Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita itsestäsi lyhyt esittely, analysoin sinut

Vierailija
09.05.2014 |

En väitä olevani 100% oikeassa analyysissani, eikä tarkoitukseni ole loukata ketään.

Pistäkäähän sitten palautetta kohtasiko todellisuuden kanssa.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias kahden lapsen äiti. Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi, olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta, mutta emme ole naimisissa. Lasten lisäksi meillä on yhteinen omistusasunto. Äitiyslomieni aikana opiskelin uuteen ammattiin, jossa olen nyt aloittanut. Työskentelen osa-aikaisesti, koska hoidamme pienet lapsemme yhdessä/vuorotelle kotona. Sekä entinen että nykyinen ammattini ovat teknillis-taiteellisi ja viihdyn töissäni todella hyvin.

Vierailija
42/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:19"]

Ikä 38, nainen, naimisissa. Työssä suuressa tavaratalossa, ei kuitenkaan suoranaisesti myynnin tehtävissä, ylempi toimihenkilö. Yli 10 vuotta samassa firmassa mutta tehtäviä olen vaihtanut monta kertaa. Koulutus yo-pohjainen ammattitutkinto, AMK-tutkinto ja yksi oppisopimustutkinto.

Normaalipainoinen (vielä jonkin aikaa, koska olen raskaana), en harrasta juurikaan urheilua. Lemmikkinä rottia joihin hurahdin viitisen vuotta sitten. Olen aina juonut tosi vähän alkoholia, enkä tupakoi ja tykkään syödä suht terveellisesti.

Trollailen joskus täällä AV-palstalla :)

[/quote]

Et ole oikein koskaan tiennyt mitä haluat työltäsi. Se ei ole intohimosi, mutta olet velvollisuudentuntoinen. Olet lykännyt lastensaantia tarkoituksella myöhemmälle iälle, sillä olet hyvin rationaalinen ihminen. Rottasi ovat sinulle tärkeitä, sinulla taitaa olla kuvia niistä facebookissa. Tykkäät olla huomioituna, muttet vedä hommaa yli. Annat tilaa myös muille. Syöt yleensä terveellisesti ja sopivia määriä, joskus sorrut pieneen herkutteluun. Alkoholia et ole käyttänyt, sillä koet olevasi hyvää seuraa myös ilman sitä. Olet oikeassa. Arvostat terveellisiä elämäntapoja, muttet ole nipo. 

Olet innoissasi raskaudestasi, mutta samalla meinaa vähän hirvittää. Lapsi "sai tulla jos on tullakseen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:21"]Haluaisin kahta miestä kerralla, mutta en vielä vuoden, loputtoman chatissa roikkumisen ja yksien tekemieni ohareidenkaan jälkeen ole uskaltanut viedä haavettani loppuun.[/quote]

Haluaisit että kerron sinulle mitä tehdä - en tee sitä. Tiedät sen itsekin.

Vierailija
44/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:22"]

Olen keski-ikäinen nainen, yh. Asun kaupungissa.

Käyn yhtä kurssia. En siis ole töissä.

En kerro enempää. .vaan sinä?

[/quote]

Et ole täysin tyytyväinen elämääsi. Olet kuitenkin kypsä, ja hyväksyt tilanteen. Olet itsenäinen, mutta parisuhteessa sinulla on tapana tulla heikoksi. Elämäsi on parempaa näin. Lapsesi on sinulle rakas, mutta järki-ihmisenä sinun on joskus hankala osoittaa sitä. Uskalla tehdä se! 

Vierailija
45/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt apn täytyy poistua, mutta katsotaan jos jatkan analysoimista myöhemmin tämän viikonlopun aikana!

Kiitos kaikille analysoitaville ja varsinkin niille jotka kertoivat analyysini paikkaansapitävyydestä! Oli kivaa!

Vierailija
46/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:22"]

Olen keski-ikäinen nainen, yh. Asun kaupungissa.

Käyn yhtä kurssia. En siis ole töissä.

En kerro enempää. .vaan sinä?

[/quote]

Et ole täysin tyytyväinen elämääsi. Olet kuitenkin kypsä, ja hyväksyt tilanteen. Olet itsenäinen, mutta parisuhteessa sinulla on tapana tulla heikoksi. Elämäsi on parempaa näin. Lapsesi on sinulle rakas, mutta järki-ihmisenä sinun on joskus hankala osoittaa sitä. Uskalla tehdä se! 

