Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita itsestäsi lyhyt esittely, analysoin sinut

Vierailija
09.05.2014 |

En väitä olevani 100% oikeassa analyysissani, eikä tarkoitukseni ole loukata ketään.

Pistäkäähän sitten palautetta kohtasiko todellisuuden kanssa.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-v. nainen. Haluaisin lemmikin, mutta tällä hetkellä ajanpuutteen vuoksi en pysty antamaan karvaturrille tarpeeksi huomiota ja huolenpitoa, mikä tekisi siitä onnettoman minun seurassani. Hyvä ruoka on minulle tärkeä ja se pelastaa päivän kuin päivän. Alkoholi ei kuitenkaan missään muodossa kuulu ruokavaliooni ja luokkaannun (hiljaa itsekseni) siitä, kun ihmiset luulevat minun olevan raskaana kieltäytymisen takia. Tällä hetkellä olen sinkku, mutta haluan parisuhteen. Oma perhe on haaveena ja toivottavasti toteutuu lähitulevaisuudessa.

Vierailija
62/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen 22-vuotias kolmen lapsen äiti ( eikä oo vahinkolapsia,vaikka saanu näin nuorena;))

-naimissa

-ammatti lähihoitaja

-asun pikkukaupungissa

-asutaan väliakaisesti kaksiossa:D omakotitalo rakenteilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v. nainen

- FM, vakituinen työpaikka

- pitkässä parisuhteessa, ei lapsia

- asumme kaksiossa hyvällä auleella Helsingissä

- ylpeä koiranomistaja

- tykkään nettishoppailla

Vierailija
64/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 vuotias kahden lapsen äiti, joka harrastaa juoksua, leivontaa, käsitöitä ja askartelua.

Vierailija
65/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tule takaisin analysoimaan!

Vierailija
66/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! 

Jatkan siitä mihin viimeksi jäin. Jos jätän jotain välistä se voi olla huolimattomuutta tai sitten en tiedä onko kirjoitus tehty vitsillä vai ei. Kimppakivajuttuun sen verran etten ala neuvomaan sellaisissa asioissa. 

Miesten analysointi on minulle vaikeaa, mutta otan haasteen vastaan. 

Ja minua saa toki myös analysoida jos siltä tuntuu. 

Vierailija
67/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:23"]

36 v, naimisissa, kaksoset 6v. Muutettiin miehen kanssa pian tapaamisen jälkeen yhteen, hankittiin minut raskaaksi ja mentiin naimisiin. Olen entinen vela, lapset kuitenkin toivottuja ja rakastan perhettäni valtavan paljon. Olen oikealla alalla töissä mutta haluaisin vaihtaa työpaikkaa. Koen elämäni aika stressaavaksi ja olenkin luopunut monista "omista jutuista" jotta pystyn tekemään kaiken välttämättömän ja lepäämään myös.

[/quote]

Kerroit olevasi entinen vela. Nuorena olet ollut idealistinen ja itsenäinen, ehkä jopa hieman pelottavan varma mielipiteistäsi. Olet kokenut itsesi kehittämisen elämäntehtäväksesi. Et ole kokenut hirveästi tarvetta lisääntyä, ja olet ehkä hieman halveksinut lapsensa nuorena hankkivia ihmisiä. Lapsiasia on mahdollisesti kummitellut mielessäsi aika-ajoin, mutta järki-ihmisenä olet saanut perusteltua lapsettomuuden itsellesi. 

Olet kokenut kolmekymppisenä jonkin merkittävän tapahtuman, joka on saanut sinut muuttamaan mielesi. Nopea eteneminen parisuhteessa viittaisi kuolemantapaukseen tai onnettomuuteen. Vaihtoehtoisesti tapasit miehesi, ja koit ensimmäistä kertaa sellaista rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, sinun lisääntymishalusi heräsi. Elämäsi on suurilta osin pyörinyt lapsettomuuden ympärillä, ja sinulla on ollut jonkin verran vaikeuksia sopeutua uuteen elämääsi. Olet kuitenkin fiksu aikuinen ja priorisoit asioita. Ymmärrät että tilanne on väliaikainen, ja voit jatkaa omia juttujasi myöhemminkin. Silti menetys korpeaa sinua aika-ajoin, varsinkin väsyneenä. Miehesi on osallistuva.

