Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita itsestäsi lyhyt esittely, analysoin sinut

Vierailija
09.05.2014 |

En väitä olevani 100% oikeassa analyysissani, eikä tarkoitukseni ole loukata ketään.

Pistäkäähän sitten palautetta kohtasiko todellisuuden kanssa.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 32, kaksi lasta, jotka ovat kaikkeni. Yksin heidän kanssa. Sairaanhoitaja. Uusi rakkaus ollut vuoden mukana, mutta ei asu kanssamme.

Haaveilen muutosta maalle.

Vierailija
102/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:48"]

Oon 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Musta tulis sit joskus VTM, mut nyt opinnot ehkä hieman aikataulusta jäljessä.

Ystävät on mulle tosi tärkeitä, samoin mun vanhemmat ja sisarukset. Oon sinkku, lähinnä varmaan siksi, koska oon niin ujo ja epävarma. Oon piiloromantikko ja vauvakuumekin vaivaa jo välillä. :) Mut järki kädessä.

[/quote]

Koet itsesi vielä nuoreksi, tuudittaudut siihen että sinulla ei ole kiire mihinkään. Olet ihan oikeassa että olet nuori, mutta yritä pysyä aktiivisesti kiinni opinoissa.

Olet empaattinen, ja ihmissuhteet merkitsevät sinulle paljon. Sinulla ei ole tuhottomasti ystäviä, mutta suhteet ovat sitäkin läheisempiä. Olet herttainen, ehkä hieman naiivi etkä voi ymmärtää pahansuopia ihmisiä. Olet monen miehen unelmatyttö, vaikka he eivät sitä tietäisikään. Yritä pitää itsesi viattomana, mutta opettele ymmärtämään myös muita. 

Koet olevasi ujo ja epävarma. Olet kuitenkin menestyvän ja miellyttävän oloinen, joten en näe siihen syytä. Kuullessasi kehuja yritä uskoa niihin. Kanna itsesi hyvin, hymyile paljon ja yritä luoda kontaktia uusiin ihmisiin. Olet tolkun ihminen, ja yritä pitää se myös suhteeseen alkaessa. Älä siis hyppää ensimmäisen romeon kelkkaan.

Sinulla on vielä aikuistuminen kesken. Elämäsi on ollut tasaista ja miellyttävää, ja voit olla tyytyväinen siihen. Yritä kuitenkin ymmärtää myös niitä, jotka eivät ole saaneet yhtä hyviä kortteja kuin sinä. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse ymmärtää! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:05"]

Olen 18-vuotias poika, opiskelen ammattiopistossa toista vuotta vaatetusalaa. Muutin 16-vuotiaana pois kotoa toiseen kaupunkiin koulun perässä.  Olen 168 cm pitkä ja painan 54 kg.Tyylini on pojaksi hieman erilainen kuin mihin on totuttu. Ulkonäköasiat ovat minulle tärkeitä. Poltan paljon, juon suhteellisen usein, syön epäterveellisesti. Koulussa olen hyvää keskitasoa.

Rakastan ystäviäni ja heidän tapaamistaan, mutta tarvitsen paljon yksinäisyyttä ja omaa rauhaa. Kuuntelen usein musiikkia erikoisilla ja hämmentävillä sanoituksilla.

[/quote]

Sinulla on vaikea isäsuhde. Kaipaat hyväksyntää. 

Olet luova, oman tiesi kulkija. Etsit vielä itseäsi, joka on täysin ymmärrettävää ja suotavaa. Sinulla on tapana tehdä itsestäsi hienoinen numero, ja sinulla on paljon naispuolisia ystäviä. Olet tunnollinen, et mikään kovis tai raggari. Tupakoit lähinnä sosiaaliseen tarpeeseen, mutta saatat olla myös hieman ahdistunut. Juot alkoholia tunteaksesi itsesi iloiseksi, hyväksi ja hauskaksi. Sinulla on mahdollisesti ollut paino-ongelmia, ja tämä heijastuu syömisiisi. Saatat olla aikoja vähällä ruualla, jonka jälkeen menet McDonaldsiin tai vastaavaan.

