Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita itsestäsi lyhyt esittely, analysoin sinut

Vierailija
09.05.2014 |

En väitä olevani 100% oikeassa analyysissani, eikä tarkoitukseni ole loukata ketään.

Pistäkäähän sitten palautetta kohtasiko todellisuuden kanssa.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:01"]19v, yksi lapsi, kohta naimisissa, valmistun 3viikon päästä ammattiin. Töitä on tiedossa enemmä ku tarpeeks :)

[/quote]

Sinulla on suuret toivot tulevaisuudelle, ja koet olevasi jo parikymppisenä elämäsi huipulla. Olet halunnut aina äidiksi, ja olet tyytyväinen valintaasi. Sinulla on kova luotto mieheesi, ja sinusta elätte unelmaa. Haluaisit lähiaikoina toisen lapsen. Vanhempiesi mielestä pidät turhaa kiirettä, ja sinulla on kova halu todistaa heidän luulonsa vääriksi. Et koe koulutusta kovin tärkeäksi, sinulle on tärkeintä että työ on ok, niitä riittää ja palkkakin menettelee. Varo rakentamasta identiteettiäsi täysin äityiden varaan, muuten elämäsi voi tuntua tyhjältä kun lapset ovat isoja. Onnea ja menestystä!

Vierailija
22/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kahta miestä kerralla, mutta en vielä vuoden, loputtoman chatissa roikkumisen ja yksien tekemieni ohareidenkaan jälkeen ole uskaltanut viedä haavettani loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen, yh. Asun kaupungissa.

Käyn yhtä kurssia. En siis ole töissä.

En kerro enempää. .vaan sinä?

Vierailija
24/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 v, naimisissa, kaksoset 6v. Muutettiin miehen kanssa pian tapaamisen jälkeen yhteen, hankittiin minut raskaaksi ja mentiin naimisiin. Olen entinen vela, lapset kuitenkin toivottuja ja rakastan perhettäni valtavan paljon. Olen oikealla alalla töissä mutta haluaisin vaihtaa työpaikkaa. Koen elämäni aika stressaavaksi ja olenkin luopunut monista "omista jutuista" jotta pystyn tekemään kaiken välttämättömän ja lepäämään myös.

Vierailija
25/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:04"]Olen 34-vuotias nainen. Olen avoliitossa 5 vuotta nuoremman miehen kanssa ja meillä on kaksi kissaa, mutta ei lapsia. Asumme kerrostalokaksiossa kivalla alueella suuressa suomalaisessa kaupungissa. Harrastan kokkausta, kuntosalia ja lenkkeilyä, tosi-tv:n katsomista ja sisustusta. Olen töissä johtavissa asiantuntijatehtävissä. Koulutukseni on ylioppilas.

[/quote]

Olet hieman yksinäinen. Koet, että elämästäsi puuttuu jotain. Sinulla on muutamia ystäviä, mutta tunbet olevasi eri elämänvaiheessa heidän kanssaan. Miehesi saattaa nähdä omia kavereitaan, ja tavallaan kadehtit häntä siitä. Olet kuitenkin suhteellisen tyytyväinen. Kissasi ovat sinun lapsiasi, kärsit joko lapsettomuudesta tai et ole vielä varma haluatko lapsia. Olet herkkä ja ehkä hieman konservatiivinen. Pidät vaaleista väreistä.

Vierailija
26/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesta asiasta kiinnostunu,t mutta silti omaa rauhaa rakastava ihminen. Pidän joistakin liikuntalajeista, luonnosta, valokuvaamisesta ja museoista. Moni pitää minua tehokkaana, mutta olen tehokas vain jotta voisin rötvätä sohvalla elokuvia katsellen paremmin, minä nimittäin en pidä sotkuista ja rentoudun parhaiten siistissä kodissa. Aikataulut luovat arkeen tiettyä painetta ja kirjoitan kaiken ylös kalenteriin ja hoidan kaikki ajallani vain siksi, että se vähentää stressiä ja voin siten nukkua yöni paremmin. Pidän enemmän vapaista aikatauluista ja vaihtoehtoisuudesta. Perheeni on pieni, rakastan heitä paljon, mutta joskus kun keskityn johonkin niin toivoisin heidätkin hornantuuttiin.

Vierailija
27/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:08"]Rakastan luontoa ja raskasta rockia. Minusta on mukavampi olla yhteydessä ihmisiin netin kautta kuin livenä. Olen tyytyväinen elämääni, osaan kääntää vastoinkäymiset huumoriksi.

[/quote]

Analysoit jo itsesi! :) pidät varmaan myös eläimistä? Olet hyvin itsetietoinen ja itsenäinen nainen. Sinulla saattaa olla kovia kokemuksia takana, ja tiedät etteivät ne voi pysäyttää sinua.

Vierailija
28/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28vee mies, en koskaan seurustellut, ja neitsyt ja olen hetero eikö kiinosta huorat. ei ole kavereita (tai on fesessä entisiä mutta en halua tehdä sinne profiilia).

harrastukset menee liikunnassa/lukien enimmäkseen. ollut töissä 8 vuotta. pidän itsestäni huolta, teen omat ruokani ja pesen omat vaatteeni. en vihaa ketää, että voisin ketää satuttaa enkä ole masentunut. mitä kauempana olen ihmisistä erossa sitä iloisempi olen. voin kommunikoida netissä, mutta en sähköpostin kautta. jos joku juttelee minulle, niin vastaan lyhyesti ja yritän kiertää henkilön kaukaa. en tykkää katsekontakteista.

jos minulla ei olisi harrastuksia, niin tappaisin itseni. ne ovat minun ainoa elämisen lähde, josta saan intohimoa ja motivaatiota, mutta näin yleensä en koe olevani masentunut.

Vierailija
29/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:51"]31v. 3 lasta, olen ollut yhdessä lasteni isän kanssa 12v.

Olen yksityinen perhepäivähoitaja, omat lapset jo koulussa.

Meillä ei ole lemmikkejä

Asutaan rivitalossa suurehkossa kaupungissa.

[/quote]

Olet kasvattanut identiteettisi suurimmilta osin miehesi ja äitiytesi varaan. Koulutukseen sinulla ei ole ollut hirveästi aikaa. Olet tyytyväinen elämääsi, etkä tee itsestäsi numeroa. Olet hieman yksinäinen, sosiaaliset suhteesi tahtovat olla kovasti riippuvaisia omasta panoksestasi. Olisit ehkä halunnut vidlä yhden lapsen, etkä ole sulkenut vaihtoehtoa täysin pois.

[/quote]

Hah haa, tämähän meni aika oikein :D. Olisin halunnut vielä lapsen,mutta ei enää olla saatu eikä varmasti saadakkaan :(.

En koe itseäni varsinaisesti yksinäiseksi, koska perheemme asuvat lähellä ja minulla on pari todella läheistä ystävää. Mutta ehlä jonkinlaista aikuis seuran kaipuuta on ainakin arkisin, kun vietän päivät lasten kanssa.

Mieheni kanssa olen kasvanut yhteen kyllä enkä voisi kuvitellakkaan elämääni ilman miestäni eniä tokinilman lapsiakaan.

loppukin analyysi meni oikeastaa ihan oiken :).

Vierailija
30/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:10"]Olen kolmekymppinen tohtori ja pidän maastopyöräilystä, vuorilla vaeltelusta ja vapaahiihdosta.

[/quote]

Olet aktiivinen liikkuja, ja varusteesi ovat aina viimeisen päälle. Et ole hirveän avoin, enempi järki-ihminen kuin tunneihminen. Olet syvällinen ja pohdit asioita. Olet matkustellut nuorena, tehnyt vaellusmatkoja vieraissa maissa.

Vierailija
31/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:55"]Tykkään seksistä, miehistä, oluesta ja laiskottelusta.

[/quote]

Olet "jätkämäinen", hieman ylipainoinen nainen. Olet tottunut olemaan porukan ainoa nainen. Koulutuksesi on matala, mutta työ on sinulle vain se pakollinen paha josta maksetaan. Miehesi pelkää sinua hieman. Olet räväkkä, sinulla on nähtävästi tatuointeja. Et tykkää näyttää tunteitasi, ja kämtket ne räväkkyytesi alle. Olet todella hauskaa bileseuraa, joskin et pidä ulkopuolisista naisista porukassasi.

[/quote] Harmi, vain yksi kohta oikein:  Olet tottunut olemaan porukan ainoa nainen.

[/quote]

Kiitos palautteesta! :)

Vierailija
32/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:08"]Rakastan luontoa ja raskasta rockia. Minusta on mukavampi olla yhteydessä ihmisiin netin kautta kuin livenä. Olen tyytyväinen elämääni, osaan kääntää vastoinkäymiset huumoriksi.

[/quote]

Analysoit jo itsesi! :) pidät varmaan myös eläimistä? Olet hyvin itsetietoinen ja itsenäinen nainen. Sinulla saattaa olla kovia kokemuksia takana, ja tiedät etteivät ne voi pysäyttää sinua.

[/quote]Jep, kyllä pidän eläimistä mutta en niin paljon että hankkisin oman lemmikin. Muut kohdat menivät oikein :).

Vierailija
33/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-29v

-äitiyslomalla

-teen gradua

-harrastan juoksua

-matkustan työni ja vapaa-aikani puolesta paljon

-luen paljon

Vierailija
34/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:11"]Olen 30+ vuotias, yhden pienen lapsen äiti, käyn töissä media-alan yrityksessä, naimisissa, yhdessä miehen kanssa yli 10 vuotta, asun Helsingissä.

[/quote]

Olette mahdollisesti kärsineet lapsettomuudesta. Suhteesi mieheesi ei välttämättä ole se intihimoisin, mutta se sopii sinulle. Olette kasvaneet yhteen, ja rakastat miestäsi. Lapsesi on sinulle rakas ja todella toivottu. Pidät kirjoista ja taiteesta.