Koulutus on ollut sinulle tärkeää, ja kiva kuulla että olet löytänyt oman alasi. Työpaikan vaihtoon liittyvät syyt ovat nähtävästi sosiaalisia. Kuten jo aiemmin sanoin, sinulla on voimakkaita mielipiteitä ja olet fiksu, tämä voi aiheuttaa työyhteisössä ongelmia. Kyseenalaistatko esimiehesi toimia? Vai ovatko työkaverisi yhtä isoa porukkaa ja tunnetko olosi ulkopuoliseksi?

Vierailija
68/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:25"]

Olen monesta asiasta kiinnostunu,t mutta silti omaa rauhaa rakastava ihminen. Pidän joistakin liikuntalajeista, luonnosta, valokuvaamisesta ja museoista. Moni pitää minua tehokkaana, mutta olen tehokas vain jotta voisin rötvätä sohvalla elokuvia katsellen paremmin, minä nimittäin en pidä sotkuista ja rentoudun parhaiten siistissä kodissa. Aikataulut luovat arkeen tiettyä painetta ja kirjoitan kaiken ylös kalenteriin ja hoidan kaikki ajallani vain siksi, että se vähentää stressiä ja voin siten nukkua yöni paremmin. Pidän enemmän vapaista aikatauluista ja vaihtoehtoisuudesta. Perheeni on pieni, rakastan heitä paljon, mutta joskus kun keskityn johonkin niin toivoisin heidätkin hornantuuttiin.

[/quote]

Olet analyyttinen ihminen ja pohdit paljon asioita. Olet sosiaalinen ja hauska tyyppi, mutta oma aikasi on sinulle tärkeää. Koet eläväsi muita ihmisiä viihdyttääksesi, ja vaikka nautitkin sosiaalisuudesta se on myös äärimmäisen kuluttavaa. Olet pidetty työ-yhteisössä, koska saat asioita aikaiseksi. Monesti ihmiset väistyvät tieltäsi. Et ole nuorena harrastanut vakituisesti mitään, ja sinulla on taipumuksena tehdä sitä mikä tuntuu sillä hetkellä hyvältä. Teet usein tasaista jälkeä, ja välillä ylität itsesi niin harrastuksissa kuin työssäkin.Tämä tosin vaatii inspiraatiota ja aitoa kiinnostusta aiheeseen. 

Olet laiska, mutta stressaannut helposti. Tämän johdosta yrität hoitaa asiasi tehokkaasti. Kärsit mahdollisesti aika-ajoin unettomuudesta.

Koet helposti sosiaalista painetta tehdä tiettyjä asioita. Koulutus, parisuhde, perhe ym. ovat asioita joita joihin toivoisit saavasi enemmän vapauksia. Koet että perheesi tunkeilee, kun he tiedustelevat parisuhdetilannettasi tai vastaavaa asiaa. 

Vierailija
69/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:27"]

28vee mies, en koskaan seurustellut, ja neitsyt ja olen hetero eikö kiinosta huorat. ei ole kavereita (tai on fesessä entisiä mutta en halua tehdä sinne profiilia).

harrastukset menee liikunnassa/lukien enimmäkseen. ollut töissä 8 vuotta. pidän itsestäni huolta, teen omat ruokani ja pesen omat vaatteeni. en vihaa ketää, että voisin ketää satuttaa enkä ole masentunut. mitä kauempana olen ihmisistä erossa sitä iloisempi olen. voin kommunikoida netissä, mutta en sähköpostin kautta. jos joku juttelee minulle, niin vastaan lyhyesti ja yritän kiertää henkilön kaukaa. en tykkää katsekontakteista.

jos minulla ei olisi harrastuksia, niin tappaisin itseni. ne ovat minun ainoa elämisen lähde, josta saan intohimoa ja motivaatiota, mutta näin yleensä en koe olevani masentunut.

[/quote]

Olet pettynyt naisiin jo nuorena. Koet naiset uhkana. Kuitenkin sydämessäsi asuu pieni piiloromantikko, joka haluaisi löytää Sen Oikean ensisilmäyksellä. Piilottelet tätä puolta itsessäsi, ehkä et halua myöntää sen olemassaoloa lainkaan. Pelkäät, että sinulle nauretaan/ei oteta vakavasti/satutetaan. 

