Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kosmetologit! Miksi suosittelette vääränsävyisiä meikkipohjia?
09.05.2014 |
Mulla on viisi osin käytettyä meikkivoidetta. Kaikki kosmetologien valitsemia. Kaksi liian tummaa, yksi liian punainen, yksi liian keltainen. Tuntuu, että oikeaa sävyä ei vaan löydy ja sitten myydään vaan "jotain".
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oletko ne tummat ostanut kenties syksyllä, kun ihon on ollut ruskettunut? Ei ne varmasti nyt keväällä näytäkään hyviltä.