Vierailija
35/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias ja ilmeisesti täysin koukussa vauvafi:n aihe vapaa -palstaan. Täällä on aika huvittavia keskusteluja. Hurahdankin usein asioihin aivan täysin ja jonkun ajan päästä olenkin täysin kyllästynyt. Olen ensimmäisen vuoden ope-opiskelija. Opiskeluun panostan ensimmäistä kertaa elämässäni kunnolla, tähän asti olen mennyt urheilun ehdoillla. Lopetin juuri keväällä kilpaurani. Olen seurustellut 3 vuotta vanhemman poikaystäväni kanssa reilut kolme vuotta. Haaveilemme (apua monikko!) omistuskaksiosta ja koirasta, joiden odotan toteutuvan tänä-ens vuonna.

Vierailija
36/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:04"]Olen 34-vuotias nainen. Olen avoliitossa 5 vuotta nuoremman miehen kanssa ja meillä on kaksi kissaa, mutta ei lapsia. Asumme kerrostalokaksiossa kivalla alueella suuressa suomalaisessa kaupungissa. Harrastan kokkausta, kuntosalia ja lenkkeilyä, tosi-tv:n katsomista ja sisustusta. Olen töissä johtavissa asiantuntijatehtävissä. Koulutukseni on ylioppilas.

[/quote]

Olet hieman yksinäinen. Koet, että elämästäsi puuttuu jotain. Sinulla on muutamia ystäviä, mutta tunbet olevasi eri elämänvaiheessa heidän kanssaan. Miehesi saattaa nähdä omia kavereitaan, ja tavallaan kadehtit häntä siitä. Olet kuitenkin suhteellisen tyytyväinen. Kissasi ovat sinun lapsiasi, kärsit joko lapsettomuudesta tai et ole vielä varma haluatko lapsia. Olet herkkä ja ehkä hieman konservatiivinen. Pidät vaaleista väreistä.

[/quote]

Tässä ei ole kauheasti oikein. Lapsiasia ehkä sinne päin, olen lähinnä vela, mutta pieni takaportti mielessä avoinna. Kissani eivät ole lapsiani, rakkaita perheenjäseniä toki, mutta en paljoakan hössötä niistä. Olen tällä hetkellä tosi onnellinen enkä koskaan kärsi yksinäisyydestä, vaan nautin yksinolosta, tosin nykyään sitä on aika vähän. Olen kyllä aika herkkä ja olen kärsinyt masennuksesta. Pidän kirkkaista, heleistä väreistä.

Vierailija
37/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 27 vuotias nainen

- naimisissa, ei lapsia

- yksi veli

- asun kolmatta vuotta Sydneyssa mutten ole täällä pysyvästi

- haluan haluta elää Suomessa, mutta samaan aikaan muutto takaisin (helsinki) hieman ahdistaa

- kamppailen jatkuvasti painoni kanssa. Tällä hetkellä paino ylälukemissa ja lievän ylipainon puolella

- rakastan muotia ja kaikkeen siihen liittyvää

- käytän paljon merkkituotteita, mutta monesti tuttujen seurassa ne hävettävät ja silloin käytän sellaisia, joissa ei logo tai merkki näy päälle, elleivät ne sitten ole halpatuotteita

- luen paljon kirjoja

- minulla on aina ollut lemmikkejä paitsi nyt ja kaipaan lemmikkiä todella paljon

Vierailija
38/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:16"]-paljon hilsettä

-nyppyläinen punertava häpy-iho

-pistävä siili hävyssä

-pitkät sääri-ja kainalokarvat

-pieree koko ajan

-surffaa koko ajan av:lla

-syö paljon suklaata

-pituus 167 cm ja paino 53 kg

-tykkää aku ankoista

-ajattelee vähän väliä seksiä

-laiska kotitöissä

[/quote]

Av-mamma!

Vierailija
39/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 20-vuotias, viime kevään ylioppilas. Opiskelen lääkiksen pääsykokeisiin, mutta en tule pääsemään sisään tänä vuonna. Kesäksi menen ravintolaan töihin, sen jälkeen en tiedä. Asun vielä äitini ja siskoni kanssa, vanhempani erosivat 2v sitten, molemmilla uudet kumppanit. Meillä on koira, välivuotenani tein vapaaehtoistöitä afrikassa, en seurustele.

Vierailija
40/152 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:11"]Olen 30+ vuotias, yhden pienen lapsen äiti, käyn töissä media-alan yrityksessä, naimisissa, yhdessä miehen kanssa yli 10 vuotta, asun Helsingissä.

[/quote]

Olette mahdollisesti kärsineet lapsettomuudesta. Suhteesi mieheesi ei välttämättä ole se intihimoisin, mutta se sopii sinulle. Olette kasvaneet yhteen, ja rakastat miestäsi. Lapsesi on sinulle rakas ja todella toivottu. Pidät kirjoista ja taiteesta.

[/quote]

Aika hauskaa, melkein oikein meni. Lapsettomuudesta emme ole kärsineet, elimme kyllä vuosia dinkkuelämää mutta tarkoituksella ja tyytyväisinä. Omat kipukohtani ovat muualla. MUTTA olen kyllä saanut keskenmenon, että sikäli.