Olet itsenäien ja ylpeä siitä. Koet ettet tarvitse ketään muuta, vaikka välillä koetkin yksinäisyyttä. Saat sisältöä elämääsi harrastuksistasi, ja se riittää sinulle. Internet on tärkeä osa elämääsi, mutta tulee tunne että häpeät mahdollisesti itseäsi ja aitoja ajatuksiasi. Vältät viimeiseen asti sitä että joku oppisi tuntemaan sinut oikeasti.

Nähdessäsi puheliaan nuoren naisen pidät häntä automaattisesti typeränä, ja halveksut häntä. Vai onko se vain mielenkiintoa?

Vierailija
70/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:51"]31v. 3 lasta, olen ollut yhdessä lasteni isän kanssa 12v.

Olen yksityinen perhepäivähoitaja, omat lapset jo koulussa.

Meillä ei ole lemmikkejä

Asutaan rivitalossa suurehkossa kaupungissa.

[/quote]

Olet kasvattanut identiteettisi suurimmilta osin miehesi ja äitiytesi varaan. Koulutukseen sinulla ei ole ollut hirveästi aikaa. Olet tyytyväinen elämääsi, etkä tee itsestäsi numeroa. Olet hieman yksinäinen, sosiaaliset suhteesi tahtovat olla kovasti riippuvaisia omasta panoksestasi. Olisit ehkä halunnut vidlä yhden lapsen, etkä ole sulkenut vaihtoehtoa täysin pois.

[/quote]

Hah haa, tämähän meni aika oikein :D. Olisin halunnut vielä lapsen,mutta ei enää olla saatu eikä varmasti saadakkaan :(.

En koe itseäni varsinaisesti yksinäiseksi, koska perheemme asuvat lähellä ja minulla on pari todella läheistä ystävää. Mutta ehlä jonkinlaista aikuis seuran kaipuuta on ainakin arkisin, kun vietän päivät lasten kanssa.

Mieheni kanssa olen kasvanut yhteen kyllä enkä voisi kuvitellakkaan elämääni ilman miestäni eniä tokinilman lapsiakaan.

loppukin analyysi meni oikeastaa ihan oiken :).

[/quote]

Kiva että osui kohdilleen! :)

Vierailija
71/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:32"]

-29v

-äitiyslomalla

-teen gradua

-harrastan juoksua

-matkustan työni ja vapaa-aikani puolesta paljon

-luen paljon

[/quote]

Elämäsi vaikuttaa täydelliseltä, ja huomaat varmasti itsekin miten paljon se herättää muissa kateutta. Aistit tämän myös arjessasi.  Sinulla on ystäviä, mutta koet että osa heistä on ottanut sinuun etäisyyttä. He ovat mahdollisesti lapsettomia ystäviäsi. Sinulle on tärkeää pysyä kunnossa, ja haluatkin vauvakiloista eroon. Tosin ne lähtisivät muutenkin, sillä olet juossut jo pidemmän aikaa.

Elät parisuhteessa, mutta viihdyt omissa oloissasi. Elät hektisen tuntuista elämää, joka sinulle itsellesi on normaalia arkea. Koet harvoin väsymystä tai kyllästymistä. Olet tasapainoinen, eikä sinulla ole sen suurempia luurankoja kaapissa. Gradusi edistyy hyvin.

Matkustelu on sinulle normi, etkä koe sitä mitenkään erityiseksi asiaksi.

Vierailija
72/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:33"]

Olen 22-vuotias ja ilmeisesti täysin koukussa vauvafi:n aihe vapaa -palstaan. Täällä on aika huvittavia keskusteluja. Hurahdankin usein asioihin aivan täysin ja jonkun ajan päästä olenkin täysin kyllästynyt. Olen ensimmäisen vuoden ope-opiskelija. Opiskeluun panostan ensimmäistä kertaa elämässäni kunnolla, tähän asti olen mennyt urheilun ehdoillla. Lopetin juuri keväällä kilpaurani. Olen seurustellut 3 vuotta vanhemman poikaystäväni kanssa reilut kolme vuotta. Haaveilemme (apua monikko!) omistuskaksiosta ja koirasta, joiden odotan toteutuvan tänä-ens vuonna.