Minulla tulee sinusta mieleen sellainen henkilö, joka kaipaa draamaa ja laajaa ystäväverkostoa ympärilleen. Käytös on huomionhakuista ja monet pitävät sinua epäaitona. 

Sisimmässäsi olet kuitenkin herttainen, hieman eksyksissä oleva poika. Toivottavasti löydät itsesi pian! Voit olla myös hillittynä kiinnostava persoona. 

Vierailija
104/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:24"]

Teen luovaa työtä, kumppanini on 13 vuotta nuorempi. Minulla on kissa. Rakastan vanhoja rakennuksia ja matkustan mielelläni. Katson paljon elokuvia ja luen kirjoja.

[/quote]

Olet omaa tietä kulkeva keski-ikäinen lapseton nainen. Olet ilmeisen tyytyväinen elämääsi ja parisuhteeseesi. Nautit hänen seurastaan, hän on raikas ja elämänjanoinen. Olet taiteellinen ja näyttävä, ja sinulla on paljon ystäviä eri aloilta. Sinuun kiinnitetään kaupungilla huomiota karismaattisen olemuksesi johdosta. Sinulle sopii kaupunkielämä. 

Kuppi teetä ja kirja on sinun juttusi. Teet työsi intohimolla. Kerroit jo pitäväsi arkkitehtuurista, ja matkustelet varmasti upeissa kaupunkikohteissa. Mallorca ei ole sinun juttusi. Olet nautiskelija. Oletko kokeillut harrastelijateatteria? 

Vierailija
105/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:27"]Ap on niin pikkusiveä että kolmen kimppa järkytti häntä. Ei mitään elämänkokemusta todellisuudessa siis. Siinähän vedät hatusta analyysit muille, pelle.[/quote]

En järkyttynyt, minulla ei vaan ole aiheeseen mitään sanottavaa. Toisia ihmisiä kimppakivat saattavat järkyttää, toisille ne ovat parasta seksiä koskaan. Tiedät itse varmasti paremmin mikä sinulle sopii. 

Analyysit kirjoitan omien kokemusteni, läheisteni ja tuntemieni ihmisten perusteella sekä henkilön itsensä kertomien asioiden kautta. Mitään ammattitaitoa minulla ei tähän ole, joten kaipa minä sitten vedän näitä hatusta. Välillä osuvat, välillä eivät ja välillä siltä väliltä. Mitään elämää vakavampaahan tämä ei ole, mukavaa jos jotain. 

Vierailija
106/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minulla on yksi jo aikuistuva poika

- Elän pitkäaikaisessa avoliitossa

- Olen asunut nuorena paljon ulkomailla, mutta nykyään en paljoa matkustele

- Olen yrittäjä

- Rakastan työtäni

- Rakastan poikaani

- Rakastan samppanjaa, hauskanpitoa, hyvää ruokaa, tanssimista, elämää, ihmisiä noin periaatteessa ja lähtökohtaisesti, koko maailmaa... rakastan...!

- Miestäni en erityisemmin rakasta, mutta tunnen jonkinlaista toveruutta

- ÄO:ni riittäisi Mensaan, mutta en ole liittynyt

- mietin joskus, onko väärin olla näin itseensä tyytyväinen, kun kuitenkin pidän sen omana tietonani enkä halua painaa muita alas, vaan nähdä kaikissa jotain hyvää

Vierailija
107/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällistyttävää, kaikki pitää paikkansa! Teekuppia myöten, kahvia en juo. Ja olen kokeillut harrastelijateatteria, sekä ollut töissä ihan ammattiteatterissakin. :)

Vierailija
108/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis viestiin 111

Vierailija
109/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias nainen. Opiskelen alalla jota rakastan. Olen päässyt irti sairaasta parisuhteesta vaikka meille syntyy lapsi kuukauden päästä ja musta tulee todennäköisesti yh. Jos jatkaisin miehen kanssa päätyisin todennäköisesti opiskelemaan yliopistoon alaa joka ei kiinnosta yhtään. Olen tylsistynyt töiden ja opiskelun puutteessa ja sen takia roikun AV-palstalla. Lopetin myös yritystoimintani miehen kanssa ja olen henkisesti rikki ja uupunut.

