Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita itsestäsi lyhyt esittely, analysoin sinut

Vierailija
09.05.2014 |

En väitä olevani 100% oikeassa analyysissani, eikä tarkoitukseni ole loukata ketään.

Pistäkäähän sitten palautetta kohtasiko todellisuuden kanssa.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen:

-lapseton nuori nainen

-ei koulusta

-laiska

-mukavuudenhaluinen

-tykkään rypeä itsesäälissä

-poden ajoittain suunnatonta ihmisvihaa

Vierailija
122/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias

valmistunut kokki, kohta valmistunut leipuri-kondiittori

asun edelleen vanhempieni katon alla

pisin parisuhteeni on 7kk (melko monta parisuhdetta takana :'D)

lapsirakas

sairastanut anoreksiaa kaksi vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-42-vuotias

-kolme lasta: kaksi lukiolaista ja 4-vuotias

-etäsuhteessa jo vuosia

-retrofani

-ainaisessa rahapulassa

-samassa työpaikassa 11 vuotta

Vierailija
124/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko analysoida sinut, ap?

Olet kolmikymppinen, melko tuoreessa mutta jo vakiintuneessa parisuhteessa. Tämä analysointijuttu liittyy jotenkin työhösi. Olet vastavalmistunut tai pian valmistumassa joko sosiaalialalle tai rikospoliisin profiloijaksi (en tosin tiedä, onko siellä sellainen ammattinimike:)) Lapsia sinulla ei ole, etkä ole aivan varma, haluatko niitä. Olet melko tyytyväinen elämääsi, joskin saatat miettiä asunnon vaihtoa.

Vierailija
125/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 nainen

eronnut

1 10v lapsi jonka yh olen

Kaunis edelleen

hyvin toimeentuleva

uusi mies 3avoliittoa

en asu suomessa eikä mies ole suomalainen

Vierailija
126/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on murha.infoa ja dekkareita lukenut ja liikaa poliisisarjoja tuijottanut nuori nainen, joka ajattelee, että hän on poikkeuksellisen terävä ja intuitiivinen, mutta jonka vastaukset saisi yhtä oikein arvaamalla.

Vierailija
127/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:37"]Ap on murha.infoa ja dekkareita lukenut ja liikaa poliisisarjoja tuijottanut nuori nainen, joka ajattelee, että hän on poikkeuksellisen terävä ja intuitiivinen, mutta jonka vastaukset saisi yhtä oikein arvaamalla.[/quote]

Ap vaikuttaa minusta älykkäältä, ja minusta tämä ketju on kivaa lukemista. Mikä sinusta tekee nokn katkeran?

Vierailija
128/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 25v kolmen lapsen äiti,kotiäitinä.vaimo olen ollut yli viisi vuotta.asumme kaksikerroksisessa talossa ja rakastan kenkiä, mutta omistan vain kolme paria.

Vierailija
129/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 07:24"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:32"]

-29v

-äitiyslomalla

-teen gradua

-harrastan juoksua

-matkustan työni ja vapaa-aikani puolesta paljon

-luen paljon

[/quote]

Miksi ihmeessä tätä on alapeukutettu kolmesti?

[/quote]

Mä mietin että onko tää mun kirjoittama. Analysoikaa tämä niin tulee samalla kaks henkilöä selvitettyä. Mä en ehkä tänä vuonna ole niin paljoa matkustellut ja tehny töitä, koska keskityn graduun.

[/quote]

Tule vastaamaan ap!

Vierailija
130/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä on vapaus, perhe, koti ja ystävät. Teen töitä kulttuurialalla ja kirjoitan suosittua blogia. Uskon useisiin salaliittoteorioihin, mutta en puhu siitä. Olen onnellinen.   

Vierailija
131/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 31-vuotias kaupungissa asuva, kaupungin hälinää ja mökin rauhaa rakastava. Säästämistä vihaava ja tuhlaamista rakastava, velaton ja lapseton perusduunari.

