Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita itsestäsi lyhyt esittely, analysoin sinut

Vierailija
09.05.2014 |

En väitä olevani 100% oikeassa analyysissani, eikä tarkoitukseni ole loukata ketään.

Pistäkäähän sitten palautetta kohtasiko todellisuuden kanssa.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen esittely, sellainen faktapitoinen kuin esim. työn merkeissä, jos joutuu kertomaan itsestään jollekin porukalle? Vai jotain yksityisempää?

Vierailija
2/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä koetkaan tärkeäksi tai merkitykselliseksi tiedoksi. Se voi olla ikäsi, sukupuolesi, koulutuksesi, lemmikkisi, lapsesi.. Kaikkea mitä mieleen tulee itsestäsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v. 3 lasta, olen ollut yhdessä lasteni isän kanssa 12v.

Olen yksityinen perhepäivähoitaja, omat lapset jo koulussa.

Meillä ei ole lemmikkejä

Asutaan rivitalossa suurehkossa kaupungissa.

Vierailija
4/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seksistä, miehistä, oluesta ja laiskottelusta.

Vierailija
5/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen 26v nainen

- työskentelen tehtaassa

- seurustelen, mutta aion ehkä jättää mieheni

- olen todella ujo ja minulla on vain pari kaveria

- asun yksin kerrostalossa

- lemmikkejä ei ole

- käyn joka päivä AV:lla

Vierailija
6/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v, kaksi lasta lapsettomuushoidoilla, vaativa asiantuntijatyö, miehen kanssa nykyään vaan riidellään, masennusta, unihäiriöitä, suoritan elämääni ja olen ihan puhki...

Vierailija
7/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v, yksi lapsi, kohta naimisissa, valmistun 3viikon päästä ammattiin. Töitä on tiedossa enemmä ku tarpeeks :)

Vierailija
8/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias nainen. Olen avoliitossa 5 vuotta nuoremman miehen kanssa ja meillä on kaksi kissaa, mutta ei lapsia. Asumme kerrostalokaksiossa kivalla alueella suuressa suomalaisessa kaupungissa. Harrastan kokkausta, kuntosalia ja lenkkeilyä, tosi-tv:n katsomista ja sisustusta. Olen töissä johtavissa asiantuntijatehtävissä. Koulutukseni on ylioppilas.

Vierailija
9/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:51"]31v. 3 lasta, olen ollut yhdessä lasteni isän kanssa 12v.

Olen yksityinen perhepäivähoitaja, omat lapset jo koulussa.

Meillä ei ole lemmikkejä

Asutaan rivitalossa suurehkossa kaupungissa.

[/quote]

Olet kasvattanut identiteettisi suurimmilta osin miehesi ja äitiytesi varaan. Koulutukseen sinulla ei ole ollut hirveästi aikaa. Olet tyytyväinen elämääsi, etkä tee itsestäsi numeroa. Olet hieman yksinäinen, sosiaaliset suhteesi tahtovat olla kovasti riippuvaisia omasta panoksestasi. Olisit ehkä halunnut vidlä yhden lapsen, etkä ole sulkenut vaihtoehtoa täysin pois.

Vierailija
10/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:55"]Tykkään seksistä, miehistä, oluesta ja laiskottelusta.

[/quote]

Olet "jätkämäinen", hieman ylipainoinen nainen. Olet tottunut olemaan porukan ainoa nainen. Koulutuksesi on matala, mutta työ on sinulle vain se pakollinen paha josta maksetaan. Miehesi pelkää sinua hieman. Olet räväkkä, sinulla on nähtävästi tatuointeja. Et tykkää näyttää tunteitasi, ja kämtket ne räväkkyytesi alle. Olet todella hauskaa bileseuraa, joskin et pidä ulkopuolisista naisista porukassasi.

Vierailija
11/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan luontoa ja raskasta rockia. Minusta on mukavampi olla yhteydessä ihmisiin netin kautta kuin livenä. Olen tyytyväinen elämääni, osaan kääntää vastoinkäymiset huumoriksi.

Vierailija
12/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen tohtori ja pidän maastopyöräilystä, vuorilla vaeltelusta ja vapaahiihdosta.

Vierailija
13/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:55"]Tykkään seksistä, miehistä, oluesta ja laiskottelusta.

[/quote]

Olet "jätkämäinen", hieman ylipainoinen nainen. Olet tottunut olemaan porukan ainoa nainen. Koulutuksesi on matala, mutta työ on sinulle vain se pakollinen paha josta maksetaan. Miehesi pelkää sinua hieman. Olet räväkkä, sinulla on nähtävästi tatuointeja. Et tykkää näyttää tunteitasi, ja kämtket ne räväkkyytesi alle. Olet todella hauskaa bileseuraa, joskin et pidä ulkopuolisista naisista porukassasi.

[/quote] Harmi, vain yksi kohta oikein:  Olet tottunut olemaan porukan ainoa nainen.