[/quote]

Olet ollut aina vähän hälläväliä-tyyppi. Olet tuulella toimiva, ja tykkäät pitää hauskaa. Oletpa saattanut joutua pieniin (oikeasti pieniin!) ongelmiinkin sen johdosta. Koet tarvetta sitoutua, muttet halua muuttua tylsäksi, rutiininomaiseksi pariskunnaksi. Kaipaat pientä jännitystä.

Olet hieman eteentynyt joistakin ystävistäsi, ja roikut nyt avlla. Sanot että palstalla on huvittavia keskusteluja, mutta todellisuudessa luet usein ketjuja vakavissasi, jopa keskustelet niissä asiallisesti. Koet että opettajan ammatti on kutsumustyösi. Olet aiemmin ollut lievä alisuoriutuja aiemmin, mutta nyt kun elämälläsi on varma suunta jaksat panostaa paremmin. Sinua pelottaa hieman omistusasunnon hankinta, sillä alitajuisesti mietit, oletko tehnyt oikean ratkaisun. "Olen vielä nuori, ei tässä mitään kiirettä ole", eikö niin? 

Vierailija
73/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias nainen, minulla on 5½-vuotias tytär. Olen kotoisin Venäjältä. Opiskelen. Tykkään olla ulkona, sisätiloissa en viihdy. Tykkään lukea kirjoja ja olen vegaani. Asun rivitalossa,eikä meillä ole lemmikkejä. Tykkään rockista.   

Vierailija
74/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 20-vuotias tyttönen. Opiskelen yliopistossa (humanistista) alaa, jonka olen kokenut omakseni jo vuosikaudet. Liikun paljon ja olen kiinnostunut kulttuurista (baletti, musiikki, kirjallisuus, teatteri, elokuvat). En käytä alkoholia tai muita päihteitä, minulla on vain muutama hyvä kaveri, joita heitäkin näen harvemmin. Olen ollut koko ikäni kasvissyöjä. Asun pienessä yksiössä. En ole erityisen hyvä missään.

Vierailija
75/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:33"]

- 27 vuotias nainen

- naimisissa, ei lapsia

- yksi veli

- asun kolmatta vuotta Sydneyssa mutten ole täällä pysyvästi

- haluan haluta elää Suomessa, mutta samaan aikaan muutto takaisin (helsinki) hieman ahdistaa

- kamppailen jatkuvasti painoni kanssa. Tällä hetkellä paino ylälukemissa ja lievän ylipainon puolella

- rakastan muotia ja kaikkeen siihen liittyvää

- käytän paljon merkkituotteita, mutta monesti tuttujen seurassa ne hävettävät ja silloin käytän sellaisia, joissa ei logo tai merkki näy päälle, elleivät ne sitten ole halpatuotteita

- luen paljon kirjoja

- minulla on aina ollut lemmikkejä paitsi nyt ja kaipaan lemmikkiä todella paljon

[/quote]

Miehesi on mahdollisesti ulkomaalainen. Sinulla on heikko itsetunto, joka tulee ehkä paino-ongelmistasi. Onko sinua kiusattu painostasi nuorena? Ehkä tämän vuoksi muutto Helsinkiin ahdistaa.

Heikkoa itsetuntoasi kompensoit muodilla ja merkkitavaroilla, sinulla on ehkä alitajuista tarvetta näyttää pärjääväsi. Toki pidät myös kauniista asioista, mutta saat kalliiden tavaroiden ostamisesta mielihyvää. 

Tuttujen seurassa koet häpeää tavastasi pönkittää itseäsi merkkituotteilla, ja siksi pidät ne piilossa. Et halua että sinua sanotaan hienostelijaksi. Vaikka tämä saattaa kuulostaa sinusta epämiellyttävältä, niin sinun pitäisi vain hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Sinun on opittava arvostamaan kehoasi sellaisena kuin se on, ja hyväksyä se ettei sinusta tule Kate Mossia kuin hirveällä työllä ja terveytesi pilaamalla. Mukavuudenhaluisena ihmisenä et kestä näännyttää itseäsi.

