa pitää kyseisestä tuotteesta tai palvelusta maksaa. Miten se sopii tilanteeseen, jossa kaksi ihmistä tekevät yhdessä asiaa josta tulee molemmille hyvä olo? Päteekö tämä muihinkin yhdessä tehtyihin juttuihin vai pelkästään seksiin? Olenko halpa, jos lähden leffaan tai kahville aina kun kaveri ehdottaa? Jos halaan usein? Jos kättelen?

No halpa tarkoittaa tuossa mielessä helppoa "hupakkoa". 

Niin, kuka siinä nyt on halpa jos molemmat on ihan yhtä helppoja?

Vierailija
453/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti "saamattoman"-miehen merkki, jos ei kestä naisen aktiivista seksualisuutta.

Vierailija
454/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tulla halpa olo, en minä mitään ole myymässä? Ihan itse minä sitä seksiä haluan samoin kuin ne kumppanini. Enkä minä pyöri sellaisissa piireissä, joissa ihmisiä nimitetään "kyläpyöriksi". Ei kiinnosta sellaisten ihmisten mielipiteet ollenkaan.

-eri

No mieti nyt vähän. Aina eri karvaperse polkemassa. Onhan se nyt vähän erikoista. Sinunkin tuttusi varmaan ajattelee niin, vaikkei sitä tietenkään sano.

Mistäs sinä tiedät mitä minun tuttuni ajattelee, vaikka polkisivat itse ihan yhtä innolla? Ja kuten totesin, ei minua kiinnosta sellaisten ihmisten mielipiteet joille tuo on joku ongelma. Tuskin ne jaksaisi minun seurassani kauaa edes viihtyä.

Niin teillä on siellä piiri pieni pyörii, mutta on sinulla varmasti sellaisiakin tuttuja, jotka on ns. normaaleja.

Entä sitten? En minä mikään ajatuspoliisi ole. Jos on arvoiltaan kovin vanhoillinen, niin tuskin hakeutuu minun kaveripiiriini.

Vierailija
455/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi miehen kanssa, joka painostaa. En ole koskaan ollut miehen kanssa, joka olisi kysynyt. Jos nykyinen puolisoni alkavan dementian tai muun sairauden vuoksi yhtäkkiä kysyisi, vastaisin, että "riittävän monen, tietääkseni että sinä olet se, jonka kanssa haluan olla tästä eteenpäin". Jos se ei riittäisi niin ei meidän suhteellamme taitaisi enää olla jatkoa.

Se ei ollut pointti tässä. Ei ole minun miehenikään kysynyt. Lähinnä tuolla jolle vastasin halusin tuoda ilmi ettei hän voi halveksia sen perusteella monenko kanssa nainen on ollut kun hän ei voi sitä mistään tietää.

Vierailija
456/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävinkin mies pystyy yleensä parantamaan ulkonäköään, olemustaan ja käytöstään niin, että jonkinlaisen maisen löytää.

Vierailija
457/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä mikä idea tuossa on. Jos miettii 30v naista, joka on mitä aloittanut seksielämän arvokkaasti 18v.  Siinä on 12v aikaa harrastaa 50 kumppanin kanssa seksiä, eli about 4 kertaa vuodessa. No ei kuulosta kauhean isolta määrältä? 

Eli parisuhteessa ei olla missään vaiheessa? Tuoko on se normi nykyään?

Eli onko se, että kolmekymppisillä naisilla on ollut 50 eri seksikumppania nykyään normi? Eiköhän vähemmistöllä kuitenkin ole noin montaa seksikumppania ollut, kuten myöskin vähemmistö on niitä, joilla ei ole ollut yhtään seurustelusuhdetta 30 vuotiaana?

Vierailija
458/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa palaa vaan! Mikäs siinä on hyvää jaellessa. :)

Vierailija
459/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on niitä tuhkamunia, joita tuo haittaa. ITse olen saanut montaa sataa naista, enkä oo ku pariin luottanut!

Tämä on maailmanmeno nykyään ja nauttikaa!

Vierailija
460/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen - 68 syntynyt nainen. Kumppaneita on ollut paljon. Muutama merkityksellinen, suurin osa "vain elämää".