[/quote]

Wau! Aivan oikein!

Vierailija
47/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käykö sulle jos analysoin sut?

Yksi kyselijöistä.

Vierailija
48/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v, onnellisesti naimisissa. Asun Helsingin keskustassa vuokralla. Meillä on lemmikkejä. Ei ole lapsia, eikä hinkua niihin. Pyrin juuri opiskelemaan. Matkustelen niin paljon kuin mahdollista ja haaveilemme ulkomaille muutosta. Viihdyn kotona, mutta koen olevani vähän epäaktiivinen.

Vierailija
49/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh pitääpäs kokeilla!

-oon 24 v ja seurustellut pidemmän aikaa.

-vuosi sitten valmistunut amk:sta ja työssä ollut sieltä asti

-harrastan lukemista ja ratsastusta

-asun mukavasti rivitalossa ja kaksi kissaa tullut jo aiemmin hankittua.

Vierailija
50/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vasta 30v.täyttänyt kahden lapsen (kohta 10 ja 7v) äiti ja naimisissa kymmenen vuotta arabin kanssa. Olen kotona tällä hetkellä ja aion jatkossakin työskennellä kotona esim.perhepäivähoitaja.  Tykkään kuunnella musiikkia ja tanssia, laittaa ruokaa ja toisinaan leipoa. Lasten kavereita saa meille aina tulla. Liikun aika paljon ja tykkään myös olla kotona. Kotona on aina siistiä ja tykkään pestä pyykkiä. 

Vierailija
51/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:10"]Aika vasta 30v.täyttänyt kahden lapsen (kohta 10 ja 7v) äiti ja naimisissa kymmenen vuotta arabin kanssa. Olen kotona tällä hetkellä ja aion jatkossakin työskennellä kotona esim.perhepäivähoitaja.  Tykkään kuunnella musiikkia ja tanssia, laittaa ruokaa ja toisinaan leipoa. Lasten kavereita saa meille aina tulla. Liikun aika paljon ja tykkään myös olla kotona. Kotona on aina siistiä ja tykkään pestä pyykkiä. 

[/quote]

En ole ap, mutta vastaan silti.

Olet suht onnellinen ja tasapainoinen. Sulla ei ole suurempia ongelmia.

Vierailija
52/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo

Vierailija
53/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias nainen. Minulla ei ole lapsia, mutta pidän enemmän koirista muutenkin. Olen pakkomielteisen kiinnostunut yhdestä aiheesta (tietty aikakausi ja ihmisryhmä historiassa). Minulla on paljon bisnesideoita ja toivon, että jokin niistä tärppää. Haluan rikastua kahdesta syystä: a) haluan rahoittaa tutkimustani, jotta saan selville totuuden tuosta yhdestä aiheesta; ja b) haluan suunnata loput rahani ympäristöystävällisen teknologian ja ympäristönsuojeluprojektien tukemiseen.

Vierailija
54/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Musta tulis sit joskus VTM, mut nyt opinnot ehkä hieman aikataulusta jäljessä.

Ystävät on mulle tosi tärkeitä, samoin mun vanhemmat ja sisarukset. Oon sinkku, lähinnä varmaan siksi, koska oon niin ujo ja epävarma. Oon piiloromantikko ja vauvakuumekin vaivaa jo välillä. :) Mut järki kädessä.

Vierailija
55/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18-vuotias poika, opiskelen ammattiopistossa toista vuotta vaatetusalaa. Muutin 16-vuotiaana pois kotoa toiseen kaupunkiin koulun perässä.  Olen 168 cm pitkä ja painan 54 kg.Tyylini on pojaksi hieman erilainen kuin mihin on totuttu. Ulkonäköasiat ovat minulle tärkeitä. Poltan paljon, juon suhteellisen usein, syön epäterveellisesti. Koulussa olen hyvää keskitasoa.

Rakastan ystäviäni ja heidän tapaamistaan, mutta tarvitsen paljon yksinäisyyttä ja omaa rauhaa. Kuuntelen usein musiikkia erikoisilla ja hämmentävillä sanoituksilla.

Vierailija
56/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen luovaa työtä, kumppanini on 13 vuotta nuorempi. Minulla on kissa. Rakastan vanhoja rakennuksia ja matkustan mielelläni. Katson paljon elokuvia ja luen kirjoja.

Vierailija
57/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin pikkusiveä että kolmen kimppa järkytti häntä. Ei mitään elämänkokemusta todellisuudessa siis. Siinähän vedät hatusta analyysit muille, pelle.

Vierailija
58/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-v. 

nainen

luovassa toimistotyössä

kihloissa, ei lapsia

nipo siivoushullu

käyn joka päivä av:lla

juon liikaa

Vierailija
59/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:19"]

Ikä 38, nainen, naimisissa. Työssä suuressa tavaratalossa, ei kuitenkaan suoranaisesti myynnin tehtävissä, ylempi toimihenkilö. Yli 10 vuotta samassa firmassa mutta tehtäviä olen vaihtanut monta kertaa. Koulutus yo-pohjainen ammattitutkinto, AMK-tutkinto ja yksi oppisopimustutkinto.

Normaalipainoinen (vielä jonkin aikaa, koska olen raskaana), en harrasta juurikaan urheilua. Lemmikkinä rottia joihin hurahdin viitisen vuotta sitten. Olen aina juonut tosi vähän alkoholia, enkä tupakoi ja tykkään syödä suht terveellisesti.

Trollailen joskus täällä AV-palstalla :)

[/quote]

Et ole oikein koskaan tiennyt mitä haluat työltäsi. Se ei ole intohimosi, mutta olet velvollisuudentuntoinen.

Itseasiassa tiedän mitä haluan työltäni ja tämän on juuri sellaista eli omatoimista, tutkivaa, ihmiskeskeistä ja älyllisestikin haastavaa. Tosin mitään erityista alaa minulla ei ole ollut koskaan mielessä. Pidän myös vaihtelusta työssä ja olen kiinnostunut vähän kaikesta, haluan ymmärtää kokonaisvaltaisesti eri prosesseja

Olet lykännyt lastensaantia tarkoituksella myöhemmälle iälle, sillä olet hyvin rationaalinen ihminen.

Lapsen hankkimista olen harkinnut vasta muutaman vuoden, esim. 33-vuotiaana ei tainnut aihe käydä mielessäkään vaikka olin jo ollut mieheni kanssa useamman vuoden. Joskus nuorempana tosin tein päätöksen, että lapsi tulee vasta kun olen naimisissa ja päätös piti. Naimisissa ollaa oltu 1,5v

Rottasi ovat sinulle tärkeitä, sinulla taitaa olla kuvia niistä facebookissa.

On muutama, mutta en ole kauhean aktiivinen FB:ssä muutenkaan

Tykkäät olla huomioituna, muttet vedä hommaa yli. Annat tilaa myös muille.

Pidän, että olemassaoloni huomioidaan, kuten varmaan kuka tahansa normaali ihminen, mutta en ole esiintyjätyyppiä, esiinnyn jos on tarvis mutta en hakeudu tilanteisiin joissa olen huomion keskipisteessä

Syöt yleensä terveellisesti ja sopivia määriä, joskus sorrut pieneen herkutteluun. Alkoholia et ole käyttänyt, sillä koet olevasi hyvää seuraa myös ilman sitä. Olet oikeassa.

Oikeastaan koen olevani tylsähköä seuraa koska kaverit juovat yleensä runsaasti ja selkeästi pitävät sitä hauskana ajanviettotapana. Myös työpiireissä humalassa olo ja alkoholin nauttiminen on iso osa vapaa-aikaa ja minua pidetään vähän outona kun en juurikaan ryyppää. Esim. en kärsi lomaltapaluu-krapuloista :)

Arvostat terveellisiä elämäntapoja, muttet ole nipo. 

Olet innoissasi raskaudestasi, mutta samalla meinaa vähän hirvittää. Lapsi "sai tulla jos on tullakseen"

Olin päättänyt etten lähde lapsettomuushoitoihin ja adoptiokin tuntui hankalalta joten siinä mielessä olet oikeassa

[/quote]

Eli noin 40% analyysistä on suurinpiirtein oikein.

Vierailija
60/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias lapseton, vaaleatukkainen nainen. Minulla on kissa ja olen naimisissa 1,5 vuotta nuoremman miehen kanssa. En asu Suomessa, mutta olen syntyperältäni savolainen. Osallistun huomenna urheilukisoihin. Pikkuveljeni on lähes kaksimetrinen.