Vierailija
110/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:28"]

25-v. 

nainen

luovassa toimistotyössä

kihloissa, ei lapsia

nipo siivoushullu

käyn joka päivä av:lla

juon liikaa

[/quote]

Olet ahdistunut, ehkä tietyissä asioissa jopa neuroottinen. Alkoholi rentouttaa sinua, mutta se saattaa myös tietyissä tilanteissa pahentaa oloasi. Puolisosi kokee itsensä voimattomaksi tilanteessa. Hän alistuu tilanteeseen tekemättä sille mitään. Tiedät ettei kaikki ole kunnossa muttet pidä tilannetta vakavana. Sinulla on mahdollisesti trauma menneisyydessäsi, joka kaipaa käsittelyä.

Sinulla on suorittajan piirteitä. Työsi on ok, joskaan et varsinaisesti nauti siitä.

Haluat nähtävästi lapsia, mutta ennen lasten hankintaa sinun on hyvä opetella pois liiasta siivouksesta. Lapset tuovat tiettyä epäjärjestystä mukana, ja tulet polttamaan itsesi loppuun heidän jälkiään siivotessa.

Alkoholin käyttösi häiritsee itseäsi. Juotko oikeasti liikaa vai oman mittapuusi mukaan liikaa? Miksi juot? Pohdi näitä asioita, ja uskalla myöntää epätäydellisyytesi.

Vierailija
111/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 20:05"]

30-vuotias lapseton, vaaleatukkainen nainen. Minulla on kissa ja olen naimisissa 1,5 vuotta nuoremman miehen kanssa. En asu Suomessa, mutta olen syntyperältäni savolainen. Osallistun huomenna urheilukisoihin. Pikkuveljeni on lähes kaksimetrinen.

[/quote]

Saat huomiota vaaleutesi ansiosta ja se on sinulle tärkeää. Sinusta on hieman hassua olla naimisissa nuoremman miehen kanssa, sillä olit olettanut naivasi vanhemman tai saman ikäisen miehen. Savolaisuus on osa sinua ja huumorintajuasi. Olet itse keskimittainen, kuten myös lähes koko sukusi, ja veljesi on teidän "pikku" kummajaisenne. 

Olet sporttinen, mahdollisesti "ihan oikea" kilpaurheilija. Urheilu on osa sinua, etkä oikein tiedä mitä tekisit ilman sitä.

Vierailija
112/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 20:49"]

Olen 25-v. nainen. Haluaisin lemmikin, mutta tällä hetkellä ajanpuutteen vuoksi en pysty antamaan karvaturrille tarpeeksi huomiota ja huolenpitoa, mikä tekisi siitä onnettoman minun seurassani. Hyvä ruoka on minulle tärkeä ja se pelastaa päivän kuin päivän. Alkoholi ei kuitenkaan missään muodossa kuulu ruokavaliooni ja luokkaannun (hiljaa itsekseni) siitä, kun ihmiset luulevat minun olevan raskaana kieltäytymisen takia. Tällä hetkellä olen sinkku, mutta haluan parisuhteen. Oma perhe on haaveena ja toivottavasti toteutuu lähitulevaisuudessa.

[/quote]

Lapsettomuus, perheettömyys ja sen tuoma turva on kipupisteesi tällä hetkellä. Lohtusyöt, mutta uskoisin että ruokavaliosi on suhteellisen terveellinen. Saatat olla (lievästi) ylipainoinen. Et pidä siitä, että sinun ajatellaan hankkivan lapsen yksin, sillä olet henkeen ja vereen perheihminen. Sopivaa miestä ei ole vielä tullut vastaan. Olet mahdollisesti alkoholistiperheestä, tai vaihtoehtoisesti toinen vanhempasi on käyttänyt alkoholia satunnaisesti ja ollut pelottava (erilainen, esim äänekäs tai sekava) humalassa. Et ole kauhean korkeasti kouluttautunut, mutta käyt töissä. Työ ei ole kovin mieleistä, mutta se menettelee. Sinulla on huonot välit ainakin toiseen vanhempaasi. Pidät eläimistä, ja toivoisit niiden täyttävän parisuhteen ja lasten kokoisen aukon. Yritä oppia nauttimaan elämästäsi sellaisena kuin se on. Tyytyväisenä viehätät ihmisiä ihan eri tavalla kuin onnettomana. Käy aktiivisesti erilaisissa tapahtumissa, mene yökerhoon vaikka ihan vain tanssimaan. Nauti vapaudestasi, ja yritä olla loukkaantumatta raskauskommenteista. Kaikkien ei tarvitse juoda, mutta älä myöskään tuomitse niitä jotka juovat. Alkoholi voi olla joillekkin iso mörkö, mutta suurimmalle osalle ihmisistä se on tapa irtoutua arjesta. 

