Pitkä nainen, paljonko painat?
Paljonko sinä mielestäsi hoikka PITKÄ nainen, (yli 175cm) painat?
Entä vaatekokosi?
Omat mittani 179/65 , koko 38-40.
Raskauskiloja vielä muutama jäljellä, joten kovin hoikaksi en itseäni vielä miellä.
Kommentit (65)
Oi kun olette hoikkia. Minä 177 ja 116. Hoikkana painoin 64 ja nyt haluaisin päästä 80 kiloon.
Ja palstan läski-intoilijoille. Joo, tiedän olen läski, ei tarvitse alapeukuttaa.
179cm ja 69kg. miten te voitte olla noin kevyitä :D? kyllä mullakin tavotteena ois pari kiloo saada viel pois, mutta aika haasteellisena näkisin sen, että laihduttaisin 63:een kiloon! oishan se kivaa, mutta ehkä joskus...
185 cm ja painoa 68-69 kg. Vaatekoko 38-40.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:27"]
185 cm ja painoa 68-69 kg. Vaatekoko 38-40.
[/quote]
Aa ja niin siis, en miellä itseäni erityisen hoikaksi.
Jos on noin pitkä ja vaatekoko 36 niin miten siinä koossa muka riittää lahje- ja hihapituus?
183cm pitkä, 69kg. Kokoa 36-38. Mulla se paino on lihaksissa, (ja koska lihasta ei tarvi olla paljoakaan painaakseen saman verran kuin suurempi määrä läskiä) siksi mahdun pieniin kokoihin. Tottakai saatan välillä ostaa 40 kokoisen paidan koska hihat ovat pidemmät, ja kavennan itse.
Voisin tähän väliin kysyä että pitkät naiset, mikä on teidän vyötärönympärys? Se usein kertoo myös näin ihmistä näkemättä enemmän kuin vaatekoko.
185/107 vaatekoko 46-48. Olen aika pyöreässä kunnossa lähinnä kilpparin vajaatoiminnan vuoksi (vasta todettu). Aina urheillut paljon ja paljon lihaksia. Hoikassa kunnossa painoin 90 kg. Joo, tiedän ettei normaalia.
176cm, 55kg, vaatekoko on 32 ja 34 tai sitten toisin ilmaistuna xs ja xxs.
Vierailija kirjoitti:
176cm, 55kg, vaatekoko on 32 ja 34 tai sitten toisin ilmaistuna xs ja xxs.
ja vyötärön ympärys on jtn 76cm,
176 ja painoa en tiedä.... Uskoisin painavani jotain 85 kg. Mulla on aineenvaihduntasairaus eli kilpirauhasen vajaatoiminta ja siihen lääkitys.
Nyt olen tiputtamassa taas painoa, joudun olemaan hyvin tarkka koska painoa kertyy nopeasti tämän helkkarin inhottavan sairauden vuoksi.
Käytän vaatekokoa 42-44. Haluaisin mahtua kokoon 38, jossa olin lukioiässä. Tuolloin painoin 68 kg eli iso määrä tiputettavaa löytyy :(
Unelmatavoitteeni olisi painaa 65 kg.
Vierailija kirjoitti:
176 ja painoa en tiedä.... Uskoisin painavani jotain 85 kg. Mulla on aineenvaihduntasairaus eli kilpirauhasen vajaatoiminta ja siihen lääkitys.
Nyt olen tiputtamassa taas painoa, joudun olemaan hyvin tarkka koska painoa kertyy nopeasti tämän helkkarin inhottavan sairauden vuoksi.
Käytän vaatekokoa 42-44. Haluaisin mahtua kokoon 38, jossa olin lukioiässä. Tuolloin painoin 68 kg eli iso määrä tiputettavaa löytyy :(
Unelmatavoitteeni olisi painaa 65 kg.
Ja lisään vielä, että itse käytän aika myötäileviä vaatteita...
175cm/54kg
Nousee pikkuhiljaa raskauden vuoksi :)
Vierailija kirjoitti:
178cm ja 88kg eli lievää ylipainoa bmi: n mukaan. Vaatekoko 42
Täällä sama!
Toki vaihteluväli vaatteissa 40-44. Itsellä roteva ruumiinrakenne myös pituuden lisäksi niin optimaalinen paino olisi 75-80 kg, joka sekin jo ylipäässä ylipainon puolella.
Tutkimusten mukaan BMI muuten "huijaa" pitkillä ihmisillä ;) (kuulostaa läskien tekosyyltä mutta se on huippuyliopistossa tutkittu koska ruumis ei kasva kaksiulotteisesti)
Ihanan vääristyneitä kehonkuvia täällä...
Vierailija kirjoitti:
Ihanan vääristyneitä kehonkuvia täällä...
Mitä tarkoitat tällä kommentilla? Voisitko selventää?
179 cm ja 63 kg. Näytän ruipelolta, kylkiluut paistavat.
Olen ollut näissä mitoissa jo 20 vuotta, raskausaikoja lukuunottamatta. Vaatekoko 36.