Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyhittekö joka ilta takkien ym. kaulukset meikkivoiteesta?

Vierailija
08.05.2014 |

Minun on huonon ihon tähden pakko käyttää meikkivoidetta aina kun olen ihmisten ilmoilla. Talvisin kaulaliina suojaa takkien kauluksia sisäpuolelta, ettei niihin tahriudu meikkivoidetta sellaiseksi vaaleaksi kerrokseksi. Mutta nyt taas kaulukset alkavat olla kivan näköisiä. Sama pätee sellaisiin jakkuihin, joissa on pystykaulus.

Onko normaaleilla ihmisillä näissä jokin rutiini tai konsti jonka voisitte kertoa minulle? Joka ilta puhdistus? Millä aineella teette sen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyntyyppisissä naisten jakuissa on pystykaulukset, jotka ulottuvat kaulan yläosaan asti. Laitan meikkivoidetta myös leuan alle ja juuri siihen kaulan yläosaan, ettei tulisi selvää rajaa.

Ja takin kaulukset varsinkin yltävät leukaan asti...

ap

Vierailija
22/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:06"]Mitkä kaulukset sulla naamaan asti on!?

[/quote]

Itse meikkaan kaulan ja dekolteenkin silloin harvoin kun meikkaan. Näyttää hassulta kun naama on eri värinen kuin muu iho.

[/quote]

Miten olisi oikean värinen meikkivoide?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma värivoiteeni ei leviä kauluksiin. Käytän kyllä sen alla kiinnittävää seerumia.

Vierailija
24/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pese :D Ei mulla meikkivoide tahri niin paljon, että pitäisi pyyhkiä takkien kauluksia joka päivä. Pitkän ajan käytön jälkeen on kyllä meikissä, mutta sitten on jo aika pestä koko takki.

Vierailija
26/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä oikeansävyistä meikkivoidetta, niin sitä ei tarvitse levittää kaulalle asti. Ja hyvälaatuista, ettei tahri. Eli ei, ei me muut putsata kauluksia kun ei ne likaannu.

Vierailija
27/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti meikkivoiteen/puuterin ei kuuluisi tahria noin vaatteita, toki jos kunnolla hinkkaa kaulusta vasten niin silloin ehkä... Mutta mikään "joka päiväinen ongelma" tuon ei pitäisi olla. Kannattaa vaihtaa meikkien merkkiä!

Ja noin muuten, itse käytän lähes aina kaulassa huivia, joka yleensä silkkiä (ei hiosta, menee pieneen tilaan, mukava ihoa vasten) koska huivi ns. suojee takkia kauluksia, puhun nyt lähinnä "ihmisen" (hiki ym.) en meikkien aiheuttamasta likaantumisesta. Esim. mokkatakki on aika kallis pesettää kemiallisesti, mielummin huivi kaulaan niin ei tarvise pesulaan viedä kun ani harvoin.

Vierailija
28/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkivoidetta

Vierailija
29/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma, tosin ei se takki nyt ihan päivässä vielä tahraannu. Sellaista kätevää roll-on tahranpoistajaa olen ainakin joskus käyttänyt, ei tarvitse välttämättä pistää koko takkia pesuun jos muuten ei ole ehtinyt likaantua. En nyt vaan muista merkkiä tähän hätään.

Vierailija
30/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää käyttää ees meikkivoidetta

Vierailija
32/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös meikkivoiteen kuulu olla kaulan ihon väristä, jotta sitä ei tarvitse laittaa kuin kasvoille? Näin olen kuullut sanottavan.

Vierailija
33/33 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän joidenkin vaikea ymmärtää, että kaulan iho voi joillain ihmisillä olla epätasaisen värinen myös? Turhaa olisi laittaa naama kauniiksi, mutta jättää kaula rumaksi.