T: M31w

Vierailija
132/152 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 21v, myymäläpäällikkö, asun mieheni ja koiramme kanssa Itä-Helsingissä kaksiossa, olemme olleet yhdessä 3v joista 2v kihloissa. Ammattini on merkonomi ja mieheni on sähkömies.

Vierailija
133/152 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:55"]Tykkään seksistä, miehistä, oluesta ja laiskottelusta.

[/quote]

Olet "jätkämäinen", hieman ylipainoinen nainen. Olet tottunut olemaan porukan ainoa nainen. Koulutuksesi on matala, mutta työ on sinulle vain se pakollinen paha josta maksetaan. Miehesi pelkää sinua hieman. Olet räväkkä, sinulla on nähtävästi tatuointeja. Et tykkää näyttää tunteitasi, ja kämtket ne räväkkyytesi alle. Olet todella hauskaa bileseuraa, joskin et pidä ulkopuolisista naisista porukassasi.

[/quote]

Aloittajan kuvaus sopisi munhunkin, joten tiedän ettei toi kuvaus pidä paikkaansa millään muotoa.:D

Vierailija
134/152 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotias nainen, sinkku ja haluaisin miehen ja myöhemmin lapsen. Minulla on kaksi kissaa. Asun vuokrakaksiossa Suomen mittakaavalla isossa kaksiossa. Ystäviä on vain muutama. En juo alkoholia enkä viihdy baareissa. Minun on vaikea solmia ystävyyssuhteita, koska en osaa luottaa ihmisiin. Minulla on diabeetes. Mitähän vielä. Pidän musiikista (laulan, soitan, kuuntelen). Opiskelen tradenomiksi, mutta opinnot takkuavat tällä hetkellä motivaation kadottua. Niin, ja olen köyhä :D

Vierailija
135/152 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 01:40"]Olen 25 vuotias nainen, sinkku ja haluaisin miehen ja myöhemmin lapsen. Minulla on kaksi kissaa. Asun vuokrakaksiossa Suomen mittakaavalla isossa kaksiossa. Ystäviä on vain muutama. En juo alkoholia enkä viihdy baareissa. Minun on vaikea solmia ystävyyssuhteita, koska en osaa luottaa ihmisiin. Minulla on diabeetes. Mitähän vielä. Pidän musiikista (laulan, soitan, kuuntelen). Opiskelen tradenomiksi, mutta opinnot takkuavat tällä hetkellä motivaation kadottua. Niin, ja olen köyhä :D

[/quote]

Siis Suomen mittakaavassa isossa KAUPUNGISSA :D ilmeisesti aika käydä nukkumaan :D

Vierailija
136/152 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopisto-opiskelija, harrastan kuvaamista ja juoksua ja pyöräilyä. Kavereita on vähän, pääosin kaukana, jopa ulkomailla. Minulla on korkeat vaatimukset seuran suhteen, haluan pystyä keskustelemaan asioista. Kesällä ehkä näen netissä tutustumani miehen, ollaan kavereita, mutta silti tapaaminen jännittää.Haaveilen, että voisin tehdä työkseni jotain josta todella pidän, ehkä yrittäjyys kiinnostaa. Haluan matkustella.

Vierailija
137/152 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias sairaanhoitaja. Aviossa, yksi lapsi. Kolmannen polven helsinkiläinen. Rakastan matkustelua ja lukemista. Olen sosiaalinen ja aina löytänyt helposti miesseuraa. Uskon Jumalaan, ihmisyyteen ja lähimmäisenrakkauteen.

Vierailija
138/152 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen 19v

-avoliitossa ollut jo vuoden

-omistan kaksi seurallista kissaa

-kirjoitan harrastuksena romaaneja englanniksi

-olen valitettavasti työtön

-olen erittäin lyhyt( reippaasti alle 150cm)

-olen hoikka

Vierailija
139/152 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjun halukkaille.

Vierailija
140/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-opiskelen media-alaa

-mulla on poikaystävä (3 years together)♥