Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön paljon voita, enkä koskaan margariinia

Vierailija
10.05.2014 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (963)

Vierailija
961/963 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ja se on hyvä. Kokonaiskolesteroli hieman yli suosituksen, koska hyvä kolesteroli niin korkea. Triglyseridit hyvin matalalla. Iso suku, niin kaikenlaisia tapahtumia löytyy.

Noudatan suht vähähiilihydraattista paleoruokavaliota ja luotan niihin lääkäreihin, joiden mielestä voi on terveellistä. Margariinia en syönyt edes lapsena, koska se on niin yököttävän makuista. Ap

Paljon enemmän kuin rasvan saanti riskiin vaikuttaa antioksidanttien saanti jolla estetään kolesterolin hapettumista.Esim.

seleeni+E-vitamiiniyhdistelmä on eläinkokeissa estänyt tehokkaasti kolesterolin hapettumisen. Virallisestihan tuijotetaan vain parin prosentin merkityksettömiä eroja kolesterolitasoissa.

Vierailija
962/963 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on hyvä laskuri, jolla voi arvioida riskit.

https://cholesterolcode.com/report/

Itse kuulun 20 vuoden karppauksen jälkeen pienimmän riskin desiiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/963 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muurahaiset ovat fiksuja ystäviä. Ne karttavat margariinia, mutta syövät voita. Ne välttävät aspartaamikarkkeja (ja varmaan muitakin väri/lisäainekoktaileja), mutta sokeriset pullat kyllä kelpaavat. Jännä kyllä mistä olen erimieltä niiden kanssa on suklaa (tosin erittäin iloinen etteivät mun herkkuun koske). Sorry ot, ei kysyttävää..

Me myrkytetään talon reunus muutaman vuoden välein, Fun - mehulla, ennen tätä muurahaiset valtas kesäisin koko talon. Hyvin toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä