7-vuotiaiden jalkapalloilijoiden vanhemmat
Kuinka monet treenit lapsellanne on viikossa?
Meillä pojalla 2-3 krt viikossa treenit ja siihen yleensä vielä yksi peli päälle.
Kaveri oli kauhuissaan ja sitä mieltä, että 3Xviikossa treenejä on liian paljon näin pienelle, eli poika siis ekalla luokalla.
Lapsi kyllä tykkää erittäin paljon futiksesta ja lähtee joka kerta mielellään treeneihin.
Kommentit (7)
Ei yhtään liikaa treeniä, jos kerran menee mielellään harjoituksiin. Meidän 14 vuotiaalla on neljät treenit ja pelitä päälle ja hän on sueruan vähemmän kilpailullisessa joukkueessa. Ne jotka pelaa paremmassa joukkuessa treenaa kerran enemmän viikossa ja käy välillä leireillä.
Meidän 8v.pojalla 2x vko treenit ja pelit päälle.Minusta tuon ikäinen lapsi osaa jo itse kertoa mikä on liikaa eli niin kauan kuin itse mielellään lähtee treeneihin ja on innostunut pelaamaan niin ajattelen että se harrastus enemmän antaa kuin ottaa.
3 x viikossa ja Joshua pelejä ja turnauksia. Ei ole liikaa jos itse haluaa mennä. Eihän tuo ole kun 3h viikossa ohjattua liikuntaa. Ei tos. Ole liikaa
Ellei iltaiset nukkumaanmenoajat mene myöhäisiksi niin, että lapsi on kroonisesti väsynyt, ei ole minusta ollenkaan liikaa. Lapsilla on kuitenkin koulua tuossa iässä vain muutamia tunteja päivässä tai lyhyet päivät ylipäätään. Liikuntaa tulee sopiva määrä tuossa kunhan se ei aiheuta stressaavaa ilmapiiriä kotona, jatkuvaa kiireentuntua ja aikataulutusta. Eli tietyillä reunaehdoilla on ok :)
Ei ole liikaa, jos itse tykkää. Meillä kaksi futaajaa ja olisivat harkoissa ja/tai peleissä vaikka joka ilta, jos niitä vaan järjestettäis :)
Liikan on minunkin mielestäni. En ole ilmoittanut näin pientä (7v) vielä minhinkään muuhun harrastukseen kuin sellaiseen joka on maks kerran viikossa.
Näin talviaikaan kerran viikossa. Kesällä 2x/vko ja pelejä noin joka toinen viikonloppu.