Vierailija
113/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:10"]

Aika vasta 30v.täyttänyt kahden lapsen (kohta 10 ja 7v) äiti ja naimisissa kymmenen vuotta arabin kanssa. Olen kotona tällä hetkellä ja aion jatkossakin työskennellä kotona esim.perhepäivähoitaja.  Tykkään kuunnella musiikkia ja tanssia, laittaa ruokaa ja toisinaan leipoa. Lasten kavereita saa meille aina tulla. Liikun aika paljon ja tykkään myös olla kotona. Kotona on aina siistiä ja tykkään pestä pyykkiä. 

[/quote]

Sinulle siisteys on merkki välittävästä kodista ja hyvästä kasvuympäristöstä. Olet oikeassa, mutta muista että se ei täytä kaikkia tarpeita - likainen käsienpesuallas ei ole tärkeää verrattuna peli-iltoihin lasten kanssa.

Miehesi arvostaa panostasi kotona, mutta valitettavasti hän tuntuu pitävän sitä joskus itsestäänselvyytenä. Et ole kouluttautunut kauhean korkeasti, etkä oikeastaan ajattele sitä. Muista kuitenkin että lasten kasvaessa isoksi et voi tarrautua äidin rooliin aina, vaan sinulla täytyy olla myös omaa tekemistä ja oma identiteetti. Käy siis kursseja, harrasta ja tee asioita ihan vain itsesi vuoksi.

Lapsesi ovat sinulle tärkeitä, mutta ehkä hieman etäisiä. Etäinen on ehkä väärä sana, mutta tuntuu että yhteiset leikit ja hauskanpito on hieman vähissä. 

Musiikki on tärkeää sinulle, koet sen ehkäpä porttina toiseen maailmaan. Musiikki herättää sinussa tunteita.

Olet hauska ja lämmin nainen, joskin hieman yksinäinen. Asut joko ulkomailla, jossa koet olosi ulkopuoliseksi tai koet olosi ulkopuoliseksi koska miehesi on ulkomaalainen. Kaikki eivät ehkä ymmärrä valintojasi. Vaikka se on ikävää, älä anna sen vaikuttaa sinuun liikaa. 

[/quote]

Tavallaan oikein, tavallaan taas ei. Välit lapsiin on todella läheiset! Teemme kaikkea hauskaa yhdessä, retkeilemme, ulkoilemme, käymme ostoksilla, katsotaan yhdessä elokuvia ja vanhoja kotimaisia sarjoja, niitä, joita itse katsonut lapsena :) Mutta olen myös tiukka ja tarkka äitinä. 

Olen toisinaan yksinäinen, kaipaisin enemmän ihmisiä lähelleni. Kyllä mulla on ollut ihan hyvä lapsuus, toisaalta nyt aikuisena kaipaan emotionaalisesti äitiäni

t.edellinen

Vierailija
114/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:52"]

-Olen 22-vuotias kolmen lapsen äiti ( eikä oo vahinkolapsia,vaikka saanu näin nuorena;))

-naimissa

-ammatti lähihoitaja

-asun pikkukaupungissa

-asutaan väliakaisesti kaksiossa:D omakotitalo rakenteilla

[/quote]

Oma lapsuudenperheesi on ollut mahdollisesti rikkinäinen. Kaipaat perhettä ympärillesi, ja olet aina tiennyt haluavasi perheen nuorena. Olet jopa hieman kiirehtinyt - tai ainakin muiden mielestä. Sinulta kysytään usein lapsistasi, ja siitä ovatko he olleet vahinkoja. Koet sen ärsyttäväksi ja typeräksi. Sinusta on varmasti juoruiltu kaupungissasi paljon, ja vaikka esität muuta niin juoruilu loukkaa sinua. Et koe omaa henkistä kehitystäsi kovin tärkeäksi, vaan olet tyytyväinen elämääsi sellaisena kuin se on. Lapsilukunne on toistaiseksi täynnä, mutta tulevaisuudesta ei voi koskaan tietää.

Et ole naimisissa, etkä koe tarvetta avioitua. "Ehkä joskus?"

Sinulle annan saman vinkin kuin muillekin nuorille (äideille) - harrasta, arvosta ja kehitä itseäsi ja rakenna identiteettiäsi muunkin kuin äityiden varaan. Tutustu uusiin ihmisiin, äläkä koe alemmuutta valintojesi johdosta.

Vierailija
115/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä, 35vuotta, neljä lasta. Mies 5vuotta nuorempi minua. Käyn toisinaan kuntosalilla tai lenkkeilen. Arki rullaa tässä hulinassa perheen ja lasten ympärillä.

Vierailija
116/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:32"]

-29v

-äitiyslomalla

-teen gradua

-harrastan juoksua

-matkustan työni ja vapaa-aikani puolesta paljon

-luen paljon

[/quote]

Elämäsi vaikuttaa täydelliseltä, ja huomaat varmasti itsekin miten paljon se herättää muissa kateutta. Aistit tämän myös arjessasi.  Sinulla on ystäviä, mutta koet että osa heistä on ottanut sinuun etäisyyttä. He ovat mahdollisesti lapsettomia ystäviäsi. Sinulle on tärkeää pysyä kunnossa, ja haluatkin vauvakiloista eroon. Tosin ne lähtisivät muutenkin, sillä olet juossut jo pidemmän aikaa.

Elät parisuhteessa, mutta viihdyt omissa oloissasi. Elät hektisen tuntuista elämää, joka sinulle itsellesi on normaalia arkea. Koet harvoin väsymystä tai kyllästymistä. Olet tasapainoinen, eikä sinulla ole sen suurempia luurankoja kaapissa. Gradusi edistyy hyvin.

Matkustelu on sinulle normi, etkä koe sitä mitenkään erityiseksi asiaksi.

[/quote]

Hahaa.. Tää oli hyvä, mutta ei ihan täysin kohdilleen. Osittain. Olen kyllä omasta mielestäni tasapainossa ja graduni edistyy hyvin. Olen myös liikunnallinen, mutta enemmänkin lihaksikas kuin hoikka. Ystävieni suunnasta puolestaan en koe kateutta, vaan ehkä enemmänkin toisinpäin. Heillä on väikkärin vääntämiset ajankohtaista ja omasta mielestäni mielenkiintoisemmat työt. Väsymystä ja kyllästymistä koen silloin tällöin, mutta en työ/koulujutuista, lähinnä arkirutiineista. Mä olin siis se, joka nyt keskittyy siihen graduun enemmän ja kommentoi tuolla ylempänä.

Vierailija
117/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias mies. Olen esteetikko ja pidän kompleksisuudesta eri taiteissa. Pidän tasaisista ja empaattisista ihmisistä. Lapset ovat inspiroivia. Harrastan juoksemista. Saan tyydytystä konkreettisten asioiden tekemisestä esim. origamit, neulominen ja puutyöt. Olen kyyninen. Opiskelen taidekoulussa jonka tasoon olen pettynyt.

Vierailija
118/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap:n aika lähteä sairastamaan rauhassa, katsotaan taas huomenillalla uudestaan. Hauskaa äitienpäivää mammoille!

Vierailija
119/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. :) En tiedä, mitä kertoisin.

Vierailija
120/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:53"]

Nyt on ap:n aika lähteä sairastamaan rauhassa, katsotaan taas huomenillalla uudestaan. Hauskaa äitienpäivää mammoille!

[/quote]

No, voi. Parane pian. :)