Tämä ei ollut mikään kehoitus lihoamaan, vaan nauttimaan itsestäsi! Älä tuijota vaakaa, vaan peiliä. Älä ota stressiä laihduttamisesta. Kaunis hymy antaa paljon anteeksi.

Sinulla on ristiriitainen suhde veljeesi. Hän on iso osa elämääsi, mutta teillä on ollut jotain kränää jossain välissä. Veljesi on sinulle kuitenkin tärkeä ja rakas. 

Sinulla on haaveena lapsen hankinta, mutta samaan aikaan se hirvittää sinua. Haluaako miehesi lapsia? 

Olet hieman lapsenomainen, ja hyvin tunteellinen ihminen. Pidät eläimistä, ja ne antavat sinulle lohtua kun tunnet olosi yksinäiseksi. Olet sosiaalisesti kohtalaisen menestynyt, ja ystävistäsi olet herttainen. 

Vierailija
76/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias nainen, ja työskentelen lääkärinä, mieheni insinöörinä.

Olemme mieheni kanssa kamppaileet paljon lapsettomuushoitojen kanssa jo monta vuotta, mutta ne eivät ole tehonneet. Nyt taidan olla jo liian vanha saamaan lapsia. Olen myös kerran tehnyt abortin nuorena, kadun sitä nyt paljon.  

Olen eronnut kahdesti, tämä on kolmas mieheni. Parisuhteemme ei enää toimi hirveän hyvin. Minulla ei ole lapsia. Ostelen paljon merkkivaatteita, ja tuhlaan muutenkin rahaa paljon. Asumme hienossa omakotitalossa, ja olen keskivertoa rikkaampi. En siedä sotkua melkein yhtään. Minulla on paljon ystäviä, ja asun pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
77/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v nainen. Avoliitossa, seurustellut 5v. Onnellinen parisuhde, jossa nauretaan ja puhutaan paljon.

Olen koulutukseltani merkonomi, tahtoisin jo takaisin kouluun. Olen asiakaspalvelutyössä, josta pidän, ja osa työporukkaa jota rakastan.

Meillä ei ole lapsia, vielä. Mulle tärkeitä asioita on mun ihana perhe, ystävät ja mies. On kuvailtu iloiseksi, hauskaksi ja sosiaaliseksi, tykkään naurattaa porukkaa myös omalla kustannuksella. Työpäivien jälkeen viihdyin kuitenkin hyvin yksin kotona, olen vähän piilo-erakko, mitä ei ensin uskoisi, koska olen todella puhelias ja hyvä ihmisten kanssa.

Kuvailisin itseäni lojaaliksi, rennoksi ja hauskaksi. Mulla on pieni ystäväpiiri, mutta suurimman osan tuntenut jo lapsesta. Viihdyn myös hyvin perheen kanssa. Tykkään istua iltaa ystävien kanssa, mennä ja tulla vapaasti, mutta mun sisällä asuu oikea mummeli, joka tykkää olla kotona, leipoa ja muuttaa maalle lehmien kanssa. Ehkä joskus :)

Vierailija
78/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:33"]

Olen 22-vuotias ja ilmeisesti täysin koukussa vauvafi:n aihe vapaa -palstaan. Täällä on aika huvittavia keskusteluja. Hurahdankin usein asioihin aivan täysin ja jonkun ajan päästä olenkin täysin kyllästynyt. Olen ensimmäisen vuoden ope-opiskelija. Opiskeluun panostan ensimmäistä kertaa elämässäni kunnolla, tähän asti olen mennyt urheilun ehdoillla. Lopetin juuri keväällä kilpaurani. Olen seurustellut 3 vuotta vanhemman poikaystäväni kanssa reilut kolme vuotta. Haaveilemme (apua monikko!) omistuskaksiosta ja koirasta, joiden odotan toteutuvan tänä-ens vuonna.

[/quote]

Olet ollut aina vähän hälläväliä-tyyppi. Olet tuulella toimiva, ja tykkäät pitää hauskaa. Oletpa saattanut joutua pieniin (oikeasti pieniin!) ongelmiinkin sen johdosta. Koet tarvetta sitoutua, muttet halua muuttua tylsäksi, rutiininomaiseksi pariskunnaksi. Kaipaat pientä jännitystä.

