Ihastuksestani löytyy harmillisen vähän tietoa netistä
Fb-profiilin löysin, mutta siellä on vain kasvokuva. Insta-profiilia en löytänyt. Google löysi vain opinnäytetyön ja pari mainintaa, joista ei saa oikein mitään irti.
Käy hankalaksi tämä stalkkaaminen.
Kommentit (31)
Mun kohdalla löytäisit vielä vähemmän. En ole naamakirjassa. Instaa en ole käyttänyt koskaan. Nimeni googlettamalla en itse löytänyt mitään.
Muistathan myös kertoa ihastuksellesi että olet stalkkeri?
Vierailija kirjoitti:
Verotoimisto on ehdoton.
Syntymäaika ja paikkakunta tiedettävä.
Minusta ei löydy muuta kuin työhön liittyvää juuri kaltaistesi ihmisten takia.
Kaikki, mitä minusta löytyy netistä, on jonkun muun tahon sinne laittamaa. Stalkkaajan toiminta on juurikin tässä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla löytäisit vielä vähemmän. En ole naamakirjassa. Instaa en ole käyttänyt koskaan. Nimeni googlettamalla en itse löytänyt mitään.
Tuo olisi ideaalitilanne, mutta työn takia siellä on tietoa, töihin liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, mitä minusta löytyy netistä, on jonkun muun tahon sinne laittamaa. Stalkkaajan toiminta on juurikin tässä taustalla.
Minusta ei enää löydy mitään googlettamalla, sekin juuri stalkkerin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalkkerit voivat kyllä aika paljon rajoittaa elämää, jopa töitä. Aikoinaan tukki kaikki puhelimet ja netit viesteillään minun lisäkseni myös työkavereilta. Sai kahdesti laajennetun lähestymiskiellon ennen kun uskoi. Paitsi että jokunen viesti on tullut sen jälkeenkin, lähes 10 vuoden kuluttua.
Fb-profiilissa vain kasvokuva? Mitä muuta siellä pitäisi sitten olla? Alastonkuva?
Itse poistin facebookin jonkin aikaa sitten, kun eräs puolituttu, jonka olin nähnyt viimeksi melkein 10 vuotta sitten, kertoi minulle käyvänsä kyyläämässä profiiliani. Tajusin silloin että ties kuinka moni muukin käy. Inhottava ajatus. Enää en ole missään somessa, enkä mene, ainakaan omalla naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen? Monesti tietyt valtiolla työskentelevät ovat somen suhteen tosi arkoja.
Noin 30, en tiedä tarkasti. On kyllä töissä julkisella sellaisessa ammatissa, jossa ei halua asiakkaiden olevan yhteydessä vapaa-ajalla, että saatat olla oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sellaista voi toiselle paljastaa Sehän voisi luulla minun olevan joku epätoivoinen, lemmenjanoinen psykopaatti ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalkkerit voivat kyllä aika paljon rajoittaa elämää, jopa töitä. Aikoinaan tukki kaikki puhelimet ja netit viesteillään minun lisäkseni myös työkavereilta. Sai kahdesti laajennetun lähestymiskiellon ennen kun uskoi. Paitsi että jokunen viesti on tullut sen jälkeenkin, lähes 10 vuoden kuluttua.
Kuulostaa kauhealta! No minä en ole tuollainen stalkkeri. Haluan vain haaveilla hänestä itsekseni. En lähesty häntä koskaan, hän lähestyköön minua jos lähestyy :-)
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanon, että olisin otettu, jos joku nainen olisi stalkannut minua. Ei haittaisi suhteen muodostusta, jos ei olisi kuitenkaan mitenkään sairas tapaus. Se mihin sen rajan vetää, onkin sitten yhtä tarkkaa linjan vetoa, kuin ripulimahakivun parantelu piereskelemällä.
Itse en ole koskaan edes googlettanut ihastuksiani saati stalkannut muillakaan tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanon, että olisin otettu, jos joku nainen olisi stalkannut minua. Ei haittaisi suhteen muodostusta, jos ei olisi kuitenkaan mitenkään sairas tapaus. Se mihin sen rajan vetää, onkin sitten yhtä tarkkaa linjan vetoa, kuin ripulimahakivun parantelu piereskelemällä.
Itse en ole koskaan edes googlettanut ihastuksiani saati stalkannut muillakaan tavoilla.
Hyvät miehet. Nyt ne standardit kehiin. Stalkkeri on stalkkeri sukupuolesta riippumatta. Sä et halua tavata stalkkeria. Aapeen ihastus väisti luodin.
Naisillehan se on tärkeätä löytää miehestä kaikki mahdollinen tieto netistä ja jos ei ole instassa, facessa, linkkarissa ja vielä tiktokissa ja virivirissä ja tööt-töötissä niin sehän on huikea red flag, mitä se salailee? Onko se joku hullu erakko?
Miehiä ei juuri kiinnosta tehdä due diligenceä siitä että onko se akka tosiaan harrastanut zumbaa yhtä tavoitteellisesti kuin antaa ymmärtää, eli löytyykö sieltä jotain zumbakisojen osallistujalistoja vuodelta 2007 tjsp. tai onko naisen gradun metodologia vedenpitävä, tai onko linkkarissa vähintään se normi 500 seuraajaa ja 1500 kontaktia.
Vasemmisto ei pelkää ja vihaa mitään muuta yhtä paljoa maailmassa kuin absoluuttista totuutta, mitä ei ole ensin kuorrutettu heidän ideologiallaan.
Minkä ikäinen? Monesti tietyt valtiolla työskentelevät ovat somen suhteen tosi arkoja.