Vierailija
14/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+ vuotias, yhden pienen lapsen äiti, käyn töissä media-alan yrityksessä, naimisissa, yhdessä miehen kanssa yli 10 vuotta, asun Helsingissä.

Vierailija
15/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:59"]- Olen 26v nainen

- työskentelen tehtaassa

- lemmikkejä ei ole

[/quote]

Olet tyytymätön elämääsi. Nuorempana sinulla oli kovat odotukset itsellesi, mutta lähdit mahdollisesti sellaisen miehen mukaan joka vaikeutti unelmiesi saavuttamista. Olet jo eronnut miehestä, ja nyt roikut seuraavassa suhteessa. Olet jo ehkä huomannut ettei suhde täytä toiveitasi, mutta osa sinusta unelmoi että suhde toimisi. Samaa ajattelet urastasi - olet nuori ja aikaa on. Olet sydämellinen ihminen, muttet ole ujoutesi vuoksi menestynyt ihmissuhteissa. Et ehkä ole löytänyt sitä parasta ystävää, ja se masentaa sinua. Puhelimesi ei soi kovin usein. Elämäsi on töiden jälkeen tyhjää, ja haaveiletkin mahdollisten lasten, miehen tm. muuttavan tilanteen.

Vierailija
16/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:07"]

[/quote]

[/quote] Harmi, vain yksi kohta oikein:  Olet tottunut olemaan porukan ainoa nainen.

[/quote]

Luultavasti olet siis todella jätkämäinen kyllä oikeasti. Sellainen rekkalesbotyyppi. En ole ap, mutta analysoin silti.

Vierailija
17/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:59"]- Olen 26v nainen

- työskentelen tehtaassa

- lemmikkejä ei ole

[/quote]

Olet tyytymätön elämääsi. Nuorempana sinulla oli kovat odotukset itsellesi, mutta lähdit mahdollisesti sellaisen miehen mukaan joka vaikeutti unelmiesi saavuttamista. Olet jo eronnut miehestä, ja nyt roikut seuraavassa suhteessa. Olet jo ehkä huomannut ettei suhde täytä toiveitasi, mutta osa sinusta unelmoi että suhde toimisi. Samaa ajattelet urastasi - olet nuori ja aikaa on. Olet sydämellinen ihminen, muttet ole ujoutesi vuoksi menestynyt ihmissuhteissa. Et ehkä ole löytänyt sitä parasta ystävää, ja se masentaa sinua. Puhelimesi ei soi kovin usein. Elämäsi on töiden jälkeen tyhjää, ja haaveiletkin mahdollisten lasten, miehen tm. muuttavan tilanteen.

[/quote]

Oikeastaan mitään kovin isoja odotuksia ei nuorempanakaan ollut, jotain toki joita en ole täyttänyt, joka johtuu lähinnä sosiaalisten tilanteidne pelosta. Muuten meni aika oikein, paitsi etten ehkä halua lapsia.

Vierailija
18/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-paljon hilsettä

-nyppyläinen punertava häpy-iho

-pistävä siili hävyssä

-pitkät sääri-ja kainalokarvat

-pieree koko ajan

-surffaa koko ajan av:lla

-syö paljon suklaata

-pituus 167 cm ja paino 53 kg

-tykkää aku ankoista

-ajattelee vähän väliä seksiä

-laiska kotitöissä

Vierailija
19/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:59"]40 v, kaksi lasta lapsettomuushoidoilla, vaativa asiantuntijatyö, miehen kanssa nykyään vaan riidellään, masennusta, unihäiriöitä, suoritan elämääni ja olen ihan puhki...

[/quote]

Olet tyytymätön elämääsi, etkä tiedä miten tilanteesta saisi toimivan. Koet epäonnistumisen tunteita, koslka suhteenne ei toimi. Työsi menettelee, mutta se ei ole intohimosi. Tahtoisit matkustella ja nauttia nuoruudestasi uudestaan - vaihtoehtoisesti haluaisit matkustella onnellisena perheenä. Olet masentunut, etkä välttämättä tiedosta täysin miksi tähän on jouduttu. Olet harkinnut terapiaa tai käyt jo siellä, mutta koet ettet saa siitä mitään irti. Odotat lasten kasvamista ja oman elämäsi alkua, samalla pelkäät sitä.

Vierailija
20/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 38, nainen, naimisissa. Työssä suuressa tavaratalossa, ei kuitenkaan suoranaisesti myynnin tehtävissä, ylempi toimihenkilö. Yli 10 vuotta samassa firmassa mutta tehtäviä olen vaihtanut monta kertaa. Koulutus yo-pohjainen ammattitutkinto, AMK-tutkinto ja yksi oppisopimustutkinto.

Normaalipainoinen (vielä jonkin aikaa, koska olen raskaana), en harrasta juurikaan urheilua. Lemmikkinä rottia joihin hurahdin viitisen vuotta sitten. Olen aina juonut tosi vähän alkoholia, enkä tupakoi ja tykkään syödä suht terveellisesti.

Trollailen joskus täällä AV-palstalla :)