Olet hieman eteentynyt joistakin ystävistäsi, ja roikut nyt avlla. Sanot että palstalla on huvittavia keskusteluja, mutta todellisuudessa luet usein ketjuja vakavissasi, jopa keskustelet niissä asiallisesti. Koet että opettajan ammatti on kutsumustyösi. Olet aiemmin ollut lievä alisuoriutuja aiemmin, mutta nyt kun elämälläsi on varma suunta jaksat panostaa paremmin. Sinua pelottaa hieman omistusasunnon hankinta, sillä alitajuisesti mietit, oletko tehnyt oikean ratkaisun. "Olen vielä nuori, ei tässä mitään kiirettä ole", eikö niin? 

[/quote]

voiei ihana :D Olen ollut todella kovaa suorittajatyyppiä asioissa, jotka olen kokenut tärkeäksi, mutta toisaalta taas todella hälläväliä tyyppi niiden asioiden kohdalla joista en ole kiinnostunut. Olen priorisoinut tähän asti urheilun tärkeinmäksi ja kaikki muu on mennyt sen ehdoilla. Koulussa olen aina ollut 9:n oppilas, mutta silti on harmittanut kuinka olen päässyt niin helpolla, enkä ole koskaan antanut kaikkeani sen eteen. Opettajaksi olen halunnut ihan lapsesta saakka. Ja kyllä urheilu-uran rakentamisen aikainen epävarmuus on opiskelun myötä muuttunut vakaaksi uskomukseksi siitä, että olen oikealla tiellä :) ollaan nuori ja menevä pariskunta ja oman asunnon osto vähän hirvittää, mutta haluaisimme maksaa lainaa ja samalla kerätä rahaa omaan pussiin, eikä vuokranantajan.

Vierailija
79/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia on helppo huijata.

Vierailija
80/152 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias humanistiselta alalta vastavalmistunut (FM) nainen. Olen opiskellut paljon luovia taide- ja viestintäaineita ja suorittanut myös opettajan opinnot. Lisäksi olen opiskellut yhden lukuvuoden ajan ulkomailla. En ole työskennellyt opintojeni ohella mutta olen ollut jo seitsemän vuotta samassa kesätyöpaikassa. Tulevaisuudessa, joka nyt vielä on kovin epävarma, näen itseni ihmisläheisessä melko simppelissä työssä, jonka vastapainona teen joko ohella tai väliin vuorotteluvapaalla jotakin omaa älyllisesti haastavaa projektiani, ehkäpä väitöskirjaa.

Asun kaupungissa tilavassa mutta edullisessa kerrostaloyksiössä kolmen kilometrin päässä keskustasta. Suurin osa huonekaluistani on jonkun vanhoja, mutta olen sisustanut kotini hieman folkhenkisesti oman makuni mukaiseksi lämpimäksi pikku pesäksi. Rakastan kotikaupunkiani mutta viihdyn myös maaseudulla ja luonnonmaisemissa. Yksi lempivapaajanviettotavoistani on mökkeily. Minulla on ajokortti muttei omaa autoa. Liikun paljon kävellen ja polkupyöräillen ja käytän jonkin verran julkisia.

Minulla on paljon ystäviä ja tuttavia, ja sosiaalinen piirini on laaja. En kuitekaan käy juhlimassa tai liiku muodollisissa tilaisuuksissa. Elokuvaillat kotosalla ja illanistujaiset ruokineen ovat enemmän minun juttuni. Seurustelen nyt toista vuotta mieheni kanssa. Emme asu vielä yhdessä vaikka asiasta on jo alustavasti keskusteltu. Suurimat unelmani tällä hetkellä ovat yhteinen mukava koti ja yhteinen arki tämän rakastamani miehen kanssa sekä yli puolen vuoden pätkä oman alan töitä. Vanhempani ovat elossa ja minulle läheisiä, vaikken vierailekaan heidän luonaan juuri useammin kuin kerran kuussa. Minulla on yksi veli, jota tapaan usein.

Harrastan pilatesta ja uintia. Vapaa-ajallani myös luen paljon ja katson runsain mitoin erilaisia tv-sarjoja. Olen koukussa Aihe vapaa -palstaan ja facebookiin. Erityisesti Aihe vapaa -palstaan.

(Tämä ei tainnut olla kovin lyhyt esittely, hups.)