Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunarimies ja akateeminen nainen

Vierailija
16.05.2014 |

mahdoton yhtälökö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan yksilöistä, onko yhteiset arvot, toiveet yms.

Vierailija
2/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt riippuu ihan kyseisestä miehestä ja naisesta sekä mitä tarkoitat akateemisella ja duunarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarimies voi olla hyväkin rahapussi joten kelpaa akatiimiselle naiselle oikein hyvin. Voi myös tuntea ylemmyyttä puolisoa kohtaan jossain määrin jos ei ole yhtä sivistynyt. Naiselle win tilanne, miehestä en tiedä.

Vierailija
4/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites akateeminen joka tekee duunari hommia ?

Vierailija
5/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:24"]Voi myös tuntea ylemmyyttä puolisoa kohtaan jossain määrin jos ei ole yhtä sivistynyt. Naiselle win tilanne, miehestä en tiedä.

[/quote]

No eihän tämä pidä paikkaansa ei akateemisuus tarkoita automaattisesti sivistystä tämä riippuu täysin henkilöstä.

Vierailija
6/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen lääkäriksi ja mies jo valmistunut amk-insinööri. Mieheni on varmasti fiksumpi kuin minä, joten miksi ei?

Vierailija
7/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

test

Vierailija
8/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen akateemisesti koulutettu ja ukko on ammattikoulun käynyt perusduunari. Kummankin vuositulot ovat samat, miehellä vähän enemmän. En ole koskaan ajatellut koulutustaustaa millään tavalla esteeksi parisuhteelle. Tietysti jos itse on ylpeä ja kuvittelee itsestään liikoja niin tästä voi haittaa olla. Sydämen sivistys ja omatoiminen itsensä kehittäminen henkisesti ovat mielestäni tärkeintä. Tätä henkistä kehittymistä ei välttämättä akateemikolta löydy miehissä eikä naisissakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi